Novi pocetak (modeli)

Alfa Romeo MiTo forum | Alfa Romeo Giulietta forum | 4C | GIULIA | Prototipi
Korisnikov avatar
Nicola Romeo
BANOVAN
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 150ks '06
--------------------------------
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 115ks '02
--------------------------------
Ex Alfa Romeo 156 SW 2.0TS 16v 155ks '00.
--------------------------------
Lokacija: Zvezdara
Lokacija: Beograd
Postovi: 2252
Pridružio se: Sre Avg 31, 2011 9:15 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Sep 22, 2016 11:27 am

Slika
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6645
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Sub Sep 24, 2016 7:36 pm

Aktuelna generacija modela okupljena na jednom mestu, sada sa istim dizajnerskim potpisom kada je scudetto u pitanju:

Slika Slika Slika

Slika Slika Slika

MiTo startuje već od 12.900€ i to vrlo bogato opremljen, ali naravno sa baznom motorizacijom. Giulia je dizelka podrazumevano, a benzinci se očekuju posle nove godine. U razgovoru sa gospodinom iz prodaje doznajem da već bazni benzinac od 200 KS otkida kako ide, te po njegovim rečima nije neophodno ništa jače, a ma koliko nama tradicionalistima to mrsko zvučalo, automatika u Giuliji je izgleda dovedena do perfekcije i u svakom smislu nadmašuje manuelno šaltanje. Već sam se načelno najavio za test vožnju TBi i stao u red :)
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
bums85
Contact:
Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS
Lokacija: Las Vegas
Lokacija: Kacarevo
Postovi: 4613
Pridružio se: Uto Jan 12, 2010 11:11 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Ned Sep 25, 2016 7:04 am

Automatika odavno nadmasuje manuelno saltanje, ali se to u Srbiji nece priznati barem jos 50 godina :)
Slika
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6645
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Ned Sep 25, 2016 10:15 am

Mislim da nije u pitanju priznavanje već više robovanje nekim starim navikama. A svakako da je i održavanje veliki faktor u Srbiji jer se većina plaši kvarova i velikih izdataka za opravke pa su mnogi i iz tih razloga podozrivi. Priznajem i ja sam jedan od zadrtih po pitanju manuelnog šaltanja, ali da mi neko sada ponudi Veloce TBi koja će po svemu sudeći dolaziti samo sa automatikom verujem da bih se sa zadovoljstvom prilagođavao novijim trendovima :)
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
AckeB
Drug Član
Drug Član
Garaža: -Alfa GT JTDm
BMW e63 630i N52B30
Lokacija: Sremska Kamenica
Lokacija: Sremska Kamenica (NS)
Postovi: 1635
Pridružio se: Sre Jul 24, 2013 3:08 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Ned Sep 25, 2016 11:25 am

bums85 napisao:Automatika odavno nadmasuje manuelno saltanje, ali se to u Srbiji nece priznati barem jos 50 godina :)
Aktivni tempomat, automatski menjač, navigacija, lane assist - mi mu dođemo kao višak u autu. :D

Šalu na stranu, daleko od toga da nema korisnih stvari i nesporno je da tehnologija napreduje, ali ima i druga strana - osećaj u vožnji.

Daleko od toga da ne bih rado vozio masu automobila sa automatskim menjačem (ukoliko dati model ne postoji sa manuelnim), ali ako postoji mogućnost izbora između manuelca i automatika - uvek manuelac. Ne zbog straha od kvarova, ili sumnje u brzinu i efikasnost današnjih automatskih menjača, već jednostavo jer volim manuelni. Nije sve u milisekundama promene stepena prenosa. :)
Un amore, una vita - Alfa Romeo
Korisnikov avatar
Shanirani
Contact:
Garaža: 156 2.0 TS
Lokacija: Blace
Postovi: 5423
Pridružio se: Uto Jun 18, 2013 8:47 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Ned Sep 25, 2016 2:12 pm

Nase plasi cena odrzavanja automatika.
Inace ZF8 menjac u Giuliji se igradjuje u mnoge automobile sirom sveta. Npr Bmw i Jaguar.
Za vec 5 godina koliko je u novijim bmw-ovima ja nisam na netu procitao za neki kvar na njima.
Korisnikov avatar
nidza
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Postovi: 2274
Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Ned Sep 25, 2016 2:21 pm

ZF8 je druga priča, i sam bih rado to stavio u svoj novi auto iako sam ljubitelj manuelca. Ako je dobar manuelac, u smislu preciznosti i uživanja u vožnji, odabrao bih manuelac, međutim kod Đulije (dizel sam samo probao) manuelac mi se uopšte nije dopao, tako da joj je to ogroman minus.

