projekt 1 tona
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
vidim da ideje padaju.
vjerujte mi da su izolacije vraski teske , sigurno imaju blizu 50kg, rezervna guma je isto jedan od tezih dijelova, klima koju ustvari ne racunam, i sicevi, suvozacki ima sigurno 10kg, a i zadnje klupe takodjer. presvlake u vratima i zadnja polica , te tepih nisu toliko teski ali ako cu ic stavljat plasticnu haubu i prozore sigurno cu i to maknut. akumulator imam onaj od 66Ah , dosta je velik, i nejga bi mogao zamijenit za laksi i u gepek ubacit, ali si razmisljam prije toga ugradit od americe rezervoar, na boljem je mjestu i plasticni je. instrument tabla je jako teska ali to je uglavnom zbog hrpe zica koje nebih isao dirat.
cilj mi je dobit 1 tonu zasada.
vjerujte mi da su izolacije vraski teske , sigurno imaju blizu 50kg, rezervna guma je isto jedan od tezih dijelova, klima koju ustvari ne racunam, i sicevi, suvozacki ima sigurno 10kg, a i zadnje klupe takodjer. presvlake u vratima i zadnja polica , te tepih nisu toliko teski ali ako cu ic stavljat plasticnu haubu i prozore sigurno cu i to maknut. akumulator imam onaj od 66Ah , dosta je velik, i nejga bi mogao zamijenit za laksi i u gepek ubacit, ali si razmisljam prije toga ugradit od americe rezervoar, na boljem je mjestu i plasticni je. instrument tabla je jako teska ali to je uglavnom zbog hrpe zica koje nebih isao dirat.
cilj mi je dobit 1 tonu zasada.
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
nije plasticni? hm to bi mogli znat momci koji imaju V6, malo mi je cupavo imat zeljezni tank u gepeku. u svakom slucaju iznad opruga je odlicna pozicija, ali samo ako je plastican.
-
ki
- Drug Član
Post
Svaki rezervoar pri takvom postupku (sechenje - varenje) je potencijalna bomba (bukvalno recheno)!
Stakloplastika je losh materijal, a retko ko ce dobro odraditi to i na kraju, cena ce biti prevelika. Najbolja varijanta je, kao shto reche Milosh mali plastichni od vec postojece konfiguracije - samo prebaciti.
Pfff, ja nikada ne bih ulazio u takvu prichu;VOR70 napisao:A sto ne presecete jedan metalni na pola i iskoristite ga kao kalup i napravite jedan od stakloplastike?
Svaki rezervoar pri takvom postupku (sechenje - varenje) je potencijalna bomba (bukvalno recheno)!
Stakloplastika je losh materijal, a retko ko ce dobro odraditi to i na kraju, cena ce biti prevelika. Najbolja varijanta je, kao shto reche Milosh mali plastichni od vec postojece konfiguracije - samo prebaciti.
-
Go
- Drug Član
Post
Pozdrav svima,
Da je potencijalna bomba, jeste, ako se sece elektricnim alatom, ali ako se sece bonsekom, odnosno rucno, nije. (Sekao sam ga)
Kako se rezervoari uglavnom prave na presama odnosno iz dva dela pa se na kraju spajaju, najbolje je da se bas po tom spoju isece, tako ce se dobiti kalup koji se imati ispostovane tehnoloske nagibe.
Staklo-plastika je postojan materijal i otporan na razna hemijska dejstva. A ako valja za pravljenje mega yachti ne vidim zasto ne bi valjao i za jedan obican rezervoar. A da ima ko da to uradi ima. U BG-u ima gomila plasticara koji mogu to da urade, a da sam ja tu ja bih vam ga uradio za dz.
Sto se tice cene mislim da ni ona nije nesto velika. Ja sam jednom prilikom racunao da kvadrarni metar u zavisnosti od debljine platna iznosi oko 1-2e. E sada za rezervoar ne treba vise od 3-4 sloja. Ako na to dodamo i ruke to ne moze da bude neka velika cena.
U osnosu na manji rezervoar je sigurno veca, ali dobija se original rezervoar koji pase na meru. Name budzenja i ostalih gluposti.
To ti je moje vidjenje sitacije, mozda gresim.
Pozdrav
P.S. Ako vam treba tel. nekog plasticara ja ih znam nekoliko.
Da je potencijalna bomba, jeste, ako se sece elektricnim alatom, ali ako se sece bonsekom, odnosno rucno, nije. (Sekao sam ga)
Kako se rezervoari uglavnom prave na presama odnosno iz dva dela pa se na kraju spajaju, najbolje je da se bas po tom spoju isece, tako ce se dobiti kalup koji se imati ispostovane tehnoloske nagibe.
Staklo-plastika je postojan materijal i otporan na razna hemijska dejstva. A ako valja za pravljenje mega yachti ne vidim zasto ne bi valjao i za jedan obican rezervoar. A da ima ko da to uradi ima. U BG-u ima gomila plasticara koji mogu to da urade, a da sam ja tu ja bih vam ga uradio za dz.
Sto se tice cene mislim da ni ona nije nesto velika. Ja sam jednom prilikom racunao da kvadrarni metar u zavisnosti od debljine platna iznosi oko 1-2e. E sada za rezervoar ne treba vise od 3-4 sloja. Ako na to dodamo i ruke to ne moze da bude neka velika cena.
U osnosu na manji rezervoar je sigurno veca, ali dobija se original rezervoar koji pase na meru. Name budzenja i ostalih gluposti.
To ti je moje vidjenje sitacije, mozda gresim.
Pozdrav
P.S. Ako vam treba tel. nekog plasticara ja ih znam nekoliko.
-
ki
- Drug Član
Post
Eee, pa to su novi momenti!
Generalno sam naruchio neki nastavak od stakloplastike pa pricham to iz tog ugla, cena nije bila mala + izgled cele te, da kazhem odradjene mase mi nije izgledao pouzdano.
Ovo za sechenje rezervoara sam namerno napomenuo, morash imati na umu da ovo mozhe chitati neko ko nema iskustva a ima alat i volju. Baci telefone obavezno, mogli bi raditi kod njih i neke ozbiljnije stvari, haube, krila...
Generalno sam naruchio neki nastavak od stakloplastike pa pricham to iz tog ugla, cena nije bila mala + izgled cele te, da kazhem odradjene mase mi nije izgledao pouzdano.
Ovo za sechenje rezervoara sam namerno napomenuo, morash imati na umu da ovo mozhe chitati neko ko nema iskustva a ima alat i volju. Baci telefone obavezno, mogli bi raditi kod njih i neke ozbiljnije stvari, haube, krila...
-
Go
- Drug Član
Post
Pa ti si on-line,
Pazi najskuplje kod pravljenja delova od staklo plastike je pravljenje modela, a zatim skidnje zenskog kalupa sa tog modela. Tako da, ako nije neka velika serija, definitivno se ne islati. Ali kada vec imate kalup (rezervor). Sto da ne. Sto se tice krila, branika.... Imate model odnosno deo koji hocete da klonirate. To moze da bude skuplje posto se pravi kalup. Ali ako se skupi nekoliko sektasa pa podele troskove moze te pola auta da zamenite. I sto ja najlepse od svega skidate tezinu sa prednjeg kraja(krila, hauba). Nema korozije. Sto se tice grebanja, u kalup se prvo nanese bezbojan gelcoat, a onda se prespica farbom, tako da i ako vas neko ogrebe samo ga ispolirate i ko novo.
Sto se tice telefona javi cu vam kada ubacim srbijansku karticu posto su mi njoj(ona je kuci a sam na poslu).
Pozdrav
Pazi najskuplje kod pravljenja delova od staklo plastike je pravljenje modela, a zatim skidnje zenskog kalupa sa tog modela. Tako da, ako nije neka velika serija, definitivno se ne islati. Ali kada vec imate kalup (rezervor). Sto da ne. Sto se tice krila, branika.... Imate model odnosno deo koji hocete da klonirate. To moze da bude skuplje posto se pravi kalup. Ali ako se skupi nekoliko sektasa pa podele troskove moze te pola auta da zamenite. I sto ja najlepse od svega skidate tezinu sa prednjeg kraja(krila, hauba). Nema korozije. Sto se tice grebanja, u kalup se prvo nanese bezbojan gelcoat, a onda se prespica farbom, tako da i ako vas neko ogrebe samo ga ispolirate i ko novo.
Sto se tice telefona javi cu vam kada ubacim srbijansku karticu posto su mi njoj(ona je kuci a sam na poslu).
Pozdrav
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
slazem se da je mozda bolje uzet rezervoar od nekog auta ili nesto manje pa stavit u gepek, vidjao sam od aluminija , onako obicna kocka zavarena, stane mozda 20 litara i sluzi svrsi. govorim to jer izgled nije uopce bitan. bilo bi bolje investirat u izradu haube,stakala i kada bi se naslo nas vise pa da se napravi odjednom vise komada, bilo bi dobro. mislim da bih imao par zainteresiranih ovdje, neznam kako je kod vas.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
pa ima malih burica sa slavinom staje oko 25L plasticni a i cena je smesna,samo se u gepeku naprave aluminijumske trake da utegnu i eto resenja
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
joooj svaka ti dala, pa da ja sam imao jednu sa plasticnim rezervoarom, toga bar ima okolo, super ideja, imas pivu
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
ima jedna siva metalik dace je za oko 400e,limariski i nije losa malo zapustena vozili je cigojneri,navodno ne radi kvacilo,radila je vozili je i solidno isla,kompletna,auto je u batajnici
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
giuliette su odlicne jer sve ovo silno olaksavanje sam mogao dobit sa serijskom giuliettom. ali kod nas ih nema a da nisu trule. neznam zasto je 75ica toliko limarijski bolja
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
-
Go
- Drug Član
Post
Po ovome:
je ekvivalenat olaksanja od 20X100Kg = 2000KG.
Daklem, posto si .smrsho. auto za najmanje 2000KG nije mi jasno na chemu ces sedeti i sta ces voziti :joker: :shrug:
Hm... a sto si ti to radio?206 napisao:Vadjenje enterijera bi trebalo da ima dooobar efekat na smanjenje tezine, meni recimo na E30 (pssst, nije Alfa, nego onaj nemacki auto...) tapaciri iz kabine su teski preko 15kg...Instalacija razvucena kroz auto je teska vise od 10kg, rezervoar za gorivo najmanje 30kg (umesto njega plasticni), rezervni tocak...ima nacina za skidanje tezine koliko hoces, samo je pitanje dokle si spreman ici u kompromise?
Po ovome:
na osnovu digitrona dizanje snage za +260KS u odnosu na standardni motorkillaz napisao: Ako se ne varam 100Kg olakshanja ekvivalentno je dobitku od +13KS...
je ekvivalenat olaksanja od 20X100Kg = 2000KG.
Daklem, posto si .smrsho. auto za najmanje 2000KG nije mi jasno na chemu ces sedeti i sta ces voziti :joker: :shrug: