Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Dragi Alfisti, danas je sponzor našeg kluba, AK Kole, omogućio probnu vožnju nove Giulie, za članove našeg kluba.
Ono koji su bili u prilici da testiraju mašine, izneće ovde svoje utiske i zapažanja.
ARCS se zahvaljuje Auto kući "Kole" na ukazanoj prilici i ukupnom događaju!
Ono koji su bili u prilici da testiraju mašine, izneće ovde svoje utiske i zapažanja.
ARCS se zahvaljuje Auto kući "Kole" na ukazanoj prilici i ukupnom događaju!
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Odlična organizacija, izvanredna ekipa, nestvarno sjajna Giulia. Hvala svima, AK Kole na gostoprimstvu i mogućnosti da uživamo u ovom izvanrednom automobilu, ARCS-u i svim kolegama na sjajnom druženju.
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Odlicna organizacija od strane AK Kole a i od strane ARCS. Hvala svima na dobrom druzenju i lepom iskustvu.
[video][/video]
Cekam klip kolege koji je snimao sa gopro sa zadnjeg sedista dok sam je muski stiskao
[video][/video]
Cekam klip kolege koji je snimao sa gopro sa zadnjeg sedista dok sam je muski stiskao
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Treba da se skine kapa AK Kole sto postuju klub i ljubitelje marke. Nije sve u parama!
- Lozickovic
- Drug Član
- Garaža: Curr. Alfa Romeo Spider 916
ex. Alfa Romeo 159
ex. Alfa Romeo MiTo
ex. Alfa Romeo 147
ex. Alfa Romeo 166
ex. Alfa Romeo GTV
ex. Alfa Romeo 155 Silverstone - Lokacija: Zaječar
- Lokacija: Zaječar
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Šta da se kaže o ovim kolima što već nije rečeno od strane poznatih novinara...
Da krenemo od onoga što prvo upada u oko, a to je dizajn... Imali smo prilike da ju vidimo u "AK Kole" na svečanom otvaranju uporedno pored QV modela, ali ovaj put je bilo na asfaltu, oči u oči sa ovim zverskim ali elegantnim automobilom.
Kad ste dobro i detaljno pregledali spoljašnost, onda ide sledeći korak, a to je ulazak u neverovatnu kabinu.
Tu je apsolutno sve na svom mestu, i ono što je najbitnije od svega neverovatno je jednostavno za korišćenje. Sve ima smisla. Interijer je prelepo osmišljen, korišćeni su kvalitetni materijali, sve deluje dugotrajno, mesta ima sasvim dovoljno i napred i na zadnjoj klupi. Pogotovo mi se dopada osećaj ušuškanosti, osećate se veoma sigurno iza volana ovog automobila. Jedina mada koja je meni zapala za oko je gepek. Jednostavno smatram da su mogli da naprave dosta veći gepek, ali Bože moj, nije smak sveta.
Ako želite da se igrate sa snagom i ponašanjem automobila imate jednostavan točkić i pomoću njega birate da li želite Dynamic Normal Allweather.
Allweather nisam probao, ali uskraćuje snagu i sitem protiv proklizavanja je tu da vam pomogne i oduzme snagu u svakom trenutku kada on oseti da se gubi kontakt sa podlogom. (pogodno za otežane vremenske uslove)
Potom imate Normal mode, koji auto pretvara u veoma udobnu limuzinu za svaki dan. Auto prosto upija rupe, jako je mekan na gasu i nema oštrinu, sto je fenomenalno za svakodnevnu vožnju. Volan je isto tako dosta lakši i auto nerado prelazi u veće obrtaje.
I naravno tu je personalno moj omiljeni mod, Dynamic koji ovu neverovatno udobnu limuzinu pretvara u nešto neverovatno... Ja sam i dalje u šoku da samo jedno dugme može da promeni auto u ono za čime svi težimo... Za pravim rasnim Alfa Romeo automobilom. Ogibljenje postaje kruće, počinjete da osećate neravnine, volan je daleko direktniji i teži, odziv na gas je instantan i auto se vrti do 5000RPM sa zadovoljstvom. I preko svega toga čujete zvuk dizela, da da dobro ste pročitali zvuk dizela.
A kad smo kod dizel agregata i to kakvog dizel agregata! Ono što se moglo primetiti da je svako posle završene vožnje prokomentarisao, "nikada ne bih rekao da je ovo dizel."
U pitanju je 2.2 Multijet sa 180KS i 450NM obrtnog momenta. Da da ovaj Bogovski motor postiže brzinu od čak 230KMH, lično sam ga vozio do 200KMH i definitivno verujem da može da dostigne maksimalnu brzinu koju su mu prepisali u fabrici. Ono što je fascinantno je to što mu je snaga linearna, nema turbo rupe i motor konstantno i jako vuče u kojim god obrtajima da se nalazite. Zvuk motora na leru je veoma tih i mekan, skoro pa kao da je benzinac, a u toku vožnje je prisutan i ima jako prijatnu i tipično Žabarsku notu.
Ali naravno, džabe sav taj trud ako tu snagu nema ko da prenese na zadnje točkove, a hvala Bogu ovde ima... Alfa koju smo testirali je imala automatski menjač sa 8 brzina i rikvercom. Mogu da kažem sa zadovoljstvom da je ovo jedan od najboljih automatskih menjača sa kojim sam imao prilike da rukujem. U automatskom modu prenos je tako gladak tako prefinjen da ni ne osetite prenos. Dok ste trepnuli već ste u 7-moj brzini, a da toga niste ni svesni.
Naravno pružio sam šansu da auto sam menja brzine umesto mene, ali sam ubrzo ja uzeo stvar u svoje ruke i malo se poigrao sa prenosom. Ono što je mene fasciniralo je brzina i odziv menjača na manuelnom modu. Koliko taknete palicu ka napred ili nazad, istog trenutka dobijete brzinu, nema čekanja ili odugovlačenja, istog trena se to desi i moram priznati da je manuelni mod daleko zabavniji za vožnju od automatskog, vi kontrolišete koliko želite da se zadržite u obrtajima, ili da prešaltate u niže, drugim rečima, vi imate kontrolu nad snagom.
Ono što isto moram pomenuti je ogibiljenje koje je malo reći neverovatno. Imali smo jednu krivinu (udicu) u koju smo ušli sa 80kmh. Auto se nije pobunio ni u jednom trenutku, nije ni upalio sitem protiv proklizavanja, nisu ni gume zaškripale, jednostavno je to podneo kao da se ništa nije desilo, dok smo se mi u kabini zalepili za suprotnu stanu od G sile autić je samo odradio ono što mu je zadato.
Osećaj automobila na volanu je takođe jedan od najboljih. Auto je veoma direktan na volanu, ali servo je malo čudan kada se auto ne pokreće jer ima progresivni elektronski servo uređaj i kada se auto ne pomera, volan postaje osetno lakši za motanje, ali čim se pokrenete dobija onu težinu kao da imate dobri stari servo uređaj.
Ali šta se desi kada imate takvu snagu, takav prenos, tako držanje u krivini, i morate naglo da zakočite? Ljudi iz Alfe Romeo su i o tome mislili. Kočnice su jezivo jake. Koliko sam ja razumeo tu se nalazi elektronski servo uređaj (ispravite me slobodno ako grešim) ali osećaj na papučici je isti kao i sa normalnim servo uređajem, samo što auto staje instantno. Mi smo se kretali ako se nevaram oko 130kmh kada sam malo jače pritisnuo kočnicu, svi smo poleteli napred. Takvu silu zaustavljanja nisam osetio ni u ozbiljnim sportskim automobilima u kojim sam imao prilike da se vozim. Prosto sam fasciniran da taj auto ima toliku moć zaustavljanja.
Ne znam šta više da pišem o ovom neverovatnom primerku...
Auto je ostavio toliko veliki utisak na mene da jednostavno se nadam da ću ga kad-tad imati. za 10 godina za 10 godina.
Neću da lažem prvi put kad je izašla nije imala VAU efekat kao 159, ali što više prolazi vreme postaje sve lepša i lepša i lepša... I sada kada sam imao prilike da probam ovu zver od automobila, sve kockice su se složile i nazad imam pravu sliku šta su Italijani napravili...
I za kraj veliko hvala AK Kole što su nam dopustili da okusimo ovaj auto makar na kratko, i još veće hvala mom ARCS klubu što mi je pružio priliku za ovako nešto.
Hvala vam do neba ljudi.
Da krenemo od onoga što prvo upada u oko, a to je dizajn... Imali smo prilike da ju vidimo u "AK Kole" na svečanom otvaranju uporedno pored QV modela, ali ovaj put je bilo na asfaltu, oči u oči sa ovim zverskim ali elegantnim automobilom.
Kad ste dobro i detaljno pregledali spoljašnost, onda ide sledeći korak, a to je ulazak u neverovatnu kabinu.
Tu je apsolutno sve na svom mestu, i ono što je najbitnije od svega neverovatno je jednostavno za korišćenje. Sve ima smisla. Interijer je prelepo osmišljen, korišćeni su kvalitetni materijali, sve deluje dugotrajno, mesta ima sasvim dovoljno i napred i na zadnjoj klupi. Pogotovo mi se dopada osećaj ušuškanosti, osećate se veoma sigurno iza volana ovog automobila. Jedina mada koja je meni zapala za oko je gepek. Jednostavno smatram da su mogli da naprave dosta veći gepek, ali Bože moj, nije smak sveta.
Ako želite da se igrate sa snagom i ponašanjem automobila imate jednostavan točkić i pomoću njega birate da li želite Dynamic Normal Allweather.
Allweather nisam probao, ali uskraćuje snagu i sitem protiv proklizavanja je tu da vam pomogne i oduzme snagu u svakom trenutku kada on oseti da se gubi kontakt sa podlogom. (pogodno za otežane vremenske uslove)
Potom imate Normal mode, koji auto pretvara u veoma udobnu limuzinu za svaki dan. Auto prosto upija rupe, jako je mekan na gasu i nema oštrinu, sto je fenomenalno za svakodnevnu vožnju. Volan je isto tako dosta lakši i auto nerado prelazi u veće obrtaje.
I naravno tu je personalno moj omiljeni mod, Dynamic koji ovu neverovatno udobnu limuzinu pretvara u nešto neverovatno... Ja sam i dalje u šoku da samo jedno dugme može da promeni auto u ono za čime svi težimo... Za pravim rasnim Alfa Romeo automobilom. Ogibljenje postaje kruće, počinjete da osećate neravnine, volan je daleko direktniji i teži, odziv na gas je instantan i auto se vrti do 5000RPM sa zadovoljstvom. I preko svega toga čujete zvuk dizela, da da dobro ste pročitali zvuk dizela.
A kad smo kod dizel agregata i to kakvog dizel agregata! Ono što se moglo primetiti da je svako posle završene vožnje prokomentarisao, "nikada ne bih rekao da je ovo dizel."
U pitanju je 2.2 Multijet sa 180KS i 450NM obrtnog momenta. Da da ovaj Bogovski motor postiže brzinu od čak 230KMH, lično sam ga vozio do 200KMH i definitivno verujem da može da dostigne maksimalnu brzinu koju su mu prepisali u fabrici. Ono što je fascinantno je to što mu je snaga linearna, nema turbo rupe i motor konstantno i jako vuče u kojim god obrtajima da se nalazite. Zvuk motora na leru je veoma tih i mekan, skoro pa kao da je benzinac, a u toku vožnje je prisutan i ima jako prijatnu i tipično Žabarsku notu.
Ali naravno, džabe sav taj trud ako tu snagu nema ko da prenese na zadnje točkove, a hvala Bogu ovde ima... Alfa koju smo testirali je imala automatski menjač sa 8 brzina i rikvercom. Mogu da kažem sa zadovoljstvom da je ovo jedan od najboljih automatskih menjača sa kojim sam imao prilike da rukujem. U automatskom modu prenos je tako gladak tako prefinjen da ni ne osetite prenos. Dok ste trepnuli već ste u 7-moj brzini, a da toga niste ni svesni.
Naravno pružio sam šansu da auto sam menja brzine umesto mene, ali sam ubrzo ja uzeo stvar u svoje ruke i malo se poigrao sa prenosom. Ono što je mene fasciniralo je brzina i odziv menjača na manuelnom modu. Koliko taknete palicu ka napred ili nazad, istog trenutka dobijete brzinu, nema čekanja ili odugovlačenja, istog trena se to desi i moram priznati da je manuelni mod daleko zabavniji za vožnju od automatskog, vi kontrolišete koliko želite da se zadržite u obrtajima, ili da prešaltate u niže, drugim rečima, vi imate kontrolu nad snagom.
Ono što isto moram pomenuti je ogibiljenje koje je malo reći neverovatno. Imali smo jednu krivinu (udicu) u koju smo ušli sa 80kmh. Auto se nije pobunio ni u jednom trenutku, nije ni upalio sitem protiv proklizavanja, nisu ni gume zaškripale, jednostavno je to podneo kao da se ništa nije desilo, dok smo se mi u kabini zalepili za suprotnu stanu od G sile autić je samo odradio ono što mu je zadato.
Osećaj automobila na volanu je takođe jedan od najboljih. Auto je veoma direktan na volanu, ali servo je malo čudan kada se auto ne pokreće jer ima progresivni elektronski servo uređaj i kada se auto ne pomera, volan postaje osetno lakši za motanje, ali čim se pokrenete dobija onu težinu kao da imate dobri stari servo uređaj.
Ali šta se desi kada imate takvu snagu, takav prenos, tako držanje u krivini, i morate naglo da zakočite? Ljudi iz Alfe Romeo su i o tome mislili. Kočnice su jezivo jake. Koliko sam ja razumeo tu se nalazi elektronski servo uređaj (ispravite me slobodno ako grešim) ali osećaj na papučici je isti kao i sa normalnim servo uređajem, samo što auto staje instantno. Mi smo se kretali ako se nevaram oko 130kmh kada sam malo jače pritisnuo kočnicu, svi smo poleteli napred. Takvu silu zaustavljanja nisam osetio ni u ozbiljnim sportskim automobilima u kojim sam imao prilike da se vozim. Prosto sam fasciniran da taj auto ima toliku moć zaustavljanja.
Ne znam šta više da pišem o ovom neverovatnom primerku...
Auto je ostavio toliko veliki utisak na mene da jednostavno se nadam da ću ga kad-tad imati. za 10 godina za 10 godina.
Neću da lažem prvi put kad je izašla nije imala VAU efekat kao 159, ali što više prolazi vreme postaje sve lepša i lepša i lepša... I sada kada sam imao prilike da probam ovu zver od automobila, sve kockice su se složile i nazad imam pravu sliku šta su Italijani napravili...
I za kraj veliko hvala AK Kole što su nam dopustili da okusimo ovaj auto makar na kratko, i još veće hvala mom ARCS klubu što mi je pružio priliku za ovako nešto.
Hvala vam do neba ljudi.
WUUUuTUTUTUUUTUUUUU PAF kleKleKlekLekLe
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Tomo, lepo si ovo napisao...
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Bravo Tomo, odlican tekst!
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Pre svega, ovo mora da se jos jednom kaze: Ljudi iz AK Kole su nas dvorili kao kraljeve koji su dosli da svi do jednog taj dan popazare sve sa lagera. Ne postoji ekipa koja je bolje volela i ispostovala Alfiste kao sto oni rade. Bog vam dao zdravlja i da radite jos dugo i uspesno!
Sad o Djuliji:
Ozbiljan sportski sedan premijum klase, najbolji po testovima vise ozbiljnih rezezenata sirom sveta. Ono sto je Alfa pre svih zapocela sezdesetih sa prvom, sad se vratila na zasluzeni tron u tom segmentu sa poslednjom Djulijom!
Licni ugao:
Posle blamiranja sa automatikom i vezivanja leve noge za vrata, krenusmo u voznju. Posle 5 sekundi semafor. Gasi se motor. Kaze Vlado (Ijacic, suvozac): "E, deki, ugasi start-stop leba ti, eno ga dugme pored vrata". Krecemo...
Pedala gasa ona letva sa sarkom na patosu, ceo zivot vozim one koje vise sa plafona, pa sam na nju najvise obratio paznju... Ceo hod je oko 5-6cm. Prva polovina kao u vazduh, druga polovina kao da se u otpor ukljuci jos jedna opruga, cisto da vas pita da li ste normalni, i taman pomislite da ste dosli do kraja, kad ono knock taster jos 5mm ispod patosa, za situacije "vadi me iz ovoga ali odmah" kad se otvara sve sto postoji. posle par stotina metara, Vlado prebacuje na D... Preko celog ekrana vam se prikaze rendgenski snimak Djulije gde se zacrveni sve sto ste pretvorili u cvrsce, jace, brze, bolje... Ukratko "D" znaci Alfa. "N" je normalni auto predvidjen za novopecene Alfiste kojima je vazna ekonomija, a "A" za kukavice sto voze po kisi u krivini.
Dakle - D. Tezak volan, tvrdo vesanje, veca snaga, nema start-stop nema zaezanja nema vise normalno nista.
140-180 iz zezanja sa par stiskanja pedale... menjac se ne oseca, indikacija u kojoj ste brzini se ne vidi, premium madafaka... sta gledas u cajgere, gledaj na put.
Osnovna stvar (ako niste svakodnevni vozac isljucivo 75-ce sa turbo ili V6 motorom) na koju treba da obratite paznju je - zadnja vuca. Nema zezanja nema opustanja ni sekund. Ni delic sekunde. Plasite se krivina kao Djavo Krsta ili ce vas preteci dupe. Nama se to nije desilo ali pogledajte neiskusne po netu, ogroman je broj izletanja Djulija... RWD je kao da jasete besnog bika na steroidima. Znaci polako pa pun gas.
Preglednost za mene niskog 174cm je odlicna, hauba se spusta do branika i vidi se tik ispred kola. zbog zadnje vuce, ne propinje se i sve je ultrapregledno i osecate se sigurno. O kvalitetu materijala volana sedista i kokpita je sve receno, da ne ponavljam...
U povratku sam uspeo nekako da toliko sporo vozim da me je druga posada pretekla i najzad sam probao kocnice! Najavio sam Vladi, on se rukama i nogama dobro odupro o patos i kokpit, i krece ludilo. Sa 140 na 0km/h zaustavljanje je cirkus. Alfa pali neke ludacke modove, automatski sva cetiri migavca, pale se neka luda upozorenja, sve klikce, sija, bik se otima, uz malu kontrolu na volanu, zaustavismo ga u traci! Uh. 0. Nista ABS, nista proklizavanje, gume, vesanje i kocnice su za medalju! Napomena - ovo je bilo sa totalno hladnim kocnicama, bas sam hteo da vidim kako ce da reaguje u realnoj pretnji koja se cesto desava na auto-putu... Svaka cast.
Opet smo se malo igrali dugmicima i krstarili, na 150-160 sto je realno krstarenje, jedva se malo cuje huk od spolja, retrovizori su zaista kamionski!!! Zvuk motora prijatan, dubok, lep i melodican. Ko bi rekao, dizel...
Slatko ali kratko, vratismo se u stab i to je to od mene, ukratko hahahahhh
Hvala ARCS, hvala Kole!
Sad o Djuliji:
Ozbiljan sportski sedan premijum klase, najbolji po testovima vise ozbiljnih rezezenata sirom sveta. Ono sto je Alfa pre svih zapocela sezdesetih sa prvom, sad se vratila na zasluzeni tron u tom segmentu sa poslednjom Djulijom!
Licni ugao:
Posle blamiranja sa automatikom i vezivanja leve noge za vrata, krenusmo u voznju. Posle 5 sekundi semafor. Gasi se motor. Kaze Vlado (Ijacic, suvozac): "E, deki, ugasi start-stop leba ti, eno ga dugme pored vrata". Krecemo...
Pedala gasa ona letva sa sarkom na patosu, ceo zivot vozim one koje vise sa plafona, pa sam na nju najvise obratio paznju... Ceo hod je oko 5-6cm. Prva polovina kao u vazduh, druga polovina kao da se u otpor ukljuci jos jedna opruga, cisto da vas pita da li ste normalni, i taman pomislite da ste dosli do kraja, kad ono knock taster jos 5mm ispod patosa, za situacije "vadi me iz ovoga ali odmah" kad se otvara sve sto postoji. posle par stotina metara, Vlado prebacuje na D... Preko celog ekrana vam se prikaze rendgenski snimak Djulije gde se zacrveni sve sto ste pretvorili u cvrsce, jace, brze, bolje... Ukratko "D" znaci Alfa. "N" je normalni auto predvidjen za novopecene Alfiste kojima je vazna ekonomija, a "A" za kukavice sto voze po kisi u krivini.
Dakle - D. Tezak volan, tvrdo vesanje, veca snaga, nema start-stop nema zaezanja nema vise normalno nista.
140-180 iz zezanja sa par stiskanja pedale... menjac se ne oseca, indikacija u kojoj ste brzini se ne vidi, premium madafaka... sta gledas u cajgere, gledaj na put.
Osnovna stvar (ako niste svakodnevni vozac isljucivo 75-ce sa turbo ili V6 motorom) na koju treba da obratite paznju je - zadnja vuca. Nema zezanja nema opustanja ni sekund. Ni delic sekunde. Plasite se krivina kao Djavo Krsta ili ce vas preteci dupe. Nama se to nije desilo ali pogledajte neiskusne po netu, ogroman je broj izletanja Djulija... RWD je kao da jasete besnog bika na steroidima. Znaci polako pa pun gas.
Preglednost za mene niskog 174cm je odlicna, hauba se spusta do branika i vidi se tik ispred kola. zbog zadnje vuce, ne propinje se i sve je ultrapregledno i osecate se sigurno. O kvalitetu materijala volana sedista i kokpita je sve receno, da ne ponavljam...
U povratku sam uspeo nekako da toliko sporo vozim da me je druga posada pretekla i najzad sam probao kocnice! Najavio sam Vladi, on se rukama i nogama dobro odupro o patos i kokpit, i krece ludilo. Sa 140 na 0km/h zaustavljanje je cirkus. Alfa pali neke ludacke modove, automatski sva cetiri migavca, pale se neka luda upozorenja, sve klikce, sija, bik se otima, uz malu kontrolu na volanu, zaustavismo ga u traci! Uh. 0. Nista ABS, nista proklizavanje, gume, vesanje i kocnice su za medalju! Napomena - ovo je bilo sa totalno hladnim kocnicama, bas sam hteo da vidim kako ce da reaguje u realnoj pretnji koja se cesto desava na auto-putu... Svaka cast.
Opet smo se malo igrali dugmicima i krstarili, na 150-160 sto je realno krstarenje, jedva se malo cuje huk od spolja, retrovizori su zaista kamionski!!! Zvuk motora prijatan, dubok, lep i melodican. Ko bi rekao, dizel...
Slatko ali kratko, vratismo se u stab i to je to od mene, ukratko hahahahhh
Hvala ARCS, hvala Kole!
- motorhead
- Drug Član
- Garaža: Giulietta 1.6 mjet 105ks
Audi Avant B8 - Lokacija: beograd
- tenore166
- Drug Član
- Garaža: Nekad:156 2.0 ts 155ks, 166 2.4 jtd 180ks,159 2.4 jtdm 210ksMiTo 1.4 gpl 120ks MiTo QV 180ks
Sad: Giulietta QV - Lokacija: Opovo
- Lokacija: Opovo
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Bravo, bravo...pa kako je moguće da "traktori" baš tako idu, i još sa automatskim menjačem????? ,
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Nadam se da vam je ova "najgora uprava" pruzila dobar gušt Ali to je samo deo onoga, što tek sledi
AK KOLE po obicaju ispostuje ARCS, kao svoje najrodjenije, stoga ce im se i klub maksimalno oduziti ...
Jos jednom, svaka cast momci na lepom ponasanju i druzenju, slike i utisci govore mnogo toga pozitivnog ...
Vidimo se na rostiljanju
AK KOLE po obicaju ispostuje ARCS, kao svoje najrodjenije, stoga ce im se i klub maksimalno oduziti ...
Jos jednom, svaka cast momci na lepom ponasanju i druzenju, slike i utisci govore mnogo toga pozitivnog ...
Vidimo se na rostiljanju
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Bas mi je zao sto nisam bio u prilici da budem tamo. Zanima me da li ste imali prilike da vozite obe varijante i kako vam se cini slabija verzija sa manuelnim menjacem, da li je tih 150 ks premalo za nju?
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Aha, ja sam razumeo da je jedna bila 150 ks sa manuelnim a druga 180 sa automatskim, moja greska.
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
Post
Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Prvo bila zabuna da je jedna 180, a jedna 150. Pa onda da je jedna 210 a jedna 180. I onda se ispostavi da su obe 180
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Većina je mislila da je jedna 150 ks a druga 180 ks.
Slike ću izbaciti posle, jedan jako lepo proveden dan sa ljudima koji su mi dragi i vozeći Giuliu. Autom sam oduševljen kao i ljudima iz AK Kole. Svaka čast!!!
Slike ću izbaciti posle, jedan jako lepo proveden dan sa ljudima koji su mi dragi i vozeći Giuliu. Autom sam oduševljen kao i ljudima iz AK Kole. Svaka čast!!!
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Foto-galerija na Facebook stranici ARCS. Nikola i Tomo, svaka čast!
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 173&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 173&type=3
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Petronija
- Drug Član
- Garaža: AR 33 1.7 16v QV '92.
AR 33 1.3 '93
AR 156 1.9 16v mjet '03 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Veliko hvala ak Kole i ARCS na organizaciji ovakvog dogadjaja.
Ja sam jos pod utiscima sinocnje voznje, koliko je auto ususkan, udoban i precizan za voznju da sa 140 daje osecaj kao da se vozite nekih 80 kmh. Meni je prvi auto sa automatikom i brinulo me kakva ce biti voznja i snalazenje ali sam prijatno iznenadjen. Po ulasku je bilo leva noga obavezno na oslonac da nebi trazio kvacilo a desna gas kocnica i teraj. Voznja u d modu i dinamik na selektoru i eto na pravcu 140 a ne osetis, iako je meni licno bila frka za ozbiljnije stiskanje imao sam priliku da osetim i skoro maksimalnu brzinu, a uhvatio sam sebe da vise pratim sa nevericom brzinu i obrtaje motora nego put ispred sebe. Probao sam i manuelni mod i tek se tu menja reakcija menjaca ali obzirom na sve vratio sam se na automatski,a za laganu voznju bez razmisljanja je odlican. Meni se svidja a ostali nek pricaju sta hoce.
Da li bi kupio jednu?
Obavezno i vec vidim sebe u jednoj pa kad bude da bude ...
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Veliko hvala ak Kole i ARCS na organizaciji ovakvog dogadjaja.
Ja sam jos pod utiscima sinocnje voznje, koliko je auto ususkan, udoban i precizan za voznju da sa 140 daje osecaj kao da se vozite nekih 80 kmh. Meni je prvi auto sa automatikom i brinulo me kakva ce biti voznja i snalazenje ali sam prijatno iznenadjen. Po ulasku je bilo leva noga obavezno na oslonac da nebi trazio kvacilo a desna gas kocnica i teraj. Voznja u d modu i dinamik na selektoru i eto na pravcu 140 a ne osetis, iako je meni licno bila frka za ozbiljnije stiskanje imao sam priliku da osetim i skoro maksimalnu brzinu, a uhvatio sam sebe da vise pratim sa nevericom brzinu i obrtaje motora nego put ispred sebe. Probao sam i manuelni mod i tek se tu menja reakcija menjaca ali obzirom na sve vratio sam se na automatski,a za laganu voznju bez razmisljanja je odlican. Meni se svidja a ostali nek pricaju sta hoce.
Da li bi kupio jednu?
Obavezno i vec vidim sebe u jednoj pa kad bude da bude ...
- Zoric
- Drug Član
- Garaža: Rosso 147 Twin Spark
- Lokacija: Pozarevac
- Lokacija: 012
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Bole, po slici bih rekao da ti prija vojvođanska kuhinja?
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Hahahahaha brate ne bi verovao, prija mi i previše, moram da malo redukujem
sent from Huawei P8 Lite using Tapatalk
sent from Huawei P8 Lite using Tapatalk
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
- Zarkan
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 16v 140ks '97-o
Alfa Romeo 147 1.9 mjet 8v murphy&nye '07-o - EX
Alfa Romeo 159 1.9 mjet 8v 120ks '07-o - EX
Alfa Romeo 147 1.6 ts 16v 105ks '08-o - EX
Alfa Romeo 155 1.8 ts 16v 140ks 97-o - EX
Lancia Delta HF 2.0 16v '97. - EX
Alfa Romeo 146 1.9 jtd '00. - EX
Alfa Romeo 145 1.6 ts '97 momo - EX
Fiat Bravo 1.9 jtd '02. - EX
Alfa Romeo 146 1.4 ts '98 junior - EX - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
Svaka čast
JEDNOM ALFA UVEK ALFA, I TO 155 ( može i 145 )
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Giulia Test by AK Kole & ARCS : Utisci
[video][/video]
Tomo & dekideki
Tomo & dekideki
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”