ciscenje turbine varijabilne geometrije

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
buntovnik
Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
Lokacija: Beograd
Postovi: 163
Pridružio se: Ned Dec 10, 2017 4:33 pm

ciscenje turbine varijabilne geometrije

Pet Jan 11, 2019 1:20 pm

Da li je neko radio ciscenje turbine varijabilne geometrije? Ako jeste kakva su iskustva? Jel ima neki servis za preporuku?
Korisnikov avatar
bums85
Contact:
Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS
Lokacija: Las Vegas
Lokacija: Kacarevo
Postovi: 4587
Pridružio se: Uto Jan 12, 2010 11:11 am

Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije

Pet Jan 11, 2019 2:29 pm

Svaki iole normalan servis to moze odraditi, nije nikakva nauka. Ako ti turbina ne prepunjava i ne glave krilca nema potrebe da se zezas sa ciscenjem
Slika
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije

Pet Jan 11, 2019 2:38 pm

Najbolje ciscenje, nesto preko 3000rpm i par sati autoput i eto srece...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
alonso14
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed

- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo

- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport

- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport
Lokacija: MG
Postovi: 3354
Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 5:45 pm

Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije

Pet Jan 11, 2019 3:00 pm

Uz aktivnu ekologiju I naliveno gorivo tako ce je samo brze sahraniti :D
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Korisnikov avatar
buntovnik
Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
Lokacija: Beograd
Postovi: 163
Pridružio se: Ned Dec 10, 2017 4:33 pm

Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije

Sub Jan 12, 2019 1:10 pm

To na autoputu sam vec radio. Ustvari svaki put radim kad izađem na auto put. Ali zapusenost dpf-a ne mogu da spustim ispod 40% i krilca varijabilne se zaglavljuju. Za dpf sam se raspitao ciscenje je 150e, jos kad bi nasao nekog da cisti turbinu bilo bi super. Ne bih da placam komplet remont turbine znog toga, to je 400e sto mi je mnogo.
Korisnikov avatar
mmario73
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: 159 SW 2.0
Mito 1.4 TB
Lokacija: Čoka - Senta
Postovi: 564
Pridružio se: Uto Dec 18, 2018 7:16 am

Sub Jan 12, 2019 2:28 pm

Kako znaš kolika je zapušenost dpf-a ?
Korisnikov avatar
alonso14
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed

- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo

- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport

- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport
Lokacija: MG
Postovi: 3354
Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 5:45 pm

Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije

Sub Jan 12, 2019 3:20 pm

Sve si uradio kontra dosadasnjim savetima na forumu pa verujem da je upitno da ti se i sada da neki ispravan savet.
Jos jednom - ako zelis remap skini dpf.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Korisnikov avatar
ForestGump
Garaža: MB W169 A170
Lokacija: Okolina Grada
Postovi: 461
Pridružio se: Čet Apr 20, 2017 8:01 am

Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije

Sub Jan 12, 2019 5:27 pm

@buntovnik:
DPF se puni i varijabila glavi uglavnom iz istog razloga - ulje u izduvu koje koksuje. Mogući uzrok je turbina koja slini ulje na turbinskoj strani a najčešće je kombinacija ulje na oba kola turbine. Čiščenjem jednog i drugog otklanjaš posledicu ali uzrok ostaje. I tih kako si naveo 40% zapušenosti DPF-a je upitno da li je zapušenost(sooth) ili je DPF već oštećen pa prikazuje trenutno tu vrednost. To ćeš znati kad očistiš DPF pa ga vratiš nazad. I da ne zaboravim: svaki softver ima zadatu granicu zapušenosti DPF-a iznad koje ne pokreće regeneraciju u vožnji već pali lampicu i upućuje u servis. Nisi naveo ništa od tih detalja za svoj slučaj da bi neko mogao konkretnije da te posavetuje.

Povratak na “Diesel Potenza”