Re: Gde da kupim sprej za KN filter vazduha?
Poslato: Pet Maj 06, 2011 7:58 am
Ovde http://www.deltad.rs/v3/ imamo i popust kod njih.
Forum Alfa Romeo klub Srbija
https://arcs.org.rs/forum/
Da nije baš nevažno, provereno je u jednoj diskusiji na Alfaowner forumu, gde je bilo reči o tome da je kod turbo motora temperatura usisanog vazduha značajan parametar.YUgisa napisao: Takodje, moram reci da na turbo motorima ne vidim poentu izvlacenja filtera od temperature motora...
Možeš da nađeš na tom forumu - ja merio i prikazao rezultate...dusan147 napisao: ...provereno je u jednoj diskusiji na Alfaowner forumu...
Da ne smaramo ostale analizom turbulentnog i laminarnog strujanja vazduha (što ne zavisi samo od brzine fluida, već i od oblika cevi), nije takav forum...dusan147 napisao:...posebni oblik kutije (obično cilindar ili konus)...
Pazi totalno se ne slazem sa ovim... veruj mi... 1 stepen je 1 stepen... a 10 necu da pricam... koja je razlika...Takodje, moram reci da na turbo motorima ne vidim poentu izvlacenja filtera od temperature motora... Smatram da pecurka moze slobodno da bude otvorena kod turbo motora (za razliku kod motora bez turba, gde je pozeljno da uvlaci hladan vazduh pa je pecurku potrebno odvojiti od motornog prostora jer inace ce doci do gubitka snage) jer temperatura turbine je mnogo veca od onoga sto je u motornom prostoru, pa nema poente negde provlaciti pecurku tj filter, jer ce se svakako ugrejati na vecu temperaturu kada dodje do turbine... No ako neko ipak brine sto ce tako turbo da uvlaci topliji vazduh koji je ujedno i redji, onda postavite cev veceg precnika ispred turba i ogromnu pecurku
Apropo price,veceras,kad je relativno zahladnelo u odnosu na danas, atmo 2.0 ide bar 5% bolje nego danas...da li je subjektivan ili objektivan osecaj ne znam,ali mi se svidjaJaMaL napisao: Pazi totalno se ne slazem sa ovim... veruj mi... 1 stepen je 1 stepen... a 10 necu da pricam... koja je razlika...
Vrlo dobro znam kada je napolju 25c a kada je 30c... da ne pricam 35c ili -5c...
razlika u voznji kola nebo i zemlja... jutro 18c... auto ide normalno... 1 popodne isti dan... 24c vec se vuce i ima sporiji spool i "muci se" da nabije pritisak... treba mu duze realno, 3 popodne 27c motor vec vreo kutija filtera vrela, mozes jaja da przis na njoj, auto je slina... jedva dobijam full boost na 3500 rpma... i vec opada na 4800.. ne moze da ga odrzi jer je previshe vreo vazduh...
kod atmoa se primeti razlika... a kod turba se veoma primeti...
Ima situacija da se u nekim zonama iza branika stvara nadpritisak (zbog tzv. turbulentnog kretanja vazduha), pa mnogi proizvođači stavljaju usis filtera u te zone... Naravno da to nije direktni usis hladnog vazduha, ali je bolje rešenje nego proizvoljni položaj "gole" pečurke u vrelom motornom prostoru...darko qv napisao:...nego vuce iz branika vazduh.Nekako glupavo.
Mislim da su zato Holandjani,dosta njih,busili rupe u braniku da vazduh ide direktno,pa onda stavljali cepove kad je kisa i sl...