Lancia Thema 8.32 by Ferrari
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Ovaj automobil je jedan od najegzotochnijih automobila proizveden u poslednjih 20-ak godina, pre svega kao jedini automobil sa Ferrari-jevim motorom a da nije napravljen u Ferrari-ju.
Pricha se da je ideja da se napravi Thema sa Ferarijevim motorom pochela kao shala. Medjutim pojedini inzenjeri, bivaju ozbiljno zaintrigirani tom idejom i pochinju da rade na projektu odluchivshi se da u Themu ubace blago modifikovani motor iz Ferrari-ja 308 QV. Prva ovakva Lancia, nazvana Thema 8.32 (naravno u Ferrari crvenoj boji) premijerno je predstavljena na 61. Salonu Automobila u Torinu 1986. godine. Ime 8.32 je izvedeno iz broja cilindara i ventila Ferrari-jeve mashine.
Thema 8.32 je predstavljena u isto vreme kad i blago izmenjana Thema serije 1. Uz neke beznachajne modifikacije u odnosu na salonski model, Thema 8.32 Septembra 1986. godine krece u serijsku proizvodnju.
Pochetkom 1988. godine model Thema prolazi kroz znachajnije promene kako exterijera tako i enterijera, shto je naravno znachilo da ce se isto desiti i sa 8.32. Jedna od najvaznijih promena bila je i ugradnja katalizatora, pochevshi od 1989. godine, a u nekim zemljama, npr u Shvajcarskoj, i ranije.
Sredinom 1991. godine, pre svega zbog uvodjenja na trzishte (znatno jeftinijeg) modela Thema Turbo 16v, koja je raspolagala sa gotovo istom snagom i obrtnim momentom kao i 8.32, NAZALOST, Lancia prestaje sa proizvodnjom ovoga modela. Naravno da su i mnoge druge stvari uticale na ovu odluku - ogromni troshkovi odrzavanja, slabija prodaja, kao i problemi usled chestog pregrevanja u uslovima gradske voznje, samo su neki od njih.
Thema 8.32 se proizvodila u Lanchinim postrojenjima u S. Paolu u Torinu, i opremana Ferarijevim V8 motorom za koji se tvrdilo da je proizveden u fabrici u Maranellu, dok se zapravo najveci deo tih motora proizvodio u Ducati-ju, zbog nedostatka proizvodnih kapaciteta u Maranell-u. Kao shto sam vec napisao, radilo se o blago prepravljenom motoru iz Ferrari-ja 308 Quattrovalvole. Zbog konstrukcijskih razlika izmedju Ferrrari-ja 308 i limuzine Thema morale su se napraviti neke izmene na motoru, pre svega na radilici.
Motor se lako prepoznaje po crvenoj traci na kojoj je ispisano "Lancia by Ferrari". Osim motora 8.32 je imala i potpuno drugachiji petostepeni menjach, veshanje, opruge, amortizere i prednje stabilizatore. ABS je bio standard.
Izmene na exterijeru u odnosu na standardnu Themu ogledale su se u novoj reshetki hladnjaka (grill-u) inspirisanoj ranim Ferrari-jevim trkachkim automobilima, sa 8.32 logom na zutoj pozadini sa nadvuchenom trobojnom trakom, zatim redizajniranim prednjim branikom sa ugradjenim spojlerom, svetlima za maglu i usisnicima za vazduh, kao i pokretnim zadnjim spojlerom, suknjicama sa 8.32 logom u zadnjim uglovima, retrovizorima u boji karoserije, zatamljenim staklima, dvobojnim trakama po sredini karoserije i zvezdastim felnama u manir sedana iz Maranell-a. Radjena je u pet originalnih boja.
Prava koza, "Poltrona Frau" prekrivala je tablu, centralnu konzolu, volan, ruchicu menjacha i ruchnu kochnicu. Na speciajlno dizajniranoj tabli nalazio se pokazivach nivoa goriva, brzinomer, obrtomer, pokazivach temp. vode, dva chek indikatora osnovnih funkcija motora i shasije, zatim pokazivachi pritiska i temperature ulja. Nebo je prekriveno Alkantarom, kao i sedishta i bochni paneli, osim ako budici vlasnik ne poruchi kozna sedishta. U standardnu opremu spadali su i el. podizach i retrovizori, klima uredjaj, centralno zakljuchavanje. Opciono su se ugradjivala sedishta sa elektro podeshavanjem i grejachima.
