Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
E jbg, bas steta za nju... Jesi li je video mozda, koliko je razvaljena?
FANTAZ'JA
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
pa sobzirom da su mi trazili far, masku, branik , krilo , pretpostavljam da je onako .Sutra cu znati tacno posto cu je videti svojim ocima . Mozda bi mogli da im uvalimo mecu , nesto ...
busso trsi Sline
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
Pogledaj i ovu.Pre par dana sam prosao pored nje i na prvi pogled pristojno izgleda.A covek i pristaje na zamenu.2 godine je vec vozi.
http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... park/95410
http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... park/95410
- jonicalfa
- Garaža: AR 164 V6 turbo
- Lokacija: Smederevska Palanka
- Lokacija: palanka
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... _ts/100495
ja sam ga zvao ima nesto sto tebi treba V6 registrovan na 1.8ts mozda odradis neku zamenu, a u principu mislim da ni on nezna koji je motor unutra, samo zna da je v6
ja sam ga zvao ima nesto sto tebi treba V6 registrovan na 1.8ts mozda odradis neku zamenu, a u principu mislim da ni on nezna koji je motor unutra, samo zna da je v6
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
deluje prmamljivo ova crvena jedino mi se ne svidja ta muvaza sa motorom, nisam pristalica toga, kad tad ce te neko provaliti i sta onda????
nego Dusane, jel ti zoves ove po oglasima ili samo sedis i cekas da ti neka 155ica tj. njen vlasnik padne sa neba, da ti alfu i otera mecku
nego Dusane, jel ti zoves ove po oglasima ili samo sedis i cekas da ti neka 155ica tj. njen vlasnik padne sa neba, da ti alfu i otera mecku
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- jonicalfa
- Garaža: AR 164 V6 turbo
- Lokacija: Smederevska Palanka
- Lokacija: palanka
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... _ts/100495
definitivno je 2,5 v6 po brojevima motora - početna slova...nema turbo ima sequent plin, tako je registrovan kako kaze vec po uvozu, ne znam kakav je za odrzavanje i koje su mu mane, po ovim slikama tesko da moze nesto da se vidi, imam trenutno nekog korejanca, kia pride wagon jbg 6lit plina, ponudio sam mu ga, javice mi sutra, možda ga ja uzmem
definitivno je 2,5 v6 po brojevima motora - početna slova...nema turbo ima sequent plin, tako je registrovan kako kaze vec po uvozu, ne znam kakav je za odrzavanje i koje su mu mane, po ovim slikama tesko da moze nesto da se vidi, imam trenutno nekog korejanca, kia pride wagon jbg 6lit plina, ponudio sam mu ga, javice mi sutra, možda ga ja uzmem
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
Xexe. @OMP prevrtjem svakodnevno po oglasima. O ovoj crvenoj znamo par detalja koji su bitni viewtopic.php?f=8&t=200. Vlasniku ove crne 155-ice sam pustio mail preko polovnih automobila jos pre Nove i ne odgovara nista, moracu da zovem...
FANTAZ'JA
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
@OMP ne dolazi u obzir nikakva muvaza sa motorom kod mene, samo smo nesto bili tu diskutovali u temi, to otpada. A V6 sam kao sto kazem mislio za trampu da nadjem zato sto su to skupi automobili za registraciju i mozda naletim na nekog ko bi se menjao a potom da prepakujem TS u nju a odjavim V6 i TS prijavim u saobracajnu mada je to zajebancija ogromna tako da je to 99% otpalo.
FANTAZ'JA
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
razumem te ja potpuno, ali batali meilove, smsove i sl. samo telefon u ruke i zovi, gledaj itd, jbg auto nije kupovina iz fotelje i nemoj toliko da te plase i da bezis od farbanih automobila, pa to je skroz normalno, tesko je naci 15-20 godina star auto da nije krecen bar neki deo a i vecina njih je bar jednom za sve te godine farbana cela, pogledas vidis da nije nesto kriticno sjebano ili nije bila neka zesca havarija i ako nije boli te uvo sto je farbana, mozda se coveku tako svidjalo. primeto sam da vecina ljudi trazi dlaku u jajetu, pa nijedan auto nije savrsen i sve su to jeftini automobili da bi se svaka sitnica stavljala na kantar, em kupujes auto od 2,5-3k eura em mu trazis da nije farban, da svaka plastika dubi na svom mestu, da volan nije izlizan, guma da nisu celave i sl. ,druga stvar je kad kupujes nesto skuplje ali za ovaj kes tesko da se moze do savrsenstva
ako ti sve bude smetalo, nikad neces naci pravi auto onda, a kad ga jednom nadjes skenjaces se, mnogo vise, prvom prilikom kad budes otkrio da nije sve tako savrseno kako si mislio ili je izgledalo
ne kazem ovo za tebe vec generalno sto sam primetio kod ljudi ne samo na netu vec u zivotu uopste, a imam par takvih ortaka sto bi da kupe jeftin auto i ako moze u fabrickom stanju, ma vaaazi, i na more da ga vode
ako ti sve bude smetalo, nikad neces naci pravi auto onda, a kad ga jednom nadjes skenjaces se, mnogo vise, prvom prilikom kad budes otkrio da nije sve tako savrseno kako si mislio ili je izgledalo
ne kazem ovo za tebe vec generalno sto sam primetio kod ljudi ne samo na netu vec u zivotu uopste, a imam par takvih ortaka sto bi da kupe jeftin auto i ako moze u fabrickom stanju, ma vaaazi, i na more da ga vode
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
Potpuno se slazem sa tobom, isto razmisljamo. Sutra zovem ovog iz Trstenika da vidim mozemo li da napravimo neki posao tj zanima li ga zamena i da se raspitam malo vise o autu... Javicu vam sta je i kako je. Primetio sam da su KW i HP na toj 155-ici kao kod 1.3boxer-a dok je kubikaza njena. Ne znam je li vlasnik pogresio kad je pisao oglas ili je tako carinjena... Pogledajte http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... park/95410
FANTAZ'JA
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
moze biti greska u kucanju ali ne vezuj se odmah za to, kad pozoves raspitaj se o svim pojedinostima pa onda da diskutujemo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
Zvao sam malo pre za ovu Alfu http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... park/95410. Ona je bila 2.0TS ali je zbog nepaznje brata od coveka sa kojim sam se cuo izbacivala ulje na cepu i motor je crkao. Kod Njegosa u Cacku je kupljen drugi 1.8TS motor, carinjen i ubacen. Sto se tice KW i HP tako je ocarinjen (zbog manje registracije), motor je upisan u saobracajnu, tu je sve regularno i kaze da problema sa tim nema. Ato je kupljen sa ulubljenom haubom, nesto palo (neka saksija koliko mi rece) pa je farbana. Inace nije cukan, havarisan i sl. Polomljena zadnja leva brava i ima par tackica od grada na autu, inace ostalo je OK. Trapovi su odlicni (radjeni) i covek kaze da za motor i trapove moze da garantuje da su u odlicnom stanju. Sve radi od opreme, enterijer nije polomljen, pocepan, sve je na svom mestu. Kaze da ne izgleda bas u oglasima reprezentativno ali je ovako stvarno dobra.
Sto se tice zamene za Mercedesa videce ako moze da napravi neku kombinaciju jer mu je burazer u vojsci a posle ide da radi u BG pa mu treba nesto manje, neki Pezo 206 i sl.. Kaze upisao je moj broj pa ce se javiti ako nesto ispadne. Broj shasije i motora nisam trazio sada jer imam losa iskustva sa time tj odmah zalupe slusalicu (na fin nacin te otkace) mada mislim da sa ovima ne bi bilo problema. Drugi put...
Eto o njoj toliko. Inace sinotj tj nocas pustim mail coveku za ovu 164-orku http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... park/95885 i jutros mi stize mail u kome kaze da nije zainteresovan, bar sam probao...
Sto se tice zamene za Mercedesa videce ako moze da napravi neku kombinaciju jer mu je burazer u vojsci a posle ide da radi u BG pa mu treba nesto manje, neki Pezo 206 i sl.. Kaze upisao je moj broj pa ce se javiti ako nesto ispadne. Broj shasije i motora nisam trazio sada jer imam losa iskustva sa time tj odmah zalupe slusalicu (na fin nacin te otkace) mada mislim da sa ovima ne bi bilo problema. Drugi put...
Eto o njoj toliko. Inace sinotj tj nocas pustim mail coveku za ovu 164-orku http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... park/95885 i jutros mi stize mail u kome kaze da nije zainteresovan, bar sam probao...
FANTAZ'JA
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
sta da ti kazem, cekaj i trazi dalje, jbg
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
Naravno, mozda nesto i ispadne sa ovom iz Trstenika . Zamislite, stigne mail danas caletu i pita covek da li hoce zamenu za 124-orku 200D, odlicno stanje isto kao moj samo sto je 85-o. Alfa me nece nesto
FANTAZ'JA
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
e ako je 124ka u pitanju onda odmah batali alfu i menjaj se sto pre 124 se lakse prepravi u 164, samo jedan broj zamenis izvini ali bilo je jace od mene
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Trenta Tre
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
Mislim da bi ovo stvarno trebalo pogledati....
http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... park/99390
http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... park/99390
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
ova bas lepo izgleda,cena i vise nego povoljna, ali verovatno nije reg. ,a to sto nije vozena kod nas je dzaba kad je dosla iz Italije , a felne od 33ke i to lepo cucnule
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
Da znas. Kad se budem vratio kuci zvacu ga da vidim da li bi se menjao uz doplatu, njegovu naravno. Ako je stvarno za sve ove godine stukla samo 135000 ima da se vozi dok se ne raspadne, i kad se raspadne motor ce da sljaka dalje...
FANTAZ'JA
- Trenta Tre
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
I da platis registraciju i odmah je prevedes na svoje ime opet je ispod cene ako je stvarno u takvom stanju kao sto izgleda.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
pa jos 300-350e treba dati za reg. i prenos ali opet povoljno samo ako je sve lepo kao na slikama
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
Pa to... Meni se svidja i ona iz Trstenika, mislim da je OK...
FANTAZ'JA
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
Mislim da je za za tebe najbolja kombinacija prvo da prodas auto, znam da to nije lako pogotovo sto je tvoj meca u odlicnom stanju ali nije nemoguce. Kada imas keš kod sebe puno je lakse, čak i da nenadješ Alfu odmah a treba ti auto uvek možeš da kupiš Yuga i prodaš ga za iste pare za par meseci a i da ga neprodaš odmah, on ionako vredi 600-700E.
Za 3000E dobru Alfu je jako teško naći, odnosno ima ih koliko hoćeš ali su potrebna ulaganja. Za 4000E već je situacija dosta bolja, samo što kao što i sam znaš niko neprodaje dobru 155-ticu, uvek će pre da se proda komšiji, rođaku nego da dođe u oglase, mada onu Belu 155-ticu sa carine ja bih išao odmah da pogledam makar se zadužio da je kupim ako je dobra. Tvoj auto je kao što i sam kažeš je odličan, kako se sećam cena je 3500E, to je za Mercedesa 190D tog godišta zaista mnogo, bez obzira što on toliko vredi, jednostavno taj auto više nije na ceni.
Šta meni vredi što sam za 10-tak meseci potrošio oko 1700E u sređivanju moje 155-tice tako da je ukupna cifra bez registracije naravno koja ide ovih dana oko 4000E, to za nauk kada čovek kupuje zapušten auto a menjao sam svašta:
Amortizeri x4
Diskovi i pločice x4
Alu Felne x4
Gume hitis x4
novi hladnjak
glavčine x2 (jedna bila loša drugu sjebao vulkanizer)
Prednji levi lager
Cilindri kvačila x2
sređivanje limarije (ogrebotine, malo truleži po gepeku, sređivanje i farbanje krila)
sajla ručne
zatim sređivanje cele glave, jedan izuvni ventil je crko (odnosno gumice su crkle, pa je sve sređeno, vođice, nove gumice, novi dihtunzi........)
termostat
ventilator (instalacija ventilatora)
uh, sigurno sam bar trećinu stvari zaboravio
Uglavnom ako danas prodam auto za 3000E mogu se smatrati srećnim, mada obzirom da je život sve skuplji i evro divlja, ljudi ostaju bez posla tako da će ponuda automobila biti sve veća a cene će ići dole, elem i ako ti neko ponudi 2800-3000E za tvog mecu slobodno ga prodaj. Nezgono vreme za prodaju i ponovnu kopovinu a vema dobro za ljude koji imaju suvi keš, nikada nije bilo povoljnije a biće još niže cene siguran sam dosta ljudi su se zaleteli sa lizingom i kreditom tako da ćeš imati i relativno nova auta da kupiš od strane lizing kuća koje su oduzele automobile neredovnim platišama.
I ja sam u sličnoj dilemi da prodam auto i kupim nešto bolje ćale ima 4-5000E u šteku to mu je zadnja rezerva i moj auto i mogli bismo da kupimo sasvim pristoju 156-ticu, ali mi se iskreno nešto nežuri, dati toliki novac nije mala stvar za naš standard, zato ću najverovatnije sačekati da ove zadnje 2004-2005 budu pristupačnije ili cu uvesti perfektu 155-ticu iz Italije ili Slovenije (rođeni brat mi je u Sloveniji) i kasnije prepakovati motor i sve što mi treba u ovu moju, samo ni to nije baš jeftino ako neračunamo prevoz i carinu motora dobra 155-tica u italiji košta od 2000-2500E. Sa druge strane čim se nešto pakuje budži to nikada nemože da ispadne kao iz fabrike, nekažem da je nemoguće ako je majstor stručan i stvarno zna šta radi ali u većini slučajeva se to samo pokrpi da ide...
Elem malo sam otišao u off, kada kupuješ gledaj sledeće:
1. Motor mora da bude dobar i da lepo radi (negledaj auta gde je auspuh u raspad stanju pa bukom vlasnici žele da zamaskiraju rad motora)
2. Menjač i kvačilo takodje moraju biti dobri, kvačilo mora biti mekano i da hvata negde na polovini a ne pri vrhu, menjač ima duže prenose ali mora lepo da upada u brzine može da se desi da zeza rikverc odnosno da se neubaci uvek ali to se dešava i na 164-ke treba malo veštine da se navikneš da ubacuješ u rikverc.
3. Obavevno proveri kod ljudi koji regliraju trap najbolje negde gde imaju lasersko očitavanje dali je šasija van ose (odnosno dali je auto pretrpeo neku žešću havariju), kada si već tako pogledaj dali na motoru negde curi ulje (čep na karteru zna da bude hronična boljka). Takodje stanje trapa i upravljivost proveri na ravnom i dobrom putu kada pustiš volan dali negde zanosi u stranu.
4. Što se tiče motora obavezno oslušni dali ravnomerno prima gas, dali se davi guši pa zatim naglo krene, dali lupaju ventili, ukoliko se radi o 16V varijanti obaveno proveri zupčasti kaiš, ukoliko stari 8V motor malo zvecka nije preterano strašno malo su ventili raštelovani (da se srediti za relativno malo para). Kada radi na leru ako ti se učini da trokira a auto lepo ide i prima gas, najverovatnije treba da se dizne pročiste što takođe nije preterano skupo ~20E (mada taj problem može da se reši i sipanjem aditiva za čišćenje u gorivo). Ukoliko je dobar motor trebalo bi na usponu od 15-20 stepeni da vuče u drugoj brzini maltene na ler gasu.
Sve ovo govorim zato što motor alfe nije motor kadeta ili golfa koji možeš da popravljaš jednom rukom koliko ima mesta oko njega ispod haube, ukoliko ti kvačilo pri kraju moraćeš da rasturaš ceo motor da bi to zamenio i to je posao za iskusnog majstora bar 2 dana ako ne i tri, računaj 100E za ruke minimum. Ukoliko te zeza šraf na karteru, pa moraš da skidaš karter i praviš novi navoj treba ti bar 3-4 sata samo da ga skineš, neprilazno je moraš da skidaš poluosovine i još dosta sitnica. Ukoliko ato ima plin obavezno proveri kako radi na plinu dali norlano prebacuje na obrtaje (ukoliko je prostiji venturi sistem), kada ugasiš auto na ključ treba odmah da se ugasi bezobzira dali radi na plin ili benzin. Proveri dali šišti na punjaču plina (da nije otišla kuglica obično zardja ako nema zaštitne plastike)
Nemoj da ti izgled bude prioritet, ukoliko je auto očešan ili je ulubljeno krilo (ako je neki deo karoserije druge boje, zamenjen), plastika ili retrovizor puko nemoj tako lako da otpisuješ auto ukoliko je sve gore pobrojano uredu.
Takođe dali radi klima ili ne netreba da te plaši to se da sve naknadno srediti.
Ukoliko su amortizeri pri kraju takođe nije veliki problem dokle god su kočnice uredu.
Važan je utisak u vožnji da ništa neškripi (mada je plastika gde izlazi vazduh iz konzole do šoferšajbne na svakoj 155-tici koju sam video pukla na nekoliko mesta od sunca i zna da malo zvecka preko 3500-4000rpm), ne lupka pogotovo obrati pažnju na zvuk koji dopire sa prednjih točkova. Auto mora da ide glatko i da negubi dah bez obzira o kom se motoru radi pošto i 1.6 verzija ima 120ks tako da nikako nije za izbegavanje.
Limarija je generalno kod 155-tica u dobrom stanju ukoliko nisu udarane, hoće da se pojavi rđa sa unutrašnje strane lima kod zadnjih točkova, kao kod mene (moj auto je skoro 3 godine stajao na otvorenom nije vožen). Kod normalno održavanih Alfa je to skoro nemoguće da nađeš, ali je to nemoguće otkriti dok nerasturiš gepek.
Ovako izgleda posle moje intervencije:
Oko pitanja legalsti i provere brojeva šasije nema šta da ti pričam moj je generalni savet kupiti auto od vlasnika ljubitelja Alfe koji je to koliko toliko ljudski odžavao. Pravi ljubitelj alfe prodaje svog ljubimca samo iz dva razloga: hoće da kupi noviju Alfu (najčešći slučaj) ili su nastale nepredvidive finansijske poteškoće pa mora da je proda.
Prenos 1.8TS je sa tablicama i novom saobraćajnom 13000din, a regitracija oko 20000din (uostalom videcemo za koji dan).
Ukoliko te put nanese u okolini Nis-a, rado ću ti pomoći u odabiru a možeš ujedno i moju alfu da provozaš
Za 3000E dobru Alfu je jako teško naći, odnosno ima ih koliko hoćeš ali su potrebna ulaganja. Za 4000E već je situacija dosta bolja, samo što kao što i sam znaš niko neprodaje dobru 155-ticu, uvek će pre da se proda komšiji, rođaku nego da dođe u oglase, mada onu Belu 155-ticu sa carine ja bih išao odmah da pogledam makar se zadužio da je kupim ako je dobra. Tvoj auto je kao što i sam kažeš je odličan, kako se sećam cena je 3500E, to je za Mercedesa 190D tog godišta zaista mnogo, bez obzira što on toliko vredi, jednostavno taj auto više nije na ceni.
Šta meni vredi što sam za 10-tak meseci potrošio oko 1700E u sređivanju moje 155-tice tako da je ukupna cifra bez registracije naravno koja ide ovih dana oko 4000E, to za nauk kada čovek kupuje zapušten auto a menjao sam svašta:
Amortizeri x4
Diskovi i pločice x4
Alu Felne x4
Gume hitis x4
novi hladnjak
glavčine x2 (jedna bila loša drugu sjebao vulkanizer)
Prednji levi lager
Cilindri kvačila x2
sređivanje limarije (ogrebotine, malo truleži po gepeku, sređivanje i farbanje krila)
sajla ručne
zatim sređivanje cele glave, jedan izuvni ventil je crko (odnosno gumice su crkle, pa je sve sređeno, vođice, nove gumice, novi dihtunzi........)
termostat
ventilator (instalacija ventilatora)
uh, sigurno sam bar trećinu stvari zaboravio
Uglavnom ako danas prodam auto za 3000E mogu se smatrati srećnim, mada obzirom da je život sve skuplji i evro divlja, ljudi ostaju bez posla tako da će ponuda automobila biti sve veća a cene će ići dole, elem i ako ti neko ponudi 2800-3000E za tvog mecu slobodno ga prodaj. Nezgono vreme za prodaju i ponovnu kopovinu a vema dobro za ljude koji imaju suvi keš, nikada nije bilo povoljnije a biće još niže cene siguran sam dosta ljudi su se zaleteli sa lizingom i kreditom tako da ćeš imati i relativno nova auta da kupiš od strane lizing kuća koje su oduzele automobile neredovnim platišama.
I ja sam u sličnoj dilemi da prodam auto i kupim nešto bolje ćale ima 4-5000E u šteku to mu je zadnja rezerva i moj auto i mogli bismo da kupimo sasvim pristoju 156-ticu, ali mi se iskreno nešto nežuri, dati toliki novac nije mala stvar za naš standard, zato ću najverovatnije sačekati da ove zadnje 2004-2005 budu pristupačnije ili cu uvesti perfektu 155-ticu iz Italije ili Slovenije (rođeni brat mi je u Sloveniji) i kasnije prepakovati motor i sve što mi treba u ovu moju, samo ni to nije baš jeftino ako neračunamo prevoz i carinu motora dobra 155-tica u italiji košta od 2000-2500E. Sa druge strane čim se nešto pakuje budži to nikada nemože da ispadne kao iz fabrike, nekažem da je nemoguće ako je majstor stručan i stvarno zna šta radi ali u većini slučajeva se to samo pokrpi da ide...
Elem malo sam otišao u off, kada kupuješ gledaj sledeće:
1. Motor mora da bude dobar i da lepo radi (negledaj auta gde je auspuh u raspad stanju pa bukom vlasnici žele da zamaskiraju rad motora)
2. Menjač i kvačilo takodje moraju biti dobri, kvačilo mora biti mekano i da hvata negde na polovini a ne pri vrhu, menjač ima duže prenose ali mora lepo da upada u brzine može da se desi da zeza rikverc odnosno da se neubaci uvek ali to se dešava i na 164-ke treba malo veštine da se navikneš da ubacuješ u rikverc.
3. Obavevno proveri kod ljudi koji regliraju trap najbolje negde gde imaju lasersko očitavanje dali je šasija van ose (odnosno dali je auto pretrpeo neku žešću havariju), kada si već tako pogledaj dali na motoru negde curi ulje (čep na karteru zna da bude hronična boljka). Takodje stanje trapa i upravljivost proveri na ravnom i dobrom putu kada pustiš volan dali negde zanosi u stranu.
4. Što se tiče motora obavezno oslušni dali ravnomerno prima gas, dali se davi guši pa zatim naglo krene, dali lupaju ventili, ukoliko se radi o 16V varijanti obaveno proveri zupčasti kaiš, ukoliko stari 8V motor malo zvecka nije preterano strašno malo su ventili raštelovani (da se srediti za relativno malo para). Kada radi na leru ako ti se učini da trokira a auto lepo ide i prima gas, najverovatnije treba da se dizne pročiste što takođe nije preterano skupo ~20E (mada taj problem može da se reši i sipanjem aditiva za čišćenje u gorivo). Ukoliko je dobar motor trebalo bi na usponu od 15-20 stepeni da vuče u drugoj brzini maltene na ler gasu.
Sve ovo govorim zato što motor alfe nije motor kadeta ili golfa koji možeš da popravljaš jednom rukom koliko ima mesta oko njega ispod haube, ukoliko ti kvačilo pri kraju moraćeš da rasturaš ceo motor da bi to zamenio i to je posao za iskusnog majstora bar 2 dana ako ne i tri, računaj 100E za ruke minimum. Ukoliko te zeza šraf na karteru, pa moraš da skidaš karter i praviš novi navoj treba ti bar 3-4 sata samo da ga skineš, neprilazno je moraš da skidaš poluosovine i još dosta sitnica. Ukoliko ato ima plin obavezno proveri kako radi na plinu dali norlano prebacuje na obrtaje (ukoliko je prostiji venturi sistem), kada ugasiš auto na ključ treba odmah da se ugasi bezobzira dali radi na plin ili benzin. Proveri dali šišti na punjaču plina (da nije otišla kuglica obično zardja ako nema zaštitne plastike)
Nemoj da ti izgled bude prioritet, ukoliko je auto očešan ili je ulubljeno krilo (ako je neki deo karoserije druge boje, zamenjen), plastika ili retrovizor puko nemoj tako lako da otpisuješ auto ukoliko je sve gore pobrojano uredu.
Takođe dali radi klima ili ne netreba da te plaši to se da sve naknadno srediti.
Ukoliko su amortizeri pri kraju takođe nije veliki problem dokle god su kočnice uredu.
Važan je utisak u vožnji da ništa neškripi (mada je plastika gde izlazi vazduh iz konzole do šoferšajbne na svakoj 155-tici koju sam video pukla na nekoliko mesta od sunca i zna da malo zvecka preko 3500-4000rpm), ne lupka pogotovo obrati pažnju na zvuk koji dopire sa prednjih točkova. Auto mora da ide glatko i da negubi dah bez obzira o kom se motoru radi pošto i 1.6 verzija ima 120ks tako da nikako nije za izbegavanje.
Limarija je generalno kod 155-tica u dobrom stanju ukoliko nisu udarane, hoće da se pojavi rđa sa unutrašnje strane lima kod zadnjih točkova, kao kod mene (moj auto je skoro 3 godine stajao na otvorenom nije vožen). Kod normalno održavanih Alfa je to skoro nemoguće da nađeš, ali je to nemoguće otkriti dok nerasturiš gepek.
Ovako izgleda posle moje intervencije:
Oko pitanja legalsti i provere brojeva šasije nema šta da ti pričam moj je generalni savet kupiti auto od vlasnika ljubitelja Alfe koji je to koliko toliko ljudski odžavao. Pravi ljubitelj alfe prodaje svog ljubimca samo iz dva razloga: hoće da kupi noviju Alfu (najčešći slučaj) ili su nastale nepredvidive finansijske poteškoće pa mora da je proda.
Prenos 1.8TS je sa tablicama i novom saobraćajnom 13000din, a regitracija oko 20000din (uostalom videcemo za koji dan).
Ukoliko te put nanese u okolini Nis-a, rado ću ti pomoći u odabiru a možeš ujedno i moju alfu da provozaš
Post
Re: Mozda sam LUD ali morao sam da pitam...
Umalo da zaboravim jedan moj poznanik iz mi je najavio da uskoro prodaje
Alfu 155 1,6 16V, klima, Alu felne, sekvent plin, alu felne, mislim daje 96 god, crvena u zaista dobrom stanju na prvi pogled, raspitaću se pa javljam razvoj situacije.
Auto je nedavno imao havariju sa zupčastim, tako da su ventili bili iskrivljeni međutim to je sanirano ujedno je promenjen protokomer (auto je zezao sa nestabilnim radom, broj obrtaja je varirao), kao i rebrasto usisno crevo koje ide u u usisnu granu iz filtera vazduha (bilo pocepano, problemi sa falš vazduhom). Auto je popravljan kod majstor Vojkana u Durlanu u Nis-u koji se kotira kao dobar majstor i radi samo Alfe. Nažalost pre neki dan (baš nema sreće) neko ga je lupio pozadi i polomio mu zadnji branik, led na putu a on se parkirao pored same raskrsnice tako da treba da mu prodam zadnji branik. To je sve što znam o istoriji auta za sada.
Alfu 155 1,6 16V, klima, Alu felne, sekvent plin, alu felne, mislim daje 96 god, crvena u zaista dobrom stanju na prvi pogled, raspitaću se pa javljam razvoj situacije.
Auto je nedavno imao havariju sa zupčastim, tako da su ventili bili iskrivljeni međutim to je sanirano ujedno je promenjen protokomer (auto je zezao sa nestabilnim radom, broj obrtaja je varirao), kao i rebrasto usisno crevo koje ide u u usisnu granu iz filtera vazduha (bilo pocepano, problemi sa falš vazduhom). Auto je popravljan kod majstor Vojkana u Durlanu u Nis-u koji se kotira kao dobar majstor i radi samo Alfe. Nažalost pre neki dan (baš nema sreće) neko ga je lupio pozadi i polomio mu zadnji branik, led na putu a on se parkirao pored same raskrsnice tako da treba da mu prodam zadnji branik. To je sve što znam o istoriji auta za sada.