Pitanja za Giuliettu
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Ili da se uzmes polovan, ne znam koliko se krecu, verovatno moze da se iskopa...
Ne znam koliko bi ispalo ovo sa registracijom, cenim oko 6500e, plus taj menjac...Pitanje koliko je isplativo
Ne znam koliko bi ispalo ovo sa registracijom, cenim oko 6500e, plus taj menjac...Pitanje koliko je isplativo
ALFAFORZAITALIA
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
znači 6500 + "Auto hat Getriebe schaden" (što je oko 1000e za polovan sa rukama npr.)
Ne znam koliko ti je 7500 isplativo...
Ne znam koliko ti je 7500 isplativo...
- sljuka10
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 150ks 2014
ex Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm2 95ks 2010 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Pratim ponudu Giulietti kod nas intenzivno od januara, rekao bih da 1.4 multiair u ovoj opremi i ovo godište teško da možeš naći kod nas za manje od 7500, a da bude u dobrom stanju. Pitanje je sad da li je kod ove samo menjač problem.
- Raketa
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giu
- Lokacija: Lochen am see-salzburg
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
A moze biti da su samo korodirali kontakti tct-a. Znam coveka koji je kupio mito tct u servisu proglasen kao getriebe shaden, na kraju bili samo kontakti..
- MILJANNN
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: Nis
Post
Nadam se da ces mi izaci u susret,
Miljan
Re: Pitanja za Giuliettu
Zdravo ljudi, ja sam preuzeo auto od kolege iz Leposavica u pitanju je 1.4 MA, bela Djulijeta, kod mene je u Nisu Sferakom, imam i ja slicne probleme kao i ti, ne mogu da nadjem, tj nisam ovlascen da ti saljem privatne poruke, pa bih te zamolio za neki vid kontakta da se cujemo u vezi nekih problema koje si vec naveo na forumu.Sfera Kom napisao:Vibracije su bile, a sa menjacem sam ima problem zbog ulja, sipao sam ulje i aditiv i sve je poske bilo ok. Cuo mi se lezaj al sad je sve to svedeno na normalu, pa dok ide. Ubacivanje u prvu je mnogo poboljsano i sve ostalo, ako imas problem i sa menjanjem brzina, obavezno i aditiv Bardahl sipaj. Ako ne samo nosace zameni i to ti je to.
Nadam se da ces mi izaci u susret,
Miljan
- Sfera Kom
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 170 cv
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- MILJANNN
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: Nis
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Plastike, nosac motora, trese desna strana i tako, narucili smo danas nosac motora, tako da videcemo to u utorak da zamenimo i to bilo to. Sto se plastika tice, sta si im radio?! Ne mogu da ti pustim privatnu poruku, tako da moracemo ovde, ili da ti ostavim neki kontakt? Lakse bi mi bilo da te si ispricamo.
- deepsis
- Garaža: Alfa Romeo Gulietta
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Ja menjao pre mesec dana, cuje se tup udarac pri saltanju brzina i prilikom opterecenja (kad dajes gas) u krivini, trese ti volan. Zavisi kakvo je stanje poluosovine, kad prolupa skroz, hoce i na ravnom da trese volan kad potopis gas.Mocko napisao:Ćao ljudi, čitao sam da Giulietta ima hronično problem sa krstom poluosovine. Jel može neko da mi kaže kako se manifestuje problem ?
- Mihajlovic
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo duliatta
- Lokacija: Beograd
Post
Re: : Alfa Romeo :: 110 anni :
Kupio sam Alfu Guliattu 2012 god , benzin 105 KS
Castio sam sebe kda sam otisao u penziju
Radiio mi na automatskom bitanju ne hvata stanice
Ispod antene - na nebu postoji fleka -verovatno od vode ( nije radjeno unutrasnje pranje)
Da li je u pitanju antene. kontakt ili radio ??
poz
Bata
063 496 533
Castio sam sebe kda sam otisao u penziju
Radiio mi na automatskom bitanju ne hvata stanice
Ispod antene - na nebu postoji fleka -verovatno od vode ( nije radjeno unutrasnje pranje)
Da li je u pitanju antene. kontakt ili radio ??
poz
Bata
063 496 533
- sljuka10
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 150ks 2014
ex Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm2 95ks 2010 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Društvo, imam jedno tehničko pitanje. Šta je sve potrebno za konverziju sa običnih prednjih klješta na Brembo na Giulietti, osim naravno samih klješta, diskova i pločica? Ne znam da li je relevantno ali G je 2014, tj facelift model.
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
Post
Prvo da cestitam na odabiru auta za odlazak u penziju!
Ako hvata stanice manuelno i normalno se slusa radio u toku voznje ne bi trebalo da bude do antene bez obzira na fleku ispod nje. Takodje ne verujem ni da je do kontakta. Sama multimedia ume da pravi raznorazne zezancije pa je najverovatnije do nje. Ako je to jedini problem, izmemorises manuelno stanice, memorija ima na pretek i nista ne diras.
Re: : Alfa Romeo :: 110 anni :
Mihajlovic napisao:Kupio sam Alfu Guliattu 2012 god , benzin 105 KS
Castio sam sebe kda sam otisao u penziju
Radiio mi na automatskom bitanju ne hvata stanice
Ispod antene - na nebu postoji fleka -verovatno od vode ( nije radjeno unutrasnje pranje)
Da li je u pitanju antene. kontakt ili radio ??
poz
Bata
063 496 533
Prvo da cestitam na odabiru auta za odlazak u penziju!
Ako hvata stanice manuelno i normalno se slusa radio u toku voznje ne bi trebalo da bude do antene bez obzira na fleku ispod nje. Takodje ne verujem ni da je do kontakta. Sama multimedia ume da pravi raznorazne zezancije pa je najverovatnije do nje. Ako je to jedini problem, izmemorises manuelno stanice, memorija ima na pretek i nista ne diras.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Potrebni su adapteri, neko ih je pravio, a ako se potrudis, mozda i nadjes origigi po otpadima, mislim da su ih nosili sve julke sa brembom, osim QV, ona ima drugačije rukavcesljuka10 napisao:Društvo, imam jedno tehničko pitanje. Šta je sve potrebno za konverziju sa običnih prednjih klješta na Brembo na Giulietti, osim naravno samih klješta, diskova i pločica? Ne znam da li je relevantno ali G je 2014, tj facelift model.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Mocko
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Pretražio sam forum saznao sam dosta toga ali evo da pitam i ovdje možda će nekome još valjati. Došli na red amortizeri da se zamjene. E sad znam da će svi reći Bilsten B6 Iskreno tražim nešto što bi bilo ekvivalent fabrici, a i opruge bi ostavio fabričke. Bilstein B4, Kayaba Excel G, nešto treće ? Najveći problem je što sam čitajući tuđe postove skontao da se kod nas kao i sve ostalo prodaje fuš kvalitet
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Stvarno ne znam sta pametno da ti kazem po tom pitanju...
Generalno su i u originalu amortizeri fuš za julku...
Generalno su i u originalu amortizeri fuš za julku...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Planiram da menjam amorte na prolece, po svemu sudeci, mislim da cu ici na Bilstein B4, ali jos cu malo da ispitam situaciju.
Primetio sam jednu interesantnu stvar. Kod mene su fabricki ZF-Sachs amorti, i auto je dosta tvrdji od facelift Giuliette sa 2.0 jtdm, a na istim tockovima (cak i istim gumama u jednom slucaju). Naravno ovo poredim sa fabrickim stanjem pre nego sto sam ugradio Eibach opruge. Kad smo pogledali, na novijoj dizelki su bili Magneti Marelli amorti. E sad, da li je to zato sto je moja u toj nekoj 'Veloce' opremi, ili zato sto je pre-facelift, ili je razlika benzin-dizel, nisam siguran, ali definitivno ima razlike u mekoci, u korist Magneti Marelli.
Primetio sam jednu interesantnu stvar. Kod mene su fabricki ZF-Sachs amorti, i auto je dosta tvrdji od facelift Giuliette sa 2.0 jtdm, a na istim tockovima (cak i istim gumama u jednom slucaju). Naravno ovo poredim sa fabrickim stanjem pre nego sto sam ugradio Eibach opruge. Kad smo pogledali, na novijoj dizelki su bili Magneti Marelli amorti. E sad, da li je to zato sto je moja u toj nekoj 'Veloce' opremi, ili zato sto je pre-facelift, ili je razlika benzin-dizel, nisam siguran, ali definitivno ima razlike u mekoci, u korist Magneti Marelli.
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Planiraš da staviš Bilstein B4, standardni po part-id-u koji bi išao na tvoju Giuliettu? Pitam zbog toga što si na Eibach oprugama, i deluje mi da je možda bolje ići na neke druge amortizere, jer će B4 raditi prilično sabijeni, možda van normalnog radnog hoda.
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Da.
Pa citao sam nesto po netu, kazu da je B4 zapravo oko 10% tvrdji od OEM, iako se vodi kao OEM-replacement. A i same Eibach Pro-Kit opruge su deklarisane da mogu da rade sa fabrickim amortima. Tako da mislim da bi to mogao biti dosta ok uparen setup.
B6 mi je pretvrd, na to ne bih isao. Optimala bi bila KW v3 ili bareeem v2, pa da se dobije i spusten auto i razumno mekano vesanje, ali cena je prejaka.
Ali svakako, do proleca cu se jos informisati oko toga sta da stavim, razmisljao sam i o Koniju, Sachsu, ali za sada sam najvise za B4...
edit: procitao sam jednu interesantnu stvar, a to je da su aftermarket Sachs za Giuliettu (OEM replacement) kvalitetniji i bolji od Sachs koji dodju fabricki sa autom, a po radnjama su i vidno skuplji od Bilstein B4
Pa citao sam nesto po netu, kazu da je B4 zapravo oko 10% tvrdji od OEM, iako se vodi kao OEM-replacement. A i same Eibach Pro-Kit opruge su deklarisane da mogu da rade sa fabrickim amortima. Tako da mislim da bi to mogao biti dosta ok uparen setup.
B6 mi je pretvrd, na to ne bih isao. Optimala bi bila KW v3 ili bareeem v2, pa da se dobije i spusten auto i razumno mekano vesanje, ali cena je prejaka.
Ali svakako, do proleca cu se jos informisati oko toga sta da stavim, razmisljao sam i o Koniju, Sachsu, ali za sada sam najvise za B4...
edit: procitao sam jednu interesantnu stvar, a to je da su aftermarket Sachs za Giuliettu (OEM replacement) kvalitetniji i bolji od Sachs koji dodju fabricki sa autom, a po radnjama su i vidno skuplji od Bilstein B4
- Mocko
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Naletio sam i ja na tu info....sve je moguće mada je provjerenost informacije upitnahorvat napisao: edit: procitao sam jednu interesantnu stvar, a to je da su aftermarket Sachs za Giuliettu (OEM replacement) kvalitetniji i bolji od Sachs koji dodju fabricki sa autom, a po radnjama su i vidno skuplji od Bilstein B4
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Jasno. Možda nije loše da testiraš prvo postojeće amortizere, ako uhvatiš negde. Nekada je Tigar imao mašinu/platformu, a sada bi morao imati AMSS. To je bar moj plan.
I ja planiram zamenu amortizera, isto tako je KW sada pomalo daleko, zbog svih ostalih ulaganja... Mada, za 159-ku je možda malo lakše izabrati, pošto bi Eibach opruge trebale da se slažu sa Ti-spec amortizerima.
I ja planiram zamenu amortizera, isto tako je KW sada pomalo daleko, zbog svih ostalih ulaganja... Mada, za 159-ku je možda malo lakše izabrati, pošto bi Eibach opruge trebale da se slažu sa Ti-spec amortizerima.
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Testirao sam amorte, ima jedan tehnicki pregled u NS.
E sad, ta 'treskalica', nije bas precizna kao test samo amortizera, jer ona u sustini mrda ceo tocak, pa sve tu ulazi u kalkulaciju, sileni, opruge, guma itd, ali pricao sam sa radnikom sto tamo radi i vec iz prakse se znaju okvirno neki brojevi.
Meni su zadnji amorti na oko 50%, a prednji na oko 60%.
Majstor kaze da je prag ispravnih amorta 50%, a da nekad kad stave potpuno nov automobil, bude tek malo iznad 80% (a nekad bude i vise).
Koje ti amorte ciljas?
Mala digresija sa teme, znas li mozda od cega se sastoji "Ti" vesanje za 159/Breru - da li je to Prokit + B6 ili Sportline + B8 ?
E sad, ta 'treskalica', nije bas precizna kao test samo amortizera, jer ona u sustini mrda ceo tocak, pa sve tu ulazi u kalkulaciju, sileni, opruge, guma itd, ali pricao sam sa radnikom sto tamo radi i vec iz prakse se znaju okvirno neki brojevi.
Meni su zadnji amorti na oko 50%, a prednji na oko 60%.
Majstor kaze da je prag ispravnih amorta 50%, a da nekad kad stave potpuno nov automobil, bude tek malo iznad 80% (a nekad bude i vise).
Koje ti amorte ciljas?
Mala digresija sa teme, znas li mozda od cega se sastoji "Ti" vesanje za 159/Breru - da li je to Prokit + B6 ili Sportline + B8 ?
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Ti vešanje ide sa posebnim (kraćim) fabričkim oprugama + Sachs amortizerima. Te fabričke opruge nisu ništa posebno, razliku u odnosu na Eibach ProKit je teško primetiti, čak bih dao blagu prednost Eibach-u. Takođe, te opruge često znaju da puknu, i Eibach je generalno trajniji.
U ePER-u sam pronašao part-id-jeve fabričkih Ti amortizera (imam info da su išli Sachs), i laički bih zaključio da bi morali biti solidni u kombinaciji sa Eibach oprugama. Tako da - ciljam Sachs amortizere za Ti. Prema tuđim iskustvima trebali bi biti za nijansu komforniji od Eibach ProKit + Bilstein B6 kombinacije.
Skuplja alternativa su Koni FSD, ako bih uopšte uspeo da ih pronađem negde. O tom po tom, proći će još nekoliko meseci dok ne odlučim, a u međuvremenu ću negde izmeriti stanje sadašnjih fabričkih.
Merenje na 50/60% nazad/napred mi je sada interesantno, jer sam na prošloj 159-ci merio isto (6 godina stara, 120.000km) i dobio 86/88%. Verovatno je pitanje koliko su "treskalice" uporedive...
U ePER-u sam pronašao part-id-jeve fabričkih Ti amortizera (imam info da su išli Sachs), i laički bih zaključio da bi morali biti solidni u kombinaciji sa Eibach oprugama. Tako da - ciljam Sachs amortizere za Ti. Prema tuđim iskustvima trebali bi biti za nijansu komforniji od Eibach ProKit + Bilstein B6 kombinacije.
Skuplja alternativa su Koni FSD, ako bih uopšte uspeo da ih pronađem negde. O tom po tom, proći će još nekoliko meseci dok ne odlučim, a u međuvremenu ću negde izmeriti stanje sadašnjih fabričkih.
Merenje na 50/60% nazad/napred mi je sada interesantno, jer sam na prošloj 159-ci merio isto (6 godina stara, 120.000km) i dobio 86/88%. Verovatno je pitanje koliko su "treskalice" uporedive...
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Javi bas sta si izmerio.
Na Milosevoj Breri (@milospinkfloyd) su Bilstein amorti u sklopu "Ti" paketa (bas pise na njima), ali ne znamo tacno koji, da li B6... Takodje mu i na oprugama pise "Eibach" ali ne pise koje su.
Koni FSD sam gledao i nema za Giuliettu, od Konija ima samo oni narandzasti STR.T, ali oni ne znam kakvi su?
To sto kazes za Sachs, moze biti da su taman tako nesto izmedju B4 i B6, i da mogu biti dobar match za Eibach Pro-kit... ali nzm kako da potvrdim da nisu isti kao ovi sto imam na autu
Na Milosevoj Breri (@milospinkfloyd) su Bilstein amorti u sklopu "Ti" paketa (bas pise na njima), ali ne znamo tacno koji, da li B6... Takodje mu i na oprugama pise "Eibach" ali ne pise koje su.
Koni FSD sam gledao i nema za Giuliettu, od Konija ima samo oni narandzasti STR.T, ali oni ne znam kakvi su?
To sto kazes za Sachs, moze biti da su taman tako nesto izmedju B4 i B6, i da mogu biti dobar match za Eibach Pro-kit... ali nzm kako da potvrdim da nisu isti kao ovi sto imam na autu
- iamivan
- Garaža: Alfa Romeo Stelvio Veloce MY21 2.0 280ks
- Lokacija: Niš
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Zna li neko ima li razlike između Giulietta-e iz 2016. i 2017. godine? Vizuelnih znam da nema, a deluje mi da nema ni tehničkih (konkretno za TBi verzije, ali i ostale). Ne nađoh ništa na netu, tako da kontam da su skroz isti modeli.
I nevezano za pitanje iznad, ima li ovde vlasnika sa Giuletta-om u Grigio Magnesio Opaco boji? Zanima me kako uživo izgleda ta boja.
I nevezano za pitanje iznad, ima li ovde vlasnika sa Giuletta-om u Grigio Magnesio Opaco boji? Zanima me kako uživo izgleda ta boja.
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Giulietta je imala fl 2014-2016-2019 tako da izmedju 2016 i 2017 nema razlike. TBI je 2014 imao blago povecanje snage i smanjenje emisije CO2 kao i bolje ubrzanje od 0-100.
- iamivan
- Garaža: Alfa Romeo Stelvio Veloce MY21 2.0 280ks
- Lokacija: Niš