.
Traži ću na forumu ovde i po netu vrednosti (brojčano) koji treba da se mere (kada je sve u redu) za vakume na izlazu vakum pumpe i na crevu koje ulazi u VGT solenoid. Kada ih nadjem staviću ih ovde. Ali ako neko već zna te vrednosti ili ima link neka ga da, da mi skrati vreme. U eLearn-u nisam našao.
Konkretno me interesuje za 156 1,9 16V.
.
Vrednosti za vakume.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Vrednosti za vakume.
Na ulazu u VGT solenoid min vrednost vakuuma da bi ventil radio kako treba je 0.7mbar ili bar ne secam se jedinice to sam nasao negde nekad na netu
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Vrednosti za vakume.
.
ja sam nasao da pumpa produkuje -0,7 do -0,9 bara. neko je na forumu pominjao -0,6 na nekom delu. E sada da li je u celom sistemu isti vakuum, pitanje je. Korisnika vakuuma ima dosta. Mislim da su najveći potrošač servo kočnica. I kada se gazi po kočnici mora pasti vakum u sistemu. Za koliko i koliko je pumpi potrebno da vrati na neku vrednost i to je pitanje.
Ima jedan klip, lako se nalazi, gde se pumpa testira nekim Pierburg testerom i meri se neko vreme. evo linka https://www.youtube.com/watch?v=OVda9uurlkQ, ali samo testiranje je sporedna stvar u video klipu. Poenta je reklama na kraju
Creva u vakuum sistemu nisu sva iste debljine. Mislim da i to ima veze. Kod serva kočnica su najdeblje.
Čudi me, s obzirom da vakuum instalacija na dizelu je jako bitan deo, a i stvara puno problema, nema još neki senzor sem MAF-a, koji, pak, ima specifičnu ulogu.
.
ja sam nasao da pumpa produkuje -0,7 do -0,9 bara. neko je na forumu pominjao -0,6 na nekom delu. E sada da li je u celom sistemu isti vakuum, pitanje je. Korisnika vakuuma ima dosta. Mislim da su najveći potrošač servo kočnica. I kada se gazi po kočnici mora pasti vakum u sistemu. Za koliko i koliko je pumpi potrebno da vrati na neku vrednost i to je pitanje.
Ima jedan klip, lako se nalazi, gde se pumpa testira nekim Pierburg testerom i meri se neko vreme. evo linka https://www.youtube.com/watch?v=OVda9uurlkQ, ali samo testiranje je sporedna stvar u video klipu. Poenta je reklama na kraju
Creva u vakuum sistemu nisu sva iste debljine. Mislim da i to ima veze. Kod serva kočnica su najdeblje.
Čudi me, s obzirom da vakuum instalacija na dizelu je jako bitan deo, a i stvara puno problema, nema još neki senzor sem MAF-a, koji, pak, ima specifičnu ulogu.
.
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Vrednosti za vakume.
.
Nisam našao deklarisane vrednosti za vakuum instalaciju na netu, ali sam rešio svoj problem, pa potom merio i misli da su te vrednosti koje sam izmerio manje-više one koje i trebaju da budu.
Kada se vakumetar zakači direktno na pumpu i upali auto, praktično odmah, daje -0,8 bara. Kazaljka 'vibrira' oke te vrednosti, ali to je to.
Posle sam merio na izlazu ka solenoidu turba. I ovde je vrednost oko -0,8 bara. Ovo se slaže sa onim što je Djo83 rekao o minimalno -0,7 potrebnih.
I na kraju, mislim da debljina creva nema veze sa iznosom vakuuma na nekom delu ove instalacije (tj. valjda je u spojenim sudovima svuda isti potpritisak). Jedino iznos vakuma padne kada je neki potrošač vakuuma u upotrebi. Npr. kada se stisne kočnica, vrednost se naglo promeni, ali ga vakuum pumpa odmah i nadoknadi.
.
Nisam našao deklarisane vrednosti za vakuum instalaciju na netu, ali sam rešio svoj problem, pa potom merio i misli da su te vrednosti koje sam izmerio manje-više one koje i trebaju da budu.
Kada se vakumetar zakači direktno na pumpu i upali auto, praktično odmah, daje -0,8 bara. Kazaljka 'vibrira' oke te vrednosti, ali to je to.
Posle sam merio na izlazu ka solenoidu turba. I ovde je vrednost oko -0,8 bara. Ovo se slaže sa onim što je Djo83 rekao o minimalno -0,7 potrebnih.
I na kraju, mislim da debljina creva nema veze sa iznosom vakuuma na nekom delu ove instalacije (tj. valjda je u spojenim sudovima svuda isti potpritisak). Jedino iznos vakuma padne kada je neki potrošač vakuuma u upotrebi. Npr. kada se stisne kočnica, vrednost se naglo promeni, ali ga vakuum pumpa odmah i nadoknadi.
.