Kod benzinca kako je, ostaje da se vidi. Kako god, ZF8 je kod automatika vrlo atraktivna opcija.
Korisnikov avatar
bokac
Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
Lokacija: Ks
Postovi: 1601
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:31 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Ned Sep 25, 2016 3:15 pm

Vidim da se ovde brkaju babe i zabe :D
Za nas je automatik i klasican automatski menjac i poluautomatski i menjac sa duplim kvacilom koji u sustini i nisu automatski menjaci.
Savremeni menjaci su toliko brzi da se razlika ne meri u milisekundama nego u sekundama. Na raspolaganju je i manuelni mod za one koji vole da se igraju menjanja brzina.
Ja sam oduvek voleo automatike i mogu da razumem ljude koji vise vole manuelce. Ali da tvrde da su manuelni menjaci bolji u 21.veku :scratch:
Mislim da su stereotipi vrlo zeznuti. Ljudima je lakse da usvoje misljenje vecine nego da sami probaju i donesu zakljucak. Tako je sa Alfom uopste. Jos uvek vlada misljenje da su kvarljive.
Slika
Korisnikov avatar
Shanirani
Contact:
Garaža: 156 2.0 TS
Lokacija: Blace
Postovi: 5423
Pridružio se: Uto Jun 18, 2013 8:47 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Sep 28, 2016 8:04 pm

Slika
Korisnikov avatar
erdeljan
BANOVAN
Contact:
Garaža: Beli fijaker
Lokacija: Malmo
Postovi: 9404
Pridružio se: Ned Dec 26, 2010 10:54 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Sep 28, 2016 9:51 pm

bokac napisao:Vidim da se ovde brkaju babe i zabe :D
Za nas je automatik i klasican automatski menjac i poluautomatski i menjac sa duplim kvacilom koji u sustini i nisu automatski menjaci.
Savremeni menjaci su toliko brzi da se razlika ne meri u milisekundama nego u sekundama. Na raspolaganju je i manuelni mod za one koji vole da se igraju menjanja brzina.
Ja sam oduvek voleo automatike i mogu da razumem ljude koji vise vole manuelce. Ali da tvrde da su manuelni menjaci bolji u 21.veku :scratch:
Mislim da su stereotipi vrlo zeznuti. Ljudima je lakse da usvoje misljenje vecine nego da sami probaju i donesu zakljucak. Tako je sa Alfom uopste. Jos uvek vlada misljenje da su kvarljive.
:podrzava

Vozio stvaaarno mnogo automobila i zadnji koji sam kupio ima DSG menjač koji sam vozio na 3-4 automobila pre ovog i tu nema sta da se doda a ni oduzme od onoga što si ti kolega (boka sa C) napisao.

Možda malo offtopic (iliti ostojić ako pitate moj telefon i automatsku korekciju tipkanja) je to da je kolega deki napisao da su dieseli proslost. Zamislite te dve "teze" zajedno? :D

P.S. Nema ljutnje ni deki ni neistomisljenici!

Ne stigoh da provozam Giuliu, sve neto drugo preče! :fight_twak:
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
Korisnikov avatar
nidza
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Postovi: 2274
Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Sep 29, 2016 7:35 am

Ne'am pojma, meni DSG nikako nije legao. Doduše, on ima algoritam kojim uči i prilagođava se navikama vozača, ali nisam dovoljno dugo vozio auto da bi me ukapirao očigledno.

