Alfa Romeo Stelvio (SUV)
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Stelvio (SUV)
Kod nabijanja snage je problem turbo rupe. Zato je važan 48V kod 350 KS. Nije samo stvar potrošnje. Da nije tih 48V ja bih kod te snage bio za V6. Ovako i ne baš, a pogotovo ne ako ima i električni turbo. Naravno sa 48V ide dodatna baterija itd. Ali to može biti iskorišteno za bolji raspored mase nego bi bio sa V6. Evo npr. Giulia QV mjereno na testu sa automatikom ima raspored mase 53:47. Sumnjam da bi bilo bolje i da je V6 slabiji. Čak bi možda bilo lošije jer ne bi straga imala TV diferencijal koji nije lagan.
Vidjet ćemo što će biti sa V6 dizelom. Radi se na tome.
Radi se i na slabijem V6 benzincu kod većih modela Alfe. No tu mislim da za QV ovih 510 KS neće biti dosta. Kako nabiti veću snagu iz V6 bez turbo rupe. E to će biti pitanje. Može li se ići na VTG? Možda. Nisu česta pojava kod benzinaca, imaju mana.
I naravno kod manjih modela 1.3 turbaci. Točnije 1332 cc za razliku od dosadašnjih 1368 i aluminijski blok.
Vidjet ćemo što će biti sa V6 dizelom. Radi se na tome.
Radi se i na slabijem V6 benzincu kod većih modela Alfe. No tu mislim da za QV ovih 510 KS neće biti dosta. Kako nabiti veću snagu iz V6 bez turbo rupe. E to će biti pitanje. Može li se ići na VTG? Možda. Nisu česta pojava kod benzinaca, imaju mana.
I naravno kod manjih modela 1.3 turbaci. Točnije 1332 cc za razliku od dosadašnjih 1368 i aluminijski blok.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
U Evropi je downsizing uzeo maha i sasvim je poželjan pa je kupcu nebitno odakle će mu biti isporučena takva snaga i performanse. Ameri će dobiti svoje, mada još uvek ima mnogo onih koji smatraju da sve ispod V8 nije ozbiljan motor. Doduše očekujem da se pre ili kasnije i kod njih počne menjati stara filozofija "no replacement for displacement".
Dizelaši već nisu u sferi mojih interesovanja, ali su apsolutno neophodni i siguran sam da će imati dobru ponudu. Uostalom odavno su pokazali da mogu i znaju...
Re: Alfa Romeo Stelvio (SUV)
Mislim da je ovo sasvim OK i da nema neke specijalne praznine, a da se ima novca na bacanje moglo bi se dodatno titrati zahtevnoj klijenteli. Ako uzmemo samo proste cifre, najjači će ubrzavati za 4 sekunde, a prvi sledeći za 5,5. Imaš i slabije navijen dvolitraš i to bi bilo to što se tiče benzinaca osim ako ne misliš da i Alfi treba neki 1.4 litraš od 125 KS poput Skode Kodiaq što verujem da bi bilo besmisleno za takav automobil.Shanirani napisao:Nedostaje tu jos par motora da popuni prazninu.
U Evropi je downsizing uzeo maha i sasvim je poželjan pa je kupcu nebitno odakle će mu biti isporučena takva snaga i performanse. Ameri će dobiti svoje, mada još uvek ima mnogo onih koji smatraju da sve ispod V8 nije ozbiljan motor. Doduše očekujem da se pre ili kasnije i kod njih počne menjati stara filozofija "no replacement for displacement".
Dizelaši već nisu u sferi mojih interesovanja, ali su apsolutno neophodni i siguran sam da će imati dobru ponudu. Uostalom odavno su pokazali da mogu i znaju...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Stelvio (SUV)
Steva QV na Nurburgringu.
Steva QV Q4 isto...
Bmw je predstavio novi X3, jako vazan konkurent Stevi.
Uprkos novoj platformi Steva je i dalje najlaksi u klasi.
Steva QV Q4 isto...
Bmw je predstavio novi X3, jako vazan konkurent Stevi.
Uprkos novoj platformi Steva je i dalje najlaksi u klasi.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Alfa Romeo Stelvio (SUV)
Gledao danas crveni Stelvio u saobraćaju i izgleda kao kad neko prdne u Đulki.
Nekako daleko blaži utisak u odnosu na gore pomenutu.
Nekako daleko blaži utisak u odnosu na gore pomenutu.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
[video][/video]
Re: Alfa Romeo Stelvio (SUV)
Ima već preko tjedan da sam ovo rekao, a tek sada ga snimili.2600 napisao:Stevo od jučer na Nurburgu.
[video][/video]
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Stelvio (SUV)
Moram reći da mi novi X3 ulijeva povjerenje. Povjerenje da je Stevo jedan jedini izdanak SUV klase koji je svoren za uživanje na cesti.
Isto tako ne očekujem puno od sljedeće Serije 3 ako je ovo osnova.
Pa oni forsiraju digitalni kokpit, 10,2" novi infotainment koji sada ima i touch, nekakva 3D stražnja svjetla.
Tehniku ne spominju. Jasno je zašto. Nisu postigli značajno smanjenje mase, a sprijeda je još uvijek McPherson.
Isto tako ne očekujem puno od sljedeće Serije 3 ako je ovo osnova.
Pa oni forsiraju digitalni kokpit, 10,2" novi infotainment koji sada ima i touch, nekakva 3D stražnja svjetla.
Tehniku ne spominju. Jasno je zašto. Nisu postigli značajno smanjenje mase, a sprijeda je još uvijek McPherson.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Stelvio (SUV)
Audi podbacio... XC60 još ima dosta stare verzije kod ovog broja, a ona ide na jako velikim akcijama. Stelvio je dostupan još u dosta limitiranim količinama.
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Stelvio (SUV)
Uf kako bi mu legle felne u onoj tamno zlatnoj boji sa ovom zelenom varijantom....
ALFAFORZAITALIA
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Alfa Romeo Stelvio (SUV)
Nikad nisam gotivio zelene automobile, eventualno jaguar moze da prodje
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Stelvio (SUV)
I Stelvio poput Giulie odličan što se tiče sigurnosti odraslih putnika.
[video][/video]
[video][/video]
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Stelvio (SUV)
Njemački Auto Motor und Sport testirao Stelvio 2.0 280 KS.
Zaključak: Trebate li kupiti Stelvio? Ako ste kupac koji ne treba najmoderniji infotainment onda svakako da.
Prednosti: Ponuda prostora, vrlo kvalitetni materijali, udobna sjedala, snažan i tih motor, vrlo lagan za upravljanje, odlične kočnice, mnogo pomagala, jako siguran ESP, dobra potrošnja goriva.
Nedostaci: Navigacija nema promet u realnom vremenu, nervozan upravljač, preveliki shifteri, tvrdi amortizeri
Zaključak: Trebate li kupiti Stelvio? Ako ste kupac koji ne treba najmoderniji infotainment onda svakako da.
Prednosti: Ponuda prostora, vrlo kvalitetni materijali, udobna sjedala, snažan i tih motor, vrlo lagan za upravljanje, odlične kočnice, mnogo pomagala, jako siguran ESP, dobra potrošnja goriva.
Nedostaci: Navigacija nema promet u realnom vremenu, nervozan upravljač, preveliki shifteri, tvrdi amortizeri
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo Stelvio (SUV)
Sad su odjednom genijalni metalni shifteri sa Ferrarija na koji su svi svršavali postali mana...
Mogu da se složim da je precizan, ali lagan upravljač koji je kod Giulie bio za pohvalu, kod Stelvia kontraprodktivan zbog fizike džipova.
Da dodamo na listu prednosti: slabu preglednost pozadi, slabu klimatizaciju, buka točkova, buka motora u leru, mali izbor motorizacije, cena vozila, cena redovnog servisa
Što se tiče prednosti tu su: lak ulazak u vozilo, dosta praktičnih detalja, duga garancija, bogata serijska oprema, dobar menjač,
Mogu da se složim da je precizan, ali lagan upravljač koji je kod Giulie bio za pohvalu, kod Stelvia kontraprodktivan zbog fizike džipova.
Da dodamo na listu prednosti: slabu preglednost pozadi, slabu klimatizaciju, buka točkova, buka motora u leru, mali izbor motorizacije, cena vozila, cena redovnog servisa
Što se tiče prednosti tu su: lak ulazak u vozilo, dosta praktičnih detalja, duga garancija, bogata serijska oprema, dobar menjač,
Acqua-Olio-Benzina