Novi pocetak (modeli)
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Dobro je da naslednik Giuliette bude fwd, pogotvu ako bi postojala i 4wd opcija. RWD bi bila preskupa i nepotrebna egzibicija u toj klasi, bez ikakvih dinamičkih prednosti. Da to valja u toj klasi prvi bi Mercedes i BMW branili do krajnjih granica tu koncepciju u toj klasi.
Acqua-Olio-Benzina
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pa... RWD bi bila jedina prednost kada bi stavili V6, a koliko znam to im nije bio plan. Zapravo pokazali su u Italiji hatchback varijantu sa zadnjim pogonom. To uvijek rade za dilere da čuju mišljenja. Ona su bila pozitivna ali QV verzija je imala 2.0 motor sa barem 350 KS. Kažu da nije djelovao tako odsječeno straga, možda više kao Alfasud. Pomalo izduženi zadnji kraj kada se gleda sa boke.
Inače prvotna ideja je čak bila mala RWD limuzina. Od toga su odustali. Čini se i od RWD-a.
Ne bih se puno obazirao na Mercedes. Oni ne naginju toliko ka sportu. BMW je nešto drugo.
I zanimljivo i da sljedeće generacija Serije 2 Coupe/Cabrio ostaje zadnji pogon. To je jedino takvo iz Serija 1/2. Za novu Seriju na prednjem pogonu bi najjači model trebao imati oznaku M140i.
Inače prvotna ideja je čak bila mala RWD limuzina. Od toga su odustali. Čini se i od RWD-a.
Ne bih se puno obazirao na Mercedes. Oni ne naginju toliko ka sportu. BMW je nešto drugo.
I zanimljivo i da sljedeće generacija Serije 2 Coupe/Cabrio ostaje zadnji pogon. To je jedino takvo iz Serija 1/2. Za novu Seriju na prednjem pogonu bi najjači model trebao imati oznaku M140i.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Zadnja vuca nosi mnogo kompromisa, pogotovo kod tih malih automobila. Kada gledamo Bmw 1 i Golfa. Oba su kockasti i slicnih dimenzija,ali Bmw je mnogo manji na zadnjoj klupi i mnogo manji gepek ima. Po mom misljenju nema potrebe trpati zadnju vucu na tako mali auto jer i dobro podeseni su odlicna zabava za voznju.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Kaže da se ovo razvija u 500X. Stavljam ovdje jer je sada priča kako će Alfin kompaktni crossover biti na toj platformi.
http://www.ecochamps.eu/class-b-demonstrator-fiat-500x/
http://www.ecochamps.eu/class-b-demonstrator-fiat-500x/
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Naravno kod kompaktnih modela je ponuda prostora danas ipak ključ.
Inače došao sam do nekih informacija. Možda se u međuvremenu nešto promijenilo. Jako brzo mijenjaju neke odluke.
Za kompaktne modele, točnije crossover/SUV, imaju čak 3 tehničke opcije. Jedna je naravno RWD Giorgio. Druge dvije su obje SUSW. Naravno jako modificirane. U kojem točno smislu ne mogu reći. Rekoše mi da se voze okolo u njima. Naravno to ne mora izaći na javnu cestu da bi se testiralo.
Rekoše mi da će američka Giulia Veloce debitirati tek iduće godine na sajmu u New Yorku. Riječ je o onome 2.0 sa 350 KS, 48 V. Prodaja malo nakon sajma, pretpostavljam kao MY2019.
Moram reći da sam se nadao kako će to ići malo brže i kako će premijera biti ovu jesen na sajmu u Los Angelesu.
Koliko ovaj zna veliki crossover je bio planiran kao prvi sljedeći model Alfa Romea. Da bi trebali vidjeti mule u drugoj polovici ove godine.
Interesantno je kod Maseratia. Na koncu Ghibli MY2018 tj. ova generacija neće dobiti niti V6 90° niti V8. To čuvaju za sljedeću generaciju koja bi trebala izaći za 3-4 godine.
U 2018. ćemo vidjeti Levante GTS sa novim V8 motorom, snažnijim od onoga u Quattroporteu. I kažu da je ovaj 3.9, a ne 3.8. Hibridni Levante u 2019.
GranTurismo i GranSport će biti malo ušminkani za MY2018. To bi mu mogao biti i zadnji MY, eventualno MY2019.
Naime rade na novoj arhitekturi za GranTurismo i GranCabrio, neki to nazvaše platformom. U grubo osnova Ghibli i srodni modeli. Noviji materijali, manja masa, daleko veća čvrstoća. Koristit će dosta toga što su naučili kod platforme Giorgio. Prednji ovjes bi trebao biti kao na Giorgiu. Znači dvostruka ramena sa virtualnom osi. I Alfieri bi mogao biti na toj osnovi. Kod njega će debitirati V6 90° za Maserati.
Ali ovo arhitektura vs. platforma je zgodno. Kod službenih FCA dokumenata je skup srodnih arhitektura u biti platforma, modularna platforma. Naravno zna biti i drugačije. To malo stvara konfuziju. Neki će tvrditi da je nova platforma.
Kod Fiata je sve uloženo u razvoj nove Pande/500. Mule bi trebale biti viđene u drugoj polovici 2018. Naravno ovisno o drugim nekim planovima možda sve bude ubrzano, a možda ne.
Turbo FireFly motori će biti predstavljeni u drugoj polovici sljedeće godine ili na samom početku 2019.
Inače došao sam do nekih informacija. Možda se u međuvremenu nešto promijenilo. Jako brzo mijenjaju neke odluke.
Za kompaktne modele, točnije crossover/SUV, imaju čak 3 tehničke opcije. Jedna je naravno RWD Giorgio. Druge dvije su obje SUSW. Naravno jako modificirane. U kojem točno smislu ne mogu reći. Rekoše mi da se voze okolo u njima. Naravno to ne mora izaći na javnu cestu da bi se testiralo.
Rekoše mi da će američka Giulia Veloce debitirati tek iduće godine na sajmu u New Yorku. Riječ je o onome 2.0 sa 350 KS, 48 V. Prodaja malo nakon sajma, pretpostavljam kao MY2019.
Moram reći da sam se nadao kako će to ići malo brže i kako će premijera biti ovu jesen na sajmu u Los Angelesu.
Koliko ovaj zna veliki crossover je bio planiran kao prvi sljedeći model Alfa Romea. Da bi trebali vidjeti mule u drugoj polovici ove godine.
Interesantno je kod Maseratia. Na koncu Ghibli MY2018 tj. ova generacija neće dobiti niti V6 90° niti V8. To čuvaju za sljedeću generaciju koja bi trebala izaći za 3-4 godine.
U 2018. ćemo vidjeti Levante GTS sa novim V8 motorom, snažnijim od onoga u Quattroporteu. I kažu da je ovaj 3.9, a ne 3.8. Hibridni Levante u 2019.
GranTurismo i GranSport će biti malo ušminkani za MY2018. To bi mu mogao biti i zadnji MY, eventualno MY2019.
Naime rade na novoj arhitekturi za GranTurismo i GranCabrio, neki to nazvaše platformom. U grubo osnova Ghibli i srodni modeli. Noviji materijali, manja masa, daleko veća čvrstoća. Koristit će dosta toga što su naučili kod platforme Giorgio. Prednji ovjes bi trebao biti kao na Giorgiu. Znači dvostruka ramena sa virtualnom osi. I Alfieri bi mogao biti na toj osnovi. Kod njega će debitirati V6 90° za Maserati.
Ali ovo arhitektura vs. platforma je zgodno. Kod službenih FCA dokumenata je skup srodnih arhitektura u biti platforma, modularna platforma. Naravno zna biti i drugačije. To malo stvara konfuziju. Neki će tvrditi da je nova platforma.
Kod Fiata je sve uloženo u razvoj nove Pande/500. Mule bi trebale biti viđene u drugoj polovici 2018. Naravno ovisno o drugim nekim planovima možda sve bude ubrzano, a možda ne.
Turbo FireFly motori će biti predstavljeni u drugoj polovici sljedeće godine ili na samom početku 2019.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ovisi što je motor iz Californie. Kod svakog skoro oni nešto još naprave. Neke izmjene budu. No da, najsličniji su njemu.
Mislim da je iluzorno bilo za očekivati da V6 motor koji ima low-pressure-die-cast aluminijski blok bude samo za jako nisku seriju koju treba Alfa.
Samo ja sam taj motor očekivao ranije u Maseratiu. I bio bi da je Alfieri već tu jer bi ga onda vidjeli već u ovom Ghibliu.
Mislim da je iluzorno bilo za očekivati da V6 motor koji ima low-pressure-die-cast aluminijski blok bude samo za jako nisku seriju koju treba Alfa.
Samo ja sam taj motor očekivao ranije u Maseratiu. I bio bi da je Alfieri već tu jer bi ga onda vidjeli već u ovom Ghibliu.
- AckeB
- Drug Član
- Garaža: -Alfa GT JTDm
BMW e63 630i N52B30 - Lokacija: Sremska Kamenica
- Lokacija: Sremska Kamenica (NS)
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Lepo je čitati sve ove informacije. Kolega, samo napred!
Un amore, una vita - Alfa Romeo
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Walter De Silva, l 'unicita' di Alfa Romeo copiata da bmw...
“Copertina d’autore”, ecco Walter De Silva (la videointervista)
L’Alfa è stata la mia fidanzata, il mio grande amore, poi mi sono sposato con Volkswagen. E alla Volkswagen ho capito una cosa fondamentale: non esisterà mai un designer, un creativo, se non esiste un principe che crede in lui.
“Copertina d’autore”, ecco Walter De Silva (la videointervista)
L’Alfa è stata la mia fidanzata, il mio grande amore, poi mi sono sposato con Volkswagen. E alla Volkswagen ho capito una cosa fondamentale: non esisterà mai un designer, un creativo, se non esiste un principe che crede in lui.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Prošli mjesec
Giulia
Italija 1.339
SAD 883
Španjolska 69
Švedska 29
Stelvio
Italija 935
Španjolska 127
Švedska 13
Giulia
Italija 1.339
SAD 883
Španjolska 69
Švedska 29
Stelvio
Italija 935
Španjolska 127
Švedska 13
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pa Giulia je u USA verovatno iskljucivo V6
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- ceftriaxone
- Garaža: 2.0 159 SW
- Lokacija: Reggio Emilia
- Lokacija: Troppo lontano
Post
У Италији их сваким даном има све више. На деоници коју возим једном недељно Ређо Е- Модена (неких 35км магистралног пута), раније сам понекад виђао неку Ђулију, сад у последње време редовно бар 4, и готово увек један Стелвио.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Sa druge strane imamo Ameriku gdje je Alfa tek dosla sa masovnim modelom nakon vise od 20 godina. A prvim da moze bas posramiti kokurenciju nakon jos i vise.
Ovo je mislim bio cetvrti mjesec za Giuliu tamo i u svakom se lijepo to dize put gore. A bome treba i vremena dok Giulie stignu do salona. Potraje i do 3 mjeseca. A tek se pocela zahuktavati proizvodnja za njih.
Mogu potvrditi da je 5. mjesec bio rekordan sto se proizvodnje tice i za Giuliu i za Stelvio. Ujedno to je prvi mjesec da su proizveli vise Stelvia od Giulia.
Ocekujem uskoro opake brojke za Stelvio.
Re: Novi pocetak (modeli)
Pa gledaj. Ovo je do sada daleko najjaci mjesec u Italiji. Napokon su i bili iznad njemacke konkurencije.bums85 napisao:Prodato vise u Italiji nego u celoj USA?
Sa druge strane imamo Ameriku gdje je Alfa tek dosla sa masovnim modelom nakon vise od 20 godina. A prvim da moze bas posramiti kokurenciju nakon jos i vise.
Ovo je mislim bio cetvrti mjesec za Giuliu tamo i u svakom se lijepo to dize put gore. A bome treba i vremena dok Giulie stignu do salona. Potraje i do 3 mjeseca. A tek se pocela zahuktavati proizvodnja za njih.
Mogu potvrditi da je 5. mjesec bio rekordan sto se proizvodnje tice i za Giuliu i za Stelvio. Ujedno to je prvi mjesec da su proizveli vise Stelvia od Giulia.
Ocekujem uskoro opake brojke za Stelvio.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ja ne gajim iluzije da će Alfa potući nemačku konkurenciju, ali bitno je jedino postići neke planove i kakvu-takvu ekonomsku isplativost. Naravno i dalje žestoko raditi na podizanju imidža. Mislim da sa ova dva modela to može da se postigne i da su odličan zalog za budućnost.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Interesantna je situacija kako je dolazak Giulia pa zatim Stelvia na nekim tržištima utjecao na prodaju Giuliette. Ona je naime nešto i rasla kod nekih.
MiTu zato nema pomoći. Ipak je to nažalost samo prepakirani Punto plus kod Talijana ga ubija što ima samo troje vrata.
Tako da dolazak još više novih modela će dignuti i imidž i dovesti će više kupaca u salone.
Njima naravno prodajne brojke Nijemaca nisu cilj. Financije čini se dobro zatvaraju i kako je rekao financijski direktor FCA Palmer oni već u plus ulaze u zadnjem kvartalu ove godine. I to je ono najbitnije. To bi bio znak da će biti još novih modela. Nitko neće ulagati u vreću bez dna.
MiTu zato nema pomoći. Ipak je to nažalost samo prepakirani Punto plus kod Talijana ga ubija što ima samo troje vrata.
Tako da dolazak još više novih modela će dignuti i imidž i dovesti će više kupaca u salone.
Njima naravno prodajne brojke Nijemaca nisu cilj. Financije čini se dobro zatvaraju i kako je rekao financijski direktor FCA Palmer oni već u plus ulaze u zadnjem kvartalu ove godine. I to je ono najbitnije. To bi bio znak da će biti još novih modela. Nitko neće ulagati u vreću bez dna.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ja iskreno ni ne ocekujem da se Alfe prodaju vise od Nemaca, jer to nije auto za svakog. Bitno je samo da ima nekog plusa u zaradi da se ne ugase i da nastave da prave dobre automobile.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Sa svim se slažem osim sa ovim:
Ali da su mu dani odbrojani to nema sumnje, što zbog nove filozofije, što zbog suženog i popunjenog tržišta za skupe male fancy automobile.
I to kažem kao čovek koji šestu godinu vozi MiTo i Grande Punto. Ako ćemo o prepakivanju onda je Giulietta Bravo, Audi prepakovani Vagen i slično u doba globalizacije i deobe komponenti.2600 napisao:MiTu zato nema pomoći. Ipak je to nažalost samo prepakirani Punto plus kod Talijana ga ubija što ima samo troje vrata.
Ali da su mu dani odbrojani to nema sumnje, što zbog nove filozofije, što zbog suženog i popunjenog tržišta za skupe male fancy automobile.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Giulietta nije prepakirani Bravo. No valjda vrijed ona da sto puta izrečena laž postane istina.
Bliže su Brava i 147 nego li Bravo i Giulietta.
Inače moje je mišljenje da Fiat može biti brand za male šminkerske automobile. Naravno neka tržišta nikada neće prihvatiti Fiat. No ta tržišta ne prihvaćaju niti Alfu Giuliu.
Inače da budem precizan. MiTo je platformom identičan Puntu Evo, a ne Grande Punto. Dodalo se nešto čelika visoke čvrstoće.
U to tko ima bolju platiku, kako je podešen i koja je ponuda motora, ne ulazim.
Bliže su Brava i 147 nego li Bravo i Giulietta.
Inače moje je mišljenje da Fiat može biti brand za male šminkerske automobile. Naravno neka tržišta nikada neće prihvatiti Fiat. No ta tržišta ne prihvaćaju niti Alfu Giuliu.
Inače da budem precizan. MiTo je platformom identičan Puntu Evo, a ne Grande Punto. Dodalo se nešto čelika visoke čvrstoće.
U to tko ima bolju platiku, kako je podešen i koja je ponuda motora, ne ulazim.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ništa sporno, ali toliko puta sam već čuo tu tezu o "prepakovanom Puntu", dok niko slične stvari ne govori za druge modele, deobe ključnih komponenti (motora, menjača, celih platformi, elektronike), kloniranju kod svih brendova pod WV-om, Renault-Nissan deobe i gomile drugih primera. Kao da je jedino MiTo osuđen da nosi taj "krst" o prepakivanju, a istina je sasvim drugačija i iz ličnog iskustva govorim koliko je drugačiji osećaj u vožnji, ležanju, iskorišćenosti unutrašnjeg prostora (iako su gotovo u dlaku jednaki u dužinu) i mnogo čemu drugom između ta dva modela.
MiTo ima svoj neki karakter, personality i originalnu pojavu, dok iz vozačke perspektive daleko je sličniji osećaj onom u 159-ki nego u Puntu. U čemu je razlika između A3/A4 i Golf/Passat kad ih stave na istu platformu, ubace identične motore i tehnologiju, a čak ni dizajnom ne odskaču baš previše? Kažu da je zbog kvaliteta enterijera i tog nekog premium osećaja ključna razlika u korist Audija, ali u teoriji prepakivanja meni mnogo više liči da se to odnosi na njih iako se praktično nikad ne naglašava!?
Ali u suštini neka ljudi govore šta im je volja i to ni dlaku ne menja ono što sam kroz svoje vozačko iskustvo stekao sa tom i bilo kojom drugom Alfom. Ako je i prepakovana, sjajno je prepakovana
MiTo ima svoj neki karakter, personality i originalnu pojavu, dok iz vozačke perspektive daleko je sličniji osećaj onom u 159-ki nego u Puntu. U čemu je razlika između A3/A4 i Golf/Passat kad ih stave na istu platformu, ubace identične motore i tehnologiju, a čak ni dizajnom ne odskaču baš previše? Kažu da je zbog kvaliteta enterijera i tog nekog premium osećaja ključna razlika u korist Audija, ali u teoriji prepakivanja meni mnogo više liči da se to odnosi na njih iako se praktično nikad ne naglašava!?
Ali u suštini neka ljudi govore šta im je volja i to ni dlaku ne menja ono što sam kroz svoje vozačko iskustvo stekao sa tom i bilo kojom drugom Alfom. Ako je i prepakovana, sjajno je prepakovana
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
A možda sam ja prvi koji će pljuvati takvu politiku VAG-a? Inače Passat i A4 već jako dugo nemaju veze. Neki još misle da imaju i takvima je to samo razlog za kupnju Passata.
Možda nas je Alfa razmazila sa 156 i kasnije srodnim modelima. Gdje jesu koristili platformu koja je debitirala još sa Tipom no gdje je praktički sve promjenjeno uključujući i tip prednjeg i stražnjeg ovjesa. Naravno i cijeli ovjes tj. trag kotača je proširen.
U biti što su napravili sa MiTom su već jednom napravili. To je bilo sa 145/146.
Nažalost u slučaju Talijana tržište to ne prašta.
No ne može se reći da slabijoj prođi MiTa nije kumovao izostanak verzije sa 5 vrata, a koju jesu najavljivali. Jednostavno Talijani ne vole nepraktična auta.
Slično je sa Giuliettom gdje je bio karavan u planu.
Ali ja sam apsolutno sada za to da se Mitov dio tržišta prepusti Fiatu sa nekakvim recimo 600. Mislim da to može, a 500 i 500X su to pokazali.
Možda nas je Alfa razmazila sa 156 i kasnije srodnim modelima. Gdje jesu koristili platformu koja je debitirala još sa Tipom no gdje je praktički sve promjenjeno uključujući i tip prednjeg i stražnjeg ovjesa. Naravno i cijeli ovjes tj. trag kotača je proširen.
U biti što su napravili sa MiTom su već jednom napravili. To je bilo sa 145/146.
Nažalost u slučaju Talijana tržište to ne prašta.
No ne može se reći da slabijoj prođi MiTa nije kumovao izostanak verzije sa 5 vrata, a koju jesu najavljivali. Jednostavno Talijani ne vole nepraktična auta.
Slično je sa Giuliettom gdje je bio karavan u planu.
Ali ja sam apsolutno sada za to da se Mitov dio tržišta prepusti Fiatu sa nekakvim recimo 600. Mislim da to može, a 500 i 500X su to pokazali.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Da MiTo ima zadnja vrata nikad ga ne bih uzeo. Giulietta i Giulia sa troje (dvoje) vrata bi imale veliku prednost. Jednostavno volim hatch i coupe vozila. Ali ne uklapam se u mainstream i prema meni se ne pravi poslovna politika jednog brenda.
Uzgred ljudi su se okrenuli luksuzu, gabaritima, svestranosti - SUV-ovima. Nema tu sada puno prostora za MiTo kao malo zabavno vozilo uz koje mnogima pofali dodatno za duge ture i druge namene.
Uzgred ljudi su se okrenuli luksuzu, gabaritima, svestranosti - SUV-ovima. Nema tu sada puno prostora za MiTo kao malo zabavno vozilo uz koje mnogima pofali dodatno za duge ture i druge namene.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Meni recimo uopšte nije logično što će ugasiti MiTo i mislim da bi s malo mozga Alfa Romeo baš mogao imati uspešan model u B segmentu i konstrukciono i finansijski i prodajno.
Najveći problem kod italijana je zapravo marketing i fundamentalno nerazumevanje svojih kupaca. Kada se na to doda patološki strah da će im jedan proizvod ugaziti u prodaju drugog proizvoda nije ni čudo što ima toliko nelogičnosti i nedorečenosti u ponudi modela.
FCA ima na polici i u kompjuteru sve elemente da naprave savršen automobil, pa ipak, oni to nikad ne urade.
