Bezbednost u saobracaju
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ala ste se raspisaliii... Snimak sam podelio da vidim sta ljudi misle o spornoj situaciji.
Sve u svemu, reakcije ocekivane, neko je ubedjen da sam kriv, neko me vredja, neko me opravdava.
Sustina je sledeca: pesak se smatra ugrozenim ako je zbog vozila bio prinudjen da promeni svoju brzinu, a ovde vrlo lako moze da se dokaze obicnom racunicom da nije morao da menja svoju brzinu. Mnogi od vas su ubedjeni da je pesak ugrozen cim je na kolovozu u trenutku prolazenja auta preko pesackog, ali to je bilo po zakonu od pre 2010, ako se ne varam. Po tom istom zakonu, pesak bi bio ugrozen i da je prelazio prvu traku iz suprotnog smera. Takodje, po novom zakonu stoji da je pesak u obavezi da obrati paznju na kolovoz i da predje pesacki tek kada je bezbedno za to.
Sto se tice mobilnog, tu je situacija jasna. Posedujem handsfree i samim tim mi je dozvoljeno telefoniranje u autu, koje cak u tom trenutku nisam ni obavljao. Telefon mi je stajao na magnetnom nosacu i sa njega sam se spremao da obavim poziv.
O reakciji saobracajca ne bih da pricam, razmisljao sam da li da ga prijavim unutrasnjoj kontroli, ali ipak necu. To je ipak njegova kultura i vaspitanje, nema ni svrhe ni razloga da se time bavim.
Sve u svemu, reakcije ocekivane, neko je ubedjen da sam kriv, neko me vredja, neko me opravdava.
Sustina je sledeca: pesak se smatra ugrozenim ako je zbog vozila bio prinudjen da promeni svoju brzinu, a ovde vrlo lako moze da se dokaze obicnom racunicom da nije morao da menja svoju brzinu. Mnogi od vas su ubedjeni da je pesak ugrozen cim je na kolovozu u trenutku prolazenja auta preko pesackog, ali to je bilo po zakonu od pre 2010, ako se ne varam. Po tom istom zakonu, pesak bi bio ugrozen i da je prelazio prvu traku iz suprotnog smera. Takodje, po novom zakonu stoji da je pesak u obavezi da obrati paznju na kolovoz i da predje pesacki tek kada je bezbedno za to.
Sto se tice mobilnog, tu je situacija jasna. Posedujem handsfree i samim tim mi je dozvoljeno telefoniranje u autu, koje cak u tom trenutku nisam ni obavljao. Telefon mi je stajao na magnetnom nosacu i sa njega sam se spremao da obavim poziv.
O reakciji saobracajca ne bih da pricam, razmisljao sam da li da ga prijavim unutrasnjoj kontroli, ali ipak necu. To je ipak njegova kultura i vaspitanje, nema ni svrhe ni razloga da se time bavim.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ortaku je pisao za Ustaničku. Četiri trake on u krajnjoj desnoj nizbrdo, pešak sa suprotne strane stupa na kolovoz i to neki dekica kome treba čitava večnost da dođe do sredine ulice. Ovaj je završio kod sudije pokazana mu fotografija i samo je trebao da potvrdi da je tog dana on upravljao vozilom. Platio kaznu i tu je kraj.
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ima i takvih slucajeva, znam. A ima i drugacijih. Uostalom, sacekacemo moje sudjenje i presudu.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Znaci, po nasem zakonu je dozvoljeno pricanje preko telefona, ali nije dozvoljeno rukovanje?
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Zabranjeno je telefoniranje bez uredjaja koji omogucava telefoniranje bez angazovanja ruku (to je neko ko je pisao zakon bukvalno preveo handsfree urjedjaj). U zakonu prise bas telefoniranje, a svako od vas moze pogledati u recnik da telefoniranje znaci razgovaranje preko telefona. Nigde u zakonu ne pise da je zabranjeno drzati telefon u ruci ili kuckati po njemu. To pise po novinama, portalima i nespretnim prekrsajnim nalozima, u zakonu ne.
Medjutim, postoji drugi tav istog clana zakona koji kaze da vozac ne sme da preduzima radnje koje ga ometaju u upravljanju vozilom, sto bi kuckanje po telefonu moglo da bude, ali je za to predvidjena kazna od 3000, a ne od 5000 dinara.
Ponavljam, nije moja krivica sto je zakon takav kakav jeste. Ja ga nisam pisao. Nije moja krivica ni sto je saobracajac takav kakav jeste, ja ga nisam obucavao. Da mi je pisao kaznu od 3000 dinara za pomenuti deo zakona, platio bih bez problema, iako se ni tada ne bih slagao sa tim da je to ugrozavanje, ali jednostavno od toga bih se tesko branio. Ovako, gospodin je napisao da sam kuckao po tastaturi telefona, a naveo povredu clana 333, stav 6 i to cak i bez ikakvog snimka i dokaza pada na sudu jer sud ne moze da me tereti za stav zakona koji nije naveden kao povredjen, a isto tako ne moze da me tereti ni za stav zakona koji je naveden jer je ocigledno u nalogu da on nije ni prekrsen.
Medjutim, postoji drugi tav istog clana zakona koji kaze da vozac ne sme da preduzima radnje koje ga ometaju u upravljanju vozilom, sto bi kuckanje po telefonu moglo da bude, ali je za to predvidjena kazna od 3000, a ne od 5000 dinara.
Ponavljam, nije moja krivica sto je zakon takav kakav jeste. Ja ga nisam pisao. Nije moja krivica ni sto je saobracajac takav kakav jeste, ja ga nisam obucavao. Da mi je pisao kaznu od 3000 dinara za pomenuti deo zakona, platio bih bez problema, iako se ni tada ne bih slagao sa tim da je to ugrozavanje, ali jednostavno od toga bih se tesko branio. Ovako, gospodin je napisao da sam kuckao po tastaturi telefona, a naveo povredu clana 333, stav 6 i to cak i bez ikakvog snimka i dokaza pada na sudu jer sud ne moze da me tereti za stav zakona koji nije naveden kao povredjen, a isto tako ne moze da me tereti ni za stav zakona koji je naveden jer je ocigledno u nalogu da on nije ni prekrsen.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
sve to stoji ali mi samo nije jasno kako i cime ces da dokazes da te pandur nije uhvatio sa telefonom u ruci??? tvoja kamera te nije snimala, svodi se na tvoja rec protiv njegove, njegova ce pre da se racuna kod sudije, tako da ne vidim poentu dalje polemike. daj boze da prodjes nekaznjeno ali mislim da je jako tesko.
za pesaka sam vec rekao sta mislim
za pesaka sam vec rekao sta mislim
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Prvo, nisam ja taj koji dokazuje, vec on. Ja sam tu da osporavam njegove dokaze i na taj nacin da se branim, a mogu to da uradim na vise nacina. Prvi je vec naveden gore, a to je da ja uopste nisam telefonirao i samim tim ne mogu biti kaznjen po clanu koji je naveo. Druga stvar je da on nije ni napisao da sam telefonirao, vec kuckao po tastaturi desnom rukom, sto moze da bude kaznjivo drugim clanom, a ne onim koji je on naveo. Trece, na snimku se jasno cuje kako menjam brzinu neposredno pre nego sto me zaustavio, a nemoguce je menjati brzine i kuckati po tastaturi desnom rukom. Cetvrto, na snimku se jasno i cuje i vidi da imam handsfree, pa je telefoniranje za vreme voznje preko tog uredjaja dozvoljeno.
E sad problem je u mentalitetu ljudi kojima je usadjeno da se protiv toga ne moze i ne treba boriti, nego cutis i placas i ne pravis se mnogo pametan. Isto tako su mi govorili da cutim i platim kaznu za nepropisno parkiran firmin automobil, napisanu od strane komunalaca zbog parkiranja na ulici gde je puna linija. Cak i pravnik u firmi mi je to govorio. Gospoda su napisali kaznu na firmu od 50 000 dinara i to je trebalo ja da platim jer je moja krivica. Naravno da nisam platio, napisao sam prigovor koji je kod sudije lagano prosao jos na prvom sudjenju i kazna je ponistena iako je nesporno da je auto nepropisno parkiran.
Stvar je u tome da je to cisto saobracajni prekrsaj, a ne komunalni i da ne mogu da ga napisu komunalni policajci jer po zakonu to mogu da urade samo pripadnici mup-a. Drugi problem je taj sto su pisali na firmu, a po zakonu je trebalo da traze od firme podatak ko je vozac koji je nacinio prekrsaj. Ali oni racunaju "evo ga firmin auto, eto nama 50 000 u budzet". E pa nece moci ni 5000, a kamoli 50 000. Na isti fazon se spasilo jos troje kolega posle mene.
E sad problem je u mentalitetu ljudi kojima je usadjeno da se protiv toga ne moze i ne treba boriti, nego cutis i placas i ne pravis se mnogo pametan. Isto tako su mi govorili da cutim i platim kaznu za nepropisno parkiran firmin automobil, napisanu od strane komunalaca zbog parkiranja na ulici gde je puna linija. Cak i pravnik u firmi mi je to govorio. Gospoda su napisali kaznu na firmu od 50 000 dinara i to je trebalo ja da platim jer je moja krivica. Naravno da nisam platio, napisao sam prigovor koji je kod sudije lagano prosao jos na prvom sudjenju i kazna je ponistena iako je nesporno da je auto nepropisno parkiran.
Stvar je u tome da je to cisto saobracajni prekrsaj, a ne komunalni i da ne mogu da ga napisu komunalni policajci jer po zakonu to mogu da urade samo pripadnici mup-a. Drugi problem je taj sto su pisali na firmu, a po zakonu je trebalo da traze od firme podatak ko je vozac koji je nacinio prekrsaj. Ali oni racunaju "evo ga firmin auto, eto nama 50 000 u budzet". E pa nece moci ni 5000, a kamoli 50 000. Na isti fazon se spasilo jos troje kolega posle mene.
- Pupke
- Garaža: AR159 JTDm 150KS; ex AR159 JTDm 150 KS+; ex AR147 JTDm 120 KS+
- Lokacija: BGD
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Svasta se ovde ispisalo ali izdvojio bih jedan komentar da se nadovezem:
Moj ti je savet da se skoncentrises samo na ono sta pise u prijavi i da, kao sto si i sam napisao, opovrgavas pandurove tvrdnje. Ostalo zaboravi, ok je za forum i diskusiju ali sudiju to ne zanima i mozes ga/je samo iznervirati/iziritirati ako budes insistirao i pricao o tim, za ovaj slucaj, nevaznim stvarima.
Moje misljenje, na osnovu onog sto se moze videti na snimku i onoga sto si napisao, je da si kriv u oba slucaja: drzao si mobilni telefon u rukama tokom voznje i nisi propustio pesaka na pesackom. Nadam se da ces uspeti da odbacis prijavu ili prodjes sa sto minimalnijom kaznom ali nisam siguran da su ti sanse za to velike.
Sve ovo ti pisem na osnovu licnog iskustva, i sa sudijama i sa 'super-mocima za volanom'... isto tako sam i ja mogao svasta nesto sve dok me jedno vece nisu testerama vadili iz totalno havarisanog vozila.
U svakom slucaju, srecno na sudu i ne bi bilo lose da budes obazriviji tokom voznje.
Vidi, ti moras da shvatis da sudiju ili bilo koga drugog ne zanimaju tvoje sposobnosti i sta ti sve mozes u zivotu/za volanom, ili sta ti moras zbog prirode svog posla, vec ono sta kaze zakon. To da li je zakon dobar ili los je isto nevazno u ovom trenutku tj. slucaju, najvaznije je da je na snazi i da ce ti se na osnovu njega suditi.jerotije napisao:Dokazao sam da telefon u saobracaju moze da se koristi sasvim bezbedno.
Moj ti je savet da se skoncentrises samo na ono sta pise u prijavi i da, kao sto si i sam napisao, opovrgavas pandurove tvrdnje. Ostalo zaboravi, ok je za forum i diskusiju ali sudiju to ne zanima i mozes ga/je samo iznervirati/iziritirati ako budes insistirao i pricao o tim, za ovaj slucaj, nevaznim stvarima.
Moje misljenje, na osnovu onog sto se moze videti na snimku i onoga sto si napisao, je da si kriv u oba slucaja: drzao si mobilni telefon u rukama tokom voznje i nisi propustio pesaka na pesackom. Nadam se da ces uspeti da odbacis prijavu ili prodjes sa sto minimalnijom kaznom ali nisam siguran da su ti sanse za to velike.
Sve ovo ti pisem na osnovu licnog iskustva, i sa sudijama i sa 'super-mocima za volanom'... isto tako sam i ja mogao svasta nesto sve dok me jedno vece nisu testerama vadili iz totalno havarisanog vozila.
U svakom slucaju, srecno na sudu i ne bi bilo lose da budes obazriviji tokom voznje.
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
To dokazivanje da se telefon moze koristiti sasvim bezbedno je bilo u kontekstu price na forumu, nema veze sa zakonom i sudjenjem. Ne znam jesi li pratio, pojedinci su tvrdili da je nebezbedno koristiti telefon i sa handsfree-jem, pa se to odnosilo da njihove tvrdnje.
Evo, imam jedno pitanje za vas sto mislite da sam kriv jer nisam propustio pesaka. Zamislite da je umesto krajnje desne trake trotoar i da su pozicije pesaka i mog auta iste. U tom slucaju, pesak bi bio na trotoaru na 2 metra od pesackog u trenutku kada prelazim preko istog. Da li biste i onda mislili da sam kriv?
Evo, imam jedno pitanje za vas sto mislite da sam kriv jer nisam propustio pesaka. Zamislite da je umesto krajnje desne trake trotoar i da su pozicije pesaka i mog auta iste. U tom slucaju, pesak bi bio na trotoaru na 2 metra od pesackog u trenutku kada prelazim preko istog. Da li biste i onda mislili da sam kriv?
- Caca
- Drug Član
- Garaža: GT 2.0 JTS
GTV 2.0 V6 TB
ex GTV 2.0 16v
ex 147 1.9jtd
ex 145 1.6box
ex 33 1.7 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
ili da je recimo pesak tog dana ostao kuci
Re: Bezbednost u saobracaju
jerotije napisao:
Evo, imam jedno pitanje za vas sto mislite da sam kriv jer nisam propustio pesaka. Zamislite da je umesto krajnje desne trake trotoar i da su pozicije pesaka i mog auta iste. U tom slucaju, pesak bi bio na trotoaru na 2 metra od pesackog u trenutku kada prelazim preko istog. Da li biste i onda mislili da sam kriv?
ili da je recimo pesak tog dana ostao kuci
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Prekrsaj ste ucinili i ti i pesak koji se nije zaustavio i proverio da li je bezbedno preci. Olaksavajuca okolnost za tebe je sto si vozio polako i sto nisi ugrozio bezbednost pesaka, a uz to si promenio i traku i na taj nacin mu dao jos prostora. Kazna ce ti biti bliza minimalnoj propisanoj ukoliko nisi u skorije vreme kaznjavan.
Ako je pesak zakoracio na kolovoz a ti se nisi zaustavio kriv si. Ovim ne umanjujem krivicu pesaka nego se samo fokusiram na tebe kao vozaca, jer krivica moze biti i podeljena.
Ako je pesak zakoracio na kolovoz a ti se nisi zaustavio kriv si. Ovim ne umanjujem krivicu pesaka nego se samo fokusiram na tebe kao vozaca, jer krivica moze biti i podeljena.
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Upotreba hands free uredjaja je takodje nebezbedna, kao i vodjenje razgovora. S tim razlogom pojedine firme kontrolisu svoje zaposlene i zbog toga ih kaznjavaju. Psihosenzorna i psihomotorna opterecenja kod vozaca u urbanim sredinama su izrazena, pa svako dodatno opterecenje kao sto je razgovor bilo koje vrste bitno umanjuje opazanje i reakciju vozaca. Vise studija je to i dokazalo.
Medjutim, problem predstavljaju i druge aktivnosti kao sto je upotreba tableta, konzumiranje hrane... Ove aktivnosti nisu zakonom zabranjene, ali u krajnjem slucaju, ako se dokazu mogu biti otezavajuca okolnost u slucaju saobracajne nezgode.
Ako govorimo o bezbednosti, ne moramo samo biti fokusirani na zakon vec mozemo, ali i moramo preduzeti dodatne mere u cilju bezbednog ponasanja u saobracaju.
Re: Bezbednost u saobracaju
jerotije napisao:To dokazivanje da se telefon moze koristiti sasvim bezbedno je bilo u kontekstu price na forumu, nema veze sa zakonom i sudjenjem. Ne znam jesi li pratio, pojedinci su tvrdili da je nebezbedno koristiti telefon i sa handsfree-jem, pa se to odnosilo da njihove tvrdnje.
Evo, imam jedno pitanje za vas sto mislite da sam kriv jer nisam propustio pesaka. Zamislite da je umesto krajnje desne trake trotoar i da su pozicije pesaka i mog auta iste. U tom slucaju, pesak bi bio na trotoaru na 2 metra od pesackog u trenutku kada prelazim preko istog. Da li biste i onda mislili da sam kriv?
Upotreba hands free uredjaja je takodje nebezbedna, kao i vodjenje razgovora. S tim razlogom pojedine firme kontrolisu svoje zaposlene i zbog toga ih kaznjavaju. Psihosenzorna i psihomotorna opterecenja kod vozaca u urbanim sredinama su izrazena, pa svako dodatno opterecenje kao sto je razgovor bilo koje vrste bitno umanjuje opazanje i reakciju vozaca. Vise studija je to i dokazalo.
Medjutim, problem predstavljaju i druge aktivnosti kao sto je upotreba tableta, konzumiranje hrane... Ove aktivnosti nisu zakonom zabranjene, ali u krajnjem slucaju, ako se dokazu mogu biti otezavajuca okolnost u slucaju saobracajne nezgode.
Ako govorimo o bezbednosti, ne moramo samo biti fokusirani na zakon vec mozemo, ali i moramo preduzeti dodatne mere u cilju bezbednog ponasanja u saobracaju.
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Vidi, zgodna devojka u minicu moze da ima mnogo veci uticaj na psihomotorna i psihosenzorna opterecenja vozaca, pa minici, koliko znam, nisu jos uvek zabranjeni, kao ni telefoniranje sa handsfree uredjajem. Milion stvari, koje su sasvim legalne, odvuku paznju vozacu, narocito ako za volanom provodi vise sati dnevno. Zasto se zaustaviti samo na handsfree-ju, hajde da zabranimo i bilborde, razne reklame, audio uredjaje u autu, jedenje/pijenje u toku voznje, razgovor sa saputnicima i sl.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ceo taj zakon oko zabrane koriscenja telefona je po meni neka siva zona. Ni tamo ni ovamo.
Sme se razgovarati preko telefona ali se ne sme drzati telefon u ruci. Okacite telefon na drzac i pustite film i to je legalno...
Totalna glupost.
Poenta koriscenja telefona (ne razgovora) u voznji je to sto jednom rukom drzite isti a ne volan, ili gledate na fejs ili tviter a ne na put. Ali isto tako moze na isti nacin milion drugih stvari da vam jos gore skrecu paznju (kao npr gledanje konstantno u brzinu jer ce odmah da vas kazne ako prekoracite 1km preko) pa nikom nista.
Sme se razgovarati preko telefona ali se ne sme drzati telefon u ruci. Okacite telefon na drzac i pustite film i to je legalno...
Totalna glupost.
Poenta koriscenja telefona (ne razgovora) u voznji je to sto jednom rukom drzite isti a ne volan, ili gledate na fejs ili tviter a ne na put. Ali isto tako moze na isti nacin milion drugih stvari da vam jos gore skrecu paznju (kao npr gledanje konstantno u brzinu jer ce odmah da vas kazne ako prekoracite 1km preko) pa nikom nista.
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Slazem se. Dovoljno je procitati "uredjaj koji omogucava telefoniranje bez angazovanja ruku", pa da ti bude jasno kakav genije ga je pisao. I to sa drzanjem telefona u jednoj ruci bi takodje bilo glupo ako ne bi istovremeno zabranili drzanje bilo cega u ruci. Zasto bi drzanje sendvica bilo legalno, a telefona ne?
- Nicola Romeo
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 150ks '06
--------------------------------
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 115ks '02
--------------------------------
Ex Alfa Romeo 156 SW 2.0TS 16v 155ks '00.
-------------------------------- - Lokacija: Zvezdara
- Lokacija: Beograd
Post
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
Re: Bezbednost u saobracaju
Kad ga toliko tupite... A sta cemo sa ovima sto vrse iskopavanje, pa rolanje pronadjenog blaga To je ozbiljno psiho-fizicko naprezanje
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
da ne pametujem više, s obzirom da se ovde radi o mojoj struci. ukoliko nisi psihofizički sposoban da voziš onda to u krajnjoj liniji i ne treba da radiš. Očuvanje psihofizičkih sposobnosti je na tebi, a ukoliko ih imaš probleme sa psihofizičkim stanjem dužan si da se odazoveš na vanredni lekarski pregled kako bi se ista i utvrdila. prezentovao sam ti situaciju iz ugla struke i suda pošto je to jedini ugao iz koga će se ova situacija i sagledati, a dao sam ti i osnov za kakvu takvu odbranu. ako misliš da prođeš dobro kod sudije ili traži vezu ili se trudi da izbegneš pametovanje, jer će sudija isto velikodušno nagraditi.
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Jerotije mislim da ti je krajnje vreme da pravis decu, mnogo ti je dokon zivot
- bane
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 junior 1.4ts
Alfa Romeo 147 1,9jtdm - Lokacija: Novi sad
- Lokacija: Novi sad
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Sta je bre tebi dovoljno je sto on pravi sranja.
Zamisli da ih ima još troje cetvoro dece
Zamisli da ih ima još troje cetvoro dece
Lepo je videti da ARCS i dalje diše punim plućima i dokazuje da je jedan od najboljih automobilskih klubova u Srbiji. Ako ne i najbolji…
- Nicola Romeo
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 150ks '06
--------------------------------
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 115ks '02
--------------------------------
Ex Alfa Romeo 156 SW 2.0TS 16v 155ks '00.
-------------------------------- - Lokacija: Zvezdara
- Lokacija: Beograd
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo