Boxer Power Buyers Guide!
-
ki
- Drug Član
Post
Boxer Power Buyers Guide!
Momci koji najbolje znaju o svojoj mashini, nek' i kreiraju jedinstven vodic za kupovinu jedne ovakve mashine.
-
Go
- Drug Član
Post
pishemmm
ja sam AR 33
relativno skoro uzeo,
dec 06
do sada sam vozio brdo auta(zastava 850-jugo 45-55-101-128-felicia-octavia(pukao na pokeru)pa golf 1-2-3...audi 80-100....chak i VW caravelu) preko 100 komada vozila..
ali nikada AR.
da se razumemo... nikada nishta slichno nisam video...
mislim da je AR33 I auto nize klase sa boxer mot(ne rachunajuci porsche i hitlerove bube)
imam malo problema sa njom, opisanih ispod dole, ali sam prezadovoljan
cena kvalitet
kupio sam je od dekice(gastarbajtera) uvezena iz nemachke 1989 preshla 150000, sada malo ispod 160000 registrovana do dec 2007, ja sam II vlasnik, sve servisne knjizice, papire, rachune iz servisa(npr. zamena lamele u avustu)....5 novih guma(tigar 621 - mislim)el. pod, volan, chak ima i strunu pored sajle za haubu(nisam do sada nikada video to reshenje - mislim)
i platio
ogromnih 950 eura
pre 15 dana zamenio ulje, filter za isto, stavio nazad neke (mozda noname gasne amortizere(kupljene u AB motorsu- d.tucovica 23 )
sada sam zadovoljan....
za par dana pishem mnogo vishe o mojoj, i ostalim boxerima (istrazivao sam o samoj ideji motora po netu)
p0z swima
relativno skoro uzeo,
dec 06
do sada sam vozio brdo auta(zastava 850-jugo 45-55-101-128-felicia-octavia(pukao na pokeru)pa golf 1-2-3...audi 80-100....chak i VW caravelu) preko 100 komada vozila..
ali nikada AR.
da se razumemo... nikada nishta slichno nisam video...
mislim da je AR33 I auto nize klase sa boxer mot(ne rachunajuci porsche i hitlerove bube)
imam malo problema sa njom, opisanih ispod dole, ali sam prezadovoljan
cena kvalitet
kupio sam je od dekice(gastarbajtera) uvezena iz nemachke 1989 preshla 150000, sada malo ispod 160000 registrovana do dec 2007, ja sam II vlasnik, sve servisne knjizice, papire, rachune iz servisa(npr. zamena lamele u avustu)....5 novih guma(tigar 621 - mislim)el. pod, volan, chak ima i strunu pored sajle za haubu(nisam do sada nikada video to reshenje - mislim)
i platio
ogromnih 950 eura
pre 15 dana zamenio ulje, filter za isto, stavio nazad neke (mozda noname gasne amortizere(kupljene u AB motorsu- d.tucovica 23 )
sada sam zadovoljan....
za par dana pishem mnogo vishe o mojoj, i ostalim boxerima (istrazivao sam o samoj ideji motora po netu)
p0z swima
-
Go
- Drug Član
Post
Ja sam moju kupio sa 150000km septembra 2006.33-jka je 93 uvoz - 94 prvi put registrovana, kupljena u delti. 1.7 ie 16v.Ja sam drugi vlasnik.
http://oldtimer.6te.net/mojaalfa33.html
?im sam je uzeo promenuo sam ulje i filter motora, proverio nivo ulja u menja?u. Zamenuo sve le
http://oldtimer.6te.net/mojaalfa33.html
?im sam je uzeo promenuo sam ulje i filter motora, proverio nivo ulja u menja?u. Zamenuo sve le
-
Go
- Drug Član
Post
He he , jedinstveno resenje za haubu , pa naravno , ako ti pukne sajla imas resenje da ne vuces brusilicu da otvaras haubu , ili lomis masku da je skidas spreda , sto ipak rezultira krivljenjem iste .
Mislim da je kilson mislio da se daju saveti na sta obratiti paznju pri kupovini , neke brze dijagnostike i sl .Ako sam u pravu evo ja cim stignem spremam vodic sa uputstvom za pregled i uocavanje bitnih sitnica na licu mesta , nek neko smisli trapove , gde truli , mi sto smo ih vozili znamo , oko cepa , ispod z sedista , drzaca zad branika itd ,nek sastavi brosuricu a ja cu za motor i el instalaciju motora .
Mislim da je kilson mislio da se daju saveti na sta obratiti paznju pri kupovini , neke brze dijagnostike i sl .Ako sam u pravu evo ja cim stignem spremam vodic sa uputstvom za pregled i uocavanje bitnih sitnica na licu mesta , nek neko smisli trapove , gde truli , mi sto smo ih vozili znamo , oko cepa , ispod z sedista , drzaca zad branika itd ,nek sastavi brosuricu a ja cu za motor i el instalaciju motora .
Post
Za pocetak evo linka gdje se moze skinuti workshop manual (2500 strana) za 33-ku (restyling) mada su pokriveni i motori sa karburatorima http://alfaromeo33.extra.hu/
Proslo je dosta vremena od kada sam vozio 33-ku ali evo nekoliko stvari na koje treba obratiti paznju:
- provjeriti kedere vrata i gepeka, jer vrlo cesto propustaju vodu (provjeriti da li je tapacir gepeka mokar)
- na sinhron druge ne obracati previse paznje jer to tako MORA (ali iskoristiti za spustanje cijene)
- obavezno provjeriti svjetla, brisace, ventilator grijanja tj. upaliti sve odjednom posto se releji nalaze na mjestu koje je obicno puno vlage...
- u mjestu smotati puni lijevi i puni desni i ako se cuje .klonk-klonk. znaci da treba zamjena amortizera koji nisu jeftini
- sto se tice motora obratit paznju na standardne stvari - plavi dim, bijeli dim (bolja varijanta - obicno gumice ventila)...
I par savjeta:
- posto cete tesko naci kablove za 33-ku, dva seta kablova za peglicu ce zavrsiti posao
- ne turirajte boxer na leru tj. ne vrtite motor neopterecen, posto je to smrtonosno za boxere (lezajeve radilice)
Nadam se da sam nekom pomogao...
Proslo je dosta vremena od kada sam vozio 33-ku ali evo nekoliko stvari na koje treba obratiti paznju:
- provjeriti kedere vrata i gepeka, jer vrlo cesto propustaju vodu (provjeriti da li je tapacir gepeka mokar)
- na sinhron druge ne obracati previse paznje jer to tako MORA (ali iskoristiti za spustanje cijene)
- obavezno provjeriti svjetla, brisace, ventilator grijanja tj. upaliti sve odjednom posto se releji nalaze na mjestu koje je obicno puno vlage...
- u mjestu smotati puni lijevi i puni desni i ako se cuje .klonk-klonk. znaci da treba zamjena amortizera koji nisu jeftini
- sto se tice motora obratit paznju na standardne stvari - plavi dim, bijeli dim (bolja varijanta - obicno gumice ventila)...
I par savjeta:
- posto cete tesko naci kablove za 33-ku, dva seta kablova za peglicu ce zavrsiti posao
- ne turirajte boxer na leru tj. ne vrtite motor neopterecen, posto je to smrtonosno za boxere (lezajeve radilice)
Nadam se da sam nekom pomogao...
- executhor
- Garaža: alfa romeo 33 1.5 boxer
Post
Re: Boxer Power Buyers Guide!
hvala svima na puno dobrih saveta!!! ovo je prava porodica!!!
LIVE TO DRIVE-DRIVE TO LIVE
PS: ALFU naravno...
PS: ALFU naravno...
- Los
- Garaža: Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer
- Lokacija: Sremska Mitrovica
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Boxer Power Buyers Guide!
Da ispravim kolegu Codu tacnije tehniku za proveru amortizera. Amortizeri se proveravaju pritiskanjem jednog kraja auta. ako se ljulja znaci da su crkli. Podici haubu motati volan levo deno i gledati dal se okrecu solje amortizera ako se okrenu ne valja. gornje solje ceo set je oko 2000. Pri izboru treba birati verizju ciji se amortizeri kace na 4 sarafa jer su upola jeftiniji od amortizera koje se kace sa 3 sarafa. Dobar par amortizera sa 3 sarafa je izmedju 100e i 150e. Cimati prednje dockove(rucno, ne volanom) levo desno. ako se cuje cak cak to su losi krajevi spona, komad je nov oko 1200din. Preskociti verzije sa karburatorima, manje muka verujte mi na rec svaki vid cekicanja/metalnog zvuka od 1000 obrtaja pa navise je znak da se pozdravite sa prodavcem i nastavite dalje sa potragom. obratite paznju oko cepa za rezervor. zbog loseg odrzavanja hvata se korozija. Ukoliko imate srece da nadjete neku koja nema tu korozije pri svakom pranju zavuci crevo iznad tocka i iscackati svo blato koje se nakupi oko creva. Za sad to je ono sto mi trenutno pada na pamet.. ako se cega jos setim dopisacu
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Boxer Power Buyers Guide!
Posto ima dosta problema sa korozijom obavezno ispitati na par mesta ispod akumulatora pozarni lim sa doljne strane spojevi na podu ispod prednjih sedista sami coskovi koseva i sajtni
i takodje kosevi sa podom i prednj i zadnji tu vec mora tepih da se dize. Treba odmah procistiti sve kanale za odvod vode jer se nakupi blata i lisca a treba iscupati sunjdjer sa unutrasnje strane iza cepa rezervoara jer on uvek drzi vlagu.
i takodje kosevi sa podom i prednj i zadnji tu vec mora tepih da se dize. Treba odmah procistiti sve kanale za odvod vode jer se nakupi blata i lisca a treba iscupati sunjdjer sa unutrasnje strane iza cepa rezervoara jer on uvek drzi vlagu.
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2