Potrošnja goriva - opšta diskusija
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
pa dal mislis da razmisljam kad prebacujem u trecu brzinu,druze ja ne znam koliko ti imas kilometara iza sebe,al da imas malo vise ne bi postavio takvo pitanje,uostalom tema je otisla van svog pravca,raspravljati o stilovima voznje je po meni besmisleno...a btw kad bi se tako saltala alfa sa dpf filterom zabagrila bi veoma brzo
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
pa 156 jtd i 159 su totalno drugaciji menjaci,ni prineti(bar po meni)
156 trazi sestu brzinu (verzija sa 116ks) a 159 je ima al su joj prva i druga prekratke
156 trazi sestu brzinu (verzija sa 116ks) a 159 je ima al su joj prva i druga prekratke
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
Kad saltas u trecu
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Potrošnja goriva - opšta diskusija
Nema teoretske šanse da je potrošnja na 105km/h veća u 6. nego u 5, ma šta ti BC napisao, ako je sa tvojim motorom sve u redu.j
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
pa pazi, mislim da nesto i nije u redu oko vazduha,to i jeste tema posta,nisam sigurno ovde da pitam kad ko salta brzine,svako ima drugaciji stil voznje,a nemoj da me pogresno shvatite,nisam "silovatelj automobila" samo ga vozim kako mislim da treba,a cim "zvoni" motor menjac i ostalo naravno da cu da ga vratim u nizu i dam gas,tako mi se do sad u praksi pokazalo najoptimalnije
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
Nema veze stil vožnje sa potrošnjom na 105km/h konstantne brzine u 5. ili 6. brzini.
Konkretno kod 159 1.9 16v kad je sve potpuno ispravno, po gradu nema realne potrebe da prelaziš 2000rpm, koliko lepo i mirno radi. Ko ima problem <2000rpm tu nešto nije u redu.
Konkretno kod 159 1.9 16v kad je sve potpuno ispravno, po gradu nema realne potrebe da prelaziš 2000rpm, koliko lepo i mirno radi. Ko ima problem <2000rpm tu nešto nije u redu.
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
pa gle ovako,lepo sam napisao da mi je na otvorenom normalna potrosnja (5.5 do 6.5) to je vec manje bitno
ono sto mene buni je potrosnja u gradu bez guzve napominjem nocu,nekako mi ne ide u glavu da prelazi preko 10 cak i 11 sad kad je malo zahladnelo,a po meni nijedan nije ispravan cim mu je sve povadjeno,barem se na mom autu tako cini,mozda i resim ovu enigmu pa mi proradi auto
ono sto mene buni je potrosnja u gradu bez guzve napominjem nocu,nekako mi ne ide u glavu da prelazi preko 10 cak i 11 sad kad je malo zahladnelo,a po meni nijedan nije ispravan cim mu je sve povadjeno,barem se na mom autu tako cini,mozda i resim ovu enigmu pa mi proradi auto
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
Cena povađenih klapni iz usisne grane, ako si to radio. Sa klapnama je motor efikasniji na nižim obrtajima, što je u direktnoj vezi sa potrošnjom - manje stiskaš gas, auto bolje ide. Znam da se mnogi ne bi složili, nego savetuju korekciju mape, ali kad shvatiš po kom principu radi swirl u usisu, teško da mapa može dovoljno da iskompenzuje.
Ja ih se nisam rešio ni kupovinom benzinca.
Ja ih se nisam rešio ni kupovinom benzinca.
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
i ja imam osecaj da mi je auto bio zivlji dok sam imao klapne,pricamo o nizim obrtajima,e sad dal rizikovati da upadnu u motor to je vec pitanje ko je koliki mazohista
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
Meni nikako ne ide u glavu,kako nikome ne padne na pamet da zameni neispravnu usisnu granu novom,nego svi odmah vade klapne i sakate i onako trom auto u nizim obrtajima
Sa zatvorenim EGR,nikada se vise nece pojaviti problem sa klapnama na usisu.
A i da ostane ekologija,na svakom velikom servisu se ocisti i grana i nikada nece biti problema sa klapnama.
Sa zatvorenim EGR,nikada se vise nece pojaviti problem sa klapnama na usisu.
A i da ostane ekologija,na svakom velikom servisu se ocisti i grana i nikada nece biti problema sa klapnama.
A Man's Got to Know His Limitations...
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
Kao totoalni laik potpuno se slažem sa napisanim. Na to bih dodao EGR. Namena EGR-a je primarno da smanji emisiju NOx-a a sekundarno je da smanji masu kiseonika pri usisavanju u režimima niže snage da bi se održala stehiometrijska smeša sa manjom količinom goriva. Amaterski rečeno,kada ne treba puno snage ne možemo da smanjimo kubikažu motora al' se neko setio da može da ubaci izduvne gasove i tako smanji masu usisanog vazduha(kisonika) što traži manje goriva. A taj proces smanjuje potrošnju goriva u nižim režimima i posledično emisiju HC, CO i CO2. Znači, moguće je da je motor lenji i više troši u režimima nežne vožnje jer bez klapni nema "swirl" ili "tumble" efekta ( vrtložno kretanje vazduha pri usisavanju radi bolje homogenizacije smeše sa ciljem boljeg iskorišćenja goriva) i da, moguće je da sa zatvorenim EGR-om troši više jer lambda sonda u zatvorenoj petlji uslovljava dodavanje veće količine goriva ( korekcija viška kiseonika bez prisustva izduvnih gasova). Direktni mogući uzroci velike potrošnje su protokomer (nije, probano sa zamenom) i eventualno ako je pri zatvaranju EGR-a i eliminaciji DPF-a promenjena kalibracija računara ubrizgavanja. Što naravno može da zna samo onaj ko je to softverski radio. Dalje, jedan od vrlo glupih mogućih uzroka velike potrošnje u gradskim uslovima mogu biti neispravne kočnice: čeljusti koje se ne vraćaju pravilno ili nabubrela kočiona creva. Pritom kočnice rade normalno i ne primećuje se blokiranje kočnica jer to traje ne duže od 10 sekundi. Uzrok je otežano vraćanje ulja kroz creva nakon otpuštanja pedale kočnice a posledica je rasipanje goriva jer automobil savlađuje nepotreban otpor pri polasku i/ili kretanju nakon kočenja...nidza napisao:Cena povađenih klapni iz usisne grane, ako si to radio. Sa klapnama je motor efikasniji na nižim obrtajima, što je u direktnoj vezi sa potrošnjom - manje stiskaš gas, auto bolje ide. Znam da se mnogi ne bi složili, nego savetuju korekciju mape, ali kad shvatiš po kom principu radi swirl u usisu, teško da mapa može dovoljno da iskompenzuje...
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
ja nazalost nisam cupao klapne,same su se iscupale jbg,tako da sam to saznao na tezi nacin...G0XY napisao:Meni nikako ne ide u glavu,kako nikome ne padne na pamet da zameni neispravnu usisnu granu novom,nego svi odmah vade klapne i sakate i onako trom auto u nizim obrtajima
Sa zatvorenim EGR,nikada se vise nece pojaviti problem sa klapnama na usisu.
A i da ostane ekologija,na svakom velikom servisu se ocisti i grana i nikada nece biti problema sa klapnama.
- MWDP
- Drug Član
- Garaža: Mercedes CLS350CDI
ex Spider 2.0 TS
ex Brera 2.4
ex 166 2.4 - Lokacija: BG
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
2.0 TS potrošnja benzina? Zanima me realno iskustvo a ne papir, isto tako plin me ne zanima
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
Okvirno 13,14 po BG meni racunajuci guzvetine itd
ALFAFORZAITALIA
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Meni isto tu negde, mozda za nije su vise, plin bi umeo u losim transamo, bas da negura.
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
Meni isto tu negde, mozda za nije su vise, plin bi umeo u losim transamo, bas da negura.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- MWDP
- Drug Član
- Garaža: Mercedes CLS350CDI
ex Spider 2.0 TS
ex Brera 2.4
ex 166 2.4 - Lokacija: BG
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
Ja sam računao da je nekih 10l kombinovano, malo mi se ovo ne uklapa u računicu
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
Pa kombinovana verovatno I jeste oko 10...
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrošnja goriva - opšta diskusija
Ako ima dosta otvorene da, zedno je djubre ko nista, secam se izadjem da se malo zajebavam da ga gazim ode za pola dana 2 soma ko nista
ALFAFORZAITALIA
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd