problem kompresije 2.0 ts
- miskotvin
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 ts
- Lokacija: Leskovac
Post
problem kompresije 2.0 ts
Pomoć!!! Helpić Ljudi,bio bih vam večno zahvalan kada bih saznao šta da uradim sa ovom mojom aždajom jer ide kao luda,da ne pipnem gas,pritisak ulja kad je hladan drzi na 3,5...a kada se motor zagreje onda je to 1 ili za skazaljku ispod...Bio sam kod raznih majstora-dijegnostike radi,zamenio sve živo,počev od komutatora,svećica,kablova,svih filtera,zamenio ulje -Selenia 15/40....Auto ima normalan rad u leru,kada je hladan hoce malo da seca na gasu dok se malo ne zagreje,a kada sam merio kompresiju kod jednog od mehaničara bilo je to 1klip -3,5.....2klip-3,5....3klip-4...4klip-3,5,Neki kazu skidaj katalizator,vlasnik kod koga je bio auto kaze da je to auto za trke pravljen i da mu ne diram nista jer ću ga još više raštelovati,i to da mu je radilica radjena "prvi na prvu,drugi na drugu,treći na treću,četvrti na drugu specijalku" Ako iko zna šta da mi je činiti neka mi kaže jer ću trajno da poludim više od silnih naučnika i nadri-majstora!!!
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
A da ti mozda satic nije tacan? Mozda je kompresija ok ali mozda sazic ne radi kako treba.
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- miskotvin
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 ts
- Lokacija: Leskovac
Post
Koji satic?Kod tri majstora sam bio,svuda je kompresija ista,ne znam,nije meni ovo prva Alfa,imao sam 1.8 -155 ali ova mi vise stvara glavobolju jer ne ynam sta je u stvari radjeno kada je u pitanju motor....
Re: problem kompresije 2.0 ts
Ognjen_HN napisao:A da ti mozda satic nije tacan? Mozda je kompresija ok ali mozda sazic ne radi kako treba.
Koji satic?Kod tri majstora sam bio,svuda je kompresija ista,ne znam,nije meni ovo prva Alfa,imao sam 1.8 -155 ali ova mi vise stvara glavobolju jer ne ynam sta je u stvari radjeno kada je u pitanju motor....
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
Ako lepo radi i ide dobro, ne diraj nista i vozi...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- dancho
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Svilajnac
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
To nista ne pije vodu. Auto sa tom kompresiom ne bi palio. A ove specijale na radilici ... nemam reci. Sta je mogao time da dobije...?
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
Pobrkao si kompresiju sa pritiskom ulja, a mislio sam na satic u kabini koji pominjes u tvom prvom postu....rekao si da ti skala u leru pada ispod 1...to je pritisak ulja a ne kompresija....
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- miljan
- Garaža: Alfa Romeo 155 1,8 8V TS
- Lokacija: Busije
- Lokacija: Batajnica-busije
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
Cekaj stani.....citam sve ovo pa nikako da shvatim, jel tebi auto u funkciji...
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
Kaze covjek da ide ko azdaja a kompresija 3,5
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
nesto se tu ne slaze ili mesa babe i zabe ili greska u kucanju sa kompresijom od 3.5 po cilindu ne bi mogao ni da zavergla kamo li da upali, i pumpa za vodu daje vise bari pritisak
ovo sa specijalma na radilici takodje nelogicno
ovo sa specijalma na radilici takodje nelogicno
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
Sa kompresijom od 3.5 bi vrteo kao blesav, ali da li bi upalio pitanje je.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
u pravu si ja permutovao
Poslednja izmena od erdeljan u Uto Dec 01, 2015 9:38 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Rezlog: Nema potrebe citirati prethodni post
Rezlog: Nema potrebe citirati prethodni post
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- miskotvin
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 ts
- Lokacija: Leskovac
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
Znam ja ljudi sta je kompresija a sta pritisak ulja u motoru ili pritisak uljne pumpe,sta mi pokazuje sat i skazaljka na instrument tabli,nije u tome problem,ipak mislim da majstor kod koga sam poslednji put bio ni sam nije siguran da li mu ona skalica meri dobro ili ne meri uopste (ona kojom meri kompresiju).Nije meni ovo prva Alfa,imao sam 33 boxer 1.7,pa 155-icu 1.8....pa sad 2.0-155,samo me je zbunila i zabrinula izjava vlasnika na koga se vodio auto da je radjena radilica pa ja sve to povezao sa losom kompresijom koja je po svemu lazirana.Inace,auto ide 200 bez muke,a do 100 ubrzava kao da je formula,slazem se sa svima vama da je to nelogicno...Cuo sam od dosta ljudi da nije lose sipati onaj RESURS,kazu da osvezava motor...Ne znam da li da probam Hoce kad je hladan da trokira kao kad nema dovoljno goriva,i teze pali,par sekundi duze vergla nego kad je vruc...Sve ostalo je u super stanju
- miskotvin
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 ts
- Lokacija: Leskovac
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
Skala za pritisak ulja pada skoro na 0 ili za skalu iznad (kad se zagreje motor) dok je ladan drzi na3,5...U voznji drzi na 3....Ne znam,kaze majstor da mi instrument tabla bas nije tacna,ne znam ima li nekog normalnog majstora za Alfe na jugu,sve sam joj zivo izmenjao,stavio novo,komutatori oba nova,filter vazduha,goriva,svecice NGK,kablovi meteli,promenjen davac pritiska ulja.....
