Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Drago mi je da si zadovoljan
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Manje. Fabrički su obično 0,6-0,8bar.Veloce napisao:Nije sporno raditi po manometru, al npr. ako je max boost 1.5bar, na koliko štelovati wg ? Na 1.5bar ili manje ?
R4T
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Hmm, to možda za auta koja rade na ~1bar.
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
I meni u glavi stoji nekih 0.5-0.6 bar.mirdza napisao:Manje. Fabrički su obično 0,6-0,8bar.Veloce napisao:Nije sporno raditi po manometru, al npr. ako je max boost 1.5bar, na koliko štelovati wg ? Na 1.5bar ili manje ?
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- Nemanjaruni
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147, 2003 godiste, 1.9 JTD 16v 140ks
- Lokacija: Beograd
Post
Alfa 147 03, 1.9 140ks 16v vise ks?
Pozdrav svima, gde najbolje da se posavetujem nego ovde. Da predjem na temu.
Zanima me da iz ovog motora 1.9 JTD 140ks 16v izvucem 200-250ks
Ukratko sto sam nasao po internetu i iz klipova sa youtube-a je da mi za tu igranku treba:
turbo 2.4 210ks (Ne znam oznaku tog turba)
dizne 308( Ne znam sa kog auta su te dizne, valjda sa Brere 2.4)
Interkuler FMIC 550x180x65
R80 pumpa ( Ne znam sa kog auta je) + Dobar remap na kraju
Da li je ovo sve potrebno da izvucem tu konjazu ( od 200 do 250ks )
Dodao bih jos i za kocnice sa kog auta mi pasu veci diskovi, kociona kljesta/celjusti.
Znam da treba downpipe i straightpipe sa sto vecim obimom cevi.
Znam da moram i da kupim nov set kvacila i da ga ojacam kod Malinica u Ostruznici.
Jedini uslov ili glavno pitanje je: Da se sve to spakuje uz minimalnu kolicinu dima na auspuhu, sta sve treba uraditi pre svega ovoga, da li generalka motora ili sta vec?
Hvala puno svima unapred
Zanima me da iz ovog motora 1.9 JTD 140ks 16v izvucem 200-250ks
Ukratko sto sam nasao po internetu i iz klipova sa youtube-a je da mi za tu igranku treba:
turbo 2.4 210ks (Ne znam oznaku tog turba)
dizne 308( Ne znam sa kog auta su te dizne, valjda sa Brere 2.4)
Interkuler FMIC 550x180x65
R80 pumpa ( Ne znam sa kog auta je) + Dobar remap na kraju
Da li je ovo sve potrebno da izvucem tu konjazu ( od 200 do 250ks )
Dodao bih jos i za kocnice sa kog auta mi pasu veci diskovi, kociona kljesta/celjusti.
Znam da treba downpipe i straightpipe sa sto vecim obimom cevi.
Znam da moram i da kupim nov set kvacila i da ga ojacam kod Malinica u Ostruznici.
Jedini uslov ili glavno pitanje je: Da se sve to spakuje uz minimalnu kolicinu dima na auspuhu, sta sve treba uraditi pre svega ovoga, da li generalka motora ili sta vec?
Hvala puno svima unapred
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Sve si napisao sto treba, 1/1
Bez dima nema snage,dizel je to.
Bez dima nema snage,dizel je to.
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ako je motor u OK stanju, može se izvući ta snaga. 1.9 140ks nema baš toliko efikasnu glavu, ali 250ks bi trebalo biti dostižno.
Turbina koju tražiš je je GTB2056v. Dizne su 0445110308. Pumpa R80 je sa 2.4 20v. Dakle, sve komponente se mogu pribaviti sa neke 159-ke 2.4JTDm 210ks. Interkuler možeš da poručiš sa https://fmic.eu, trebaće ti nova creva, šelne za hidrauliku, itd. Takođe, trebaće ti novi MAP senzor, jer ćeš sigurno izaći iz mernog opsega postojećeg. I verovatno da je poželjno osloboditi usis, monitrati širi (sa nekog 2.4) u paketu sa njegovim MAP-om. Širi izduv, bez krivina, i to je uglavnom to.
Dim nije neophodan, sve je do kvaliteta delova, radova i znanja tunera.
Turbina koju tražiš je je GTB2056v. Dizne su 0445110308. Pumpa R80 je sa 2.4 20v. Dakle, sve komponente se mogu pribaviti sa neke 159-ke 2.4JTDm 210ks. Interkuler možeš da poručiš sa https://fmic.eu, trebaće ti nova creva, šelne za hidrauliku, itd. Takođe, trebaće ti novi MAP senzor, jer ćeš sigurno izaći iz mernog opsega postojećeg. I verovatno da je poželjno osloboditi usis, monitrati širi (sa nekog 2.4) u paketu sa njegovim MAP-om. Širi izduv, bez krivina, i to je uglavnom to.
Dim nije neophodan, sve je do kvaliteta delova, radova i znanja tunera.
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Najlakse je namontirati gtb2260v/vzk zavisi sta ubodes. Juri sa audia 3.0tdi sto mladjeg naravno. Prosto se zavari za granu i imas idealan polozaj za sve okolo.
Turbo 2056 se malo teze montira a moguc problem sa odlivom ulja...Zavisi kako ko napakuje..
Turbo 2056 se malo teze montira a moguc problem sa odlivom ulja...Zavisi kako ko napakuje..
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Izvlaci se i 280ks sa gtd 2260 , al ne znam koliko i sta traje...
Sada se ubacuju i dizne sa giulie 2.2 , insignie
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Sve se slazem osim za dim Za tu snagu koju trazi sa solidno-dobrim motorom je neizbezan... Ne u oblacima,ali ga mora imati...sinisa napisao:Ako je motor u OK stanju, može se izvući ta snaga. 1.9 140ks nema baš toliko efikasnu glavu, ali 250ks bi trebalo biti dostižno.
Turbina koju tražiš je je GTB2056v. Dizne su 0445110308. Pumpa R80 je sa 2.4 20v. Dakle, sve komponente se mogu pribaviti sa neke 159-ke 2.4JTDm 210ks. Interkuler možeš da poručiš sa https://fmic.eu, trebaće ti nova creva, šelne za hidrauliku, itd. Takođe, trebaće ti novi MAP senzor, jer ćeš sigurno izaći iz mernog opsega postojećeg. I verovatno da je poželjno osloboditi usis, monitrati širi (sa nekog 2.4) u paketu sa njegovim MAP-om. Širi izduv, bez krivina, i to je uglavnom to.
Dim nije neophodan, sve je do kvaliteta delova, radova i znanja tunera.
Izvlaci se i 280ks sa gtd 2260 , al ne znam koliko i sta traje...
Sada se ubacuju i dizne sa giulie 2.2 , insignie
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Pa zavisi od toga koji AFR je gađan, i koliko je goriva naliveno na niskim obrtajima, kako bi se turbina zavrtela. Mana veće turbine (2260) je lošiji spool, koji se kompenzuje nalivanjem goriva. A opet ima i turbina tih dimenzija, koje imaju keramičke kuglične ležajeve, i koje se lakše zavrte (tj. imaju bolji spool), ali uglavnom idu u paketu s vodenim hlađenjem, eletroaktuatorom, itd. - tako da se modifikacija komplikuje.
Razumemo se da čađ definitivno postoji sa potpuno otvorenim izduvom. Ali ako AFR nije suviše nizak, dim će biti vidljiv samo u kretanju pod punim gasom iz mesta - u vožnji se dim ne bi trebao videti, sem ako je sve napucano na 100% mogućnosti. Ako se dobro reši usis, i turbo dobro zavrti, FMIC ohladi kompresovani vazduh - biće vazduha u izobilju za 250ks, da se ne mora nalivati gorivo i dimiti. Bar je moj stav da je bolje postaviti sve za 280ks, a mapom držati snagu nešto ispod toga, kako bi potrajalo i vozilo se.
Dizne sa 2.2 su igranka. Prvi problem je što se mora razbušiti glava kako bi mogle da sednu. Drugi problem je što se kodovi za te dizne ne mogu upisati u Euro3, Euro4 ili Euro5 ECU. Treći problem je tuner koji mora imati njihove tačne karakteristike, kako bi pripremio mapu za njih.
Dizne sa Insignije (2.0CDTI) su identične 299 diznama (2.0JTDm), koje su identične 308 diznama (2.4JTD 210ks). Ima raznih priča, ali Bosch dokumentacija i ispitni stolovi jednoznačno pokazuju šta je šta. Za pitanje gore, jedine performantnije dizne su čuvene Ducati Corse 341, koje se više ne prave i veoma se teško nalaze, i to po ozbiljnim cenama.
Razumemo se da čađ definitivno postoji sa potpuno otvorenim izduvom. Ali ako AFR nije suviše nizak, dim će biti vidljiv samo u kretanju pod punim gasom iz mesta - u vožnji se dim ne bi trebao videti, sem ako je sve napucano na 100% mogućnosti. Ako se dobro reši usis, i turbo dobro zavrti, FMIC ohladi kompresovani vazduh - biće vazduha u izobilju za 250ks, da se ne mora nalivati gorivo i dimiti. Bar je moj stav da je bolje postaviti sve za 280ks, a mapom držati snagu nešto ispod toga, kako bi potrajalo i vozilo se.
Dizne sa 2.2 su igranka. Prvi problem je što se mora razbušiti glava kako bi mogle da sednu. Drugi problem je što se kodovi za te dizne ne mogu upisati u Euro3, Euro4 ili Euro5 ECU. Treći problem je tuner koji mora imati njihove tačne karakteristike, kako bi pripremio mapu za njih.
Dizne sa Insignije (2.0CDTI) su identične 299 diznama (2.0JTDm), koje su identične 308 diznama (2.4JTD 210ks). Ima raznih priča, ali Bosch dokumentacija i ispitni stolovi jednoznačno pokazuju šta je šta. Za pitanje gore, jedine performantnije dizne su čuvene Ducati Corse 341, koje se više ne prave i veoma se teško nalaze, i to po ozbiljnim cenama.
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Tesko ce imati da nadje i da hoce dizne koje imaju i dalje protok za 250 ks, tj morace duracije da se diraju ako hoce snagu, a onda ce biti i dima. Neka realnost za ovakav neki projekat zvuci vise tako.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Kao što sam napisao, najbitniji su kvalitet delova, radova i znanja tunera. Polovne dizne zaista nisam razmatrao, za takav nivo snage i manjak glavobolje posle, mislim da je obavezna kompletna reparacija dizni i dovođenje na fabričku specifikaciju.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Sto bi rekao Sloba Mikron kada ti se razleti turbo - Miko to ti je takav sport
A Man's Got to Know His Limitations...
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
I te nove tj osvezene iz najozbiljnih radionica, znaju da imaju manjak protoka na punom gasu.. nazalostsinisa napisao:Kao što sam napisao, najbitniji su kvalitet delova, radova i znanja tunera. Polovne dizne zaista nisam razmatrao, za takav nivo snage i manjak glavobolje posle, mislim da je obavezna kompletna reparacija dizni i dovođenje na fabričku specifikaciju.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Tako se danas sve remontuje u ovoj zemlji, uvek "zavrnu" malo da bi se ogradili. Toliko o kvalitetu ugradjenih delova.
Iz tog razloga sam pobornik da se nekim stvarima ne radi remont, vec kupi drugi ispravan polovan deo.
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
alonso14 napisao:I te nove tj osvezene iz najozbiljnih radionica, znaju da imaju manjak protoka na punom gasu.. nazalostsinisa napisao:Kao što sam napisao, najbitniji su kvalitet delova, radova i znanja tunera. Polovne dizne zaista nisam razmatrao, za takav nivo snage i manjak glavobolje posle, mislim da je obavezna kompletna reparacija dizni i dovođenje na fabričku specifikaciju.
Tako se danas sve remontuje u ovoj zemlji, uvek "zavrnu" malo da bi se ogradili. Toliko o kvalitetu ugradjenih delova.
Iz tog razloga sam pobornik da se nekim stvarima ne radi remont, vec kupi drugi ispravan polovan deo.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Kakva je situacija npr da se to sve isto radi na automatiku? Da li je isti menjac konstukcijski i na 1.9 i na 2.4?
ALFAFORZAITALIA
- igi
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.4jtd
Alfa Romeo 159 1.9jtdm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: bgd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Zdravo drustvo. Nisam nesto aktivan, ali pratim sta se pise. Dali bi ovde mogao da okacim jednu mapu pa da neko kaze jel je dobra. Mapa je iz Alfe 159.
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Okaci
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- igi
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.4jtd
Alfa Romeo 159 1.9jtdm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: bgd
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Automatik je veoma zahvalan za takav upgrade, mnogi su ga birali zbog obrtnog momenta koji trpi. Koliko znam, konstrukcijski je menjač isti na 1.9 i 2.4, razlika je samo u završnom prenosu. Relja je imao Q-tronic sa 1.9, a i Goxy ranije...milosnbgd napisao:Kakva je situacija npr da se to sve isto radi na automatiku? Da li je isti menjac konstukcijski i na 1.9 i na 2.4?
- iamivan
- Garaža: Alfa Romeo Stelvio Veloce MY21 2.0 280ks
- Lokacija: Niš
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Naiđoh na ovo malopre, pa me je zaintrigiralo - https://www.facebook.com/ItaliaanseAuto ... 5370144274
Giulietta 1.4 T-Jet motor sa 120ks na 320ks. Napisan setup ispod videa.
Giulietta 1.4 T-Jet motor sa 120ks na 320ks. Napisan setup ispod videa.
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Uzevši u obzir obim prerada, ne vidim ništa sporno.
R4T
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ima puno zanimljivih stranica koje kace razne rezultate iz 1.4 T-Jet/Multiair motora. Grci, Poljaci...
https://www.facebook.com/trsracingpl
https://www.facebook.com/ETS-Performanc ... 3337732387
https://www.facebook.com/MultiairTuning
https://www.facebook.com/SLPworkshop
Eto, pa se zabavi malo, ima svega
https://www.facebook.com/trsracingpl
https://www.facebook.com/ETS-Performanc ... 3337732387
https://www.facebook.com/MultiairTuning
https://www.facebook.com/SLPworkshop
Eto, pa se zabavi malo, ima svega
- iamivan
- Garaža: Alfa Romeo Stelvio Veloce MY21 2.0 280ks
- Lokacija: Niš
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
@mirdza, ne mislim da je ništo sporno, samo mi je bilo interesantno šta je urađeno na autu.
@horvat, hvala za linkove, bacam se na listanje.
@horvat, hvala za linkove, bacam se na listanje.
- ivan149
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: bih
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
A ja i dalje
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Sent from my SM-N975F using Tapatalk