Dupla celjust

Trkačice modernog doba u civilnom odelu...
Korisnikov avatar
Ogi
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 8V
Alfa Romeo 75 1.6 Carb
Lokacija: Beograd-Sremcica
Postovi: 682
Pridružio se: Pet Mar 27, 2015 1:38 am

Dupla celjust

Uto Feb 16, 2016 9:30 am

Kakve modifikacije su potrebne za ovaj poduhvat? Naleteo sam na netu, na juniorki je covek spakovao duple celjusti na prednjim, jedna naspram druge.
Juce, juce je odavno proslo a, sutra, sutra je daleko i ne znas kad ce stici. Zato provedi danas svaki trenutak sa osmehom na licu. ARCS, Alfa u srcu.
Korisnikov avatar
mali radojica
Garaža: alfa romeo 147 jtdm
Lokacija: novi beograd
Lokacija: NBG
Postovi: 4132
Pridružio se: Ned Okt 30, 2011 10:05 pm

Re: Dupla celjust

Uto Feb 16, 2016 10:29 am

e jbg. daj slike da vidimo kako to izgleda.

što bi petljao sa tim uopšte? prvo, ti treba da imaš 284mm diskove i to bi trebalo da koči zadovoljavajuće. drugo, imaš gotove varijante sa razniih fiat ili alfa modela. npr od fiat kupea turbo su diskovi 305mm, nađeš neka klešta od 166 i spakuješ uz malo truda.
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Dupla celjust

Uto Feb 16, 2016 8:02 pm

cisto bacanje para i gubljenje vremena, ni mnoge ozbiljne trkalice nemaju dupla klesta pa sto bi ti na seriji???
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Dupla celjust

Uto Feb 16, 2016 8:29 pm

na ovo misli....

Slika

nekad su experimetisali sa tim ali se u vecini slucajeva nije pokazalo kao dobro resenje pa se preslo na dvoklipna, cetvoroklipna i sestoklipna klesta.
kad se islo na dupla klesta islo se na opciju dva manja od standardnih ili jedna veca i jedna manja klesta ali neki od problema pored povecane neogibljene mase su npr. da za dupla kesta treba daleko ozbiljniji i kvalitetniji disk koji ce da istrpi vece temperature sto od kocenja sto zbog hladjenja jer moras da racunas na slabije hladenje diskova posto dupla klesta zauzimaju vecu povrsinu diska nego kad su jedna samo.
u danasnje vreme se dupla klesta obicno srecu kod drift automobila na zadnjoj osovini ili kod nekih serijskih automobila takodje na zadnjoj osovini ali ta druga, obicno mala ili manja klesta sluze kao rucna kocnica zbog bolje efikasnosti, a ova druga regularno odradjuju posao nozne kocnice.

Slika
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
Ducero
Contact:
Garaža: 145 Bomber,ostatak garaze zauzimaju bicikle
Lokacija: gargantua
Lokacija: Kraljevo
Postovi: 1647
Pridružio se: Uto Sep 21, 2010 11:43 am

Re: Dupla celjust

Uto Feb 16, 2016 9:47 pm

Dr.Mr. Omp hahaha :hello:
I like big, fat men like you. When they fall, they make more noise. And sometimes they never get up.
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
Korisnikov avatar
Rik
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999
Lokacija: Beograd
Postovi: 1471
Pridružio se: Pet Jun 13, 2014 7:53 pm

Uto Feb 16, 2016 10:15 pm

Koliko sam negde video, Giulia ce nazad imati duple celjusti, otprilike kao ova OMPova Honda.

Sent from my A0001
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Dupla celjust

Uto Feb 16, 2016 10:28 pm

tako je, nije to nista cudno kod modernih automobilia, lakse i efikasnije funkcionise rucna kocnica, jedino sto je ovde malo iznenadjujuce su plivajuci diskovi i to na zadnjoj osovini, vrv ce to biti opcija ili std oprema za qv verziju mada realno ne vidim potrebu za tim na serijskom autu, cak ni za stazu mnogi trkacki automobili to nemaju ili imaju samo napred :rolleyes:

Slika
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
Ogi
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 8V
Alfa Romeo 75 1.6 Carb
Lokacija: Beograd-Sremcica
Postovi: 682
Pridružio se: Pet Mar 27, 2015 1:38 am

Re: Dupla celjust

Sre Feb 17, 2016 7:46 am

OMP je enciklopedija, upravo sam na sve to mislio. Znaci, u principu, dupla se postavlja samo zbog rucne kocnice, kako bi ona funkcionisala mnogo bolje. Imam 284mm, koci dobro, ali sto nebi moglo to jos bolje :). Sad ce neko reci, " jel radi? Ako radi ne diraj nista samo teraj, i nema ali ". "no" opet :)
Juce, juce je odavno proslo a, sutra, sutra je daleko i ne znas kad ce stici. Zato provedi danas svaki trenutak sa osmehom na licu. ARCS, Alfa u srcu.
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Dupla celjust

Sre Feb 17, 2016 10:00 am

naravno da moze bolje ali sledeca opcija je valjda paket od 166ice a ne dupla klesta :)
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Dupla celjust

Sre Feb 17, 2016 10:20 am

Pa ca pakovanje sa 166 mu treba minum 16 inca felna, mozda je mislio da ostane na 15-icama.
elem ogi moj savet, malo skupi kinu i pazari nesto ozbilnije od diskova i plocica napred, mislim da ti je za tu sasiju i motor to vise nego dovoljno :wave:
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Dupla celjust

Sre Feb 17, 2016 10:32 am

pa jbg ako oces bolje kocnice moras biti spreman na razne izazove, pre svega finansijske :) generalno 155ica nije bas nesto po pitanju kocnica ali bolje plocice i event teflonska creva zavrsavaju posao, sto se diskova tice 284 su puna kapa za taj auto i sakodnevnu primenu, sta da kazu oni sa 257 diskovima kakvi su bili kod mene :)
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Dupla celjust

Sre Feb 17, 2016 10:35 am

Pa on vec ima 284, i dobri diskovi i plocice i kao sto ti rece teflonska creva, i mislim da je puna kapa
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Ognjen_HN
Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
Lokacija: Herceg-Novi
Lokacija: Herceg-Novi
Postovi: 2058
Pridružio se: Pon Maj 21, 2012 1:27 am

Re: Dupla celjust

Sre Feb 17, 2016 1:31 pm

Kod mene na 164rci su 251 mm i koce bas dobro. Dobre plocice, nova crijeva i cepaj . Meni u steku stoje jos uvjek 281mm kompletne kocnice ....cim bude ljepse vrijeme stavljam ih...
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! :)
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Dupla celjust

Sre Feb 17, 2016 2:03 pm

zar nije na 164 257mm isto kao na 155?? 251 bi trebalo da su zadnji i oni su veci nego na 155 (240mm) ali napred bi moralo da bude isto :rolleyes:
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
mali radojica
Garaža: alfa romeo 147 jtdm
Lokacija: novi beograd
Lokacija: NBG
Postovi: 4132
Pridružio se: Ned Okt 30, 2011 10:05 pm

Re: Dupla celjust

Sre Feb 17, 2016 2:05 pm

ogi ima 155 wide superku sa 8v ubaccenim motorom.

tako da, što kažeedin, obre komponente (diskovi pliočice screva) i to je ok za svakodnevnu vožnju.

257mm za 155 je malo za oštru vožnju.
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Dupla celjust

Sre Feb 17, 2016 2:20 pm

gledam ovu tabelu i ne vidim 164 sa 251 diskovima

http://www.blackdiamondperformance.com/ ... _romeo.htm

ja sam vozio moju 155 itekako ostro i na stazi i ovako po saobracaju i std kocnice su vrsile posao ok jedina mana je sto je sam servo slab pa trazi jaci pritisak pedale ali zato na 155 se mnogo bolje i lakse dozira kocnica nego na 156 koja daleko bolje koci ali sam kod 155ice imao mnogo lepsi osecaj na pedali i nozi posebno kod nekih kocenja gde treba duze dozirati, na osnovu toga cenim da vise od 284mm diskova i nekih kvalitetnih plocica, event i tefl. creva nema potrebe dalje ulagati u 155 cak ni za stazu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Dupla celjust

Sre Feb 17, 2016 2:33 pm

OMP je kao i uvek,dobro potkovan tehničkim znanjem i velika pomoć svim članovima :gr8:
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
mali radojica
Garaža: alfa romeo 147 jtdm
Lokacija: novi beograd
Lokacija: NBG
Postovi: 4132
Pridružio se: Ned Okt 30, 2011 10:05 pm

Re: Dupla celjust

Sre Feb 17, 2016 2:45 pm

izvinjavam se drugari, prevideo sam da OMP priča za ognjenovi 164.

OMP ja na mojo 155 nemam abs i voleo bih da je servo jači. ovako mora da se stisne poprilično pa je granica između max kočenja i klizanja tanka. može da se cepa ali ume da bude malo zamorno.
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Dupla celjust

Sre Feb 17, 2016 3:21 pm

@G0XY
ono sto znam delim a sto ne znam cutim i ucim :) ja sam bio i ostao pri oldschool i racing tematici ono sto ti pricas o turbinama, prepakivanju istih i sl. stvarima su za mene spanska sela, ali trudim se i tu da povatam sta,gde i kako :)

@radojica
nisam ni ja imao abs na 155 ali mi se nije desilo nikad neko ozbiljnije blokiranje, uspevao sam da se izdoziram, bude tu kratkih blokiranja tu i tamo ali daleko od neceg ozbiljnog a servo jeste slab to sam vec pomenuo a i koliko se secam vecina 155icara se zalila na to
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
Ogi
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 8V
Alfa Romeo 75 1.6 Carb
Lokacija: Beograd-Sremcica
Postovi: 682
Pridružio se: Pet Mar 27, 2015 1:38 am

Re: Dupla celjust

Sre Feb 17, 2016 4:52 pm

Bitne su mi 16"ice ali ne toliko, jer pre svega sredjujem mehaniku i to gledam da bude valjano. Diskovi ove velicine koce oslicno, ni u kednom trenutku se nisam osetio nesigurno ili da necu uspeti da zakocim. Samo sam hteo da vidim sta bi mogao da uradim da to poboljsam, dodatna sigurnost nije na odmet. Pozadi imam nesto manje diskove, moguce da su ti 254. Teflosnka cu dekidekiju fa marnem :D
Juce, juce je odavno proslo a, sutra, sutra je daleko i ne znas kad ce stici. Zato provedi danas svaki trenutak sa osmehom na licu. ARCS, Alfa u srcu.
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Dupla celjust

Sre Feb 17, 2016 5:55 pm

pozadi su ti 240mm i to je za sve 155ice isto, kupi neke dobre kocione plocice, npr. ferodo ds performans ili pagid S i bice dovoljno
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E.
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7781
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Re: Dupla celjust

Čet Feb 18, 2016 12:30 am

Teflon creva nemoras da marises :D
Idi u Boban Sajle, na Dusanovcu i neka ti naprave. Msm da je oko 10e po crevu :)
Korisnikov avatar
Ognjen_HN
Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
Lokacija: Herceg-Novi
Lokacija: Herceg-Novi
Postovi: 2058
Pridružio se: Pon Maj 21, 2012 1:27 am

Re: Dupla celjust

Čet Feb 18, 2016 11:00 am

OMP napisao:gledam ovu tabelu i ne vidim 164 sa 251 diskovima

http://www.blackdiamondperformance.com/ ... _romeo.htm
Gledam i ja i ne vidim , samo pise za zadnje 251mm. Po tabeli su prednji 257mm a zadnji 251mm, nesto mi nije logicno da su skoro isti diskovi i pozadi....
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! :)
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Dupla celjust

Čet Feb 18, 2016 12:02 pm

bice da si ti nesto pogresio jer ocigledno nema 164ke sa 251 napred pogledao sam jos neke tabele, a to sto su slicne dimenzije pozadi i napred nema veze, napred su ventilirajuci a pozadi puni
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Povratak na “Alfa 145 | 146 | 155 | 164”