Još ovu turu ću verovatno odabrati manuelca, više što sam sladokusac za vožnju, ali kad dođe vreme za ZF8, progledao bih mu kroz prste zbog tih 8 brzina svašta. :)
Korisnikov avatar
Shanirani
Contact:
Garaža: 156 2.0 TS
Lokacija: Blace
Postovi: 5423
Pridružio se: Uto Jun 18, 2013 8:47 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Okt 11, 2016 11:00 pm

Slika

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Shanirani
Contact:
Garaža: 156 2.0 TS
Lokacija: Blace
Postovi: 5423
Pridružio se: Uto Jun 18, 2013 8:47 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Okt 24, 2016 12:33 am

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Dragon
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 6398
Pridružio se: Uto Maj 26, 2009 6:43 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pet Okt 28, 2016 3:06 pm

Slikapicture upload

:love: :love: Kakav render!
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Korisnikov avatar
Shanirani
Contact:
Garaža: 156 2.0 TS
Lokacija: Blace
Postovi: 5423
Pridružio se: Uto Jun 18, 2013 8:47 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Nov 23, 2016 1:47 am

http://www.motor1.com/news/129217/alfa- ... py-photos/

Djulieta prerusena??
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7593
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Nov 23, 2016 6:48 am

Definitivno julka...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Vlada R
Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
Lokacija: Beograd
Postovi: 570
Pridružio se: Sre Jul 27, 2011 10:32 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Nov 24, 2016 12:55 pm

Kako god, odlično izgleda.

Koliko god u nekom momentu delovale čudne odluke menadžmenta FCA izgleda da je praksa prikazivanja prvo QV verzije zapravo pun pogodak.
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Mar 30, 2017 9:23 pm

Biti će interesantnih novih modela... Treba uvijek uzimati u obzir da je Alfa-Maserati R&D razvojni centar sada u Modeni i da su trenutno te dvije marke nerazdvojne jedna od druge.

To u budućnosti znači da će Maserati modeli također prelaziti na Giorgio platformu. Naravno to ne znači da isto ne vrijedi za Dodge kao i neki Jeep modele gdje bi sljedeći Grand Cherokee trebao biti prvi takav.

E to uzbudljivo su sportski modeli. Svima je valjda jasno da od Giulie Spider ili Coupe nema ništa ma što mediji pisali. Uostalom mediji su uglavnom bili u krivu oko planova Alfe. Ti sportski modeli bi prije svega trebali ciljati na Porsche, a u slučaju Alfe možda i na budući BMW Z5.
Da budemo precizni. Alfa cilja na 718, a Maserati Alfieri kako stvari stoje vjerojatno na 911. Naravno ovo ne znači da će motor biti straga.
Ujedno bi onda ta Alfa zamijenila i 4C.
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Apr 13, 2017 8:14 pm

Evo nešto što sam već stavio na jedan forum. Pomalo nevjerojatan razvoj događaja.


Ne znam u koju bi ovu temu stavio pa ću ovdje. Riječ je o budućim Coupe/Spider modelima za Alfu. Onima koji mijenjaju 4C.

Ujedno je riječ o budućem Maserati Alfieriu.

Ujedno je riječ i o nasljedniku Dodge Vipera.

Malo sam upirao i došao do sljedećih informacija iz više od jednog izvora. Neće biti na novoj RWD Giorgio platformi. Za ove modele će se FCA isprsit i napravit potpuno novu RWD sportsku platformu.

Kao što sam ranije pisao.
Najvjerojatnije glavni takmac za buduće Alfine Coupe i Spidera je Porsche 718 (Boxster i Cayman). Moguće i da puca na na neke verzije budućeg BMW-a Z5. Znači trebala bi biti riječ o dvosjedima.
Maserati Alfieri je 2+2 model koji puca na Porsche 911.
A nasljednik Viper će valjda pojeftiniti i imati će Corvettu na oku.

Jedan jako zanimljiv i pomalo neočekivan razvoj događaja.
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pon Maj 01, 2017 8:13 am

Čini se kako je sljedeći model nažalost na prednjem pogonu. Znači ništa od platforme Giorgio.

Riječ je o kompaktnom crossoveru/SUV-u. Osnova je 500X i srodni modeli.
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pet Maj 05, 2017 10:37 am

Neke stvari sam previdio. Tiču se regulativa. Trenutno je na snazi još Euro 6b no dolaze Euro 6c i Euro 6d TEMP (valjda temporary tj. privremeni) i kasnije Euro 6d. Neki su se datumi promijenili.

