Yugo T.S.

Sport, tjuning, uporedni testovi.
Bogdan156
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Postovi: 1221
Pridružio se: Sub Jun 13, 2009 9:18 am

Re: Yugo T.S.

Čet Maj 06, 2010 3:54 pm

Takodje ne razumem appeal budzenih Yugica. Za pare koje se ulupaju u njega moze da se uzme pristojan auto...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Yugo T.S.

Čet Maj 06, 2010 4:43 pm

Pa, nisu to bas neke pare...do odredjene granice...ljudi koji se bave time tacno znaju koja ja ta granica posle koje svaka extra ks kosta mnogo vise...uz to mnogi se i sami bave tuningom, prckaju smai nesto i tako upoznaju tehniku,m a to ima poseban appeal. Udobniji, sigurniji, stedljiviji auto moze sigurno da se dobije. Medjutim, za te pare ne moze da se dobija sportskija + ispravna kombinacija. Ako se krecemo u sferi samo malih brzih gradskih automobila imam vise poverenja u zbudzeni Yugic za koji se zna sta mu je radjeno, nego u nekog iscedjenu matoru zujalicu staru 25 godina. Medjitim, ko hoce da vozi tako nesto, upravo to mu je najcesce najbitnije...i to je taj appeal.
Sve zavisi od afiniteta. Sada takav auto moze da ima neki restomod appeal ili Abarth prizvuk, pa to moze da bude interesantno...vise nego neko jurcanje perfomansa jer je tehnika otisla predaleko od te tehnologije. Kao sto kaze Gumetina, to je isfurana prica za svakog ko je vec nesto prosao u kolima, ali dobra za debitante u svetu brzine i tehnike...i po nekog Yugo-nostalgicara kome bi to bio 3.auto za zezanje.
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
deja 91
Garaža: 145 1.6ts
Postovi: 69
Pridružio se: Sre Jun 24, 2009 7:26 pm

Re: Yugo T.S.

Čet Maj 06, 2010 8:34 pm

svidja mi se ovo 3. auto za zezanje :)
Korisnikov avatar
dumpors
Garaža: Alfa 147 JTD
Postovi: 5
Pridružio se: Uto Dec 22, 2009 6:28 pm

Re: Yugo T.S.

Čet Maj 06, 2010 10:35 pm

Da se malo ukljucim,kupio sam alfu prije pola godine,a do tad sam 10 godina vozio yugo 55,o autu sve najbolje,i sad je tu negdje,necu da ga prodajem,prvo ga malo dao rodjaku na koristenje,pa sad malo kumu kao trece auto jer ga ja nemam gdje parkirati. A necu da ga prodam bas zato sto mi je san da u njega ubacim neki 1.6 i ispusem se dobro po gradu. Inace sam oduvijek veliki zaljubljenik u alfe,i sad vozim konacno jednu od 115 ks,mozete misliti kako je preci iz yuga u ovu zvijer,ali ipak iskustvo voznje yuga se nikada ne zaboravlja :gitara
Los
Garaža: Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
Lokacija: Sremska Mitrovica
Lokacija: Sremska Mitrovica
Postovi: 221
Pridružio se: Uto Sep 11, 2012 1:00 pm

Re: Yugo T.S.

Čet Sep 13, 2012 12:57 am

najbezbeolnija varijanta na 1.1 glavu od ritma 1.6 i nista vise. dovoljno da prasi gsi, gti i slicne lesinare ;)
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Yugo T.S.

Čet Sep 13, 2012 6:13 pm

Verujem da ova gore recenica znaci; "glavu sa 1.1 montirati na blok od 1.6", pa sve to u Yugo? :)
Korisnikov avatar
Pittatore
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 2299
Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am

Re: Yugo T.S.

Čet Sep 13, 2012 9:11 pm

1.6 blok sa 1.4 glavom i prepravljenom komorom i ventilima U 39/ I 33 itd... ;)
UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Korisnikov avatar
BKS_tmo
Garaža: S7 u izradi
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 69
Pridružio se: Pet Jun 22, 2012 6:43 pm

Re: Yugo T.S.

Čet Sep 13, 2012 10:09 pm

... plus bregasta sa podizanjem od 11 mm i otvaranjem od 300 stepeni, i to sve propraćeno nekim ozbiljnim ubrizgavanjem sa 4 leptira. :D
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Postovi: 1857
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo T.S.

Čet Sep 13, 2012 10:23 pm

Los napisao:najbezbeolnija varijanta na 1.1 glavu od ritma 1.6 i nista vise. dovoljno da prasi gsi, gti i slicne lesinare ;)
Nema to bas smisla raditi, to ima smisla sa 1.1 na 1.3, jer je sve isto u glavi samo se razlikuju komore za sagorevanje koje su manje na 1.1 glavi pa 1.3 motor ima veci stepen kompresije i koji se podize na oko 10.5:1 sto je neka idealna granica sa nasim gorivom. Vec kod 1.6 motora su veci kanali i ventili tako da bi se i gubilo sa 1.1 glavom... ;)

Vec glava od 1.4 ima malo vise smisla mada i ona ima manje ventile najcesce. A kanali bi trebali da su isti.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Los
Garaža: Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
Lokacija: Sremska Mitrovica
Lokacija: Sremska Mitrovica
Postovi: 221
Pridružio se: Uto Sep 11, 2012 1:00 pm

Re: Yugo T.S.

Čet Sep 13, 2012 10:43 pm

zao mi je sto vise nije u mom vlasnistvu da ga poteram na jedan skup da probas... veruj mi i to sa plinom...
Korisnikov avatar
Pittatore
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 2299
Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am

Re: Yugo T.S.

Pet Sep 14, 2012 10:09 am

Samo da se domognem kompa da vam okacim dijagram s konjometra da vidite sta moze iz 1.3 da se izvuce :-)
UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Postovi: 1857
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo T.S.

Pet Sep 14, 2012 10:11 am

Znam ja kako ide i 1.6 16v sa 100+ks koji ide do 8000 obrtaja, tako da ja ne kazem da nece to ici ali jedno obicno brijanje glave da bi se povecao stepen kompresije je 1000din... Ono sto je bitno reci je i da nema svaki 1.6 motor istu bregastu, neki imaju 222 stepena i 8.9 lift ako se vec dobro secam a Yugova bregasta ima 240 stepeni i 9.2 lift pa i tu moze malo da se dobije isto ;) Postoji tona caka i verzija tih motora, neki 1.1 motori nemaju npr ni 27mm kanale nego 24mm samo... Sve te razlike koje postoje u snazi su zbog razlitiih kanala, ventila, izduvnih i ususnih grana, karburatora, sama kubikaza daje svega 1.5-2ks na svakih 200ccm. Nije ni taj 1.6 samo prisrafis u Yuga, on ima drugaciju uljnu pumpu i onda u Yugu motor ostaje bez ulja u krivinama, a i to nisam siguran da li je na svakom 1.6 motoru, znam da jeste kad je iz Tipa. To nisam licno ni znao dok mi nije drug ubacivao 1.6 u svog Yuga...

Mada ja sam pre za doradjivanje oslanjanja i kocnica do maksimuma sa nekim ojacanjima karoserije i dobrim gumama i felnama sa nekim sitnim modifikacijama motora... Barem znam kako je meni bilo, dok sam imao smesno oslanjanje zeleo sam 1.4T motor iz Punta ili 1.6 16v motor iz Brava ili da izradim 1.4EFI sa 120ks ko sto je postojao Zastavin prototip ali posle kad sam uradio neke ozbiljnije modifikacije na oslanjanju i planiram sa kocnicama jos malo da se pozabavim, ta zelja za snagom jednostavno opada... Malo procackan 1.1 ili 1.3 je sasvim dovoljno, neki jeftiniji N2O sistem bas za proseravanje na pravcu i dosta ;)
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
bokac
Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
Lokacija: Ks
Postovi: 1601
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:31 pm

Re: Yugo T.S.

Pet Sep 14, 2012 4:25 pm

A covek je pitao za ts. Verovatno ima taj motor. Ili ga je imao :grin: posto je proslo dosta vremena od postavljenog pitanja.
A to je dobro pitanje jer ima nas nekih koji u svojim automobilima imamo pomenuti ts a hteli bi nesto jace jer je slab u autu od 1200 kg i u toj varijatnti nam ostaje slobodan ts koji se tesko moze prodati.
Slika
Korisnikov avatar
Pittatore
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 2299
Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am

Re: Yugo T.S.

Pet Sep 14, 2012 7:32 pm

Slika
UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Los
Garaža: Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
Lokacija: Sremska Mitrovica
Lokacija: Sremska Mitrovica
Postovi: 221
Pridružio se: Uto Sep 11, 2012 1:00 pm

Re: Yugo T.S.

Pet Sep 14, 2012 10:04 pm

u juga ako imas para moze sta oces. tako da moze i ts. kad je onaj u hrvatskoj mogao od bmw-a da ubaci motor moze i ts... samo to je golem poduhavat :) ja sam ubaciovao iz colt-a 1.4mpi samo je bilo malo z.... zbog menjaca jer je na suprotnoj strani pa sam pravio poluge... upravu si za oslanjanje i kocnice. dzabati i 200ks kad nemozes da zakocis i skrenes. ovaj sa boljim kocenjem koci na 10m od krivine a ovaj mora dosta dalje...
Korisnikov avatar
sale_75
Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 1901
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 10:22 pm

Re: Yugo T.S.

Pon Okt 08, 2012 11:10 am

Ma da imam para i vremena napravio bi ga sa motorom od motorcikla, npr. od neke Hayabuse.
To bi bio pravi posao. Evo kao to izgleda u Golf-u 1


:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Postovi: 1857
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo T.S.

Pon Okt 08, 2012 11:36 am

Ima vec nesto slicno ;)

" onclick="window.open(this.href);return false;

Mada za neke ekstremne snage, isao bih pre na 1.4T uz Punta 1 GT ;) Fabricki 130+ks i neka granica od 200ks nije bas nedostizna, plus sve lepo staje koliko toliko u Yuga jer je blok "isti" :grin:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Yugo T.S.

Pon Okt 08, 2012 11:47 am

bolje resenje je takav motor ubaciti u nesto manje i lakse, tipa fica ili peglica kako to uglavnom rade italijani ili pak pezo 106, fiat uno, lancia y10 itd. koji su malo veci ali opet znatno laksi od juga ili golfa, bolja je raspodela tezine kod tih manjih autmobila i motor ide iza vozaca tj centralno se postavi i dobijes pravu stvar
jugo a posebno golf su nezgrapni i teski za tako nesto, motor uglavnom ide napred sto je losije resenje nego da ide centralno a ako se postavi centralo onda ostaje bespotreban prednji deo koji nije tako mali i lagan kako kod fice ili pegle.
mada ovaj golf je verovatno pravljen za drag obzirom na izgled pa onda moze i ovako ali ja pricam o trkalici za staze koju mozes da vozis kao karting i uzivas maksimalno u tome. nema potrebe za hajabusom, odlicno zavrsava posao neki 600-750ccm ;)

po meni jedan od najboljih projekata ovog tipa, maksimalna kulturica i pedanterija u izradi
" onclick="window.open(this.href);return false;

ili nesto za stazu ovog tipa
... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Postovi: 1857
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Yugo T.S.

Pon Okt 08, 2012 11:51 am

Bas sam hteo napisati u prethodnoj poruci, pa na kraju zaboravio, ti motori iz motocikla su meni bolji za ficolina i peglicu ;)
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Yugo T.S.

Pon Okt 08, 2012 12:11 pm

fica i pegla imaju cca 600kg pa jos kad ga olaksas i ubacis neku masinu od 150+ konja dobijes ozbiljnu trkalicu kakvu jugo ili golf ne mogu da isprate zbog svojih gabarita i tezine
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
vojaalfa
Drug Član
Drug Član
Garaža: 156 1.8TS SW
Lokacija: Beograd
Lokacija: Bgd-Zarkovo
Postovi: 2009
Pridružio se: Pon Dec 01, 2008 3:42 pm

Re: Yugo T.S.

Pon Okt 08, 2012 5:22 pm

Neće to dugo, ipak su to motori pravljeni sa krivom snage i momenta za 200kg motocikla, mada Japanci su to ko zna!

Povratak na “Squadra Corse”