Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Da, piše da je za VAG, prvenstveno i jeste, ali radi sa MES (MultiEcuScan). Taj se koristi prvenstveno za logove i kačenje na motorni ECU.
Ukoliko nećeš logove, uzmeš
http://www.kupujemprodajem.com/ELM-327- ... -oglas.htm
i žuti konektor
http://www.kupujemprodajem.com/MultiECU ... -oglas.htm
Ili, ukoliko ti nije skupo, sva 4(mada ne znam čemu ljubičasti služi)
http://www.kupujemprodajem.com/MultiECU ... -oglas.htm
Od software-a za dijagnostiku ja koristim samo MES, plaćenu verziju. Vidim da ima crackovanih verzija, ali zaista ne znam gde i kako da ih skineš. Postoji i free verzija, za koju mislim da bi ti bila sasvim dovoljna.
Ukoliko nećeš logove, uzmeš
http://www.kupujemprodajem.com/ELM-327- ... -oglas.htm
i žuti konektor
http://www.kupujemprodajem.com/MultiECU ... -oglas.htm
Ili, ukoliko ti nije skupo, sva 4(mada ne znam čemu ljubičasti služi)
http://www.kupujemprodajem.com/MultiECU ... -oglas.htm
Od software-a za dijagnostiku ja koristim samo MES, plaćenu verziju. Vidim da ima crackovanih verzija, ali zaista ne znam gde i kako da ih skineš. Postoji i free verzija, za koju mislim da bi ti bila sasvim dovoljna.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Da li je zamena za ovaj set kupiti kabl sa switch-om?
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Switch ne radi...bar meni nikad nije radio
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Znaci, uzmem onaj kabl od 2000din i zuti konektor, koji ide u taj kabl. I posle toga palim multiecuscan?
Koja je najsvezija verzija MES-a? Verujem da cu naci krekovan
Koja je najsvezija verzija MES-a? Verujem da cu naci krekovan
ALFAFORZAITALIA
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Proveri još jednom sa prodavcem da li je žuti adapter kompatibilan sa tim kablom, mada bi trebalo da jeste.
Što se software-a tiče, ne mogu da ti pomognem, ja sam iz te industrije, pa sam mišljenja da treba podržati programere. Pogotovo što ovo nije u pitanju velika software-ska kompanija koja dere narod.
Što se software-a tiče, ne mogu da ti pomognem, ja sam iz te industrije, pa sam mišljenja da treba podržati programere. Pogotovo što ovo nije u pitanju velika software-ska kompanija koja dere narod.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
- Macola
- Garaža: AR 147 1.6 105
- Lokacija: Zrenjanin
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ja sam uzeo VAG sa svičem i radi sve kako treba. Namučio sam se dok nisam shvatio da problem pravi FES koji je "ispao iz kamiona". Sa legalnom free verzijom sve radi.
Kad kažem sve mislim na sve ono što vag i free verzija FES-a mogu. Za neke stvari mora ELM.
Kad kažem sve mislim na sve ono što vag i free verzija FES-a mogu. Za neke stvari mora ELM.
Majstor ti je potpuno u pravu, ali ne govori istinu.
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
I meni Switch sljaka, malopre probao.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ljubicasti adapter kabl je za sibere.
Ima na netu da se skine mes3.1 cak sta vise cuo sam da se pojavila 3.5 verzija ali nema potrebe to juriti jer se updati uglavnom rade za najnovija kola.
Ima na netu da se skine mes3.1 cak sta vise cuo sam da se pojavila 3.5 verzija ali nema potrebe to juriti jer se updati uglavnom rade za najnovija kola.
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Sutra cu da kupim to, znaci ljubicasti nema potrebe. Uzecu ova 3 ostala onda. Hvala na ing
ALFAFORZAITALIA
- Puzo81
- Garaža: Alfa romeo 159 1.9Jtdm 180ks Lusso edition
- Lokacija: Novi Sad
Post
Opet se palila greška kada se alfa kilavi po gradu pa se sama obrise. Potvrdjeno da je crkla elektronika egr-a iakl su se cudli otkud na edc15 posle stavljanja plocice da se pali.
Posle mora idem na remap i egr off.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Pittatore napisao:Samo ako prsne elektronika u egr onda hoce da prijavi gresku, tada se gasi i dtc kod greske i raskacinje dzek sa njega za sva vremena.
Opet se palila greška kada se alfa kilavi po gradu pa se sama obrise. Potvrdjeno da je crkla elektronika egr-a iakl su se cudli otkud na edc15 posle stavljanja plocice da se pali.
Posle mora idem na remap i egr off.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Isti slučaj i sa ELM (sa adapterima).
Logove ili fajlove sa očitanim podacima FES / MES čuve u LOG folderu ili drugde gde odrediš.
Evo šta koji od adaptera pristupa
http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
Treba paziti jer su se pojavili jeftini interfejsi sa ko zna čijim kineskim čipovima i često ne rade.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
KKL/VAG Com sa prekidačem (imam) ili sa adapterima radi sasvim korektno sa FES ili MES.BobanR napisao:Da, piše da je za VAG, prvenstveno i jeste, ali radi sa MES (MultiEcuScan). Taj se koristi prvenstveno za logove i kačenje na motorni ECU.
Ukoliko nećeš logove, uzmeš
http://www.kupujemprodajem.com/ELM-327- ... -oglas.htm
i žuti konektor
http://www.kupujemprodajem.com/MultiECU ... -oglas.htm
Ili, ukoliko ti nije skupo, sva 4(mada ne znam čemu ljubičasti služi)
http://www.kupujemprodajem.com/MultiECU ... -oglas.htm
Od software-a za dijagnostiku ja koristim samo MES, plaćenu verziju. Vidim da ima crackovanih verzija, ali zaista ne znam gde i kako da ih skineš. Postoji i free verzija, za koju mislim da bi ti bila sasvim dovoljna.
Isti slučaj i sa ELM (sa adapterima).
Logove ili fajlove sa očitanim podacima FES / MES čuve u LOG folderu ili drugde gde odrediš.
Evo šta koji od adaptera pristupa
http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
Treba paziti jer su se pojavili jeftini interfejsi sa ko zna čijim kineskim čipovima i često ne rade.
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Možda je glupo pitanje ali ne zamerite...
zanima me oko provere kilometraže.
OK, uzmem https://www.kupujemprodajem.com/VAG-COM ... =110419535
i na laptop ubacim MES...
Povežem se i šta... izbaciće mi pravu KM iako na displeju pokazuje smanjenu (ako je dirana)
zanima me oko provere kilometraže.
OK, uzmem https://www.kupujemprodajem.com/VAG-COM ... =110419535
i na laptop ubacim MES...
Povežem se i šta... izbaciće mi pravu KM iako na displeju pokazuje smanjenu (ako je dirana)
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Nije milion posto sigurno, ali svakako dobra provera....Uz jos dosta parametara koje mozes ocitati
ALFAFORZAITALIA
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Vraćanje kilometraže se ne može provaliti iz mes-a...Provereno.freedom napisao:Možda je glupo pitanje ali ne zamerite...
zanima me oko provere kilometraže.
OK, uzmem https://www.kupujemprodajem.com/VAG-COM ... =110419535
i na laptop ubacim MES...
Povežem se i šta... izbaciće mi pravu KM iako na displeju pokazuje smanjenu (ako je dirana)
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Kako može, ako može?
I može li ova "hobi" dijagnostika da pomogne pri kupovini automobila, generalno?
I može li ova "hobi" dijagnostika da pomogne pri kupovini automobila, generalno?
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
moze ako spusti kilometrazu a zaboravi da smanji broj zamena ulja ili broj regeracija dpf-a ali i to moze pa retko ko od prevaranata to zaboravi. Pogledaj to u mesu da li se poklapa...
Sent from my XT1650 using Tapatalk
Sent from my XT1650 using Tapatalk
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Danas mi izbaci gresku p2111 mothorised throttle
https://s26.postimg.org/lylp7t87d/IMG_2 ... 090631.jpg
(Morao sam ovako da slikam, laptop me nesto zeza nece da se prikaci na net)
Guglao sam malo i nisam bas razumeo o cemu se radi...Neki pominju klapne na usisnoj a ja njih nemam jer je 8v...Zna li neko o cemu je rec? Na kontrolnoj tabli ne izbacuje nista, niti ja bilo sta primecujem u voznji...
Drugo pitanje, zbog kojeg sam i kacio dijagnostiku jutros, je dpf. Svakako planiram uskoro da ga skidam ali me zanima nesto. Koliki je normalan interval regeneracije i koliki je normalan procenat zapusenosti nakon sto odradi regeneraciju. Meni radi na nekih 350km, i oko 20% je zapusen kad se regenerise.
https://s26.postimg.org/lylp7t87d/IMG_2 ... 090631.jpg
(Morao sam ovako da slikam, laptop me nesto zeza nece da se prikaci na net)
Guglao sam malo i nisam bas razumeo o cemu se radi...Neki pominju klapne na usisnoj a ja njih nemam jer je 8v...Zna li neko o cemu je rec? Na kontrolnoj tabli ne izbacuje nista, niti ja bilo sta primecujem u voznji...
Drugo pitanje, zbog kojeg sam i kacio dijagnostiku jutros, je dpf. Svakako planiram uskoro da ga skidam ali me zanima nesto. Koliki je normalan interval regeneracije i koliki je normalan procenat zapusenosti nakon sto odradi regeneraciju. Meni radi na nekih 350km, i oko 20% je zapusen kad se regenerise.
ALFAFORZAITALIA
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Meni je na zadnjoj proveri 436km avg poslednjih 5 regeneracija (prema AlfaOBD apk.). Svakako leti napolje asap.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
to sto pise da je 20%, ne znaci da je stvarno 20% zapusen. Moze biti i da je u realnosti i 80%. Mes pravi proracun na osnovu nekih parametara. Znam slucajeva gde je danas bilo 30% a za nedelju dana 100%, a auto presao za tih nedelju dana 50km. Ako previse cesto pravi regeneraciju onda je za menjanje, ili se povecala potrosnja, ili mu se gubi snaga...
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Kad se obavi regeneracija pise 20-25%, a obicno na nekih 300-350km opet radi, sad ja ne znam da li je to ucestalo ili nije
ALFAFORZAITALIA
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Meni je pre vadjenja bila prosecna na 498 km, i smesna neka zapusenost
Al sam ipak izvadio..
Al sam ipak izvadio..
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
https://www.kupujemprodajem.com/MultiEC ... -oglas.htm
VAG KKL 2000 + Adapteri 3000 = 5000
VAG KKL sa switchem = 3000
Ako VAGcom KKL + switch radi što i VAGcom KKL + 4 adaptera?
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
https://www.kupujemprodajem.com/VagCom- ... -oglas.htmZika napisao: KKL/VAG Com sa prekidačem (imam) ili sa adapterima radi sasvim korektno sa FES ili MES.
...
Treba paziti jer su se pojavili jeftini interfejsi sa ko zna čijim kineskim čipovima i često ne rade.
https://www.kupujemprodajem.com/MultiEC ... -oglas.htm
VAG KKL 2000 + Adapteri 3000 = 5000
VAG KKL sa switchem = 3000
Ako VAGcom KKL + switch radi što i VAGcom KKL + 4 adaptera?
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- Ntop
- Garaža: Fiat Stilo
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Zamolio bih nekog ko se razume da pogleda sta ovde nije uredu. U pitanju je Stilo 1.9 JTD 16V 103KW. EGR nije zatvoren, MAF i MAP ocisceni. Nema dobro ubrzanje kao sto je imao i ima dima i na manjim obrtajima. Ne trosi ulje, turbina nema lufta...
Koliko vidim Intake air quantity mi je manji od zadatog kad ubrzavam, ali je ok na nizim obrtajima. Da li to znaci da vuce negde falsh posle protokomera kad je vakuum veci ili tako treba kad postoji EGR?
Da li neko ima ideju sta da pogledam dalje?
Koliko vidim Intake air quantity mi je manji od zadatog kad ubrzavam, ali je ok na nizim obrtajima. Da li to znaci da vuce negde falsh posle protokomera kad je vakuum veci ili tako treba kad postoji EGR?
Da li neko ima ideju sta da pogledam dalje?