Ko bi kupio Alfu MiTo? Pa onaj ko bi kupio Alfa Romeo ali mu ne treba veliki automobil. Jel ima takvih ljudi? Kupio bi ga i onaj ko već ima Alfa Romeo ali mu treba i manji auto kao drugi ili treći u porodici. Kupio bi ga sigurno i kupac koji nije striktno ljubitelj Alfa Romea ali mu se dopada dizajn i neke specifične karakteristike koje MiTo ima (lično recimo poznajem dva takva kupca čak i u ovoj našoj zemlji siromašnih i slabo informisanih ljudi). Budimo iskreni, ima i onih koji sanjaju da kupe nov Alfa Romeo, a MiTo je jedino do čega mogu finansijski da dobace.
Ako na to dodamo činjenicu da ostali premium proizvođači silaze u segmente manjih automobila, zašto bi se Alfa odatle povlačila a već je tu? Šlag na tortu je upravo to što FCA već ima na polici ceo know how i svu infrastrukturu za proizvodnju malih automobila, pa specifične investicije za taj auto uopšte ne bi trebalo da budu velike.
Mislim i da je priča kako je MiTo prepakovani Grande Punto baš prenaduvana kao problem. Pa bogati ljudi najčešće i ne gledaju šta je to Grande Punto i da li su dugmići u MiTu i Puntu isti (iz prostog razloga što neće ni imati pojma kakvi su dugmići u Grande Puntu).
Najveći razlog za loše rezultate MiTa je glup (nepostojeći) marketing i tradicionalno loš odnos prema kupcu.
Umesto što na bilborde stavljaju slike svojih automobila sa polugolim sojkama, treba da stave bilbord na kome piše "Majke mi, zašrafili smo sve kako treba, a i ako vam nešto otpadne nosićemo vas na rukama do servisa i sve vam popraviti besplatno, još ćemo vam i špagete napraviti dok čekate". I posle pet godina toga stvari bi bespovatno krenule uzbrdo.
Najveći problem kod italijana je zapravo marketing i fundamentalno nerazumevanje svojih kupaca. Kada se na to doda patološki strah da će im jedan proizvod ugaziti u prodaju drugog proizvoda nije ni čudo što ima toliko nelogičnosti i nedorečenosti u ponudi modela.
FCA ima na polici i u kompjuteru sve elemente da naprave savršen automobil, pa ipak, oni to nikad ne urade.
Ko bi kupio Alfu MiTo? Pa onaj ko bi kupio Alfa Romeo ali mu ne treba veliki automobil. Jel ima takvih ljudi? Kupio bi ga i onaj ko već ima Alfa Romeo ali mu treba i manji auto kao drugi ili treći u porodici. Kupio bi ga sigurno i kupac koji nije striktno ljubitelj Alfa Romea ali mu se dopada dizajn i neke specifične karakteristike koje MiTo ima (lično recimo poznajem dva takva kupca čak i u ovoj našoj zemlji siromašnih i slabo informisanih ljudi). Budimo iskreni, ima i onih koji sanjaju da kupe nov Alfa Romeo, a MiTo je jedino do čega mogu finansijski da dobace.
Ako na to dodamo činjenicu da ostali premium proizvođači silaze u segmente manjih automobila, zašto bi se Alfa odatle povlačila a već je tu? Šlag na tortu je upravo to što FCA već ima na polici ceo know how i svu infrastrukturu za proizvodnju malih automobila, pa specifične investicije za taj auto uopšte ne bi trebalo da budu velike.
Mislim i da je priča kako je MiTo prepakovani Grande Punto baš prenaduvana kao problem. Pa bogati ljudi najčešće i ne gledaju šta je to Grande Punto i da li su dugmići u MiTu i Puntu isti (iz prostog razloga što neće ni imati pojma kakvi su dugmići u Grande Puntu).
Najveći razlog za loše rezultate MiTa je glup (nepostojeći) marketing i tradicionalno loš odnos prema kupcu.
Umesto što na bilborde stavljaju slike svojih automobila sa polugolim sojkama, treba da stave bilbord na kome piše "Majke mi, zašrafili smo sve kako treba, a i ako vam nešto otpadne nosićemo vas na rukama do servisa i sve vam popraviti besplatno, još ćemo vam i špagete napraviti dok čekate". I posle pet godina toga stvari bi bespovatno krenule uzbrdo.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Potpisujem ovaj post
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”