- dancho
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Svilajnac
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
- miskotvin
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 ts
- Lokacija: Leskovac
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
Ma jok,on je ne pali ni u verglanju,mozda ima neki problem sa elektrikom,ili dovodom struje za lempicu,ali desi se da se upali nekad i drzi 4,5 sekundi dok krecem i onda se ugasi (kad je zagrejan motor),hoce da se ne ugasi kad vratim kljuc,to mi se desilo par puta,ali sam joj uhvatio caku,cim upalim svetla (a vratio sam kljuc) ugasila je,ovako dok ih ne upalim nece da se gasi.... Ma ne znam,svasta nesto je verovatno muvano,al vozicu ovako pa kad stane-stala je
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
- miskotvin
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 ts
- Lokacija: Leskovac
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
Nema lupkanja,ima kad je hladan u gornjem delu se cuje kad dam gas i drzim na jedne iste obrataje kao '' grrrrrrrr'' kao da je labav lanac,inace ona u leru ima sasvim pristojan rad kad je vruca..
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
to sto malo brlja dok je hladna i losije prima gas ne mora da znaci nista bitno, meni je isto tako bilo na 155ici i nisam skontao u cemu je problem iako sam menjao dosta stvari, definitivno je nesto oko elektronike, cim se malo ugreje sve je bilo ok.
da auto nema kompresiju ne bi ni vukao dobro a ta sranja sto se sipaju u motore šatro za osvezavanje i sl. nemoj uopste koristiti i bacati pare, pre ce da odmognu nego pomognu.
i odi kod nekog ljucki majstora da ti premeri kompresiju a ne kod tih šustera sto im pokazuje 3,5 bara i sto ne znaju dal im je tacan manometar ili nije
lanac mozes probati da pritegnes ako smatras da je labav mada pitanje i dal moze vise da se steze.
da auto nema kompresiju ne bi ni vukao dobro a ta sranja sto se sipaju u motore šatro za osvezavanje i sl. nemoj uopste koristiti i bacati pare, pre ce da odmognu nego pomognu.
i odi kod nekog ljucki majstora da ti premeri kompresiju a ne kod tih šustera sto im pokazuje 3,5 bara i sto ne znaju dal im je tacan manometar ili nije
lanac mozes probati da pritegnes ako smatras da je labav mada pitanje i dal moze vise da se steze.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
Sta se desava kad lanac ne moze da se steze? Mijenja se lanac, natezac?
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- miskotvin
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 ts
- Lokacija: Leskovac
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
Hvala OMP na savetu,probacu da dotegnem lanac sutra u toku dana,i mene zanima sta sa tim kad ne moze vise da se dotegne...?
- Mar_Kes85
- Drug Član
- Garaža: live GTV 2.0 16v
in progress 155 3.2 GTA - Lokacija: Beograd
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
Ja sam na 155 1.8 ts 8v imao problem da nije hteo auto da se ugasi kada ga realno ugasiš na ključ, već je auto nastavljao da radi.
Kod mene crkla bila tabla sa osiguračima-relejima koja se nalazi u kabini ispod volana.
Kod mene crkla bila tabla sa osiguračima-relejima koja se nalazi u kabini ispod volana.
- miskotvin
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 ts
- Lokacija: Leskovac
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
Izgleda da ce i kod mene to biti problem,javlja se to da nece da se ugasi ali ne toliko cesto...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: problem kompresije 2.0 ts
tesko da lanac moze toliko da se razvuce da bi morao da se menja, razvuce se on nesto malo ali nece motor da prezubi zbog toga ili da mu nesto fali jednostavno samo ce da promeni zvuk i da se cuje, zatezac je po sistemu opruge nije hidraulicni tako da on ne moze da se pokvari ali moze da dodje do toga da vise ne utice na stezanje lanca sto opet zavisi od samog lanca koliko je razvucen. ja sam kod mene pokusao da dotegnem lanac ali nista znacajno se nije promenilo, vrv nije mogao vise ali pokusajte
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Darko 164
- Garaža: Alfa Romeo 164
- Lokacija: Holandija