AR 33, sa jednog karburatora na 2 ???

Alfa Sud | Sprint | Arna | 33
Jednom boxer, uvek boxer!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Jan 14, 2006 12:26 am

Sto se tice motora sve je isto sem glava , nosaca alternatora , klinastog kaisa kucista termostata , posto je kod tebe u usisnoj grani i naravno poprecne sipke sa polugama za gas , ali to ces verovatno sa kucistem filtera morati u kompletu .Znaci sam motor je isti cak i bregaste , razlikuje se rastojanje na ulazu u glavu , ne srafovi nego bas usisi veci je razmak na 4 X .
Ako nadjes sve u kompletu novi dihtunzi i za dan sve gotovo.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Jan 15, 2006 6:14 pm

Jugo 55, 60 i 65 imaju iste radilice.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jan 16, 2006 11:11 am

10x a lot!

Ovo mi zvuci sasvim ok, nema drasticnih promena. Dakle pozeljno je naci to nekako sve u kompletu.

Za jugo radilice su mi ocigledno ispricali pricu.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Re: AR 33, sa jednog karburatora na 2 ???

Sre Jan 18, 2006 1:56 am

Po nekim podacima sa neta 1.3 boxer dodje do nekih 90 konja?
Kolko se ja razumem, AR 33 sa 1.3 motorom i dva karburatora ima 86 KS.

Btw., svi moji "prijatelji" kad vide da imam 2 karburatora koji su veliki kao blok motora od peglice :mrgreen: , odmah pitaju - "a ssto nestaviss jedan karburator?". Papci :mad:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

i mene interesuje

Uto Jan 31, 2006 5:06 pm

cao nov sam na forumu i imam problem sa karburatorom - kaze mi mehanicar da je karb. prso totalno i da se ne vredi reparirati .
Imam jedan karburator na masini od alfe sud evo slike
Slika
treba mi savet - nigde nema jednog karb. da li je veliki problem staviti dva karburatora, uz to dekle su mi propale pa su mi preporucili da stavim od novijeg motora (bas 33) da li je izvodljivo u odnosu na ostale delove motora ????
nego evo slika karburatora pa vi vidite sta je i kako ( na karburatoru pise WEBER ,a i BOLOGNA na gornjem delu (malo ociscen deo))
Da li kojim slucajem fali neki leptir ovde i sta predlazete - sem da se ocisti i da li je to taj karburator uopste ?????
Pisite molim vas stvarno mi trebaju strucna misljenja !!!!
Slika

Slika

Slika
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Feb 03, 2006 12:15 am

Ne fali mu nista , na drugo grlo ne ide leptir za sauk . Ako imas cetiri karbona moras i te glave da stavis i ostalo sto se po dimenzijama razlikuje . Vec opisano gore .1350 ( 1349 ) ima 90 ks sa cetiri karb i ne znam odakle podatak za osamdeset i kusur , moze 1500(1489) sa centralnim karbonom , umesto 105 sa cetiri.
Inace ne ide u normalnoj voznji mnogo losije sa dvogrlim , ali moze i dete da ga nasteluje , samo vazduh na leru , i onaj donji da malo zvizdi bez filtera i nem a greske.Obicno vecina ima lufta u osovini te vuku fals vazduh ali nije strasno ako vas ne nervira setanje ler gasa za pedesetak obrtaja.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Feb 04, 2006 1:55 am

Izvinjavam se ima jedna serija prvenstveno za svajcarsko trziste , DELORTO i razlikuju se bregaste , marelijevo paljenje ima nesto manje konja .
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Feb 04, 2006 1:58 am

E da opet ja , ako imas limene dekle a stavljas aluminijumske idu samo malo duzi srafovi , M6 duzi za odprilike 3 mm .
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

dekle

Ned Feb 05, 2006 4:17 am

imam aluminijumske dekle koje su crkle pa treba da stavim neke druge nemam pojma koje - valjda nisu aluminijumske ... nemam pojma - evo slike mojih
Slika
pitanje - sta moze da se razloka pa da mozes da bacis karburator -
rekli su mi da se nisto razlokalo i da moze samo da se baci - nije mi jasno - da li da uzimam set za reparaciju ili ne ?????
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Feb 05, 2006 5:49 am

Kolko su meni objasnili problem je kad kuciste karburatora postane porozno i tad je neupotrebljiv,a ako se misli na dizne da su razlokane njih nije problem promeniti valjda...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Feb 05, 2006 1:52 pm

Ode obicno biksne u osovini leptira gasa , i membrana za ubrzanje , sve nije problem osim ako nije sve u stanju raspadanja.Ne znam kako su ti otisli dekli , samo ako su pukli , ispod ide plutani dihtung .
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Feb 05, 2006 7:07 pm

Sto se tice dekli
kazu da su se raspala kucista za bregaste koje okrecu ventile ,pa ventili ne mogu da se nasteluju dobro ???!!!! - ni meni nije jasno kako ali nema veze , to moram da menjam pa da menjam ,
ali karburator mi je problem -
hteo sam - imate sliku gore iznad da umesto ovog jednog karbona stavim dva + dekle koje menjam - uzeo bih kompletno karburator (dva dvogrla i dekle za isti karburator )-
e sad mi kazu da to mora da se steluje stalno ,da se kvari ......
da je problem to stelovati ........da li je to istina ???
sta vi kazete da menjam sve u kompletu ili da probam da ozivim ovaj moj karburator i da zamenim samo dekle??
PITANJE :
Kako da vidim da li je u dobrom stanju karburator - sta se obicno proverava kod polovnih ????
pisite - auto mi trosi 18 lit. a potreban mi je i uskoro ce nestati lova namenjena popravci ovog kvara ....... a posle ......... :(
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Feb 06, 2006 11:01 pm

Pazi jos jednom : ti imas centralni dvogrli , druga varijanta su po dva spojena sa zajednickim loncetom za benzin na svakoj glavi , znaci druge glave , drugaciji termostat , nosac alternatora , klinasti , poluge za gas , ( sa centralnom poprecnom sipkom i polugama za prenos , i malo prepravke na crevima za vodu .
Ako sve imas par sati posla za onog ko zna napamet sta da radi . Skidanje izduva , hladnjaka druge glave i novi dihtunzi naravno na glavama .
Ventil dekl nema veze sa bregastima osim sto omogucuje prilaz i sluzi da ne izleti ulje koje ih podmazuje . Kuciste bregaste ne bi trebalo da je problem da nadjes kod polovnjaka , samo da nema lufta na ruku i vodi racuna na oznaku sa strane . Neki pasuju sa malim izmenama , i uglavnom je razlika u bregastim :N4 i 2 S recimo su iste razlikuju se casice , bitno da su stelujuce , sa plocicama ili samostelujuce .
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Feb 07, 2006 7:20 pm

OK!!! Samo sta sa gasovima? Jel ostaje isti izduv?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Feb 07, 2006 11:03 pm

Izduv ostaje , isti je , razlikuje se razmak usisnih kanala medjusobno i u odnosu na srafovove koji ti drze us granu a ovde direktno postolje karburatora.
Probaj da nadjes negde pa uporedi .Znaci menjas samo sto sam ti naveo gore.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 09, 2006 12:45 am

jel odgovara jos neka vrsta karburatora (delorto , naravno weber ...)
na postojecu konstrukciju - samo da se usrafi podesi i da vozim >?????
i da li od drugih automobila mogu da potrazim neki karburator?????
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Feb 14, 2006 1:00 am

Taj tvoj mozes da zamenis sa ladinim karbonom , to je kopija Webera , postoje i solex i de lorto u svim varijantama samo su malo redji .
A ladin samo ako ces da prepravljas na plin , losija je obrada i na ladi 2004 stav;jen Weber od suda 1.3 rezultat : reski zvuk skoro 1.5 l smanjena potrosnja u gradu i primetno bolje ubrzanje .
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Feb 14, 2006 11:29 am

Potrosnja manja za 1.5 litar!!!
To je od neki dan 130 dinara!!!

Cekaj, posto je originalan nov Weber carb?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

karb

Uto Feb 14, 2006 2:44 pm

pa ja sam gledao po prodavnicama i nov ladin karburator je 4300din. sto i nije toliko strasno - meni su trazili 4500 za reparaciju ovog mog - bas su dobili tolike pare - jel oni misle da smo mi sto vozimo alfe bas idioti cccc - kakvi prevaranti !!!!!!!! . e sad pitanje cuveno - sjajno sto moze i stvarno razmisljam o tome ali
koji model lade ?????? to je ono sto me buni - da li da napravim od plute kako izgleda postolje karburatora i da po tome trazim ili se zna tacno model ?? Da li ima veze ako uzmem karburator sa elektricnom diznom (ovaj od 4300 je ima ) ili sta vec ,alfa ima 1500cc - planirao sam da je prebacim na plin - pisite ljudi bilo sta stvarno mi treba vase misljenje auto mi trosi 18 lit. :mad: :mad: a ne ide kako treba vuce se mnogo . :mad: :twisted: .....
sto se tice novog weberovog karburatora ja sam cuo da su ovi ladini radjeni po weberu e sad ako bas nov zelis ne znam koliko je kod nas ali na sajtu e-bay imas nove ,a koje su ljudi montirali jednom za male pare - valjda oko 60 eur... ali to je licitacija tako da ko zna dokle moze da dogura - inace inace nov nov preko je oko 120 ili 150 $$ -

Povratak na “Boxer Odeljenje”