146 detonacije na leru
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
146 detonacije na leru
Auto:
146 TS 1.6 88KW 1998.god...
Problem:
Auto na leru radi jako mirno.
Ako se malo
146 TS 1.6 88KW 1998.god...
Problem:
Auto na leru radi jako mirno.
Ako se malo
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Probaj Wynn's Injector cleaner. cisti brizgaljke, a povoljno utice na vise drugih stvari, izmedju ostalog i na siceve ventila i ventile za koje se plasim da su tvoj problem u ovom slucaju. kad ventil ne zaptiva dovoljno, ceste su detonacije bas u takvim slucajevima kako si opisao.
probaj to, pa posle gledaj dalje...
probaj to, pa posle gledaj dalje...
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
-
ki
- Drug Član
Post
Nije fazon proterati hemiju kroz dizne. Poenta je ubaciti ih u kadicu, oprati a potom i premeriti kako i koliko koja prska (ovo obichno rade i pre chishcenja pa mozhesh videti uporedno stanje).
Takodje, obavezno na dijagnostici proveri kakve vrednosti daje protokomer i uporedi sa propisanim za tvoj auto.
Takodje, obavezno na dijagnostici proveri kakve vrednosti daje protokomer i uporedi sa propisanim za tvoj auto.
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
da proveris sve kontakte, mozda su se .uspavali.?
*evo mog iskustva (II put):
ugasi mi se u brzini. posle toga nemam ler gas, step ko da ne postoji. reset svega (15min obe kleme, kljuc sto dalje od brave) plus posle toga reset procedura (90s kontakt, 90s van kontakta ali kljuc u bravi, paljenje ako treba i sa malo pedale, posle minut bi trebalo da prihvati da drzi ler, pusti ga u mestu na leru 10 min. i to je to), i sve O.K. a svaki put pomislim .sad kad krenem po majstorima i da menjam sve zivo... a znam da se samo zaglupeo.
ako nece milom, stisni veci taster za reset.
**ne zameri, mozda se ne razumemo nesto mnogo ali mozda iskustva pomognu.
step motor to radi. a njega pogoni ECU. a ECU skuplja podatke od vise senzora: lambda sonda, protokomer, senzor temperature, senzor na leptiru... (dopisite)imandic napisao:Pritiskam polako gas, dignem na 1500, smirim nogu, ali broj obrtaja ili nastavi da se penje ili pocne da pada...Znaci nikako ne mogu da postavim neku konstantnu vrednost broja obrtaja?
da proveris sve kontakte, mozda su se .uspavali.?
*evo mog iskustva (II put):
ugasi mi se u brzini. posle toga nemam ler gas, step ko da ne postoji. reset svega (15min obe kleme, kljuc sto dalje od brave) plus posle toga reset procedura (90s kontakt, 90s van kontakta ali kljuc u bravi, paljenje ako treba i sa malo pedale, posle minut bi trebalo da prihvati da drzi ler, pusti ga u mestu na leru 10 min. i to je to), i sve O.K. a svaki put pomislim .sad kad krenem po majstorima i da menjam sve zivo... a znam da se samo zaglupeo.
ako nece milom, stisni veci taster za reset.
**ne zameri, mozda se ne razumemo nesto mnogo ali mozda iskustva pomognu.
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Jasno....
Nisam imao pojma za tu proceduru resetovanja, probacu.
U svakom slucaju da je ventil ler gasa, auto ne bi radio na leru kako treba a i posle veceg broja obrtaja se ne bi smirio na 900 vec bi pao dosta ispod...
Testiranje ventila radi lepo iz VIZE, a stavljao sam i drugi, bez promena...
Nisam imao pojma za tu proceduru resetovanja, probacu.
U svakom slucaju da je ventil ler gasa, auto ne bi radio na leru kako treba a i posle veceg broja obrtaja se ne bi smirio na 900 vec bi pao dosta ispod...
Testiranje ventila radi lepo iz VIZE, a stavljao sam i drugi, bez promena...