Kao što znamo Euro 6c dolazi u 9/2017 za nove motore. Benzinci će morati imati manju razinu PM, a dolazi i nova WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) metoda umjesto NEDC. No dolazi već 9/2018 za sve automobile, ništa od originalno planiranog 9/2019. Ovo za neke benzince znači da će morati imati filter čestica. Uglavnom su to GDI benzinci no ni oni ne bi trebali biti baš svi zahvaćeni sa ovim. Mercedes i VW su već najavili korištenje filtera. Kod FCA je najugroženiji motor 1750 TBi. Tako da je 7/2018 vjerojatno zadnji mjesec proizvodnje Giuliette QV, sada poznate kao Giulietta Veloce.
Novom test metodom bi mogli biti ugroženi i 1.6 JTD i 2.0 JTD motori kod Giulietta. Možda će trebati SCR. Znači potpuni kraj proizvodnje za Giuliettu bi moga biti taj 7/2017. Znamo kako Talijani u 8. mjesec baš i ne rade. :D

No onda dolazi taj Euro 6d TEMP. On dolazi u 9/2018 za nove motore odnosno 9/2019 za nova vozila. Novost je RDE (Real Driving Emissions) test. Ne znam kako će se točno provoditi. Ideja je da se baš tokom testiranja na cesti zakači testna oprema na vozilo. Ta oprema može težiti i do pola tone ako sam dobro vidio.
I ako Euro 6c ne ubije Giuliettu onda će to 100% napraviti Euro 6 TEMP.

U međuvremenu će se podatci o potrošnji, znači CO2 brojke, umjesto po NEDC ciklusu iskazivati težim WLTP ciklusom. Naravno ne sumnjam da naše vlasti neće prilagoditi trošarine. Trebamo očekivati skuplje automobile u budućnosti.

Sve ovo pokazuje zašto su sada u Alfi vjerojatno požurili sa novim vozilima u C-segmentu jer u suprotnom bi imali preveliku rupu. Ne bi imali te modele u ponudi. Isto tako znamo da kompaktni crossover ima prednost nad kompaktnim hatchbackom.

Ovo će imati i reperkusije na neke druge modele FCA. Recimo Panda i 500 ostaju bez 1.3 JTD-a. I Sergio je najavio mild hybride za njih sa 48V sustavom. A i najavio je nove generacije oko 2019. za oba ta modela.
Korisnikov avatar
Dragon
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 6398
Pridružio se: Uto Maj 26, 2009 6:43 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pet Maj 05, 2017 11:26 am

Svaka cast za informacije.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pet Maj 05, 2017 12:48 pm

Modeli iz E segmenta su imali prioritet nad onima iz C segmenta. Samo pokušajem zaključit zašto bi se planovi mijenjali. Mora imati neki razlog i obično je to više od jednog razloga.
No zato su se neke stvari razvijane za Alfettu sada iskoristile na Ghibli MY2018. Ako se ne varam čak ima oblik polu-autonomne vožnje.

I meni su sada neke stvari jasnije. Dosta je ovi propisa gurnula ka naprijed VW afera. Ranije sam računao da će aktualni dizeli bez SCR-a biti tu bar do 9/2019. Mislim da su na to računali i u FCA.
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6645
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pet Maj 05, 2017 4:20 pm

Dragon napisao:Svaka cast za informacije.
Slažem se, kolega je baš dobro, onako insajderski informisan, pa mi je zadovoljstvo čitati bez obzira na to šta i koliko od planiranog se ostvari u praksi :gr8:
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Pet Maj 05, 2017 7:10 pm

Moje neke opservacije sa jednog drugog foruma vezano uz mogućnost da je budući kompaktni crossover sa prednjim pogonom.

Malo je ovdje početak čudan jer je vezano za platforme. Kasnije je pak vezano za relaciju Bravo/Giulietta pa sam uspoređivao sa Tipo/147.



Normalno da će se dijeliti. Kompaktni modeli mahom sada idu na tu SUSW platformu. Nije loša u smislu brojki, mogli bi je napraviti boljom. Ali prije svega ja Alfu tu bitan feeling za volanom. Uostalom kompaktni modeli Alfe su tradicionalno prednji pogon, nikad nisu bili stražnji.

Giorgio će biti korištena naravno za sve veće modele od Giulie/Stelvia. Najavljena je za sve veće modele iz FCA, ili gotovo sve. Naravno sljedeća generacija Ghiblia i ostalih modela isto prelazi na Giorgio.

Za sportsku platformu ne mogu reći više. Kažu da je nova. No ako budemo precizni skoro sve je nova platforma iako je najčešće bazirana na staroj. Baš je gore primjer SUSW iako je to originalno SCSS koja je debitirala sa Grande Puntom.

Činjenica je da za kompaktne modele sada svi idu na prednji pogon. Alfi bi se sa stražnjim moglo dogoditi da bude preskupa i pretijesna s obzirom na konkurenciju. Evo novi BMW X1 na dosta tržišta kreće samo sa 2 ili 3 tisuće eura nego za novi VW Tiguan.



Ako ćemo baš točno to više nije ista platforma. Samo je centralni dio podnice isti. Sve ostalo je drugačije. Dosta naprednijih materijala kod Giuliette. I naravno McPherson je aluminijski, recimo to je preko 20 kg lakše nego dvostruka ramena na 147. Sve u svemu 50+ kg je lakša od Brava sa istom motorom i opremom, a samo multilink u pravilu teži dodatnih 20+ kg. Znači sve je dosta olakšano.

A npr. čak stari Tipo i 147 jesu ista platforma unatoč silnim tehničkim razlikama.



Ovdje je priča interesentna. Gdje se može uštediti. Recimo novi 2.2 JTD je oko 30 kg lakši od 2.0 JTD. Da stave vrata, prtljažnik od aluminija, krila. To ti je sve skupa još bar 50 kg. Bliži se ušteda od 100 kg.
I ovo je sve ako se ne dira konstrukcija.

Ako bi McPherson bio od aluminija dobio bi se osjećaj da je lakši auto, agilniji. Mislim da na 500X nije aluminijski.
Onda straga da odeš na jednostavni barem multilink umjesto McPhersona dobijaš na prtljažniku dosta kapacitet.

Tako da stvarno ima mjesta poboljšanjima. Inače već ta SUSW platforma u upotrebi ima 3 različita tipa stražnjeg ovjesa. Polukrutu, McPherson i bi-link. Modeli su u prvom slučaju 500L i Tipo, u drugom 500X, Renegade i Compass, a u trećem Toro.


Meni je interesantna i financijska strana i što omogućava. 500X i Renegade se proizvode u Melfiu. Dosta opreme, alata je istih ili jako sličnih u Pomiglianu gdje se radi Panda. Kaže Sergio ide Panda natrag u Poljsku. Pomigliano ostaje prazan. A jeftinije ga je prenamijeniti u SUSW nego li u Giorgio.
Barem sam ja tako sve shvatio. Plus korištenje ove platforme im ostavlja mogućnost B-segmenta, makar crossovera u B-segmentu.


Onda opet oni transkripti, na https://seekingalpha.com/article/406576 ... art=single, gdje kaže:
Let me deal with your Stelvio question in the U.S. Fundamentally, the launches are not different between Europe and the United States. As you said, I think there are regulatory differences in the vehicles, but obviously, the distribution network is a lot – is not as developed in the United States as it is in Europe, and I think that we need to be cognizant of the importance of brands, like, BMW in the U.S. market. And so, our target in terms of pricing and positioning is dead on BMW, which is not necessarily the case in Europe where I think that the ambit of coverage is a lot wider.

Ovo se može svakako shvatiti. Kao prate BMW. A gdje BMW ide sa X1? X1 je sada prednji pogon i nudi se u Americi. Sa tim u vidu bi ih Alfa pratila.


Inače gledao sam Quattroruote. Pa recimo 500X uopće nije loš. Niti malo čak kada se usporedi sa Audiem Q2. A taj Q2 je kao "svemoćna" MQB platforma.
Q2 2.0 TDI 150 KS sa DSG-om i AWD-om teži mjereno 1665 kg. Po tom istom magazinu 500X 2.0 MJT 140 KS sa ZF automatikom i AWD-om teži 1661 kg. Točno 4 kg razlike. Audi ima nešto bolji raspored mase. Vrijeme kruga jako, jako slično. 500X ima nešto više mjesta mjereno od papučica do stražnjeg naslona. Bolji je čak od dosta kompaktnih hatchbackova u tom pogledu.


Inače mene u cijeloj priči najviše brinu automatici. ZF 9HP za poprečne nije ni blizu kao ZF 8HP plus je za dizel ograničen na 450 Nm, a već 2.2 JTD od 210 Ks ima 470 Nm. Niti brz niti fluidan kod mijenjanja. BMW i Volvo koriste Aisinov sa 8 stupnjeva. Audi i Mercedes imaju svoje mokre DCT-ove.
U SAD.u je suhi DCT suicid radi creepa.
Valjda će nešto napraviti u tom pogledu.

Povratak na “Alfa Romeo Nuova Razza”