145 (146) i 155 poredjenje!
-
ki
- Drug Član
Post
Bojane, zaboravljash koliki je ovo grad i koje su guzhve... Auto izgleda veoma dobro - nisam primetio neke popravke, a i ovo shto je Milosh video je verovatno varijanta trazhenja greshke pod pojachanom dozom zapazhanja.
Nije bitno, samo lagano i ne razocharavaj se pre vremena - mozhda i cena nije fiksna...
Nije bitno, samo lagano i ne razocharavaj se pre vremena - mozhda i cena nije fiksna...
-
Go
- Drug Član
Post
Ma nije cena problem, samo ako mi auto nece zadavati muke, zaista!
Nekako motor i nije neki problem jer moze da se dovede u skoro savrseno stanje, ali kad je limarija u pitanju, hmmmm...
Znam da kad jednom krene samo tackica korozije, nema mu spasa...
Ma dobro mozda preterujem, perfekcionizam nije uvek dobra stvar!
Nekako motor i nije neki problem jer moze da se dovede u skoro savrseno stanje, ali kad je limarija u pitanju, hmmmm...
Znam da kad jednom krene samo tackica korozije, nema mu spasa...
Ma dobro mozda preterujem, perfekcionizam nije uvek dobra stvar!
-
Go
- Drug Član
Post
red je da i ja nesto izjavim za dnevnik
obzirom da sam vozio 146Ti (2.0 16v Twinspark)
i da trenutno vozim 155 Q4 (2.0 16v Turbo 4wd)
146 je fantastican auto (mnogo mi je bolji nego 145), ali
je 155 nesto posebno...
ako ti ne smeta sto je malo veci i sto je malo "uglastiji" uzmi
bolje neku dobru 155, po mogucstvu 2.0 16v Twinspark (fantastican motor), naravno widebody neka bude (novija od '95) i jos bi bilo
idealno kad bi imala sportpack :cool
155 je dosta udobniji i cvrsci auto od 146, pritom u 155 ces imati i
digitalnu automatsku klimu koja jako dobro radi, imaces vise pregradica
za sitnice, imaces srednji naslon za ruku napred (znaci dosta na duzim putevima i naravno vise mesta na zadnjim sedistima, toliko o unutrasnjosti.
Spolja imas onaj "nadrkani" nos, imas sexy retrovizore koji se sklapaju na gore, ima hot ass i sam auto prosto vapi za spushtanjem za nekih 3cm shta znam...
mada opet... bolje se ti javi da te ja provozam
inace registracija za moj auto koji se vodi
kao 1995ccm, 140kW(190ks) je 18.000din (+-500din)
obzirom da sam vozio 146Ti (2.0 16v Twinspark)
i da trenutno vozim 155 Q4 (2.0 16v Turbo 4wd)
146 je fantastican auto (mnogo mi je bolji nego 145), ali
je 155 nesto posebno...
ako ti ne smeta sto je malo veci i sto je malo "uglastiji" uzmi
bolje neku dobru 155, po mogucstvu 2.0 16v Twinspark (fantastican motor), naravno widebody neka bude (novija od '95) i jos bi bilo
idealno kad bi imala sportpack :cool
155 je dosta udobniji i cvrsci auto od 146, pritom u 155 ces imati i
digitalnu automatsku klimu koja jako dobro radi, imaces vise pregradica
za sitnice, imaces srednji naslon za ruku napred (znaci dosta na duzim putevima i naravno vise mesta na zadnjim sedistima, toliko o unutrasnjosti.
Spolja imas onaj "nadrkani" nos, imas sexy retrovizore koji se sklapaju na gore, ima hot ass i sam auto prosto vapi za spushtanjem za nekih 3cm shta znam...
mada opet... bolje se ti javi da te ja provozam
inace registracija za moj auto koji se vodi
kao 1995ccm, 140kW(190ks) je 18.000din (+-500din)
-
Go
- Drug Član
Post
Evo pogledaj ovde http://myweb.tiscali.co.uk/arocderbyshi ... models.htm
Naravno, ovo vazi za englesko trziste, pa cak i tamo (a i na drugim trzistima) moze da se naleti na narrowbody 155 iz 1996, uostalom, sve ti pise u zadnjem pasusu, stim sto se na drugim trzistima moze naleteti i na neku narrowbody 155 iz 1997. Kad vec gledas ovu stranu ciji sam ti link poslao pogledaj i odeljke o mogucim problemima, ponasanju u voznji, istoriji modela (imas i na nasem sajtu) i svemu ostalom, ima puno korisnih informacija, narocito ako covek hoce bolje da se upozna sa 155 pre nego sto se odluci da li da kupi taj model ili neki drugi.
Naravno, ovo vazi za englesko trziste, pa cak i tamo (a i na drugim trzistima) moze da se naleti na narrowbody 155 iz 1996, uostalom, sve ti pise u zadnjem pasusu, stim sto se na drugim trzistima moze naleteti i na neku narrowbody 155 iz 1997. Kad vec gledas ovu stranu ciji sam ti link poslao pogledaj i odeljke o mogucim problemima, ponasanju u voznji, istoriji modela (imas i na nasem sajtu) i svemu ostalom, ima puno korisnih informacija, narocito ako covek hoce bolje da se upozna sa 155 pre nego sto se odluci da li da kupi taj model ili neki drugi.
-
Go
- Drug Član
Post
Malo zbunjuju sa svim onim godinama...
OK, malo sam istrazivao...
Od juna 1995 se proizvodi druga generacija 155..
1.8 ts 8v su pouzdaniji od 1.8 ts 16v, dok ovi drugi imaju vise sportski karakter...
Widebody 155 se proizvodi od druge polovine 1995, ali se moze naci i 1996, cak i 1997 sa narrowbody...
Neka mi samo neko kaze sta konkretno da gledam da prepoznam narrow i wide!
OK, malo sam istrazivao...
Od juna 1995 se proizvodi druga generacija 155..
1.8 ts 8v su pouzdaniji od 1.8 ts 16v, dok ovi drugi imaju vise sportski karakter...
Widebody 155 se proizvodi od druge polovine 1995, ali se moze naci i 1996, cak i 1997 sa narrowbody...
Neka mi samo neko kaze sta konkretno da gledam da prepoznam narrow i wide!
-
Go
- Drug Član
-
Go
- Drug Član
Post
vidis da decko oce nesto 200+ za 3000-
mnogo si jak sa cenom a ipak je to samo "190" konjica
ma daj druze sta si prepao covekaQuadrifoglio napisao:proslo je godinu dana od tada...
a i ne volim da se cenkam, stavim fixnu cenu pa ko hoce hoce ko nece ne mora... ne trazim nerealne cifre...
vidis da decko oce nesto 200+ za 3000-
mnogo si jak sa cenom a ipak je to samo "190" konjica
-
Go
- Drug Član
Post
heh pa i da sam 1000eur stavio opet bi nekome bilo mnogo156V6 napisao:ma daj druze sta si prepao covekaQuadrifoglio napisao:proslo je godinu dana od tada...
a i ne volim da se cenkam, stavim fixnu cenu pa ko hoce hoce ko nece ne mora... ne trazim nerealne cifre...
vidis da decko oce nesto 200+ za 3000-
mnogo si jak sa cenom a ipak je to samo "190" konjica