Stranica 21 od 29

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:45 pm
od BobanR
Drugi log nije dobar, ako je isti MAP na drugom i trećem logu, nije do MAP-a

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:55 pm
od Zvrle
Evo jos jednog u drugoj kombinaciji, zbog saobracaja nije moglo da se bas nagazi ali vidi se valjda dovoljno.

Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Mar 15, 2016 7:57 pm
od mladenke
i tu imas neko iskakanje pritiska. jbm li ga

Okaci par komada u zadnjoj kombinaciji :D

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Mar 15, 2016 8:01 pm
od Zvrle
Da, vidim, ali opet nije toliko kao sa mojim Map senzorom. Sa mojim je islo do 3 bara. Sta moze jos da bude problem?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Mar 15, 2016 8:04 pm
od Zvrle
Sad cu da pogledam, ali izgleda da bas u zadnjoj kombinaciji imam samo jedan log :banghead:

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Mar 15, 2016 10:37 pm
od Zex
Od toliko logova vise ne znas gde bijes :banghead: hahaha u sustini,map senzor ne slabi,ne kvari se,jednostavno crkne,nema voltaze..makar sam ja nailazio na takve slucajeve...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Mar 16, 2016 8:34 pm
od Zvrle
Nadjoh podatak da kod JTD 8v na MAP senzoru izmedju 1. i 2. pina otpor treba da bude oko 2,5 kilo oma. Ne znam kako je na mapu od 16v, ali kod mene je 4,2 kilo oma. Da li neko mozda zna koliko treba da bude?

Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Mar 17, 2016 9:00 am
od DaliborLazarevic
Dobro ti je to evo ti vise informacija pa citaj kad budes imao vremena
http://www.delphi.com/docs/default-sour ... f?sfvrsn=0
I imas na ovom linku
http://www.aa1car.com/library/map_sensors.htm

Ako auto vuce ne diraj nista mozes samo da skines i da ga ocistis ako zelis,ja to radim jedanput godisnje

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Mar 18, 2016 4:58 pm
od Rik
Vec neko vreme imam nameru da odradim dijagnostiku u voznji. Pribavio sam kkl kabal, dobio mes uz njega(mislim da je 1.4 verzija), spremio se teoretski, upao u auto, sve prikacio i tu naisao na prvi problem. Nisam mogao da se prikacim za ECU, iskoci mi dole prikazani prozor.

Znate li mozda gde sam pogresio? Kako da se povezem uspesno?

Slika
free image host

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Mar 18, 2016 6:17 pm
od BobanR
Kad staruješ MES, idi F9 (Settings), pa drugi tab (Interfaces). Pod interface Type izaberi K-Line/VAGCOM ili još jednostavnije, na dnu imaš "Scan for Interfaces", pa će sam da izabere onaj koji je priključen.
Kad si već u podešavanjima, na prvom tabu (General), stavi Redraw frequency=Fast, zbog logova
:drink

edit: ako nije to, onda je do drivera za kabal

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Mar 18, 2016 8:21 pm
od Rik
Type sam vec ranije podesio, pa mi je stoga bilo jos cudnije sto ne zeli da saradjuje. Nisam mogao da se strpim pa sam malocas sisao do kola i probao opet sve da podesim i povezem, medjutim bezuspesno. :glare:

Nabavicu driver pa cu probati nanovo. :drink

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Mar 18, 2016 8:35 pm
od BobanR
Jel' ti je instaliran kabal na laptopu? U Device Manager-u, da li ti pokazuje ? ili ga prepoznaje? Jesi li proverio da nema konflikata za COM Port Number?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Mar 18, 2016 8:45 pm
od Rik
Ne, nisam zalazio u Device Manager. Provericu odmah ujutru da li tu ima konflikta pa javljam sta sam uradio. ;)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Mar 18, 2016 9:14 pm
od DaliborLazarevic
Verovatno imas vise USB ulaza na laptopu na broj 1 nisi prikacio.Kod mene na laptopu je COM3 ali to ces najbolje resiti kao sto je rekao BobanR kliknes samo na Scan for Interfaces i pronaci ce ga

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 20, 2016 11:45 am
od Super_genije
Svi ovi uredjaji za dijagnostiku su serijski u stvari a posto na kompovima vise ne postoje serijski portovi nego se koriste USB, mora se instalirati drajver koij ce da prevodi ono sto dolazi na USB port u nesto smisleno. Dovoljno je da se to uradi jednom jer ce komp svaki sljedeci put da prepozna da je to taj isti uredjaj samo na drugom USB portu.
Please be advised ( :) ) da za vecinu uredjaja drajveri za win 7,8,8.1 na win 10 nece raditi. U tom slucaju mozete skinuti virtual box, napraviti jednu virtuelnu masinu, instalirati win7 na nju i onda ce sve raditi kako treba.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 20, 2016 11:52 am
od mladenke
A sledeca stvar je da kineski kkl koji koiristi klonirane ftdi chipove sa driverima sa ftdi chip i ne radi bas najbolje. Tj ftdi drajveri brisu klonirani ship i onda je kabal neupotrebljiv. Odnosno, kabal je uredno instaliran i windows ga vidi, ali mes ga ne vidi. Moguce je preko programatora programirati ftdi chip ponovo, ali sledecim updajtom drivera vracas se na staro.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 20, 2016 11:55 am
od sinisa
@Super_genije: rade drajveri i na win8 i win10, problem je u onima koje win automatski instalira po povezivanju uređaja; ukoliko neko ima sačuvane stare drajvere (ja imam neke iz 2011. za usb to serial konvertor) može da uradi manuelnu instalaciju i sve radi... uz povremeni blue-screen-of-death :D

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 20, 2016 1:57 pm
od BobanR
Compatibility mode rešava te probleme sa novijim verzijama windowsa
Imam gomilu kablova i svi rade kako treba.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Mar 25, 2016 1:29 pm
od Rik
Ima sam manjak vremena pa se stoga i nisam javio ranije.
Po gore navedenim savetima krenuo sam redom da trazim probleme. U Device Manager-u videh da mi stoji uzvicnik pored stavke koja je oznacala uboden kkl.
Slika
Potom sam instalirao trazeni FT232 driver po ovom uputstvu:
http://www.usb-drivers.org/ft232r-usb-uart-driver.html

Nakon svega toga sve sto sam dobio jeste da vise nemam uzvicnik, vec normalno vidim port u Device Manageru. MES mi i dalje ne prepoznaje ECU, tako da jos uvek nemam rezultate. Prosetao sam kabal po USB portovima i na svakom je ista prica. U toku naredne nedelje cu se malo ozbiljnije pozabaviti ovom problematikom i probati da je resim, ako ne uspem, prosetacu se do firme od koje sam uzeo kabal i pokusacu zajedno sa njima da nadjem resenje. :rolleyes:

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Mar 25, 2016 1:31 pm
od BobanR
Probaj sa ovim:
http://www.totalcardiagnostics.com/supp ... on-windows

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Mar 25, 2016 1:46 pm
od Kosovic
Pretpostavljam da nemaš switch na kablu, pa ne možeš da proveriš da li se kači na ostale module auta. Ukoliko se kači, isti problem kao i ja. Dugo sam se igrao s tim, rešenja nema. Kad bi promenio laptop, verovatno bi na nekom uspeo da instaliraš driver i da radi dobro. Po meni, problem je što driveri za kineske čipove u ovim kablovima (a idu 2 čipa, jedan je traj tvoj FTDI, a drugi je CH341) nisu prilogođeni dobro raznim čipsetima laptopova. Rešenje još nisam našao do sad. Na bar 15 laptopova proradi iz prve, a na 2 ne postoji šansa.
Koliko znam, čak je i Yanni (tvorac MultiECUScan-a) prešao na novi hardware zbog ovakvih problema sa VAG COM KKL. Jedino rešenje, ako imaš samo taj laptop, je da kupiš i ELM327, pa kombinuješ u radu. Oni pokušaji sa smanjenjem Latency time na 1ms ne verujem da će ti upaliti.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 27, 2016 9:05 pm
od edin
Ako ti je lakse, a sigurno nije, ni kod mene ne moze goxy da se nakaci sa svojom dijagnostikom

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 27, 2016 9:56 pm
od mladenke
edin napisao:Ako ti je lakse, a sigurno nije, ni kod mene ne moze goxy da se nakaci sa svojom dijagnostikom
To te zajebavao, namerno smuckao nesto da ne moze da se nakaci. :D :D :D

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 27, 2016 10:14 pm
od edin
Pa posle kaze da imam ECU od Dobla hahaha

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 27, 2016 10:18 pm
od mladenke
Dobro bar je iz fiat grupacije, reko bi ti on da je od vw al bi onda posumnjao u istinitost njegove price. :D