Imam jedno pitanje...
Koje su prednosti i mane, kako nezavisnog vesanja nazad, tako krute veze na zadnjoj osovini?!
Po nekoj logici trebalo bi da je nezavisno vesanje za svaki tocak naprednije od onog drugog, ali opet SZ, 75, GTV i ostale su imale bas onaj drugi sistem, gde je zadnja osovina kruta...
Rear Suspension...
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Rear Suspension...
To je veoma komplikovano pitanje... svako vesanje je projektovano sa 2 ideje na umu... ekonomska ili performanse...
e sad... kruto vesanje je 90% slucajeva korisceno zbog cene nezavisnog vesanja i komplikovanosti celog sistema... dakle kasnije cene odrzavanja... koja je opet bitna za krajnjeg korisnika... dakle opet pare...
stim zakljucujemo da je nezavisno vesanje najbolje ali i najkomplikovanije i takodje najteze za pravljenje... govorimo u RWD automobilima...
Dedion je najbolje sto mozes dobiti od krute osovine i u saradnji sa torzijama daje odlicne rezultate...
Da budemo savrseno jasni, cim promenis gume, snagu motora, tezinu automobila ili uzmes u opciju godine starosti, istrosenost i slicne stvari bacas u vodu sve sto su inzenjeri zeleli da postignu sa tvojim vesanjem...
niko na svetu ne razume potpuno fiziku vesanja automobila i sve je to veliki lov u mutnom... svako vesanje se projektuje prema predpostavkama u kakvim ce se uslovima i brzinama koristiti automobil...
dakle jacina opruga i amortizera koje imas na autu kao i uglovi vesanja su projektovani za odredjenu brzinu... neko je u fabrici pretpostavio da ce se "neki" auto najvishe koristiti na ravnom putu sa minimalnim opterecenjem pri prosecnoj brzini od 60km/h i prema tome je projektovano vesanje... dakle otpore, tvrdocu, brzinu reakcije i sve... cim ides brze ili sporije ili po mokrom performanse tvog vesanja izlaze iz ideale... i opadaju... kod nekog vesanja mnogo kod nekog manje... sve zavisi od sistema...
Dedion je veoma dobar po tome za serijski auto...
Idealno bi bilo da tvoj automobil moze dinamicki da menja vesanje... tvrdocu, vreme reakcije, uglove tockova itd... prema brzini, opterecenju, temperaturi, vrsti puta i podlozi po kojoj se krece... ali od toga jos uvek nema nista... ako se neko seca pre par godina mecka je experimentisala sa aktivno-dinamickim vesanjem...
da skratimo izlaganje...
Sto komplikovanije... to bolje... za lezanje na putu... sto vishe nezavisno i dinamicko to bolje... pogledaj samo vezanje novog gtr-a i sve ce ti biti jasno...
http://www.motiontrends.com/2007/m10/Ni ... _front.jpg
http://www.motiontrends.com/2007/m10/Ni ... n_rear.jpg
e sad... kruto vesanje je 90% slucajeva korisceno zbog cene nezavisnog vesanja i komplikovanosti celog sistema... dakle kasnije cene odrzavanja... koja je opet bitna za krajnjeg korisnika... dakle opet pare...
stim zakljucujemo da je nezavisno vesanje najbolje ali i najkomplikovanije i takodje najteze za pravljenje... govorimo u RWD automobilima...
Dedion je najbolje sto mozes dobiti od krute osovine i u saradnji sa torzijama daje odlicne rezultate...
Da budemo savrseno jasni, cim promenis gume, snagu motora, tezinu automobila ili uzmes u opciju godine starosti, istrosenost i slicne stvari bacas u vodu sve sto su inzenjeri zeleli da postignu sa tvojim vesanjem...
niko na svetu ne razume potpuno fiziku vesanja automobila i sve je to veliki lov u mutnom... svako vesanje se projektuje prema predpostavkama u kakvim ce se uslovima i brzinama koristiti automobil...
dakle jacina opruga i amortizera koje imas na autu kao i uglovi vesanja su projektovani za odredjenu brzinu... neko je u fabrici pretpostavio da ce se "neki" auto najvishe koristiti na ravnom putu sa minimalnim opterecenjem pri prosecnoj brzini od 60km/h i prema tome je projektovano vesanje... dakle otpore, tvrdocu, brzinu reakcije i sve... cim ides brze ili sporije ili po mokrom performanse tvog vesanja izlaze iz ideale... i opadaju... kod nekog vesanja mnogo kod nekog manje... sve zavisi od sistema...
Dedion je veoma dobar po tome za serijski auto...
Idealno bi bilo da tvoj automobil moze dinamicki da menja vesanje... tvrdocu, vreme reakcije, uglove tockova itd... prema brzini, opterecenju, temperaturi, vrsti puta i podlozi po kojoj se krece... ali od toga jos uvek nema nista... ako se neko seca pre par godina mecka je experimentisala sa aktivno-dinamickim vesanjem...
da skratimo izlaganje...
Sto komplikovanije... to bolje... za lezanje na putu... sto vishe nezavisno i dinamicko to bolje... pogledaj samo vezanje novog gtr-a i sve ce ti biti jasno...
http://www.motiontrends.com/2007/m10/Ni ... _front.jpg
http://www.motiontrends.com/2007/m10/Ni ... n_rear.jpg
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
Re: Rear Suspension...
dedion cijelo vrijeme drzi kotace pod 90 stupnjeva na podlogu, za dobar asfalt je po meni bolji od bilo kakvog ovjesa. kod neravnog terena je malo u zaostatku za nezavisnim ovjesom.