Nesto mastam o .sledecoj. Alfi, jednog dana... pa eto moze biti interesantna tema.
Svidja mi se 156-ica sa 2.4 JTD motorom, mocno zvuci, lepo ide, i naravno tu je i ekonomija. Proletos mi je promakao jedan lep primerak u Italiji. Najvise me fascinira zvuk, a zatim i perfomanse.
JTS je nove generacije motor, lepo ide, malo su mu dizne osetljive, ali sam saznao od acvetka za servis koji cisti te dizne (60 evra). Ne svidja mi se zvuk, nekako mi je tih auto, mada sa malo igranja oko katalizatora ili oko izduva, mozda bi se dobilo na reskijem zvuku.
156 2.4 JTD ili 156 2.0 JTS
- sasa bg
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
-
Go
- Drug Član
Post
Ja sam generalno jako smoren cinjenicom da su ti JTS motori losi po pitanju zvuka, ne samo jacine vec i samog karaktera zvuka! Mislim da je Twin Spark motor samo nastavio tradiciju i jako lepo zvuci, kako cu se navici na taj JTS ubuduce, zaista ne znam!
Ali opet uvek sam za benzin, ne znam zasto ali volim da razvucem te obrtaje skroz tamo negde na 7000, odmah se nekako lepo nasmejem...
Ali opet uvek sam za benzin, ne znam zasto ali volim da razvucem te obrtaje skroz tamo negde na 7000, odmah se nekako lepo nasmejem...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Sta ste napali coveka, vidite da hoce da napreduje u svakom pogledu... :cool
Acqua-Olio-Benzina
- sasa bg
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Imao sam malo 156-icu 1.8 TS, bili su placeni PDV i carina, ali nije imala tablice, tako sam se do prodaje pomalo vozio (isao sam i na posao nekoliko puta, prava stvar za parking zone-nemati tablice)
Vozi mi se malo 156-ica, najvise zbog komfora-da malo odmorim ledja, a strateski razmisljam o GTV 2.0 Turbo, restilizovanoj verziji, barem dok se GT i Brere ne potrose i ne ostare tamo iza duge, u Italiji.
Vozi mi se malo 156-ica, najvise zbog komfora-da malo odmorim ledja, a strateski razmisljam o GTV 2.0 Turbo, restilizovanoj verziji, barem dok se GT i Brere ne potrose i ne ostare tamo iza duge, u Italiji.
-
Go
- Drug Član
Post
Ako si mislio na obrtaje, onda pozivam na probnu voznju.
U gradu ga shaltam na 1800-2000 u visu brzinu, pa me svejedno ljudi na semaforu gledaju kao mentola u fazonu:. Sta se lozi pa startuje na semaforu kao lud.
A poenta je samo da UVEK vuche.
Druga i treca vuku (BUKVALNO) od 1200-1400
ALI....
ako mislish na zvuk....e onda si u pravu....
Zvuk je tek preko 1800-2000 VRLOOOO...
Redni je petak i zvuci (grubo receno) kao....otprilike kao stari americki (70' i 80' godine) V8 od 5-6-7 litara koji se vrte do otprilike 4000-4500 kao i taj JTD.
Cuje se potmula buka...ma ne znam ni ja kako da opisem...uliva strahopostovanje...
Ma treba cuti...ne mogu ovako...
Nije to zvuk zujalice do 7000-8000
A potrosnja je SMESHNA u poredjenju sa bilo kojim benzincem.
Najnize do sada oko 5l a najvise oko 8l/100
Veca cifra je po gradu u tzv. lozenje modu
Problemi do 2000 ?!?!?!civi napisao:2.4 jtd samo posle 2000 do tada imali dosta problema
Ako si mislio na obrtaje, onda pozivam na probnu voznju.
U gradu ga shaltam na 1800-2000 u visu brzinu, pa me svejedno ljudi na semaforu gledaju kao mentola u fazonu:. Sta se lozi pa startuje na semaforu kao lud.
A poenta je samo da UVEK vuche.
Druga i treca vuku (BUKVALNO) od 1200-1400
ALI....
ako mislish na zvuk....e onda si u pravu....
Zvuk je tek preko 1800-2000 VRLOOOO...
Redni je petak i zvuci (grubo receno) kao....otprilike kao stari americki (70' i 80' godine) V8 od 5-6-7 litara koji se vrte do otprilike 4000-4500 kao i taj JTD.
Cuje se potmula buka...ma ne znam ni ja kako da opisem...uliva strahopostovanje...
Ma treba cuti...ne mogu ovako...
Nije to zvuk zujalice do 7000-8000
A potrosnja je SMESHNA u poredjenju sa bilo kojim benzincem.
Najnize do sada oko 5l a najvise oko 8l/100
Veca cifra je po gradu u tzv. lozenje modu
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”