Alfa 75: Spuštanje prednjeg trapa, učršćivanje itd
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
Pridjes levoj strani skines tocak,sponu,malu sponicu za balans stanglu i odvojis kuglu na donjem ramenu zatim sa kanapom uhvatis gornje rame i povuces ga na gore i zavezes za haubu!
Sad ti je donje rame skroz slobodno i stoji na dva srafa koji ga drze pricvrscenog za sasiju,odvrnes njih (ako bog da srece i zdravlja da nisu zapekli) ako ih odvijes obelezis poziciju i cekicem (vecim) je izudaras ka prednjem braniku da seidje sa nutova,podignes je na gore za jedan zub i to je to! Mrzi me da ti pisem postupak u nazad za sklapanje!:lool:
Ima i jos malo finiji tuning ali onda bi trebala cela torzija da se izvadi napolje ali to ne bi zeleo da probas veruj mi!
Ako treba pomoc,javi tu sam!
Sad ti je donje rame skroz slobodno i stoji na dva srafa koji ga drze pricvrscenog za sasiju,odvrnes njih (ako bog da srece i zdravlja da nisu zapekli) ako ih odvijes obelezis poziciju i cekicem (vecim) je izudaras ka prednjem braniku da seidje sa nutova,podignes je na gore za jedan zub i to je to! Mrzi me da ti pisem postupak u nazad za sklapanje!:lool:
Ima i jos malo finiji tuning ali onda bi trebala cela torzija da se izvadi napolje ali to ne bi zeleo da probas veruj mi!
Ako treba pomoc,javi tu sam!
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
nema nigde slika ali zato ima odjasnjenja koje me mrzi da trazim,lakse mi je da napisem ponovo,sa donje strane auta na uzduznim traverznama sa leve i desne strane motora imaju po dva srafa mislim da je za kljuc 19,odviju se matice ali pre toga podici auto,znaci odviti matice i malo razdrmati uz wd sprej,otkaciti amortizer sa viljuske da srafa M8,otkaciti balans stanglu ako ne ide sa matice onda samo svuci a da silen blok ostane bez grejanja,obeleziti,najbolje korektorom gde je stajala torzija,omanji cekic do 2k,i udri po viljusci duz torzija prema napred,ali ne bi bilo lose izvuci one srafove koji stezu viljusku sa karoserijom,da bi viljuska isla napred,torzija je nabijena oko 5-6cmm u viljusku i spustiti za jedan zub,dovoljno je,i onda sve to vratiti nazad i preci na drugu stranu i raditi istim postupkom,najbolje se radi uz drustvo pa na smenu tuci cekicem po viljusci,posto malo zapekne,sretan rad
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
da zaboravio sam da otkacim i kuglu,mada sam ja otkacinjao i gornju kuglu i sponu da mi ne smeta glavcina
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
Ustvari problem je sto on u toj rupi u sasiji ima jedan kockasti profil koji ustvari drzi viljusku na tim srafovima za sasiju!
Ja sam ih sa desne odvio sa dva prsta i na desnoj zavrsio za 20-30min ali zato leva 6 SATI ma ni da cuju busio sam ih sa burgijom od 5mm pa do 11 dok nisu pukli onda ih onako bez glave nabio prema motoru skinuo viljusku i opet lupaj po njima ovaj jedan do vozaca nekako i sisao ali ovaj prednji ni da cuje,brener sam ostavio kao poslednju soluciju i isplatila se na kraju!ljube-kugla napisao:leve i desne strane motora imaju po dva srafa mislim da je za kljuc 19,odviju se matice ali pre toga podici auto,znaci odviti matice i malo razdrmati uz wd sprej
Ustvari problem je sto on u toj rupi u sasiji ima jedan kockasti profil koji ustvari drzi viljusku na tim srafovima za sasiju!
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
od prilike ispadne da nije nista tesko ali treba cetvorica jakih,i mnogo volje,kad se spusti auto,prednji tockovi odu u ogroman minus,pa ako nema servo zaboravi motanje,prvi krug nekako a drugi nikako,i obavezno je stelovanje trapa
komentar
naguzis se onako-pa na posao,to mi je rekao drugar,jednom prilikom kad je dosao da me obidje,i naravno nesto mu je trebalo,drugacije se ne seti ni da nazove,i kaze bar da si zensko da te ufatim za guzu
komentar
naguzis se onako-pa na posao,to mi je rekao drugar,jednom prilikom kad je dosao da me obidje,i naravno nesto mu je trebalo,drugacije se ne seti ni da nazove,i kaze bar da si zensko da te ufatim za guzu
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
2 dora: na taj nacin ces moci samo na prednjoj vilici spustit za jedan zub. to je oko 6 cm i amortizeri ti nece igrat to, ako su serijski. btw tokyo je zaboravio reci da moras i odsarafit amortizer sa vilice da bude potpuno slobodna. balans stangu netreba dirat, jer se radi istvremeno obje strane. i VAZNO je mjeriti!! ja cu sebi ovako napravit. kad sve maknem sa vilice, tj kad bude slobona, izmjerit cu koliko ima do ruba blatobrana. pa cu dic za jjedan zub opet izmjerit. kad izbijem torzionku namjestit cu tako da dbijem vilicu izmedju te dvije vrijednosti, ili mozda malo prema gore. to bi trebalo bit oko 3-4 cm
sto se tog radapcigera tice moze se i napravit. ako jnetko zna radit evo i nacrta
sto se tog radapcigera tice moze se i napravit. ako jnetko zna radit evo i nacrta
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
prvi puta je muka skidat ali nikad nisam koristio brenner. zato sada kad skidam samo pogledam maticu, kazem sezame otvori se i eto je dole. (svi sarafi sa drot cetkom strucno obradjeni, oprano u benzinu, namazani vazelinom), sad nedavno sam spustao auto i mislim si , joj opet kuglu izbijat, bice lupanja, susjedi ce me prijavit. uzmem cekic spreman da posteno opalim po rukavcu i jadna kugla se uplasila i ispala prije nego sam udario, ali je bilo kasno, poslije sam joj se ispricao. ipak drzi vec 180000km, sumnjam da je iko mijenjao.
-
ki
- Drug Član
Post
Meni torzije poispadashe lagano takodje - uplashile se Tokyo-a.
Malo sam modifikovao naslov teme, poshto mi je muka da surfujem po 75 stranica a ponekad mi je bitno naci podatke itd...
Evo interesantnog low budget reshenja za utvrdjivanje balans stangle. Ovo cu verovatno odraditi soon.
Malo sam modifikovao naslov teme, poshto mi je muka da surfujem po 75 stranica a ponekad mi je bitno naci podatke itd...
Evo interesantnog low budget reshenja za utvrdjivanje balans stangle. Ovo cu verovatno odraditi soon.
Micke napisao:Move the attachment point on the control arm outwards.
In the original setup where the attacment point is 190 mm from the inner axle and the length of the control arm is 315 mm, only 36% of the AR bar stinness actually reaches the wheel.
Moving the attachment 10 mm outwards increases the effective stiffness by 11%. A 3 cm movement by 34%. 5 cm 60%. I'm sure you get the point by now.
The effect is in practice even bigger as the flexing of the bushes and fastenings are relavively smaller.
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
cini mi se neizvedivo a i malo mu ne stima proracun. udaljavanjem si povecao silu na balansstangu a bogami i hod. krutost stange ostaje ista.
edit:aha kuzim sta oce rec. ima logike ali kako pomaknut onaj pipak na koji se kaci spona stange, ostaje i problem sto ce stanga biti malo kratka ili ce spone bit pod kutem.
edit:aha kuzim sta oce rec. ima logike ali kako pomaknut onaj pipak na koji se kaci spona stange, ostaje i problem sto ce stanga biti malo kratka ili ce spone bit pod kutem.
-
ki
- Drug Član
Post
Da, regularan silent nece raditi dobro zbog ugla koji se javlja na sponi. Verovatno je ubacio uniball. Mislim da cu ipak samo ugraditi dodatno kachenje za balans shtanglu blizhe tochkovima.
Imash li mozhda sliku spreda dela balans shtangle i stabilizatora (spone)? Sinoc sam menjao silente na stabilizatorima pa me zanima da nisam zeznuo ugao pri vracanju... Ili jednostavno vidi da li idu u minus ili plus.
Edit vezano za kachenje:
Sistemom poluge se dobija veci uticaj shtangle na tvrdocu - nadjoh slichicu na AlfaBB.
Imash li mozhda sliku spreda dela balans shtangle i stabilizatora (spone)? Sinoc sam menjao silente na stabilizatorima pa me zanima da nisam zeznuo ugao pri vracanju... Ili jednostavno vidi da li idu u minus ili plus.
Edit vezano za kachenje:
Sistemom poluge se dobija veci uticaj shtangle na tvrdocu - nadjoh slichicu na AlfaBB.
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
kako mozes ista zeznut?
e da osim ako nisi spone okrenuo naopako, stangice su navarene pod kutem na prstenove.
e da osim ako nisi spone okrenuo naopako, stangice su navarene pod kutem na prstenove.
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
ako ide u minus mora tako bit. ako okrenes obrnuto onda ce ti nagib biti prema napred ili iza. recimo ko maska od ajkule ili ko novi peugeot 207, zavisi kako okrenes.
ali kad bolje razmilsim mozda mi se i savila od silnih zavoja
ma stavi kako god ionako ce silent popit ako je malo nahero.
a vid' ovu sta se zajajila
ali kad bolje razmilsim mozda mi se i savila od silnih zavoja
ma stavi kako god ionako ce silent popit ako je malo nahero.
a vid' ovu sta se zajajila
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb