Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Mnogo to sexa. Ne znam samo kako ce proci ostali automobili tehnicki, jer pola srbije ima izvadjen dpf. I sta je sa euro 2 motorima, i onima pre njih? Nisu ni imali dpf.
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ako na Julkama budu trazili dpf da slikaju, evo ja mu je poklanjam na tehnickom.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Fino se skine, rasece sa gornje strane, izvadi sace i zavari. Ostaje i lonac za slikanje i nista unutra.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Razbuši se hiltijem kroz DPF, nema sečenja. Bar je tako kod mene na 159, sve cakum pakum.
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Mislim da nece biti nista od toga zato sto je moguce registrovati euro 1 i 2 vozila i ona pre njih koja mnogo vise zagadjuju, a ukinuli su i dupli tehnicki pregled za starija vozila http://rs.n1info.com/a427132/Auto/Vozil ... eseci.html
Ako neko moze da vozi auto star 30god koji ni nema dpf, sto bi bilo koga cimali sa novijim autom ko je izvadio dpf? Nista vise ne zagadjuje od onis starih?
Ako neko moze da vozi auto star 30god koji ni nema dpf, sto bi bilo koga cimali sa novijim autom ko je izvadio dpf? Nista vise ne zagadjuje od onis starih?
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Da stvarno hoce svakako do mogu, kao i za zatamnjena stakla...
ALFAFORZAITALIA
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Za razliku od folija, apsolutno podržavam sprovođenje u delo akcije provere izduvnih gasova i prisustvo DPF-a. Na žalost, ovo i ako se bude sprovodilo, sprovodiće se selektivno, kao i cirkus sa folijama.
Inače, mapiranje ne bi treblo da utiče na kvalitet izduvnih gasova, ukoliko je odrađeno kako treba. Dokle god je AFR normalan, nema problema. Kolege iz Engleske sa Brerama 2.4 od po 300+ks, bez DPF-a i sa protočnim loncima, prolaze njihov MOT bez problema.
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Zato što uklanjanje DPF-a spada u modifikacije. Automobili nižeg euro standarda će neminovno doći do kraja svog radnog i životnog veka, te bi u teoriji trebalo da u upotrebi ostanu "čistija" vozila.buntovnik napisao:Mislim da nece biti nista od toga zato sto je moguce registrovati euro 1 i 2 vozila i ona pre njih koja mnogo vise zagadjuju, a ukinuli su i dupli tehnicki pregled za starija vozila http://rs.n1info.com/a427132/Auto/Vozil ... eseci.html
Ako neko moze da vozi auto star 30god koji ni nema dpf, sto bi bilo koga cimali sa novijim autom ko je izvadio dpf? Nista vise ne zagadjuje od onis starih?
Za razliku od folija, apsolutno podržavam sprovođenje u delo akcije provere izduvnih gasova i prisustvo DPF-a. Na žalost, ovo i ako se bude sprovodilo, sprovodiće se selektivno, kao i cirkus sa folijama.
Inače, mapiranje ne bi treblo da utiče na kvalitet izduvnih gasova, ukoliko je odrađeno kako treba. Dokle god je AFR normalan, nema problema. Kolege iz Engleske sa Brerama 2.4 od po 300+ks, bez DPF-a i sa protočnim loncima, prolaze njihov MOT bez problema.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- ivan149
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: bih
Post
Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Selektivno, evo bas prije par dana, u sumrak na isprekidanoj liniji preticem auto gdje je 70kmh ogranicenje i naravno vozim brze, i nisam vidio patrolu. Zaustave me, nakon svih mogucih pitanja i provjera opreme i ostalog mi napisu kaznu za folije, jer nisu imali radar, bio sam sa onom drugom 159tkom, znaci kad ne znaju sta ce vise onda povuku ovako neku glupost
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ok, ako sam ja dobro razumeo cela poenta je onda da se sprece vlasnici novijih vozila da skidaju dpf, za ova stara nije bitno jer ionako imaju ogranicen vek koji je pri kraju i njih ce da pustaju kakva god da su, ali zato vlasnike novijih vozila ce da drkaju max?
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ja ne vidim to kao maltretiranje. Jednostavno, traži se da ne izbacuješ u atmosferu više otrova nego što moraš. Po Evropi se zabranjuje ulazak u grad vozilima sa starijim euro normama, pa negde čak i registracija. Sad ljudi ugrađuju DPF tamo gde ga nema, da bi mogli uopšte da registruju svoj auto. Ne znam kako si ti došao do zaključka da te ovde neko maltretira time što traži da zadržiš fabrički ugrađen deo, koji sprečava zagađenje vazduha, na svom autu?
Da pojasnim par stvari...Prvo, ja na svom autu nemam DPF i kada ga budu tražili, moraću da se dovijam. Nemam problem da jednoga dana neću moći da registrujem svoj auto.
Drugo, zbog činjenice da nam je država ovakva kakva je, selektivno sprovođenje ove odluke će samo da iritira ljude, pa kada ja ne budem mogao da registrujem svoj auto, neko drugi će moći, iako neće imati ni DPF, EGR, a ni ceo auspuh.
Treće, urgentnije od ovoga bi bilo sprečiti kamione stare po 30+ godina da voze po gradu na prerađeno ulje, ali opet, nismo mi država gde logika kao koncept može da postoji.
Vidim iz tvojih prethodnih postova da bi ti želeo da čipuješ auto, ali da ti neko da garancije da će za vjek i vjekova to ostati tako, bez da iko postavi pitanje oko toga što je na autu rađeno. Na žalost, to ne ide. Da li je auto mapiran, neće moći da utvrde na bilo kakav isplativ način u skorije vreme, a sve ostalo radiš rizikujući kaznu ili nemogućnost registracije.
Da pojasnim par stvari...Prvo, ja na svom autu nemam DPF i kada ga budu tražili, moraću da se dovijam. Nemam problem da jednoga dana neću moći da registrujem svoj auto.
Drugo, zbog činjenice da nam je država ovakva kakva je, selektivno sprovođenje ove odluke će samo da iritira ljude, pa kada ja ne budem mogao da registrujem svoj auto, neko drugi će moći, iako neće imati ni DPF, EGR, a ni ceo auspuh.
Treće, urgentnije od ovoga bi bilo sprečiti kamione stare po 30+ godina da voze po gradu na prerađeno ulje, ali opet, nismo mi država gde logika kao koncept može da postoji.
Vidim iz tvojih prethodnih postova da bi ti želeo da čipuješ auto, ali da ti neko da garancije da će za vjek i vjekova to ostati tako, bez da iko postavi pitanje oko toga što je na autu rađeno. Na žalost, to ne ide. Da li je auto mapiran, neće moći da utvrde na bilo kakav isplativ način u skorije vreme, a sve ostalo radiš rizikujući kaznu ili nemogućnost registracije.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ok, znaci moguce je cipovati auto i da posle nemam problema zbog toga?
Ono sto nije ok je sto trenutno neko sa novijim autom i izvadjenim dpf-om ce imati probleme sa registracijom, a drugi sa starijim automobilima koji ni nemaju dpf nemaju probleme sa registracijom. A otprilike isto zagadjuju, mozda cak manje ovaj noviji auto bez dpf-a.
Bilo bi fer da se meri kolicina zagadjivanja, i ko zagadjuje vise placa vise, i obrnuto. Nebitno da li imas novi ili stari auto, dpf ili ne.
Ono sto nije ok je sto trenutno neko sa novijim autom i izvadjenim dpf-om ce imati probleme sa registracijom, a drugi sa starijim automobilima koji ni nemaju dpf nemaju probleme sa registracijom. A otprilike isto zagadjuju, mozda cak manje ovaj noviji auto bez dpf-a.
Bilo bi fer da se meri kolicina zagadjivanja, i ko zagadjuje vise placa vise, i obrnuto. Nebitno da li imas novi ili stari auto, dpf ili ne.
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Bilo bi fer da i mi živimo kao sav normalan svet ali...jednostavno život nije fer pogotovo na ovim prostorima.Do 2021-e nećeš imati problema što se izduvnih gasova tiče a ko zna šta se sve može do tada desiti.Kakvu bujnu maštu ovi naši što kroje zakone imaju možda će merenje gasova biti jedan od manjih problema.
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Gotovo sam siguran da ce uvesti ekoloske takse za ta starija vozila kao sto je i preko uredjeno, samo me zanima da li ce sa tim vlasnici koji voze na plin imati neke olaksice.
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
I onda preko 60% vozaca u srbiji ne bi bilo zadovoljno time jer voze dizel auto koji kakav god da je po defaultu u produktima sagorevanja sadrzi em minimum 50% vishe NOx-a od benzinskih motora em sadrze DPM iliti dizel cestice koje su extremno opasne po ljudsko i zivotinjsko zdravlje, a ne nalaze se u izduvima ni benzinskih ni motora sa pogonom na TNG... I odgovorne su za procenjuje se oko 6000 smrti godisnje samo u srbiji...
Ako bi logikom isli od koje smo vec utvrdili da je ceo svet, a ne samo srbija operisana, zabranili bi odmah sve sto se pogoni dizel gorivom, a ako vec moras da se vozis radi to na benzin, struju ili jos bolje na plin...
ako nekog zanima moze da se obrazuje na recimo:
https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_exhaust
https://phys.org/news/2015-09-nox-gases ... fumes.html
Tako da vozi svoj dizel auto i uzivaj u "stednji" ne znam cega, ali kazu ljudi da je stedljiviji i ako ikad prodjes pored plucnog krila klinickog centra, pored neke bolnice ili znas nekoga ko ima obstruktivnu bolest pluca ili astmu i seti se da si ti direktno odgovoran za pogorsanje njegovog zdravlja i skracenje njihovih zivota...
Uzivaj...
Ako bi logikom isli od koje smo vec utvrdili da je ceo svet, a ne samo srbija operisana, zabranili bi odmah sve sto se pogoni dizel gorivom, a ako vec moras da se vozis radi to na benzin, struju ili jos bolje na plin...
ako nekog zanima moze da se obrazuje na recimo:
https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_exhaust
https://phys.org/news/2015-09-nox-gases ... fumes.html
Tako da vozi svoj dizel auto i uzivaj u "stednji" ne znam cega, ali kazu ljudi da je stedljiviji i ako ikad prodjes pored plucnog krila klinickog centra, pored neke bolnice ili znas nekoga ko ima obstruktivnu bolest pluca ili astmu i seti se da si ti direktno odgovoran za pogorsanje njegovog zdravlja i skracenje njihovih zivota...
Uzivaj...
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
A to sto vise od pola Srbije pusi krdzu od duvana i cigareta, to nije odgovorno za bolesti pluća?
Ne znam za tacan podatak, ali DPF je krenuo negde od 2006-7 godine. Verujem da je najveći deo dizelaša koji se voze u Srbiji negde (2000-2005). Znaci, ljudi i da hoce da doprinesu nekom ocuvanju zivotne sredine tu ne mogu mnogo toga da urade...
Takodje, nasa svest o ekologiji je smešna... Npr: tamo gde radim, imaju odvojene kante staklo, plastika, papir itd. I kad se napune kante, dodje cistacica i sve lepo istrese u istu kesu
Da je ekonomičnije voziti na dizel definitivno jeste, ukoliko ne vozis benzinca od 1 litar...Imam i imao sam i benzinca i dizela u garaži, pa dobro znam o čemu pricam, a zna i moj novcanik
Mnogo je veci problem otpada, divljih deponija, izlivanja otpadnih materija u reke i zemljista nego sto cu ja da skinem DPF i da tako vozim auto...To je sustina mog posta
Ne znam za tacan podatak, ali DPF je krenuo negde od 2006-7 godine. Verujem da je najveći deo dizelaša koji se voze u Srbiji negde (2000-2005). Znaci, ljudi i da hoce da doprinesu nekom ocuvanju zivotne sredine tu ne mogu mnogo toga da urade...
Takodje, nasa svest o ekologiji je smešna... Npr: tamo gde radim, imaju odvojene kante staklo, plastika, papir itd. I kad se napune kante, dodje cistacica i sve lepo istrese u istu kesu
Da je ekonomičnije voziti na dizel definitivno jeste, ukoliko ne vozis benzinca od 1 litar...Imam i imao sam i benzinca i dizela u garaži, pa dobro znam o čemu pricam, a zna i moj novcanik
Mnogo je veci problem otpada, divljih deponija, izlivanja otpadnih materija u reke i zemljista nego sto cu ja da skinem DPF i da tako vozim auto...To je sustina mog posta
ALFAFORZAITALIA
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
I mesara Matijevic kazu uvodi ekoloska vozila,kako bi na sto zdraviji nacin dostavili svoje proizvode
A Man's Got to Know His Limitations...
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ja mislim da se politicari plase da prave vece promene da ne bi izgubili puno glasova, oni bi da nas zaplase i da mi sami uradimo "pravu stvar" sami od sebe, ali npr ako pola miliona ljudi (ili milion) vozi automobile koji su euro 1 ili 2 ili nemaju dpf- ja stvarno ne mislim da ce zabraniti milion ljudi da registruju auto. Pa popizdece svi izbice revolucija.
Verovatno ce da teraju onih najgorih 1% ili 2% da promene nesto, ali dok se god vi nalazite u vecini od barem milion, vas nece dirati. Mogu da probaju da vas zaplase, ali ne mogu milion ljudi da nerviraju zabranama i sl., najebace na sledecim izborima.
Verovatno ce da teraju onih najgorih 1% ili 2% da promene nesto, ali dok se god vi nalazite u vecini od barem milion, vas nece dirati. Mogu da probaju da vas zaplase, ali ne mogu milion ljudi da nerviraju zabranama i sl., najebace na sledecim izborima.
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Zašto misliš da će "nas" probati da zaplaše,meni ovde izgleda da si ti već zaplašen i više nego što bi "oni" očekivali.buntovnik napisao: Mogu da probaju da vas zaplase, ali ne mogu milion ljudi da nerviraju zabranama i sl., najebace na sledecim izborima.
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Jesam, i kolebam se sta da radim, znam da 90% nece biti nista od toga i da su to prazne price.
- ivan149
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: bih
Post
Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
A gle stari ne sjeces čunu nego dpf mozes ga vratiti u svako momentu, zato samo naprijed
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
A i fabricku mapu uvek mozes da vratis ako treba, tako da ne vidim u cemu je problem. Ako ne prodjes tehnicki nece ti oduzeti auto
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ima kolega u nas koji su terali "iskasapljena" kola u EU na tehnicki pa su prosli glat, a spremni su bili da vracaju kola na fabriku pred svaki tehnicki.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
156, EGR off, strait pipe, remap, komotno prolazi
Julka, 2.0 dizlo EGR off, DPF out, blagi remap, takodje prolazi, doduse 156 je znacajno cistija
Julka, 2.0 dizlo EGR off, DPF out, blagi remap, takodje prolazi, doduse 156 je znacajno cistija
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Da je auspuh ravna cijev, vidjela bi se turbina sa kraja, egr izdzekan skroz. Fabricka vrijednost je 1.16, tog neceg, sta god to bilo, meni je 1.18, a skroz je ok do 2.5. Jedan drugar je radio u Volvo trucks 6-7 godina na testiranju motora i pratecih komponenti, i on mi rece da je mnogo vaznije da je motor zdrav (ponajvise dizne) nego da li ima dpf, egr i ostale drangulije.. Samo prenosim sta mi covjek rece..
Assumption is the mother of all fuckups
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Zvao sam safe chip ns, rekli su da moze da se cipuje giulietta bez da se gasi egr i dpf. Kazu da dpf hoce da crkne ako zatvorim i egr, ali posto to necu raditi onda nema problema. Samo da vidim neki slobodan dan da uzmem pa da skoknem do ns..