Trapovi na našim Alfama
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
@Alfanatic nemoj da se ljutis ali mislim da si ti tip coveka koji ima neka svoja misljenja, i ako neko pomene nesto sto se ne uklapa u ono sto ti verujes- nastaje problem.
Evo da ispricam jos jedno iskustvo. Moji roditelji su ranije imali 2002 1.9jtd punto, auto je isao kao metak ali je isto bio tvrd, lupao je glasno na svakoj manjoj rupi. To mi je i tad smetalo, pitao sam par mehanicara ali isto niko nije znao kako da popravi to. Onda je komsija kupio zastavu 10 1.2 benzinac, i taj auto je bio mekan, nije lupao, kad prelazis preko lezecih vrlo malo se cuo. Znacajna razlika izmedju tog novog punta i naseg starijeg 1.9jtd.
Slicno i sa giuliettom, ja ne mislim da neko ovde laze, svi imamo malo drugacije automobile u drugacijem stanju, sigurno je tebi auto udoban posebno sto je tvoj nov i svi gumeni delovi na njemu su novi. Ja sam kupio polovan auto, ko zna kako ga je prethodni vlasnik vozio, odrzavao.. Ti imas i drugacije felne, druge gume, mozda je i do toga, i restyle verziju.
Cuo sam da su u FL verziji su ispravili problem sa menjacem, posto u ovoj prvoj verziji se stvarno tesko ubacuje u prvu i drugu kad je hladno. Kad je toplije bude nesto bolje.
Evo da ispricam jos jedno iskustvo. Moji roditelji su ranije imali 2002 1.9jtd punto, auto je isao kao metak ali je isto bio tvrd, lupao je glasno na svakoj manjoj rupi. To mi je i tad smetalo, pitao sam par mehanicara ali isto niko nije znao kako da popravi to. Onda je komsija kupio zastavu 10 1.2 benzinac, i taj auto je bio mekan, nije lupao, kad prelazis preko lezecih vrlo malo se cuo. Znacajna razlika izmedju tog novog punta i naseg starijeg 1.9jtd.
Slicno i sa giuliettom, ja ne mislim da neko ovde laze, svi imamo malo drugacije automobile u drugacijem stanju, sigurno je tebi auto udoban posebno sto je tvoj nov i svi gumeni delovi na njemu su novi. Ja sam kupio polovan auto, ko zna kako ga je prethodni vlasnik vozio, odrzavao.. Ti imas i drugacije felne, druge gume, mozda je i do toga, i restyle verziju.
Cuo sam da su u FL verziji su ispravili problem sa menjacem, posto u ovoj prvoj verziji se stvarno tesko ubacuje u prvu i drugu kad je hladno. Kad je toplije bude nesto bolje.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Drugar, Alfanatic ima svoje dogmatske principe, ali ovde, malkice preterujes, otkad postoji rivalitet izmedju, nemacke, italijanske i francuske autoindustrije, znalo se:
temperament-italijani
udobnost-francuzi
radni konji-nemci
I nista se tu nije puno promenilo, a ti pricas o nekoj brutalnoj udobnosti golfa ???
temperament-italijani
udobnost-francuzi
radni konji-nemci
I nista se tu nije puno promenilo, a ti pricas o nekoj brutalnoj udobnosti golfa ???
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Pošto vidim da se moja želja da pomognem tumači drugačije odustajem od bilo kakve dalje komunikacije na ovu temu.
Re: Trapovi na našim Alfama
Mislim da nisam jedini koji ima mišljenje jer ga imamo svi, a svako normalan će da stane iza onoga što kaže. Uopšte ne vidim da zbog mene nastaje problem jer ništa ne namećem već želim da pomognem, a ujedno se ubih od radoznalosti da saznam koliko to kod tebe može da lupa i bude neudobno. Da nemam i da nikad nisam vozio ne bih ni komentarisao, kao što se ni ne uplićem u nešto što ne znam. Pošto takvu Alfu vozim i dalje te ne razumem, osim ako si i sam utvrdio da su ti gumeni delovi dotrajali i da je možda Alfa imala tešku prošlost. To bi svaki bolji majstor mogao i morao da otkrije pa da ne lupamo svi glavu ovde.buntovnik napisao:@Alfanatic nemoj da se ljutis ali mislim da si ti tip coveka koji ima neka svoja misljenja, i ako neko pomene nesto sto se ne uklapa u ono sto ti verujes- nastaje problem.
Pošto vidim da se moja želja da pomognem tumači drugačije odustajem od bilo kakve dalje komunikacije na ovu temu.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
@edin pa i nije bas tako. To sto je vazilo 80ih i 90ih ne vazi i dalje. Stvari su se izmenile. Npr golf 2 je bio nepoderiv, sto ne bih mogao da kazem za npr nove golfove, tsi motore, ili dsg menjace iz VW grupe. Isto vazi za mercedes, bmw pogotovo, dok su italijani ranije vazili za kvarljive automobile, a recimo JTD motor se pokazao da je pouzdaniji od vecine drugih dizela, i prelazi brutalne kilometraze pre generalne.
Jedan od glavnih razloga sto sam izabrao giuliettu je bio bas taj JTD motor, i sto sam znao da je odrzavanje jeftinije za fiat grupaciju nego za bilo kod nemca ili francuza.
Jedan od glavnih razloga sto sam izabrao giuliettu je bio bas taj JTD motor, i sto sam znao da je odrzavanje jeftinije za fiat grupaciju nego za bilo kod nemca ili francuza.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Bar se slazemo da su francuzi udobni.
Salu na stranu, italijani su ozbiljno ispravili svoje mane, dok su se nemci ozbiljno iskvarili.
Evo negde cu doci na skup supruginom Giuliettom, pa da probas.
P.S. Koji to je pritisam u gumama, i koja ti je dimenzija guma?
Salu na stranu, italijani su ozbiljno ispravili svoje mane, dok su se nemci ozbiljno iskvarili.
Evo negde cu doci na skup supruginom Giuliettom, pa da probas.
P.S. Koji to je pritisam u gumama, i koja ti je dimenzija guma?
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
@edin 205/55/R16, pritisak obicno 2.5-2.6 napred, 2.1-2.3 nazad. Ima uputstvo na srpskom za giuliettu http://www.akkole.rs/sites/default/file ... utstvo.pdf, pise sve sta je preporuceno od pritiska, ulja itd. ja se drzim toga. I hvala na ponudi za probavanje, mogli bi na nekom sledecem skupu?
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ako probaš Edinovu 156, tvoja Đulijeta će na oglase brzih dana.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ma probace supruginu julku.
Ok, ako drzis pritisak na normali, to je ondak OK, posto hoce pri snizenom pritisku da brundaju gume.
P.S. Jesi uzeo one Hankok sa usmerenom šarom?
Ok, ako drzis pritisak na normali, to je ondak OK, posto hoce pri snizenom pritisku da brundaju gume.
P.S. Jesi uzeo one Hankok sa usmerenom šarom?
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Recept za udobnu vožnju su što veći i što uži točkovi,što su gume šire sve više se osećaju neravnine.E sad ako želiš udobnu vožnju mora se žrtvovati ležanje na putu a pogotovo u krivinama i obrnuto.Sve je to stvar kompromisa i kako je fabrika zamislila na koju stranu treba da je bliži auto.Buka opet zavisi i od drugih stvari ne samo od konstrukcije i podešavanja.
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
@edin uzeo sam hankook ventus prime 3, one su asimetricne mislim da nije bitan smer obrtanja, samo pise "outside" sa strane, ne pise smer.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ok, one nisu usmerene, nemam vise ideja...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Nije istina da su uzi tockovi udobniji nego je stvar sto ljudi vecinom kombinuju siroke gume sa ultra niskim profilima.interceptor napisao:Recept za udobnu vožnju su što veći i što uži točkovi,što su gume šire sve više se osećaju neravnine.E sad ako želiš udobnu vožnju mora se žrtvovati ležanje na putu a pogotovo u krivinama i obrnuto.Sve je to stvar kompromisa i kako je fabrika zamislila na koju stranu treba da je bliži auto.Buka opet zavisi i od drugih stvari ne samo od konstrukcije i podešavanja.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ne kombinuju ljudi napamet(dobro ne svi ), sve kombinacije idu kako je fabrika preporucila ili u okviru konfiguratora.
Uvek sam "progledao" kada sam sa vece felne presao na manju, sa sire na uzu gumu. Evo sada sam sa 16` presao na 17` i odmah se oseti da je auto neudobniji. Lezi kao zalepljen za podlogu ali je definitivno "tvdji".
Jedino ako nisi mislio da u okviru iste colaze prave drasticne razlike u visini i sirini gume
Uvek sam "progledao" kada sam sa vece felne presao na manju, sa sire na uzu gumu. Evo sada sam sa 16` presao na 17` i odmah se oseti da je auto neudobniji. Lezi kao zalepljen za podlogu ali je definitivno "tvdji".
Jedino ako nisi mislio da u okviru iste colaze prave drasticne razlike u visini i sirini gume
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
ma kakva alfa bre, švabo kad napravi auto to je pravo auto!
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Fauve Fauve gazi redom sve.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
- EasyRider
- Garaža: AR GT Q2 1.9 jtdm 16v
Ex AR 159 1750 TBi
Ex AR 156 1.9 mjet 16v
Ex AR 147 1.9 jtdm 16v - Lokacija: Belgrade SouthSide
- Lokacija: South
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Reno Kangu,
Vožnja kao na oblaku.
Ovi iz Renoa da mi plate reklamu.
Taman da poklope za TRW viljuške. I gornje i donje, normalno...
Vožnja kao na oblaku.
Ovi iz Renoa da mi plate reklamu.
Taman da poklope za TRW viljuške. I gornje i donje, normalno...
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Namisljam Edina kako u prvoj krivini dize Kangoo-a na tri tocka...
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Uh.. ne to
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''