Limarija,gitovi,smirgle itd...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Limarija,gitovi,smirgle itd...
pa jbg tesko je da sve ocistis da nema nigde ni tacka rdje, to samo peskarenje moze, ocisti sto bolje mozes a ako negde ostane nije strasno
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Limarija,gitovi,smirgle itd...
Otkrio sam zasto se antirost nije susio kako treba ranije!
Kada sam ga prvi put naneo sve je bilo ok koliko se secam,ali sutra dan taj isti iz posude gde je bila cetka se vise nije susio kako treba,trebalo mu je i po nekoliko dana...
Bas to se desilo i sada i moracu ponovo da predjem busilicom posto ga je nemoguce skinuti drugacije,pretvara se u neku lepljivu "smesu"...
A problem je u tome sto ako nekoliko dana cetka provede u posudi sa antirostom,on krece da je nagriza i posle toga dobije neku braon boju i ne valja...
Jbg sad imam dupli posao ali bar znam u cemu je bio problem...
Kada sam ga prvi put naneo sve je bilo ok koliko se secam,ali sutra dan taj isti iz posude gde je bila cetka se vise nije susio kako treba,trebalo mu je i po nekoliko dana...
Bas to se desilo i sada i moracu ponovo da predjem busilicom posto ga je nemoguce skinuti drugacije,pretvara se u neku lepljivu "smesu"...
A problem je u tome sto ako nekoliko dana cetka provede u posudi sa antirostom,on krece da je nagriza i posle toga dobije neku braon boju i ne valja...
Jbg sad imam dupli posao ali bar znam u cemu je bio problem...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Limarija,gitovi,smirgle itd...
pa jbg moguce
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Post
Re: Limarija,gitovi,smirgle itd...
bezi od bodija,ja radim to profesionalno i koristio sam bodi neke 3 godine i nisam zadovoljan,sada koristim mipu za jevtinije varijante i mogu ti garantovati daje 100 puta bolja od bodija a cene su priblizno iste
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Limarija,gitovi,smirgle itd...
pa jeste mipa bolja od bodija to i ja kazem ali neke stvari su i kod bodija dobre, ja metal i spric kit koristim bodyjev kao i 999 i skroz su mi ok, boje sam jednom probao i nisam zadovoljan tu je mipa daleko bolja
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Limarija,gitovi,smirgle itd...
Sta se radi sa sitnim ulubljenjima,tipa udarac drugih varat u moja i slicno?
Imaju li limari neku tehniku za "izvlacenje" ili se gituje?
E sad,ako se gituje,da li samo matiram vrata pa posle toga gitujem,ili to ulubljeno mesto ogulim do metala pa zastitim i tek onda git?
U obliznjoj farbari gde se snabdevam,imaju neki body git u konzervi(velicina je kao klasicna konzerva tunjevine ),moze li to da zavrsi posao ili da potrazim bas uni soft? Cena je oko 200 din...
Imaju li limari neku tehniku za "izvlacenje" ili se gituje?
E sad,ako se gituje,da li samo matiram vrata pa posle toga gitujem,ili to ulubljeno mesto ogulim do metala pa zastitim i tek onda git?
U obliznjoj farbari gde se snabdevam,imaju neki body git u konzervi(velicina je kao klasicna konzerva tunjevine ),moze li to da zavrsi posao ili da potrazim bas uni soft? Cena je oko 200 din...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Limarija,gitovi,smirgle itd...
ta stina ulubljenja se najbolje rade tzv. tecnim metalom, ima ga i u body programu, ne znam tacnu oznaku i kako izgleda kutija, jos ga nisam koristio ali sam cuo od majstora, on se inace radi sa pistoljem koji ima veliku diznu, obicno 2,5, kazu da moze da se nabaci sloj i do 2mm tecnog metala, inace moze i da se gituje klasicno nema potrebe brusiti do metala, osmirglaj malo i gituj metal gitom, a posle kad smirglas moras da znas da izvuces da se ne vide fleke
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Post
Re: Limarija,gitovi,smirgle itd...
Idi na Bubanj u radnju Autounion(Na brdu kad kreneš ka bubnju sa desne strane). Traži Tihomira i pitaj šta da ti proda i kako da uradiš.Vucko_Alfista napisao:Sta se radi sa sitnim ulubljenjima,tipa udarac drugih varat u moja i slicno?
Imaju li limari neku tehniku za "izvlacenje" ili se gituje?
E sad,ako se gituje,da li samo matiram vrata pa posle toga gitujem,ili to ulubljeno mesto ogulim do metala pa zastitim i tek onda git?
U obliznjoj farbari gde se snabdevam,imaju neki body git u konzervi(velicina je kao klasicna konzerva tunjevine ),moze li to da zavrsi posao ili da potrazim bas uni soft? Cena je oko 200 din...
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Limarija,gitovi,smirgle itd...
Vucko: mali prijateljski savet: svako udubljenje i neravninu je najbolje ispeglati što se bolje može pa onda kitovati, jer što manje kita nema pucanja i zezanja. Meni komšija prošle godine traktorom (zadnjim točkom) zgužvao krilo i počeo da se penje na haubu. To krilo je bilo kitovano kad sam radio limariju jer ga predhodni vlasnik zakačio, ali je extra ispravljeno pa onda kitovano i na onakvom uvijenom krilu sam se začudio da nigde nije pukao kit. Najgori su hauba i vrata jer se non stop otvaraju i lupaju
potpis
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Limarija,gitovi,smirgle itd...
ta sitna ulubljenja je tesko ispraviti i nema potrebe za tim jer su mala i ide vrlo malo kita
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- pejo
- Contact:
- Garaža: ALFA 156
- Lokacija: novi sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Limarija,gitovi,smirgle itd...
nemoj ni sluchajno da dirash farbu idi na you tube i kucaj dent repair pa cesh videti shta zivi ljudi rade pomocu shtapa i kanapa.de smo mi a de je evropa. pa tamo postoje firme koje samo to rade bez farbe gitova i shmirgli.ja se vec duze vreme bavim tom tematikom da bih ovde pocheo kod nas da to radim trenutno pravim razne alate za te stvari.pozVucko_Alfista napisao:Sta se radi sa sitnim ulubljenjima,tipa udarac drugih varat u moja i slicno?
Imaju li limari neku tehniku za "izvlacenje" ili se gituje?
E sad,ako se gituje,da li samo matiram vrata pa posle toga gitujem,ili to ulubljeno mesto ogulim do metala pa zastitim i tek onda git?
U obliznjoj farbari gde se snabdevam,imaju neki body git u konzervi(velicina je kao klasicna konzerva tunjevine ),moze li to da zavrsi posao ili da potrazim bas uni soft? Cena je oko 200 din...
MISLIO SAM...je majka svih zajeba
moj mob 069/1468-109 viber
moj mob 069/1468-109 viber
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Limarija,gitovi,smirgle itd...
da ali on farba ceo auto tako da mu to "masiranje" lima, kako se jos naziva, nista ne znaci
postoje u inostranstvu ali i kod nas ljudi koji se bave ispravljanjem limova tj ulubljenja i sl. ostecenja ukoliko nije doslo i do ostecenja farbe posle tretmana se ne primecuje gde je bilo ulubljeno, to su takozvani "maseri" i to se radi, pored rucnih alata, specijalnim magnetnim i vakumskim alatima, u KG postoji par jako dobrih "masera" gledao sam njihov rad i stvarno kao da je auto ponovo peglan i farban, naplacuju po jednoj fleki ili ti ulubljenju a cene su od 10e pa na vise zavisi od velicine i posla ali se ispalti a gledao sam u svetu sta sve rade i to je jedna vrsta umetnosti mada i to nekad moze prilinco da kosta, a takodje bitna stvar je da lim mora da se ugreje do odredjene temeprature da ne bi doslo do ostecenja boje tj laka
postoje u inostranstvu ali i kod nas ljudi koji se bave ispravljanjem limova tj ulubljenja i sl. ostecenja ukoliko nije doslo i do ostecenja farbe posle tretmana se ne primecuje gde je bilo ulubljeno, to su takozvani "maseri" i to se radi, pored rucnih alata, specijalnim magnetnim i vakumskim alatima, u KG postoji par jako dobrih "masera" gledao sam njihov rad i stvarno kao da je auto ponovo peglan i farban, naplacuju po jednoj fleki ili ti ulubljenju a cene su od 10e pa na vise zavisi od velicine i posla ali se ispalti a gledao sam u svetu sta sve rade i to je jedna vrsta umetnosti mada i to nekad moze prilinco da kosta, a takodje bitna stvar je da lim mora da se ugreje do odredjene temeprature da ne bi doslo do ostecenja boje tj laka
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji