146 detonacije na leru

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

146 detonacije na leru

Uto Mar 25, 2008 9:55 am

Auto:
146 TS 1.6 88KW 1998.god...


Problem:

Auto na leru radi jako mirno.
Ako se malo
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Uto Mar 25, 2008 10:02 am

Znachi dizne; kad si ih poslednji put chistio? (to shto si menjao jednu po jednu, nishta ne mozhe promeniti)
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Uto Mar 25, 2008 10:04 am

Pre par meseci mehani
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Uto Mar 25, 2008 10:15 am

Probaj Wynn's Injector cleaner. cisti brizgaljke, a povoljno utice na vise drugih stvari, izmedju ostalog i na siceve ventila i ventile za koje se plasim da su tvoj problem u ovom slucaju. kad ventil ne zaptiva dovoljno, ceste su detonacije bas u takvim slucajevima kako si opisao.

probaj to, pa posle gledaj dalje...
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Uto Mar 25, 2008 10:18 am

Probao nekoliko vrsta tih sredstava za
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Uto Mar 25, 2008 10:30 am

Nije fazon proterati hemiju kroz dizne. Poenta je ubaciti ih u kadicu, oprati a potom i premeriti kako i koliko koja prska (ovo obichno rade i pre chishcenja pa mozhesh videti uporedno stanje).

Takodje, obavezno na dijagnostici proveri kakve vrednosti daje protokomer i uporedi sa propisanim za tvoj auto.
Masinac
Drug Član
Drug Član
Garaža: AR 166 dizlo
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 787
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 7:52 pm

Uto Mar 25, 2008 10:34 am

evo jos jedna ideja posto imas plin.
resetuj komp pa probaj iskljucivo na bezinu da vidis hoce biti promena
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Uto Mar 25, 2008 10:36 am

Masinac napisao:evo jos jedna ideja posto imas plin.
resetuj komp pa probaj iskljucivo na bezinu da vidis hoce biti promena
Skidao sam plin skroz (fizi
Korisnikov avatar
dexxxter
Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v
Lokacija: Beograd
Postovi: 967
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:32 pm

Uto Mar 25, 2008 10:42 am

Skini dizne, i odnesi ih na ciscenje ultrazvukom... Obavezno!
Slika
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Mar 25, 2008 11:21 am

I ja glasam za dizne,
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Uto Mar 25, 2008 1:28 pm

Poslate dizne na
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Uto Mar 25, 2008 2:33 pm

Nek' obavezno premere koliko koja brizga i da li ima curenja...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Mar 25, 2008 3:14 pm

Sta si sve zamenio.. :shock:
Ako uzmemo da je to zamenjeno sve ispravno onda ti ostaje benzinska pumpa. Jesi li cackao sta oko nje?
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Uto Mar 25, 2008 4:50 pm

Upravo stigle brizgaljke sa
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Uto Mar 25, 2008 4:57 pm

Pumpu nisam proveravao...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Mar 25, 2008 5:07 pm

Pumpu proveri sa T-racvom i manometrom od 2,2 do 2,7kada motor radi,Pumpa se ne cisti ali moguce je da je na zastitnom situ nahvatala prljavstinu(jesi li dizne cistio u KG -u}
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Uto Mar 25, 2008 5:21 pm

Detonacije u usisnoj grani sugeri
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Sre Mar 26, 2008 12:04 am

[quote="imandic"]Auto se isto pona
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Sre Mar 26, 2008 9:31 am

Danas auto ide na testiranje pumpe...
Javim rezultate...

Ako ne bude pumpa, ostavljam ga kod majstora do daljnjeg...
Hvala svima na pomoci...
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Sre Mar 26, 2008 9:34 am

[quote="Dora"]
Ne bi na leru lepo radio ako bi vukao fal
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Mar 26, 2008 12:48 pm

Dava
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Sre Mar 26, 2008 1:02 pm

Danas idem da proverim pumpu, pa ako nije ni to, provericu jos jednom brizgalice, a ako se ne resi problem, kupujem stranca za 1000E i onda cu da ga sredim konacno...Nemam vise zivaca....
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Sre Mar 26, 2008 1:09 pm

imandic napisao:Pritiskam polako gas, dignem na 1500, smirim nogu, ali broj obrtaja ili nastavi da se penje ili pocne da pada...Znaci nikako ne mogu da postavim neku konstantnu vrednost broja obrtaja?
step motor to radi. a njega pogoni ECU. a ECU skuplja podatke od vise senzora: lambda sonda, protokomer, senzor temperature, senzor na leptiru... (dopisite)

da proveris sve kontakte, mozda su se .uspavali.?

*evo mog iskustva (II put):
ugasi mi se u brzini. posle toga nemam ler gas, step ko da ne postoji. reset svega (15min obe kleme, kljuc sto dalje od brave) plus posle toga reset procedura (90s kontakt, 90s van kontakta ali kljuc u bravi, paljenje ako treba i sa malo pedale, posle minut bi trebalo da prihvati da drzi ler, pusti ga u mestu na leru 10 min. i to je to), i sve O.K. a svaki put pomislim .sad kad krenem po majstorima i da menjam sve zivo... a znam da se samo zaglupeo.
ako nece milom, stisni veci taster za reset. ;)

**ne zameri, mozda se ne razumemo nesto mnogo ali mozda iskustva pomognu. :oops:
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Sre Mar 26, 2008 1:19 pm

Jasno....

Nisam imao pojma za tu proceduru resetovanja, probacu.
U svakom slucaju da je ventil ler gasa, auto ne bi radio na leru kako treba a i posle veceg broja obrtaja se ne bi smirio na 900 vec bi pao dosta ispod...

Testiranje ventila radi lepo iz VIZE, a stavljao sam i drugi, bez promena...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Mar 26, 2008 2:41 pm

Gde si cistio dizne,i da li su stvarno uradjene ultra zvucno i u kontra smeru jer sito zadrzi prljavstinu.Tako je bilo kod mene,sada puni ko cemal kornet

Povratak na “Area Servizio”