Alfa Romeo Giulietta

Alfa Romeo 75 | Alfa Romeo Alfetta | Alfa Romeo GTV | Giulietta | Alfa 90 | SZ/RZ
Legende koje jure.
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Giulietta

Uto Nov 17, 2009 12:06 pm

Slika
Slika
:roll
Korisnikov avatar
Tihomirce
Contact:
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
Lokacija: Arandjelovac
Postovi: 4379
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:24 pm

Re: Giulietta

Uto Nov 17, 2009 12:36 pm

:scratch: :scratch: pa ovo mi liči više na BMW , nešto mi tu ne štima :glare:
Slika
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Re: Giulietta

Uto Nov 17, 2009 12:37 pm

a netko je plasticario. neuspjesno :grin:
Korisnikov avatar
Trenta Tre
Lokacija: Beograd
Postovi: 1334
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 10:35 am

Re: Giulietta

Uto Nov 17, 2009 1:12 pm

To su slike sa Holandskog foruma.
Wannabe 75 evolucione,katastrofa. :rolleyes:
Korisnikov avatar
Trenta Tre
Lokacija: Beograd
Postovi: 1334
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 10:35 am

Re: Giulietta

Uto Nov 17, 2009 1:22 pm

24v twin turbo. :cool:

Slika

Slika

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Giulietta

Uto Nov 17, 2009 1:32 pm

Da one slike Giuliette Evoluzine su sa Holandskog foruma...
Uz crvenu boju i doradu branika i spojlera ne bi ona izgledala lose... :)
Zna li se koliko ovo bi cudo ima ks? :lool:
Korisnikov avatar
Trenta Tre
Lokacija: Beograd
Postovi: 1334
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 10:35 am

Re: Giulietta

Uto Nov 17, 2009 2:56 pm

Just the car for Pikes Peak. This heavily modified Giuletta has a 2.5 liter V6 under the hood and is raced in Sprints & Hillclimbs.
Slika
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Giulietta

Uto Nov 17, 2009 3:11 pm

Kako god da okrenes ako je i dalje transaxle nema preko 300 ni u teroriji...

sa zf ili getrag-om iz m3-m5 moze da ima do 450 max...

ali taj motor mi ne izgleda dovoljno modifikovan da fura bilo sta preko 0.3-0.4 bara... tako da oko 270-280ks max. na zamajcu... na tockovima... 220-230...
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Giulietta

Uto Nov 17, 2009 9:56 pm

Korisnikov avatar
Trenta Tre
Lokacija: Beograd
Postovi: 1334
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 10:35 am

Re: Giulietta

Uto Nov 17, 2009 10:20 pm

Slika

Slika
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Re: Giulietta

Sre Nov 18, 2009 9:01 am

Slika Slika
Slika Slika
Slika Slika
Slika Slika
Slika Slika
Slika Slika
Slika Slika
Slika Slika
ko na nas krene iz mesta je naje&o
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Giulietta

Sre Nov 18, 2009 10:30 am

@laki

nice, 1.1 bar na 3.3 24v... to je sta... 0.55 svaki... to je to... na malo razbusenom motoru... smanjene kompresije...

mada sto je garth rekao 1 turbo bi bio mnogo bolje resenje danas... brzi spool i bolja kriva torquea... manji udarac, srecniji menjac... manje toplote, 1 intercooler, manje cevi...

jednostavnije... u svakom slucaju... i bolje po transmisiju...
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Re: Giulietta

Sre Nov 18, 2009 9:40 pm

sta znaci 1.1 bar i onda 0.55 svaki?
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Giulietta

Sre Nov 18, 2009 10:28 pm

Pa dve turbine duvaju po 0.55 i eto ti 1.1 bar... :)
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Re: Giulietta

Sre Nov 18, 2009 11:18 pm

po kojoj to racunici
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Giulietta

Sre Nov 18, 2009 11:34 pm

Hebem li ga,sacekacemo JaMaL-a... :D
Mada meni je to najlogicnije... :scratch:
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Re: Giulietta

Sre Nov 18, 2009 11:51 pm

spojis 2 plinske boce na jedan vod , jedna ima 20 bara druga 10. sta dobijes 30?
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Giulietta

Čet Nov 19, 2009 2:47 am

cek cek...

pricamo o turbinama...

i pritisku koji se meri u usisnom plenumu...

dakle 2 cevi koje se ulivaju u 1 plenum i prave pritisak u njima...

da pojednostavimo, 2 turbine koje duvaju odredjenu *kolicinu* vazduha kada se te 2 kolicine vazduha sastanu one se ne poniste nego se dupliraju? zar ne? tj. stvaraju boost...

mislim ispravi me ako gresim, nisam jos pravio twin turbo ali kada uzmes 200cm3 vazduha i sabijes ih u isti plenum dobijes 1.1 bar...

ako si ugurao 1.1 bar + 1.1 bar... gde je stao taj vazduh... kompresovao se... a onda si dobio veci boost... jer se povecala kompresija... to je 2.2 bara...

naravno nije tako plasticno zbog gubitaka na cevima, i zapremini plenuma itd... ali svaki turbo duva priblizno polovini ukupnog boosta...
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Re: Giulietta

Čet Nov 19, 2009 3:38 am

nemozes tlakove tako zbrajati, cijeli sistem je pod jednakim tlakom (od turbine pa sve do usisa) . nemoze u svakoj turbini biti tlak 0.5 bara a onda u plenumu 1.1 bar. gubici od turbine do plenuma su u intecooleru i cijevima ali to je minimalno i javljaju se bez obzira jel jedna turbina ili njih 10. znaci onaj tlak koji se izmjeri u samoj turbini je najveci i nakon toga idu gubici. mozes zbrojit jedino protok zraka nakon sto se cijevi iz oba interkulera spoje u usisnu granu.
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Giulietta

Pet Nov 20, 2009 12:07 am

Danas sam sredjivao digitalni sat sa moje julke,to je drugi koji sam video sa istim kvarom pa rekoh verovatno ih ima jos,evo slika posle moje intervencije:
Slika
Slika
Slika
Obavezno prvo zamenite elektrolite jel su posle 20+ god sigurno za zamenu,posle toga diodu pored manjeg elelktrolita,fabricka je 1N4002,mozete da stavite 4003,4004,4005,4006 itd,ja sam stavio 4007 jer njih imam dosta u rezervi... :)
Zaokruzio sam sta je menjano:
Slika
:wave:
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Giulietta

Pet Nov 20, 2009 10:50 am

mozes zbrojit jedino protok zraka nakon sto se cijevi iz oba interkulera spoje u usisnu granu.
pa o cemu sam ja i pricao :)

1 turbo duva 0.6, 2 duva 0.6, sam pritisak se meri u usisnoj grani, dakle ako je u usisnoj 1.1, onda je svaka turbina po ~0.6, to je ono o cemu pricam sve vreme...
cemu tvrdoglavisanje...

jer 200cm3 vazduha na 0.6 bara + 200cm3 vazduha na 0.6 bara kada udju u jedan prostor od 200cm3 postaju 200cm3 na ~1.1 bar, kada se odbiju gubitci na cevima i intercooleru...
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Re: Giulietta

Pet Nov 20, 2009 11:29 am

mijesas tlak i protok. nije to isto.

ajmo rec da ne postoje gubici i da je sve idealno. obje turbine duvaju na 1.1 bara, kakav je tlak u kucistu turbine takav je i u usisnoj. kada bi sad iskljucio jednu turbinu druga bi dala 0.6 bara, tlak bi pao jer bi svih 6 cilindara povukli previse zraka i ona nebi mogla napajat sve to skupa( tj. na isti protok bi tlak pao na 0.6). naravno ne uzimam sad u obzir wastegate koji bi dopustio da se turbina zavrti i ko zna sta bi se desilo.

ali kada bi s tom jednom turbinom sad zatvorio 3 cilindra tlak bi opet porastao na 1.1 bar.

stvar je samo u tome da obje turbine proizvode tlak od 1.1bar i rezultat u usisnoj je isto 1.1 bar. samo se protok zbraja.

to su ugrubo neke osnove mehanike fluida.
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Re: Giulietta

Pet Nov 20, 2009 11:32 am

JaMaL napisao:
jer 200cm3 vazduha na 0.6 bara + 200cm3 vazduha na 0.6 bara kada udju u jedan prostor od 200cm3 postaju 200cm3 na ~1.1 bar, kada se odbiju gubitci na cevima i intercooleru...
za ovo padas na ispitu :grin:
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Giulietta

Ned Nov 22, 2009 8:22 am

U pravu si, 1.1 je svaki turbo i 1.1 se vidi u plenumu... samo se protok sabira...

jbg. rekoh da mi tt konfiguracije nisu prakticno poznate...



no.

lepe klipove je onda nabavio kada moze da gura to na 24v. svaka cast sta reci.
Vidim u temi da je prodao auto i da motor ide u gtv gde ce da dobije jos vece turbinice :)
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Re: Giulietta

Ned Nov 22, 2009 1:43 pm

ja vjerujem da nije stedio na materijalu. jedino je upitno, koliko je to vozljivo?

Povratak na “Alfa Romeo Transaxle”