Proizvodnja je otpochela sa 700 automobila godishnje, da bi se vrlo brzo preshlo na 1.100 - 1.200 automobila godishnje. Vlasnik je mogao da prati poslednje etape proizvodnje i da odmah testira svoj automobil. Izmedju 1986. i 1991. proizvedeno je 3.537 vozila od toga 2.370 serije 1 i 1.167 serije 2. U skladu sa tradicijom poslednja prozvedena Lancia Thema 8.32 nalazi se u muzeju Lancie. Pretpostavljam da u tu brojku spada i jedan jedini unikatno proizveden karavan u svetlo sivoj boji sa plavim koznim enterijerom, koji je proizveden za predsednika Fiat grpacije 1986. godine, kao i 64 Limited Edition verzije u Ferrari crvenoj boji (32 u prvoj seriji i 32 u drugoj).
Oficijelni video (youtube jbga)
... re=related
Ovaj automobil je jedan od najegzotochnijih automobila proizveden u poslednjih 20-ak godina, pre svega kao jedini automobil sa Ferrari-jevim motorom a da nije napravljen u Ferrari-ju.
Pricha se da je ideja da se napravi Thema sa Ferarijevim motorom pochela kao shala. Medjutim pojedini inzenjeri, bivaju ozbiljno zaintrigirani tom idejom i pochinju da rade na projektu odluchivshi se da u Themu ubace blago modifikovani motor iz Ferrari-ja 308 QV. Prva ovakva Lancia, nazvana Thema 8.32 (naravno u Ferrari crvenoj boji) premijerno je predstavljena na 61. Salonu Automobila u Torinu 1986. godine. Ime 8.32 je izvedeno iz broja cilindara i ventila Ferrari-jeve mashine.
Thema 8.32 je predstavljena u isto vreme kad i blago izmenjana Thema serije 1. Uz neke beznachajne modifikacije u odnosu na salonski model, Thema 8.32 Septembra 1986. godine krece u serijsku proizvodnju.
Pochetkom 1988. godine model Thema prolazi kroz znachajnije promene kako exterijera tako i enterijera, shto je naravno znachilo da ce se isto desiti i sa 8.32. Jedna od najvaznijih promena bila je i ugradnja katalizatora, pochevshi od 1989. godine, a u nekim zemljama, npr u Shvajcarskoj, i ranije.
Sredinom 1991. godine, pre svega zbog uvodjenja na trzishte (znatno jeftinijeg) modela Thema Turbo 16v, koja je raspolagala sa gotovo istom snagom i obrtnim momentom kao i 8.32, NAZALOST, Lancia prestaje sa proizvodnjom ovoga modela. Naravno da su i mnoge druge stvari uticale na ovu odluku - ogromni troshkovi odrzavanja, slabija prodaja, kao i problemi usled chestog pregrevanja u uslovima gradske voznje, samo su neki od njih.
Thema 8.32 se proizvodila u Lanchinim postrojenjima u S. Paolu u Torinu, i opremana Ferarijevim V8 motorom za koji se tvrdilo da je proizveden u fabrici u Maranellu, dok se zapravo najveci deo tih motora proizvodio u Ducati-ju, zbog nedostatka proizvodnih kapaciteta u Maranell-u. Kao shto sam vec napisao, radilo se o blago prepravljenom motoru iz Ferrari-ja 308 Quattrovalvole. Zbog konstrukcijskih razlika izmedju Ferrrari-ja 308 i limuzine Thema morale su se napraviti neke izmene na motoru, pre svega na radilici.
Motor se lako prepoznaje po crvenoj traci na kojoj je ispisano "Lancia by Ferrari". Osim motora 8.32 je imala i potpuno drugachiji petostepeni menjach, veshanje, opruge, amortizere i prednje stabilizatore. ABS je bio standard.
Izmene na exterijeru u odnosu na standardnu Themu ogledale su se u novoj reshetki hladnjaka (grill-u) inspirisanoj ranim Ferrari-jevim trkachkim automobilima, sa 8.32 logom na zutoj pozadini sa nadvuchenom trobojnom trakom, zatim redizajniranim prednjim branikom sa ugradjenim spojlerom, svetlima za maglu i usisnicima za vazduh, kao i pokretnim zadnjim spojlerom, suknjicama sa 8.32 logom u zadnjim uglovima, retrovizorima u boji karoserije, zatamljenim staklima, dvobojnim trakama po sredini karoserije i zvezdastim felnama u manir sedana iz Maranell-a. Radjena je u pet originalnih boja.
Prava koza, "Poltrona Frau" prekrivala je tablu, centralnu konzolu, volan, ruchicu menjacha i ruchnu kochnicu. Na speciajlno dizajniranoj tabli nalazio se pokazivach nivoa goriva, brzinomer, obrtomer, pokazivach temp. vode, dva chek indikatora osnovnih funkcija motora i shasije, zatim pokazivachi pritiska i temperature ulja. Nebo je prekriveno Alkantarom, kao i sedishta i bochni paneli, osim ako budici vlasnik ne poruchi kozna sedishta. U standardnu opremu spadali su i el. podizach i retrovizori, klima uredjaj, centralno zakljuchavanje. Opciono su se ugradjivala sedishta sa elektro podeshavanjem i grejachima.
Proizvodnja je otpochela sa 700 automobila godishnje, da bi se vrlo brzo preshlo na 1.100 - 1.200 automobila godishnje. Vlasnik je mogao da prati poslednje etape proizvodnje i da odmah testira svoj automobil. Izmedju 1986. i 1991. proizvedeno je 3.537 vozila od toga 2.370 serije 1 i 1.167 serije 2. U skladu sa tradicijom poslednja prozvedena Lancia Thema 8.32 nalazi se u muzeju Lancie. Pretpostavljam da u tu brojku spada i jedan jedini unikatno proizveden karavan u svetlo sivoj boji sa plavim koznim enterijerom, koji je proizveden za predsednika Fiat grpacije 1986. godine, kao i 64 Limited Edition verzije u Ferrari crvenoj boji (32 u prvoj seriji i 32 u drugoj).
Oficijelni video (youtube jbga)
... re=related
Poslednja izmena od speedfreak968 u Pet Jan 16, 2009 10:01 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Na CB je bilo reci da ima jedna u Srbiji,tacnije u bg-u..Uglavnom ja mislim da sam pre neki dan video jednu kod koteza...srebrna..samo je prozujala i okrenuo sam se i video neke odvratne felne i taj mali spojler na gepeku...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
enterijer mi se extra svidja
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
@Lale
Chuj, Lancia Thema svakako nije jedan od lepshih italijanskih automobila, ali je 8.32 svakako jedinstven automobil. Spoljashnost sa sve kozmetichkim izmenama i dalje nije ono chime pleni vec neke druge stvari, jasno je iz mog teksta iznad koje, zar ne? A pre svega zvuk i vozne karakteristike. Imao sam prilike da jednom vidim i chujem 8.32 uzivo u Budvi. Vlasnik je bio raspolozen chak i da me proveze u njoj, na zalost ne i da meni da da je vozim . VRH! Ono shto hocu da kazem, ako je to shto si ti video bila zaista 8.32 ZNAO bi da je to 8.32, VERUJ MI.
Chuj, Lancia Thema svakako nije jedan od lepshih italijanskih automobila, ali je 8.32 svakako jedinstven automobil. Spoljashnost sa sve kozmetichkim izmenama i dalje nije ono chime pleni vec neke druge stvari, jasno je iz mog teksta iznad koje, zar ne? A pre svega zvuk i vozne karakteristike. Imao sam prilike da jednom vidim i chujem 8.32 uzivo u Budvi. Vlasnik je bio raspolozen chak i da me proveze u njoj, na zalost ne i da meni da da je vozim . VRH! Ono shto hocu da kazem, ako je to shto si ti video bila zaista 8.32 ZNAO bi da je to 8.32, VERUJ MI.
Poslednja izmena od speedfreak968 u Sub Jan 17, 2009 1:12 am, izmenjeno 1 put ukupno.
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
A da, dobar primerak serije 2 moze da nadje za oko 15k jura... dzabana... ali kako da je uvezesh i gde da je odrzavash?
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Jedina kod nas je crna, na stranim tablama, vozi je vlasnik jednog Fiat servisa na Konjarniku. Moj poznanik, ljubitelj Fiata, je njegov prijatelj...ponudio mi je da se provozam, ali nikako da se nakanim.
Acqua-Olio-Benzina
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Na zalost postoji i jedna kojoj su prekucani brojevi i izvadjen motor.
prodavala se uz jos jednu sa motorom tako da verovatno nikad vise nece juriti ulicama sto zasluzuje :cray:
prodavala se uz jos jednu sa motorom tako da verovatno nikad vise nece juriti ulicama sto zasluzuje :cray:
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
@Speedfreak- Naravno..razumemo se! Thema 8.32 je pure sex...nije bas najlepsa,ali kao da je to najbitnije..Na par snimaka sam cuo zvuk theme 8.32 i smrz'o sam se ...simfonija...brutalno...Ono sto sam ja video nije bila 8.32 definitivno,ali u tom trenutku sam pomislio..ali kada razmislim: zvucni dozivljaj i nije bio onakav kakav bi trebao da bude prilikom brzog prolaska jednog ferrarija..
... re=related
@Starce- nemoj da se mucis bzv..nakanicu se ja da je probam ,ako nije problem Salim se,idi probaj to,pa nam javi kako funkcionira taj opaki stroj!
... re=related
@Starce- nemoj da se mucis bzv..nakanicu se ja da je probam ,ako nije problem Salim se,idi probaj to,pa nam javi kako funkcionira taj opaki stroj!
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Ma, ne nudi mi da probam, nego da se provozam...a znam kako to kilavo ide kod naseg naroda, pa zbog toga me i mrzi da se trudim...videcu, ako se potrefi - potrefi.
http://admin.adriamedia.si/ADMIN/upload ... 2hz2BJ.pdf
Ko nesto ne razume, prevescu mu, tj. pogledacu kod mene u srpsku verziju.
http://admin.adriamedia.si/ADMIN/upload ... 2hz2BJ.pdf
Ko nesto ne razume, prevescu mu, tj. pogledacu kod mene u srpsku verziju.
Acqua-Olio-Benzina
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Odlichan text!
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Kilsonov komentar me podseti da sam ostao duzan tehnikalija...
Performanse
Max brzina: 237 km/h
0-100: 7.2
Motor
Snaga: 158 kw 215 ks
O.moment: 285 Nm (210 Lb-Ft)
Zapremina: 3.0 litara
Tip motora: V8 32v dohc Ferrari 308 Engine
Lokacija motora: napred
Opste karakteristike:
Menjac: manuelni, 5 brzina
Pogon: Napred
Masa: 1400 kg
Odnos snaga/masa: 151.34 ks/tona
Performanse
Max brzina: 237 km/h
0-100: 7.2
Motor
Snaga: 158 kw 215 ks
O.moment: 285 Nm (210 Lb-Ft)
Zapremina: 3.0 litara
Tip motora: V8 32v dohc Ferrari 308 Engine
Lokacija motora: napred
Opste karakteristike:
Menjac: manuelni, 5 brzina
Pogon: Napred
Masa: 1400 kg
Odnos snaga/masa: 151.34 ks/tona
Poslednja izmena od speedfreak968 u Pon Feb 09, 2009 7:45 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
...i verzija sa katalizatorom od 205ks i 263Nm/5000rpm i 5km/h manje Vmax.
Acqua-Olio-Benzina
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Si.
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
... re=related
jako lepo zvuci. zanimljiv auto, pogotovo sto je V8 popreko - jako retko...
vuuuUUSHHhhhh!!!
*ma mora da moze iz ovog chuda da se izvuce vise konja stvarno je smeshno kad vidis podatke na papiru, Aleksa i Kilson bi ga 1:1 oduvali i sa zvukom i sa performansama!
jako lepo zvuci. zanimljiv auto, pogotovo sto je V8 popreko - jako retko...
vuuuUUSHHhhhh!!!
*ma mora da moze iz ovog chuda da se izvuce vise konja stvarno je smeshno kad vidis podatke na papiru, Aleksa i Kilson bi ga 1:1 oduvali i sa zvukom i sa performansama!
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Taj Ferrarijev motor u Ferrariju je tad imao 240ks, tako da je 215ks u Themi bila ok snaga za to vreme.
164 QV/Q4 je bila interesantan takmac za Themu Ferrari, ali nije imala tu klasu i finesu kao Thema.
164 QV/Q4 je bila interesantan takmac za Themu Ferrari, ali nije imala tu klasu i finesu kao Thema.
Acqua-Olio-Benzina
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Imao je '82-ge na 1200 Kg mase. To je bio neki odgovor na 944, shta li?
Vidim da je 86-te prosiren na 3.2L, pa na 3.4L - to vec ima smisla...
Vidim da je 86-te prosiren na 3.2L, pa na 3.4L - to vec ima smisla...
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Po meni totalno besmislen automobil. Vozis Lanciu, a troskovi su ti kao da vozis Ferrari. Sve bi imalo smisla da ima neke performanse, a npr. obicna thema turbo je brza.
Lotus omega je primer kako treba da se odradi zadatak na zadatu temu.
Lotus omega je primer kako treba da se odradi zadatak na zadatu temu.
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Je li moguce Ako se ne varam citao sam na CBF uvezi ovog Yuga-pitaju momka odakle ti ovaj "poklopac" na deklu ventila-kaze:"Bio je na motor"...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Ne, to je konkurencija za Porsche 911 koji je tada imao 231ks. Imao je Ferrari odlicne perfomanse kada je dobio 4ventilsku glavu.kilson napisao:Imao je '82-ge na 1200 Kg mase. To je bio neki odgovor na 944, shta li?
Vidim da je 86-te prosiren na 3.2L, pa na 3.4L - to vec ima smisla...
Acqua-Olio-Benzina
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Cini mi se da nisi osetio poentu tog auta. Perfomanse su odlicne, ne znam sta bi hteli.Sasha napisao:Po meni totalno besmislen automobil. Vozis Lanciu, a troskovi su ti kao da vozis Ferrari. Sve bi imalo smisla da ima neke performanse, a npr. obicna thema turbo je brza.
Lotus omega je primer kako treba da se odradi zadatak na zadatu temu.
Acqua-Olio-Benzina
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Nije naravno moguce. A lepo se vidi sa slike o kom motoru je rec.Je li moguce Ako se ne varam citao sam na CBF uvezi ovog Yuga-pitaju momka odakle ti ovaj "poklopac" na deklu ventila-kaze:"Bio je na motor"...
Acqua-Olio-Benzina
-
Sa
- Drug Član
Post
Osmak koji trazi servise na svakih 5k km,a vuce se kao prebijen konj(karikiram ali ako su vec ubacili ferrarijev motor, performanse su morale da budu na nivou)?
164 turbo i Q4(posebno) su u svakom slucaju bolja kupovina i performansniji automobili za duplo manje para.
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
Koja je poenta Theme 8.32?starac vujadin napisao:Cini mi se da nisi osetio poentu tog auta. Perfomanse su odlicne, ne znam sta bi hteli.Sasha napisao:Po meni totalno besmislen automobil. Vozis Lanciu, a troskovi su ti kao da vozis Ferrari. Sve bi imalo smisla da ima neke performanse, a npr. obicna thema turbo je brza.
Lotus omega je primer kako treba da se odradi zadatak na zadatu temu.
Osmak koji trazi servise na svakih 5k km,a vuce se kao prebijen konj(karikiram ali ako su vec ubacili ferrarijev motor, performanse su morale da budu na nivou)?
164 turbo i Q4(posebno) su u svakom slucaju bolja kupovina i performansniji automobili za duplo manje para.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Lancia Thema 8.32 by Ferrari
To je ekskluzivniji auto od Lotus Omege i namenjen drugacijoj publici. Lotus Omegu su vozili ljudi koji vole da se izivljavaju na auto putu, a Thema je namenjena brzoj i elegantnoj voznji. Inace, nisu bas u istoj klasi jer je konkurent za Omegu bio recimo BMW M5, a za Themu BMW 535i.
Alfa 164 je odlican auto, ali ni on nije toliko ekskluzivan. Ne kupuje ga ista vrsta kupaca. Lancia Ferrari su kupovali ljudi koji su razmisljali da kupe Biturbo 4v ili 8.32, a ne Alfu 164 ili 8.32.
Oko perfomansi nemam sta da doda, posto izgleda da ne gledate brojke vec se prica napamet. U svakom slucaju samo Alfa 156 GTA sa 35ks vise ide 10km/h brze od Theme Ferrari, a ni ona ne ubrzava nesto bolje do 100km/h. Ostale V6 Alfine limuzine takodje ne idu bolje 8.32, iako su imali istu ili malo vecu snagu. Od 75, preko 164...
Dosli smo u preterivanju da se Ferrarijev V8 vuce k`o mrtav konj...sta li ce biti sledece
Alfa 164 je odlican auto, ali ni on nije toliko ekskluzivan. Ne kupuje ga ista vrsta kupaca. Lancia Ferrari su kupovali ljudi koji su razmisljali da kupe Biturbo 4v ili 8.32, a ne Alfu 164 ili 8.32.
Oko perfomansi nemam sta da doda, posto izgleda da ne gledate brojke vec se prica napamet. U svakom slucaju samo Alfa 156 GTA sa 35ks vise ide 10km/h brze od Theme Ferrari, a ni ona ne ubrzava nesto bolje do 100km/h. Ostale V6 Alfine limuzine takodje ne idu bolje 8.32, iako su imali istu ili malo vecu snagu. Od 75, preko 164...
Dosli smo u preterivanju da se Ferrarijev V8 vuce k`o mrtav konj...sta li ce biti sledece
Acqua-Olio-Benzina