Pitanja za Giuliettu
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Ideja je bila da se jedno dana vrate stakla zbog oznaka godina na staklima. Ipak nista, stakla koja sam nasao nemaju onaku da su fabricki zatamljena (oznaka V ili VI) tako da za sad nista od te akcije.
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Hajde da zamolim za pomoc. Treba mi tacno podatak koja plastika ide od migavca prema tempomatu. Postoje dve varijante i u E per su slike identicne. Oznaka je br 7. Slika u prilogu.
E-per ne pokriva moje godise auta pa ne mogu sam da resim dilemu.
Postoji varijanta od 15 i 18 grama i to je jedino po cemu razlikujem te dve plastike ( sa i bez rupe za rucicu tempomata)
Zamolio bih nekog ko ima fabricki tempomat da na osnovu broja sasije vidi koja plastika ga sleduje i nek mi javi koja je varijanta po gramazi da bih znao da sta da narucim.
Unapred hvala....
E-per ne pokriva moje godise auta pa ne mogu sam da resim dilemu.
Postoji varijanta od 15 i 18 grama i to je jedino po cemu razlikujem te dve plastike ( sa i bez rupe za rucicu tempomata)
Zamolio bih nekog ko ima fabricki tempomat da na osnovu broja sasije vidi koja plastika ga sleduje i nek mi javi koja je varijanta po gramazi da bih znao da sta da narucim.
Unapred hvala....
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Kod mene je ovaj pretposlednji !416 precrtan tako da pretpostavljam da je poslednji na listi 156091505 ornament prava stvar
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- Sfera Kom
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 170 cv
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Da li je normalno da malo trese na leru 1.4 170cv ili je neki od nosaca stradao, vidi se najvise da vibrira retrovizor od suvozaca.
- MishaNis
- Garaža: Alfa Romeo- u procesu kupovine
- Lokacija: Nis
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Dok sam gledao Giuliette (ukupno oko 10), jednoj se tako tresao desni retrovizor samo, i nijedna druga nije imalu tu pojavu. S toga bih rekao da nije bas normalno, ali tacno sta je uzrok - ne znamSfera Kom napisao:Da li je normalno da malo trese na leru 1.4 170cv ili je neki od nosaca stradao, vidi se najvise da vibrira retrovizor od suvozaca.
- Sfera Kom
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 170 cv
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Gledao sam donji nosac, onaj na dnu kao reket i nije bas u najboljem stanju, kad se da malo gas vibrira, i stabilizatori su za menjanje, sad ne verujem da je do prednjih stabilizatora. Kad se malo da gas na leru i kad se vraca na normalan rad tag malo zavibrira desna strana.
- Raketa
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giu
- Lokacija: Lochen am see-salzburg
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Na Giulietti sa MA je kao normalno , kod mene su svi nosaci su u redu al trese malo ..
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
- Sfera Kom
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 170 cv
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Iskreno ne bi trebao benzinac da trese na leru. Imao sam ih bar 10 do sad. Ja sam na ovoT-jet motoru prvi put video da na leru ima neki zvuk kao da povremno fali jedan cilindar (brundanje) ali motor je miran pogotovo kad se ugreje. Tad je necujan i miran. Pre će biti da ti neki od nosača nije u najboljem stanju.
- Sfera Kom
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 170 cv
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Da to je interesantno, kad pidignes haubu motor sapuce nit trese nit nista, jako miran, a u kabini brunda i malo trese.
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
I moj 1750 od skoro ima sitne vibracije, moguce da je do nosaca, nisam ranije to primecivao..
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Imate novu 170 KS na forumu, neka Alfanatic razbije misteriju.
Moje lično iskustvo sa mojim autom i benzincima koje vozim je da su strašno mirni. Nema tu nikakvih vibracija u bilo kom režimu, a kad su zagrejani, na leru je skoro mrtva tišina.
Moje lično iskustvo sa mojim autom i benzincima koje vozim je da su strašno mirni. Nema tu nikakvih vibracija u bilo kom režimu, a kad su zagrejani, na leru je skoro mrtva tišina.
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Mana na G benz je donji nosac, ima stiva na AO forumu, i na stranim fb stranicama. Mozda krenuti odatle.
@nizda, imas li neki savet kako da i kolegama u Alfama bude tako besumno?
Edit
Ovaj cesto pominju kao problematican
@nizda, imas li neki savet kako da i kolegama u Alfama bude tako besumno?
Edit
Ovaj cesto pominju kao problematican
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Pitanja za Giuliettu
Obratiću pažnju da li trese motor, a ne prenosi se na karoseriju, što ide u prilog motoru, ili se ne trese uopšte, onda je nešto drugo uzrok.
Ne mora da znači da je neispravan, možda je to prosto tako.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Ne mora da znači da je neispravan, možda je to prosto tako.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Neću otkriti toplu vodu ako kažem da Alfe generalno nisu najrafiniranija vozila na svetu, dok oni koji pipkaju i mere mekoću plastike tokom vožnje, zaziru od cvrčaka i traže apsolutnu izolaciju i mir, bolje da sreću potraže na drugoj strani. Alfa zato isporučuje neke druge stvari, koje su meni od daleko većeg značaja.
Elem, nova Giulietta svakako ne vibrira nešto posebno, mada sam sedeo u mirnijim i tišim vozilima. Rekao bih da mi je retrovizor skroz miran, ali zbog MA jedinice zvuk motora baš nije najlepši i najreprezentativniji zbog tog "caktanja". MiTo bez MA imao je lepši zvuk motora, a rekao bih i da je automobil bio za nijansu tiši u leru (kad je potpuno zagrejan). On je imao izraženo brundanje prilikom paljenja, mada je to bio prijatan zvuk iz izduva. Ni 156 TSpark recimo nema mnogo lep zvuk ako varijator faze nije top, a ni boxer u 145 nije mogao bez tipičnog zvuka i vibracija. Sa Alfom dolaze razni zvuci, ali i još mnogo toga lepog pride
Samo da dodam da kolega sa Giuliettom QV takođe primeti lagano vibriranje desnog retrovizora i malo nemirniji rad u nekim situacijama, mada ja to ne primetim, verovatno jer ni ne tražim. On je veća picajzla pa ga tako strašno nervira i tih nekih par cvrčaka (iz vozačkog sedišta i iz plastike ispod navigacije), mada da mi to nije spomenuo ja ne bih zapazio. Ne primetim ništa osim režanja i performansi kad se stise gas. A i ovo spomenuto daleko je od onoga što neki kažu da Giulietta cvrči kad je čovek samo popreko pogleda. Eto, kod mene još uvek ne cvrči apsolutno ništa. Nadam se da je napisano makar malo od koristi...
Re: Pitanja za Giuliettu
Mislim da nema proizvođača koji će plasirati proizvod, a da u startu cvrči, trese i vibrira. Sve je dalje samo stvar očuvanosti polovnjaka koji se gleda, kao i politike proizvođača, odnosno kvaliteta i dugotrajnosti njihovih komponenti.nidza napisao:Imate novu 170 KS na forumu, neka Alfanatic razbije misteriju.
Neću otkriti toplu vodu ako kažem da Alfe generalno nisu najrafiniranija vozila na svetu, dok oni koji pipkaju i mere mekoću plastike tokom vožnje, zaziru od cvrčaka i traže apsolutnu izolaciju i mir, bolje da sreću potraže na drugoj strani. Alfa zato isporučuje neke druge stvari, koje su meni od daleko većeg značaja.
Elem, nova Giulietta svakako ne vibrira nešto posebno, mada sam sedeo u mirnijim i tišim vozilima. Rekao bih da mi je retrovizor skroz miran, ali zbog MA jedinice zvuk motora baš nije najlepši i najreprezentativniji zbog tog "caktanja". MiTo bez MA imao je lepši zvuk motora, a rekao bih i da je automobil bio za nijansu tiši u leru (kad je potpuno zagrejan). On je imao izraženo brundanje prilikom paljenja, mada je to bio prijatan zvuk iz izduva. Ni 156 TSpark recimo nema mnogo lep zvuk ako varijator faze nije top, a ni boxer u 145 nije mogao bez tipičnog zvuka i vibracija. Sa Alfom dolaze razni zvuci, ali i još mnogo toga lepog pride
Samo da dodam da kolega sa Giuliettom QV takođe primeti lagano vibriranje desnog retrovizora i malo nemirniji rad u nekim situacijama, mada ja to ne primetim, verovatno jer ni ne tražim. On je veća picajzla pa ga tako strašno nervira i tih nekih par cvrčaka (iz vozačkog sedišta i iz plastike ispod navigacije), mada da mi to nije spomenuo ja ne bih zapazio. Ne primetim ništa osim režanja i performansi kad se stise gas. A i ovo spomenuto daleko je od onoga što neki kažu da Giulietta cvrči kad je čovek samo popreko pogleda. Eto, kod mene još uvek ne cvrči apsolutno ništa. Nadam se da je napisano makar malo od koristi...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Sfera Kom
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 170 cv
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Retrovizor sam resio tako sto sam skinuo plastiku sa unutrasnje strane vrata, onu malu troktaku na vrhu iznad zvucnika i zategao tri srafa broj 8,i to je to. Vibriranje je skoro pa nestalo tocenjem goriva na drugoj pumpi, oseca se vrlo malo vibriranje u kabini sto mislim da je normalno, natocio sam krs gorivo i to napunio dosta, danas i juce putovao i natocio drugo gorivo i skoro da je nestala vibracija. Koju pumpu u Beogradu mozete da mi preporucite koje ima bar malo kvalitetniji benzin, posto vidim da je dosta osetljiv na kvalitet goriva.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Eto, problem ipak nije bilo dramatičan, a rešenje je jednostavno
I priča u vezi goriva rasvetljava stvari. Ovi novi benzinski motori ipak traže dobro gorivo. Do sada sam stalno točio 100-ku na OMV (ili na putu za Grčku), a samo jednom sam testirao sa aditiviranom 95-icom koju sam inače uglavnom točio u MiTo. Nisam primetio ništa opipljivo, mada su se u suštini izmešale 95-ica i 100-ka. Iako zvanično stoji da se u Giuliettu toči najmanje 95 oktana, u servisu mi je ipak preporučeno da to bude makar 98 da bi sve funkcionisalo na najbolji način. Da li je to "porez za budale" ili ipak tu ima nešto - nije mi bitno i nastaviću da u Julku točim makar 98...
BTW, kolega da li je to zvanično pao prelaz sa MiTo na Julku? Neki utisci iz prve ruke osim vibracija?
I priča u vezi goriva rasvetljava stvari. Ovi novi benzinski motori ipak traže dobro gorivo. Do sada sam stalno točio 100-ku na OMV (ili na putu za Grčku), a samo jednom sam testirao sa aditiviranom 95-icom koju sam inače uglavnom točio u MiTo. Nisam primetio ništa opipljivo, mada su se u suštini izmešale 95-ica i 100-ka. Iako zvanično stoji da se u Giuliettu toči najmanje 95 oktana, u servisu mi je ipak preporučeno da to bude makar 98 da bi sve funkcionisalo na najbolji način. Da li je to "porez za budale" ili ipak tu ima nešto - nije mi bitno i nastaviću da u Julku točim makar 98...
BTW, kolega da li je to zvanično pao prelaz sa MiTo na Julku? Neki utisci iz prve ruke osim vibracija?
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Sfera Kom
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 170 cv
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Jeste, posle Mita sam uzeo Bravo 2.0 165 ks i vozio 2 godine, trebao mi je veci auto zbog prosirenja porodice a nisam bio pri kinti za Julku i po meni je to jedan od najboljih Fiata u istoriji koji su izbacili, vozim Julku pola godine i sasvim je druga stvar od Brava. Te price prepakovani Fiat i ostale gluposti su totalna budalastina. Evo ptoslo je pola godine i jos se navikavam na Alfu, pozitivno naravno. Kad sam ja uzeo Alfu prijatelj je u isto vreme uzeo BMW 530 2008 godiste i vozio sam se sa njim sto puta i moje misljenje je da je neverovatno koliko se Alfini inzenjeti trude da naprave automobil koji parira automobiloma koji su i 3X skuplji. Nista plastika nije losija u Alfi a i u svemogucem BMWu isto krcka, ja sam to krckanje resio podmetacima gumenim za nogare stolica i stolova iz Uradi Sam, lako se svaki plasticni deo na kolima skida pa cak i tabla, postavis ih i osecaj je kao u avionu. Nisam to samo sa Alfom radio nego sa svima koje sam vozio. Cale mi kaze da nije bas to normalno i da kupim camac i vozim i da tu nista nekrcka i nelupa.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Sve rečeno!
Samo na kraju ipak moram dodati da MiTo ostaje najluđa Alfa koju sam posedovao i koja donosi najviše adrrenalina u relativno malom pakovanju. Rekao bih i najatraktivnija u onoj konfiguraciji. Giulietta sveukupno jeste kvalitetnija i funkcionalnija, zaista je sjajan automobil, ali da bi se dobila onakva živost i ludost ipak se mora spakovati TBi pod haubu
Samo na kraju ipak moram dodati da MiTo ostaje najluđa Alfa koju sam posedovao i koja donosi najviše adrrenalina u relativno malom pakovanju. Rekao bih i najatraktivnija u onoj konfiguraciji. Giulietta sveukupno jeste kvalitetnija i funkcionalnija, zaista je sjajan automobil, ali da bi se dobila onakva živost i ludost ipak se mora spakovati TBi pod haubu
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Ja sam uspeo da dolijem možda pola decilitra ili decilitar na 10.000 km. Ako kupiš dve kante od 2 litra ulja, ono što ti ostane ulja u tim kantama posle promene ulja nebi trebalo da potrošiš dolivajući ga do sledeće zamene.
Re: Pitanja za Giuliettu
MishaNis napisao:Drugari kako se pokazao 1.4 MA 170 ks agregat sa potrosnjom ulja?
Ja sam uspeo da dolijem možda pola decilitra ili decilitar na 10.000 km. Ako kupiš dve kante od 2 litra ulja, ono što ti ostane ulja u tim kantama posle promene ulja nebi trebalo da potrošiš dolivajući ga do sledeće zamene.