ARCS vs Bud3 track day 2020
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Možda bi ublažilo problem da se onima koji su prvi put na stazi bolje objasni značaj putanja kojima voze. Kaže se načelno svima na brifingu, ali oni koji su prvi put na stazi su prenatrpani informacijama i uzbudjenjem. Na brifingu treba odvojiti one koji su prvi put na stazi i objasntiti malo temeljnije značaj svega toga.
Drugi su problem "silovatelji" na stazi. Oni koji se ne sklanjaju ni kad hlade auto, nego kad vide da im prilaziš dodaju gas i uleću u putanje. To su ljudi koji nisu prvi put na stazi i trebali bi da znaju kako da se ponašaju. Možda neko da prati vožnju sa brda i da se upozore takvi.
Trulo mi zbog Voćka da sastavljam kompilaciju tih budalaština i kačim na YT jer je i ovako je razapet na sto strana. Imam na kameri svega i svačega. Uspeju na kraju nekako da se vežu brzi krugovi. Popustiš gas kad ti neko iseče "idealan" krug, pa čekaš sledeći. Ostane samo gorčina kao u pecanju - uvek je najveća ona koja se otkačila.
Drugi su problem "silovatelji" na stazi. Oni koji se ne sklanjaju ni kad hlade auto, nego kad vide da im prilaziš dodaju gas i uleću u putanje. To su ljudi koji nisu prvi put na stazi i trebali bi da znaju kako da se ponašaju. Možda neko da prati vožnju sa brda i da se upozore takvi.
Trulo mi zbog Voćka da sastavljam kompilaciju tih budalaština i kačim na YT jer je i ovako je razapet na sto strana. Imam na kameri svega i svačega. Uspeju na kraju nekako da se vežu brzi krugovi. Popustiš gas kad ti neko iseče "idealan" krug, pa čekaš sledeći. Ostane samo gorčina kao u pecanju - uvek je najveća ona koja se otkačila.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Bas takogpendula napisao: Ostane samo gorčina kao u pecanju - uvek je najveća ona koja se otkačila.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Ajde dajem primer devojke sa Saxom. Ona je tu dosla da uci nesto, ili sta vec, sa jacom polovinom da provede lepo prepodne. Svaki krug koji je vozila (2+ minuta) njoj je bio brzi. 3 puta u pokusajima brzih krugova u prvom stintu, ja sam je sustigao u krivinama. I sta tu reci? Da prigovoris ne mozes. Da ti je usporila masovno 3 brza kruga? Jeste.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
I onda on kaze da mu ja falim tamo Uzivaj u cinjenici da ne smetam
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Znam da Vocni uvek pazi na sastav grupa i da ako ima podatke, spaja ljude sa slicnim vremenima kruga u stintove. Ali nekada nije moguce, izmedju ostalog i zbog toga sto prvi put dolaze ljudi.
Ovaj problem nije nista novo a ni specificno za Navak ili trackday kod nas. To postoji svuda. Pa kakvih sve promaja ima na Ringu, na turist voznjama. Zato ozbiljan TD kosta 500+ eur i rezervise se mesecima unapred, pravila su striktna, ima puno redara, itd. Ali da li bi neko platio npr. Navak 150-200eur za isti ovaj vremenski period kao sada? Ili mozda i vise? ...ako zauzvrat dobije redare, striktniju kontrolu, manje vozila na stazi itd. Mislim da se i ovako to usko jezgro ljudi koji posecuje TD jedva lagano prosirilo, povecanje cene za 100% ili koliko god, ne bi imalo pozitivan efekat. Zato je matine recimo interesantna opcija.
Edukacija na stazi je nekako vec zakasnela, to je kao edukacija u saobracaju - radi se preventivno i na pocetku 'vozacke karijere', kasnije se kao i sve lose navike tesko ispravlja. Opet da se napravi neki video, vecina bi preskocila gledanje istog. Mozda neki vid mini testa, u pisanoj formi - ok, prvi put si tu, ajde resi ovo. Ukoliko ne prodjes sa 80%, ne mozes na stazu. Opcija refundacije novca ili premestanja za sledeci TD. Sve je to opet represivno donekle, ali... Hondasi su recimo uspeli da se ubazdare malo. Nekada su dolazili da voze 1:42 i riljaju sljunak, sada se procistila malo ekipa, voze se bolja vremena i ozbiljniji je pristup.
Mozda je najbolja analogija kao deca na igralistu - ako se uporno istices kontra ponasanjem, posle par puta ces se ili prilagoditi ili se vise neces tu igrati.
Ovaj problem nije nista novo a ni specificno za Navak ili trackday kod nas. To postoji svuda. Pa kakvih sve promaja ima na Ringu, na turist voznjama. Zato ozbiljan TD kosta 500+ eur i rezervise se mesecima unapred, pravila su striktna, ima puno redara, itd. Ali da li bi neko platio npr. Navak 150-200eur za isti ovaj vremenski period kao sada? Ili mozda i vise? ...ako zauzvrat dobije redare, striktniju kontrolu, manje vozila na stazi itd. Mislim da se i ovako to usko jezgro ljudi koji posecuje TD jedva lagano prosirilo, povecanje cene za 100% ili koliko god, ne bi imalo pozitivan efekat. Zato je matine recimo interesantna opcija.
Edukacija na stazi je nekako vec zakasnela, to je kao edukacija u saobracaju - radi se preventivno i na pocetku 'vozacke karijere', kasnije se kao i sve lose navike tesko ispravlja. Opet da se napravi neki video, vecina bi preskocila gledanje istog. Mozda neki vid mini testa, u pisanoj formi - ok, prvi put si tu, ajde resi ovo. Ukoliko ne prodjes sa 80%, ne mozes na stazu. Opcija refundacije novca ili premestanja za sledeci TD. Sve je to opet represivno donekle, ali... Hondasi su recimo uspeli da se ubazdare malo. Nekada su dolazili da voze 1:42 i riljaju sljunak, sada se procistila malo ekipa, voze se bolja vremena i ozbiljniji je pristup.
Mozda je najbolja analogija kao deca na igralistu - ako se uporno istices kontra ponasanjem, posle par puta ces se ili prilagoditi ili se vise neces tu igrati.
Light is Right
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Evo baš snimak telefonom sa laptopa kad smo kod Saxa:
https://www.youtube.com/watch?v=qxYs79Ybdls
Nije problem ako je neko sporiji, problem je što ne znaš šta će da uradi. Ja stvarno ne znam da li su ovde bili na brzom ili sporom krugu. Malo voze sporom putanjom, pa onda u brzu bez da pogledaju oko sebe. To je samo jedan primer. Bilo ih je baš poprilično ovaj put.
Kao što sam napisao, sastave se brzi krugovi i nije ovo da se nešto previše zameri bilo kome. Samo što se treba pozabaviti ovim stvarima pre nego dodje do nekog incidenta na stazi ili van. Može se napraviti poseban brifing samo za ljude koji su prvi put na stazi. Ko prvi put dolazi, da dodje pola sata ranije pa da im se objasne te neke elementarne stvari, dalje je već na njima.
https://www.youtube.com/watch?v=qxYs79Ybdls
Nije problem ako je neko sporiji, problem je što ne znaš šta će da uradi. Ja stvarno ne znam da li su ovde bili na brzom ili sporom krugu. Malo voze sporom putanjom, pa onda u brzu bez da pogledaju oko sebe. To je samo jedan primer. Bilo ih je baš poprilično ovaj put.
Kao što sam napisao, sastave se brzi krugovi i nije ovo da se nešto previše zameri bilo kome. Samo što se treba pozabaviti ovim stvarima pre nego dodje do nekog incidenta na stazi ili van. Može se napraviti poseban brifing samo za ljude koji su prvi put na stazi. Ko prvi put dolazi, da dodje pola sata ranije pa da im se objasne te neke elementarne stvari, dalje je već na njima.
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Jedino neki ozbiljan brifing, koji ce da se osvrne vise na to.
Ili sto je Tokyio predlozio da se podele stintovi prema nekom broju ucesca, ne znam.
Verovatno da je bilo suvo kasnije i da sam imao par cistih i dobrih krugova ne bi me bolelo ovo, ali eto.. Nisam jedini kome je na ovom td kap prelila casu
Ili sto je Tokyio predlozio da se podele stintovi prema nekom broju ucesca, ne znam.
Verovatno da je bilo suvo kasnije i da sam imao par cistih i dobrih krugova ne bi me bolelo ovo, ali eto.. Nisam jedini kome je na ovom td kap prelila casu
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Eih, bre, pa to sam vise puta cuo, od raznih. Ja sam isao na prvi TD 2011te, kada nas je bilo tipa 10ak. Posle redovno, manje ili vise, ali svake godine po par puta. Znam koliko to vreme na stazi znaci, mnogo je drugaciji prvi i deseti put, svakako. Mozda bi trebalo grupisati u sub-5 dolazaka i ove ostale, ali ajde opet treba to propratiti... Sva neka prica se svede na manjak ljudstva, u sustini i troskove. Hoce li neko od nas da dodje ranije 1h i da odrzi kratak uvod toj sub-5 grupi npr, volonterski? Tesko da hoce vise od 1-2x. Jos jedan problem je sto Vocko sustinski ne vozi TD, on obrne neki krug tu i tamo, ali njega to ne 'vozi', on se bavi drugim stvarima. Mnogo smo puta pricali on i ja na tu temu, znamo se pola zivota, ali nije sve na jednom coveku, pa se opet vratimo na onu gore konstataciju ^^.
Mogla bi se sastaviti neka lista problema i predloga za resavanje, ali jako konkretnih i konstruktivnih/realnih, na nivou alfista ovde, pa da se prosledi Vocnom. Znam da svi 'patimo' od istih stvari, tako da input nece da skodi, sa vise strana.
Mogla bi se sastaviti neka lista problema i predloga za resavanje, ali jako konkretnih i konstruktivnih/realnih, na nivou alfista ovde, pa da se prosledi Vocnom. Znam da svi 'patimo' od istih stvari, tako da input nece da skodi, sa vise strana.
Light is Right
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Mislim da je u ovom trenutku najrealnije da se održi poseban brifing pred TD koji bi bio obavezan za one koji prvi put voze gde bi im se malo detaljnije objasnile neke situacije. Prevelika je gužva na brifingu pred start. Ovako bi bilo malo "ličnije" i opuštenije kad si medju ljudima koji isto prvi put voze Navak. Lakše ti bude da tražiš neko pojašnjenje, postaviš neko pitanje...
Da su malo drugačije okolnosti, tu bi mogla i vožnja sa markerima na stazi, video instrukcije, sa suvozačem/instruktorom prvi stint... Ali sve je to suviše komplikovano u trenutnim uslovima. I ovako je sve preveliko natezanje i zahteva čelične živce, koliko ja sa strane mogu da zaključim.
Da su malo drugačije okolnosti, tu bi mogla i vožnja sa markerima na stazi, video instrukcije, sa suvozačem/instruktorom prvi stint... Ali sve je to suviše komplikovano u trenutnim uslovima. I ovako je sve preveliko natezanje i zahteva čelične živce, koliko ja sa strane mogu da zaključim.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Evo ja sam voljan da odrzim brifing volonterski
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Evo jedan bas dobar primer desavanja u subotu u prvom stintu
https://www.youtube.com/watch?v=lAeC14SPkiY&feature=youtu.be
1. Megane koji na najgorem mogucem mestu se sklanja, imao je x opcija, video me je na vreme..
2. Bmw grupa + s2000 + Punto koja je formirala svoj vozic. Ekipa koja nit zna poentu track day-a nit zasto je dosla uopste tog jutra.
https://www.youtube.com/watch?v=lAeC14SPkiY&feature=youtu.be
1. Megane koji na najgorem mogucem mestu se sklanja, imao je x opcija, video me je na vreme..
2. Bmw grupa + s2000 + Punto koja je formirala svoj vozic. Ekipa koja nit zna poentu track day-a nit zasto je dosla uopste tog jutra.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Kad smo kod Bemvejca:
https://www.youtube.com/watch?v=M8laA4zQ_pw
Ponovo snimak telefonom sa lap topa. Mrsko mi da sečem snimak. Samo da se ilustruje dodatno tema, iako nema realne potrebe, pa ću skinuti snimke.
Ako sam dobro razumeo, ovaj sa BMW-om je vozeći u rikverc kad se parikriao, zakačio dvoje iz publike na parkingu.
Inače, i BMW i Saxo su u prvom stintu. Ima tu još materijala...
https://www.youtube.com/watch?v=M8laA4zQ_pw
Ponovo snimak telefonom sa lap topa. Mrsko mi da sečem snimak. Samo da se ilustruje dodatno tema, iako nema realne potrebe, pa ću skinuti snimke.
Ako sam dobro razumeo, ovaj sa BMW-om je vozeći u rikverc kad se parikriao, zakačio dvoje iz publike na parkingu.
Inače, i BMW i Saxo su u prvom stintu. Ima tu još materijala...
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Mislim i da je posebna glupost koju forsiraju na NAVAK-u, a to je da je obilazenje valjda samo sa leve strane, i tu se pojedini potpuno pogube...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Ali vozic koji su bili napravili u jednom momentu, stvarno ludilo mozga
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Artistadellamacchina
- Uprava ARCS
- Garaža: ex: Lancia Y 1.2 8V
Alfa Romeo Mito 1.4 Tjet - Lokacija: Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Jedan kratak video iz ugla posmatraca
Poslednja izmena od Artistadellamacchina u Pon Sep 28, 2020 9:18 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Se lo puoi sognare, lo puoi fare !
Enzo Ferrari
Enzo Ferrari
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Ne mogu da otvorim
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Artistadellamacchina
- Uprava ARCS
- Garaža: ex: Lancia Y 1.2 8V
Alfa Romeo Mito 1.4 Tjet - Lokacija: Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
sada bi trebalo da moze
Se lo puoi sognare, lo puoi fare !
Enzo Ferrari
Enzo Ferrari
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Moze, i cool video, lepo zabelezena atmosveraArtistadellamacchina napisao:sada bi trebalo da moze
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Nemojte da kukate,bice bolji td u novembru,bice nas vise, psovacemo jedni druge
Vocko da napravi grupu za vozace sa oznakom П....
No,desava se jbg, mnogo bilo novih
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Artistadellamacchina napisao:Jedan kratak video iz ugla posmatraca
Nemojte da kukate,bice bolji td u novembru,bice nas vise, psovacemo jedni druge
Vocko da napravi grupu za vozace sa oznakom П....
No,desava se jbg, mnogo bilo novih
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Novi manje vise, ali ima tu vec i prkaljenih, koji uporno teraju *urcobolju
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Ovo nije nista opet specificno za Navak, tako je i na, opet , Ringu i turist voznjama. Jedini problem je sto onako objektivno na ovoj kratkoj stazi bolje je pomeriti se nekada levo (recimo duga desna pred pravac), nego ostati desno po svaku cenu i tu smetati. Ja licno na Navaku obilazim gde mi je zgodno, s' leva ili desna, jer kao sto ovo gore pomenuh, ljudi se sklanjaju kako im zgodno. Idem i spolja ako treba s' desna, nije problem, al' najvolim da sam sto dalje od sporijih objekata.edin napisao:Mislim i da je posebna glupost koju forsiraju na NAVAK-u, a to je da je obilazenje valjda samo sa leve strane, i tu se pojedini potpuno pogube...
Light is Right
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Treba biti malo i realan, u pitanju je Track Day ne Time Attack Akcenat je na voznji, ne na postavljanju vremena. Uostalom, nekoliko krivina u praksi koliko ja vidim na snimcima imaju 2 putanje koje vozaci preferiraju, tako da nije svima isto brza i spora putanja...
Evo recimo ja nisam vozio i gledajuci snimak sto je stavio Gpendula, ne tvrdim da pogresno vozi, ali putanje koje bih ja zauzimao kao pocetnik pred krivinu se skoro konstantno mase za 1-3m sa njegovom voznjom. Tako da ako bi kojim slucajem imali slicne brzine u krivini, ako ga ja ne propustim na pravcu sigurno bi medjusobno pravili jedan drugom problem bez obzira sto nam to nije zelja.
Evo recimo ja nisam vozio i gledajuci snimak sto je stavio Gpendula, ne tvrdim da pogresno vozi, ali putanje koje bih ja zauzimao kao pocetnik pred krivinu se skoro konstantno mase za 1-3m sa njegovom voznjom. Tako da ako bi kojim slucajem imali slicne brzine u krivini, ako ga ja ne propustim na pravcu sigurno bi medjusobno pravili jedan drugom problem bez obzira sto nam to nije zelja.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Nije stvar samo u brzim krugovima i postavljanju vremena. Ovde je više stvar, nazovimo, kulture na stazi.
Kod snimka Saxa i BMW-a u desnoj krivini, nije problem u metar, dva, tri, pet. Problem je što su očigledno dosta sporiji (voze krug hladjenja) i ulaze sa sredine staze u teme (apex) krivine kao da su sami na stazi. Da su pogledali oko sebe i samo oduzeli gas, prošao bih i ne bi imali nikakav problem. Verovatno sam mogao ovde da ih sečem i da prodjem, ali smatram da za tim nema potrebe.
Kod snimka Saxa i BMW-a u desnoj krivini, nije problem u metar, dva, tri, pet. Problem je što su očigledno dosta sporiji (voze krug hladjenja) i ulaze sa sredine staze u teme (apex) krivine kao da su sami na stazi. Da su pogledali oko sebe i samo oduzeli gas, prošao bih i ne bi imali nikakav problem. Verovatno sam mogao ovde da ih sečem i da prodjem, ali smatram da za tim nema potrebe.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2020
Zasto kao klub ne ponudite upravi staze,da jedan dan samo vi vozite i to po jedno vozilo da izlazi i samo vozi krug?
Jeste da ce biti skupo,ali jednom se zivi...
Jeste da ce biti skupo,ali jednom se zivi...
A Man's Got to Know His Limitations...
Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”