Yugo T.S.
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Yugo T.S.
Takodje ne razumem appeal budzenih Yugica. Za pare koje se ulupaju u njega moze da se uzme pristojan auto...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Yugo T.S.
Pa, nisu to bas neke pare...do odredjene granice...ljudi koji se bave time tacno znaju koja ja ta granica posle koje svaka extra ks kosta mnogo vise...uz to mnogi se i sami bave tuningom, prckaju smai nesto i tako upoznaju tehniku,m a to ima poseban appeal. Udobniji, sigurniji, stedljiviji auto moze sigurno da se dobije. Medjutim, za te pare ne moze da se dobija sportskija + ispravna kombinacija. Ako se krecemo u sferi samo malih brzih gradskih automobila imam vise poverenja u zbudzeni Yugic za koji se zna sta mu je radjeno, nego u nekog iscedjenu matoru zujalicu staru 25 godina. Medjitim, ko hoce da vozi tako nesto, upravo to mu je najcesce najbitnije...i to je taj appeal.
Sve zavisi od afiniteta. Sada takav auto moze da ima neki restomod appeal ili Abarth prizvuk, pa to moze da bude interesantno...vise nego neko jurcanje perfomansa jer je tehnika otisla predaleko od te tehnologije. Kao sto kaze Gumetina, to je isfurana prica za svakog ko je vec nesto prosao u kolima, ali dobra za debitante u svetu brzine i tehnike...i po nekog Yugo-nostalgicara kome bi to bio 3.auto za zezanje.
Sve zavisi od afiniteta. Sada takav auto moze da ima neki restomod appeal ili Abarth prizvuk, pa to moze da bude interesantno...vise nego neko jurcanje perfomansa jer je tehnika otisla predaleko od te tehnologije. Kao sto kaze Gumetina, to je isfurana prica za svakog ko je vec nesto prosao u kolima, ali dobra za debitante u svetu brzine i tehnike...i po nekog Yugo-nostalgicara kome bi to bio 3.auto za zezanje.
Acqua-Olio-Benzina
- dumpors
- Garaža: Alfa 147 JTD
Post
Re: Yugo T.S.
Da se malo ukljucim,kupio sam alfu prije pola godine,a do tad sam 10 godina vozio yugo 55,o autu sve najbolje,i sad je tu negdje,necu da ga prodajem,prvo ga malo dao rodjaku na koristenje,pa sad malo kumu kao trece auto jer ga ja nemam gdje parkirati. A necu da ga prodam bas zato sto mi je san da u njega ubacim neki 1.6 i ispusem se dobro po gradu. Inace sam oduvijek veliki zaljubljenik u alfe,i sad vozim konacno jednu od 115 ks,mozete misliti kako je preci iz yuga u ovu zvijer,ali ipak iskustvo voznje yuga se nikada ne zaboravlja
- Los
- Garaža: Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
- Lokacija: Sremska Mitrovica
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Yugo T.S.
najbezbeolnija varijanta na 1.1 glavu od ritma 1.6 i nista vise. dovoljno da prasi gsi, gti i slicne lesinare
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Yugo T.S.
Verujem da ova gore recenica znaci; "glavu sa 1.1 montirati na blok od 1.6", pa sve to u Yugo?
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- BKS_tmo
- Garaža: S7 u izradi
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Yugo T.S.
... plus bregasta sa podizanjem od 11 mm i otvaranjem od 300 stepeni, i to sve propraćeno nekim ozbiljnim ubrizgavanjem sa 4 leptira.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Vec glava od 1.4 ima malo vise smisla mada i ona ima manje ventile najcesce. A kanali bi trebali da su isti.
Re: Yugo T.S.
Nema to bas smisla raditi, to ima smisla sa 1.1 na 1.3, jer je sve isto u glavi samo se razlikuju komore za sagorevanje koje su manje na 1.1 glavi pa 1.3 motor ima veci stepen kompresije i koji se podize na oko 10.5:1 sto je neka idealna granica sa nasim gorivom. Vec kod 1.6 motora su veci kanali i ventili tako da bi se i gubilo sa 1.1 glavom...Los napisao:najbezbeolnija varijanta na 1.1 glavu od ritma 1.6 i nista vise. dovoljno da prasi gsi, gti i slicne lesinare
Vec glava od 1.4 ima malo vise smisla mada i ona ima manje ventile najcesce. A kanali bi trebali da su isti.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Los
- Garaža: Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
- Lokacija: Sremska Mitrovica
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Yugo T.S.
zao mi je sto vise nije u mom vlasnistvu da ga poteram na jedan skup da probas... veruj mi i to sa plinom...
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Yugo T.S.
Samo da se domognem kompa da vam okacim dijagram s konjometra da vidite sta moze iz 1.3 da se izvuce :-)
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo T.S.
Znam ja kako ide i 1.6 16v sa 100+ks koji ide do 8000 obrtaja, tako da ja ne kazem da nece to ici ali jedno obicno brijanje glave da bi se povecao stepen kompresije je 1000din... Ono sto je bitno reci je i da nema svaki 1.6 motor istu bregastu, neki imaju 222 stepena i 8.9 lift ako se vec dobro secam a Yugova bregasta ima 240 stepeni i 9.2 lift pa i tu moze malo da se dobije isto Postoji tona caka i verzija tih motora, neki 1.1 motori nemaju npr ni 27mm kanale nego 24mm samo... Sve te razlike koje postoje u snazi su zbog razlitiih kanala, ventila, izduvnih i ususnih grana, karburatora, sama kubikaza daje svega 1.5-2ks na svakih 200ccm. Nije ni taj 1.6 samo prisrafis u Yuga, on ima drugaciju uljnu pumpu i onda u Yugu motor ostaje bez ulja u krivinama, a i to nisam siguran da li je na svakom 1.6 motoru, znam da jeste kad je iz Tipa. To nisam licno ni znao dok mi nije drug ubacivao 1.6 u svog Yuga...
Mada ja sam pre za doradjivanje oslanjanja i kocnica do maksimuma sa nekim ojacanjima karoserije i dobrim gumama i felnama sa nekim sitnim modifikacijama motora... Barem znam kako je meni bilo, dok sam imao smesno oslanjanje zeleo sam 1.4T motor iz Punta ili 1.6 16v motor iz Brava ili da izradim 1.4EFI sa 120ks ko sto je postojao Zastavin prototip ali posle kad sam uradio neke ozbiljnije modifikacije na oslanjanju i planiram sa kocnicama jos malo da se pozabavim, ta zelja za snagom jednostavno opada... Malo procackan 1.1 ili 1.3 je sasvim dovoljno, neki jeftiniji N2O sistem bas za proseravanje na pravcu i dosta
Mada ja sam pre za doradjivanje oslanjanja i kocnica do maksimuma sa nekim ojacanjima karoserije i dobrim gumama i felnama sa nekim sitnim modifikacijama motora... Barem znam kako je meni bilo, dok sam imao smesno oslanjanje zeleo sam 1.4T motor iz Punta ili 1.6 16v motor iz Brava ili da izradim 1.4EFI sa 120ks ko sto je postojao Zastavin prototip ali posle kad sam uradio neke ozbiljnije modifikacije na oslanjanju i planiram sa kocnicama jos malo da se pozabavim, ta zelja za snagom jednostavno opada... Malo procackan 1.1 ili 1.3 je sasvim dovoljno, neki jeftiniji N2O sistem bas za proseravanje na pravcu i dosta
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
Re: Yugo T.S.
A covek je pitao za ts. Verovatno ima taj motor. Ili ga je imao posto je proslo dosta vremena od postavljenog pitanja.
A to je dobro pitanje jer ima nas nekih koji u svojim automobilima imamo pomenuti ts a hteli bi nesto jace jer je slab u autu od 1200 kg i u toj varijatnti nam ostaje slobodan ts koji se tesko moze prodati.
A to je dobro pitanje jer ima nas nekih koji u svojim automobilima imamo pomenuti ts a hteli bi nesto jace jer je slab u autu od 1200 kg i u toj varijatnti nam ostaje slobodan ts koji se tesko moze prodati.
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- Los
- Garaža: Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
- Lokacija: Sremska Mitrovica
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Yugo T.S.
u juga ako imas para moze sta oces. tako da moze i ts. kad je onaj u hrvatskoj mogao od bmw-a da ubaci motor moze i ts... samo to je golem poduhavat ja sam ubaciovao iz colt-a 1.4mpi samo je bilo malo z.... zbog menjaca jer je na suprotnoj strani pa sam pravio poluge... upravu si za oslanjanje i kocnice. dzabati i 200ks kad nemozes da zakocis i skrenes. ovaj sa boljim kocenjem koci na 10m od krivine a ovaj mora dosta dalje...
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Yugo T.S.
Ma da imam para i vremena napravio bi ga sa motorom od motorcikla, npr. od neke Hayabuse.
To bi bio pravi posao. Evo kao to izgleda u Golf-u 1
To bi bio pravi posao. Evo kao to izgleda u Golf-u 1
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo T.S.
Ima vec nesto slicno
" onclick="window.open(this.href);return false;
Mada za neke ekstremne snage, isao bih pre na 1.4T uz Punta 1 GT Fabricki 130+ks i neka granica od 200ks nije bas nedostizna, plus sve lepo staje koliko toliko u Yuga jer je blok "isti"
" onclick="window.open(this.href);return false;
Mada za neke ekstremne snage, isao bih pre na 1.4T uz Punta 1 GT Fabricki 130+ks i neka granica od 200ks nije bas nedostizna, plus sve lepo staje koliko toliko u Yuga jer je blok "isti"
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Yugo T.S.
bolje resenje je takav motor ubaciti u nesto manje i lakse, tipa fica ili peglica kako to uglavnom rade italijani ili pak pezo 106, fiat uno, lancia y10 itd. koji su malo veci ali opet znatno laksi od juga ili golfa, bolja je raspodela tezine kod tih manjih autmobila i motor ide iza vozaca tj centralno se postavi i dobijes pravu stvar
jugo a posebno golf su nezgrapni i teski za tako nesto, motor uglavnom ide napred sto je losije resenje nego da ide centralno a ako se postavi centralo onda ostaje bespotreban prednji deo koji nije tako mali i lagan kako kod fice ili pegle.
mada ovaj golf je verovatno pravljen za drag obzirom na izgled pa onda moze i ovako ali ja pricam o trkalici za staze koju mozes da vozis kao karting i uzivas maksimalno u tome. nema potrebe za hajabusom, odlicno zavrsava posao neki 600-750ccm
po meni jedan od najboljih projekata ovog tipa, maksimalna kulturica i pedanterija u izradi
" onclick="window.open(this.href);return false;
ili nesto za stazu ovog tipa
... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
jugo a posebno golf su nezgrapni i teski za tako nesto, motor uglavnom ide napred sto je losije resenje nego da ide centralno a ako se postavi centralo onda ostaje bespotreban prednji deo koji nije tako mali i lagan kako kod fice ili pegle.
mada ovaj golf je verovatno pravljen za drag obzirom na izgled pa onda moze i ovako ali ja pricam o trkalici za staze koju mozes da vozis kao karting i uzivas maksimalno u tome. nema potrebe za hajabusom, odlicno zavrsava posao neki 600-750ccm
po meni jedan od najboljih projekata ovog tipa, maksimalna kulturica i pedanterija u izradi
" onclick="window.open(this.href);return false;
ili nesto za stazu ovog tipa
... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo T.S.
Bas sam hteo napisati u prethodnoj poruci, pa na kraju zaboravio, ti motori iz motocikla su meni bolji za ficolina i peglicu
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Yugo T.S.
fica i pegla imaju cca 600kg pa jos kad ga olaksas i ubacis neku masinu od 150+ konja dobijes ozbiljnu trkalicu kakvu jugo ili golf ne mogu da isprate zbog svojih gabarita i tezine
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Yugo T.S.
Neće to dugo, ipak su to motori pravljeni sa krivom snage i momenta za 200kg motocikla, mada Japanci su to ko zna!