Za kraj godine skromni radovi
Izgubio sam originalnu posudicu za nastavke koji idu uz kompresor pa sam napravio svoju i malo poboljsao da se ne izgubi opet od nasih dobirh puteva:
Nastavio sam sa menjanjem srafova sa prohromskim:
Posto sam par puta zakacio donji deo branika i vec par puta ga slomio jer nisam nikad zavrsio kako sam zamislio, hteo sam da ga uradim vec ali onda se razmisljam da je mozda bolje resenje da napravim od aluminijuma:
Ujedno sam vratio napokon i ravan pod uz prepravku difuzora da ima jedan otvor za laksi pristup zadnjem trapu radi stelovanja:
Pre montaze difozora, iskoristio sam priliku da detaljno proverim amortizer jel sve radi kako treba:
Malo vise o sistemu sada kada je testiran:
Amortizer:
Twintube dizajn amortizera sa monotube nacinom funkcionisanja
Monotube dizajn ventila
Eksterno postavljeni ventili
Mogucnost menjana tvrdoce bez rasklapanja amortizera
Progresivno delovanje ventila
Varijabilna tvrdoca amortizera u zavisnosti od pozicije tokom hoda amortizera
Sile 184/131 i 246/115 u zavisnosti u kojoj je poziciji hoda
Hidraulicni bump stop na sabijanje i izvlacenje
Gasni amortizer visokog pritiska
Eksterni rezervoar za gas
Eksterni rezervoar izradjen od aluminijuma radi boljeg hladjenja ulja
Stelujuca platforma za stelovanje visine auta
Moguca ugradnja u vertikalnom i horizontalnom polozaju i bilo kom drugom polozaju
Opruga:
120kg/cm
Progresivna tvrdoca
Solja:
Aircup sistem za podizanje auta pod pritiskom
Funkcija:
Umanjuje naginjanje auta u napred pri kocenju
Umanjuje naginjanje auta u nazad pri ubrzanju
Umanjuje sleganje zadnjeg dela vozila pri tovarenju
Omogucava podizanje zadnjeg dela pod opterecenjem radi neutralisanja sleganja
Povecava stabilnost auta po neravninama
I par dokaza da se auto vozi