Alfa Romeo 75 - Milano Linkovi i opsta diskusija

Alfa Romeo 75 | Alfa Romeo Alfetta | Alfa Romeo GTV | Giulietta | Alfa 90 | SZ/RZ
Legende koje jure.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 27, 2005 9:57 pm

Fris, ako mozes da mi vidis koja je prica za te felne. Ima malo razlike izmedju 164 i 75, manje od 1mm, ali to moze da se obradi. Takodje, ako prelazis sa 205, ako su dobre i sveze, posto su ?

BTW, skroz sam bio siguran da me Q4 zeza sinoc kad je rekao da ima turbinu u gepeku, a kao ono stvarno turbina i u gepeku.

Imam ideju kako da je lepo uposlim. Da li neko zna koliki pritisak ulja i protok mora biti kroz lezaj turba? Hocu da napravim da ulje za turbo ne bude povezano sa motornim.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Jun 28, 2005 1:20 am

Pozdrav Lorenco!!! Imam 5 guma, 3+2. Dve su skroz dobre i one su mi nazad, a od preostale tri, dve idu napred a treca moze u rezervu ili u kontejner, od volje ti, nju dobijas free! Za Tebe, ceo paket je 50eura. Mislim da je ok cifra. Toliko kosta JEDNA TIGAR GUMA! Marke guma cu ti napisati sutra. Uglavnom nisu iz EAST EUROPE!!!
Bio sam pre par dana kod jednog extra majstora za turbine. Hteo sam da proverim ispravnost moje. Uterao sam auto u servis, podigao haubu, on dao gas, nasmejao se, spustio haubu i rekao "GASI!". Covek mi je zatim ispricao jednu zanimljivu pricu: "Ovo je stari tip turbine, full mehanika, koji ili radi ili ne. Novi tip turbine je veoma zavistan od uljnog pritiska, te ako ga nema dovoljno :shock: , a kod starog tipa je sasvim suprotno: DOVOLJNO JE DA SAMO MALO ULJA STIGNE DO NJE I ONA PUUUNIIIIII!!!!" :lool:
E pa ti sad vidi... Kako stvari stoje, bice ti dovoljna i pumpica za AKVARIJUM!!! :lool:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Jun 28, 2005 3:41 am

Pa kakve veze ulje ima sa turbinom i njenim punjenjem???
Ulje i voda koji prolaze kroz turbinu samo je hlade, a kako je to stari tip turbina, ako dolaze ispu
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Jun 28, 2005 9:55 am

Fris, moramo te gume prvo da testiramo :-), kod tebe na kolima naravno ;-) pa onda i kod mene, malo komparativne analize razlicitim pristupima pravljenja snage.

Sto se tice majstora i starog tipa turbine: treba ipak da ima protok ulja, to je obican lezaj, pa ne sme da ostane suv, jer onda znas i sam.
Bilo bi dobro da proveris stanje cevi koja vraca ulje u karter. Ta cev je najcesci razlog kvara turbine, ona se zapusi od ulja koje prokuva u lezaju i onda turbina brzo kaze cao. Verovatno nije ciscena od kako je izasla iz fabrike, a to je manje vise jedina opasnost za turbo ( mimo suludo brze voznje, ali to je vec ok :-)

Nije mi jasno kakvu to turbinu majstor misli da imas? Novije turbine ne traze puno ulja, one imaju kuglicne lezajeve i njima i ne sme da se da veliki pritisak, nego se stavlja restriktor na crevo koje dovodi ulje.

Moram reci da mi se ideja sa pumpicom za akvarijim svidja.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Jun 28, 2005 8:02 pm

Ja sam samo citirao majstora, koji je u svom fazonu hteo da kaze koji tip turbina preferira: STARI! E sad te njegove "kompresione viceve" ni ja bas ne kapiram, jer ruku na srce, NEMAM ISKUSTVA (mehanicarskih) sa turbo motorima. Ovo jeste moj drugi turbo auto (prvi je bio UNO TURBO), ali nisam imao prilike da se pozabavim tom temom. Nadam se da cu za vikend LICNO UPOZNATI MR.BOOST-a, pa cemo se fino ispricati, posto sigurno mogu od Njega svasta da naucim! :besserwisser:

Povratak na “Alfa Romeo Transaxle”