Drugari jel neko otvarao motor brisaca, ovaj kod mene mnogo bruji kad rade brisaci, naso sam na nekom forumu uputstvo i rasklopio sam ga, prvo sam mislio da je lager u pitanju ali nije, izgleda da ovaj deo zakacuje magnet
i stvara taj zvuk, jel neko imao problem s tim i ako jeste kako ste ga resili?
Alfa 156 : Brisači, tehnikalije
- ivcha90
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS
- Lokacija: Knjazevac
- Lokacija: Minicevo - Knjazevac
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Motor brisaca - Alfa 156
To je rotor motora,verovatno je biksna popustila i ima luft pa ti rotor dere stator.
- ivcha90
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS
- Lokacija: Knjazevac
- Lokacija: Minicevo - Knjazevac
Post
Re: Motor brisaca - Alfa 156
A gde ide ta biksna, gledao sam dole na dnu kucista i deluje ok, gore gde su cetkice moze da se pomera malo, ne znam jel tu treba neka biksna da ide, evo jos neke slike pa ako mozes kazi mi gde bi to trebalo da ide.
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Motor brisaca - Alfa 156
To sto vidis dole je biksna.ima takva i na gornjem deklu,ne sme da ima lufta u njoj ili da je kuciste malo osteceno pa da se rotor ukosi sto je malo tezi slucaj.Kad spojis motor komplet imali nekog pomeranja kad ga rukom pomeras levo desno-gore dole?
- ivcha90
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS
- Lokacija: Knjazevac
- Lokacija: Minicevo - Knjazevac
Post
Re: Motor brisaca - Alfa 156
Kad je sklopljen rotor i kuciste kao na poslednjos lici i lufta malo, recimo uhvatim stegom onaj deo s navojem i okrecem kuciste i moze da se mrda i ima lufta i tacno se cuje kako struze negde. Sutra uvece ako stignem odnecu strugaru da pogleda i da vidi jel moze nesto da se odradi i pokusacu da nadjem lager mali da i to zamenim kad je vec otvoreno, samo me cudi jer onaj plastican poklopac ispod lagera (2 slika) ima u sebi cetkice i one su ok i ta plastika moze da se mrda, verujem da nije u njoj problem nego dole do biksne i centriranja
- irr
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 TS Sportwagon Selespeed
- Lokacija: Vojvodina
Post
156, brisači, luft na polugama mehanizma - reparacija spona?
Bardan!
Nije mi prvi Italijan u garaži, pa mi je prolbem lufta na sponama mehanizma brisača,
odnosno onih polugi koje spajaju levi i desni sa osovinom motora - odavno poznat
Ovo govno:
Konkretno, model 156 je u pitanju.
Problem se pri upotrebi ispoljava:
1. klik-klak buka, koja se stvara kada poluga potegne u okntra stranu na krajnjoj tački hoda
2. pri mokroj šajbi i/ili većoj brzini na krajnjim tačkama brisači odlaze previše daleko - na gornjoj tački odlaze van šajbe levo i na ram vrata, a na donjoj odu u gumu ivice šoferke i plastiku ispod
Od tog 1. se popozdi posle kraćeg vremena a od 2. još više, jer lupanje metlica u te dve tačke pravi još veću buku.
2. dodatno i naravno - brzo sjebava gumu metlice jer ista nije predviđena za teranje po obodnim gumama šoferke i spoju vrata/šoferka. (keširao za Bosh Aero Twin komplet, i evo sad razmazuje. Doduše dodatno unesrećeni zakrljivnenošću šajbe kod 156ice, al u početku prvih par meseci leta i jeseni su kud i kamo brisali uredno gornji deo šajbe, sad po zimi i blatu - nedajbože..)
Pitanje za forum glasi: Ima li ko u Srbiji da radi reparaciju tih spona ?
Novi mehanizam(sa sve motorom ide u kompletu) teško je naći,
ali nekim čudom sam našao takvu ponudu preko, za Samo 160 eura.
Koliko god novi mehanizam brisača zvuči primamnjivo, 160 ojra za u suštini samo problem lufta na tim piiiip.. sponama, mi je malo besmislena finansijska koncepcija
Sa druge strane, polovnih ima ko pleve, od 10 do 50 eura, i naravno kao i svaki - mačka u džaku.
A ako išta, ako se kupuje lično može se bar uživo proveriti ima li lufta ili ne,
pa bar za početak da rade kako valja (a takvih u lokalnoj ponudi komada jedan..sve ostalo platiš/pošalju pa to ti je što ti je, eventualno cimanje sa reklamacijom i povratkom novca i robe ako ne valja)
No s obzirom na to pređašnje iskustvo i identične probleme kod svih Fiat vozila,
nešto nisam previše optimističan u stanje tih polovnih.
Dakle, najisplativije bi bilo prosto remontovati mehanizam, odnosno dotrajale spone zameniti novim,
možd čak i nečim što je dugotrajnije od originalnih verovatno, kao što je čest slučaj pri remontovanim vilama trapa npr. radi li to ko ?
Ako baš budem očajan, nije ni isključeno da ću da uzmem bonsek u ruke, ofikarim krajeve poluga,
i zavarim nosače za univerzalne krajeve spona
Pozdrav!
Nije mi prvi Italijan u garaži, pa mi je prolbem lufta na sponama mehanizma brisača,
odnosno onih polugi koje spajaju levi i desni sa osovinom motora - odavno poznat
Ovo govno:
Konkretno, model 156 je u pitanju.
Problem se pri upotrebi ispoljava:
1. klik-klak buka, koja se stvara kada poluga potegne u okntra stranu na krajnjoj tački hoda
2. pri mokroj šajbi i/ili većoj brzini na krajnjim tačkama brisači odlaze previše daleko - na gornjoj tački odlaze van šajbe levo i na ram vrata, a na donjoj odu u gumu ivice šoferke i plastiku ispod
Od tog 1. se popozdi posle kraćeg vremena a od 2. još više, jer lupanje metlica u te dve tačke pravi još veću buku.
2. dodatno i naravno - brzo sjebava gumu metlice jer ista nije predviđena za teranje po obodnim gumama šoferke i spoju vrata/šoferka. (keširao za Bosh Aero Twin komplet, i evo sad razmazuje. Doduše dodatno unesrećeni zakrljivnenošću šajbe kod 156ice, al u početku prvih par meseci leta i jeseni su kud i kamo brisali uredno gornji deo šajbe, sad po zimi i blatu - nedajbože..)
Pitanje za forum glasi: Ima li ko u Srbiji da radi reparaciju tih spona ?
Novi mehanizam(sa sve motorom ide u kompletu) teško je naći,
ali nekim čudom sam našao takvu ponudu preko, za Samo 160 eura.
Koliko god novi mehanizam brisača zvuči primamnjivo, 160 ojra za u suštini samo problem lufta na tim piiiip.. sponama, mi je malo besmislena finansijska koncepcija
Sa druge strane, polovnih ima ko pleve, od 10 do 50 eura, i naravno kao i svaki - mačka u džaku.
A ako išta, ako se kupuje lično može se bar uživo proveriti ima li lufta ili ne,
pa bar za početak da rade kako valja (a takvih u lokalnoj ponudi komada jedan..sve ostalo platiš/pošalju pa to ti je što ti je, eventualno cimanje sa reklamacijom i povratkom novca i robe ako ne valja)
No s obzirom na to pređašnje iskustvo i identične probleme kod svih Fiat vozila,
nešto nisam previše optimističan u stanje tih polovnih.
Dakle, najisplativije bi bilo prosto remontovati mehanizam, odnosno dotrajale spone zameniti novim,
možd čak i nečim što je dugotrajnije od originalnih verovatno, kao što je čest slučaj pri remontovanim vilama trapa npr. radi li to ko ?
Ako baš budem očajan, nije ni isključeno da ću da uzmem bonsek u ruke, ofikarim krajeve poluga,
i zavarim nosače za univerzalne krajeve spona
Pozdrav!
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 156 : Brisači, tehnikalije
Realno da repariraš to ne verujem da će neko da se mlati za sitne pare.
Mislim da su ti polovne najjeftinija varijanta, odeš na neki odpad za alfe (fala Bogu ima ih ko pleve) i na licu mesta isprobaš ima li i koliko lufta.
Ja imam 156 '98 god i nije skoro pa ništa imala lufta u makazama ali mi je motor ceo korodirao i štucao pa sam zamenio drugim makazama koje sam platio 15-20€ i sve radi ok.
Mislim da su ti polovne najjeftinija varijanta, odeš na neki odpad za alfe (fala Bogu ima ih ko pleve) i na licu mesta isprobaš ima li i koliko lufta.
Ja imam 156 '98 god i nije skoro pa ništa imala lufta u makazama ali mi je motor ceo korodirao i štucao pa sam zamenio drugim makazama koje sam platio 15-20€ i sve radi ok.
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
Post
Re: Alfa 156 : Brisači, tehnikalije
Ja sam vec jednom menjao makaze, izgleda da cu morati opet Samo sto se kod mene javi luft u onoj osovini na koju se kaci nosac metlice. Kad su mi ugaseni brisaci mogu rukom da ih pomeram 1cm gore dole. Secam se da sam se bas zezao da ih dovedem u polozaj da ne kace ni plastiku uspod i da ne slete sa soferke sa strane
- medrano
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 156 : Brisači, tehnikalije
Meni metlica brisaca na vecim brzinama prelazi gabarite sofersajbne i udara u onu gumu. Pitanje sada, da li cu resiti problem samo zamenom makaza ili moram da menjam i motoric? Usput da dodam cuje se muk motora.
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
- medrano
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd