Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Koju kaurine?da nece slucajno ohladiti ulje na 5 stepeni spoljne temperature ?
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Hladniji vazduh na usisu, mozda?!
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Ne radi skala temperature, ali radi lampica koja se upalila posle valjaka prvi i poslednji put od kako imam auto, sto znaci da je motor pregrejan. Termostat je nov stavljen prosle godine, kao i pumpa, a termoprekidac ove. Sve ispitano bas zbog skale pre 7 dana, ventilator pali na 94 stepena. Hladnjak ulja nema ventilator i predvidjeno je da se ulje hladi u toku voznje. Kompresija je takodje merena u martu i bila je ok. Motor nije trosio ulje uopste.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Obojica ste u pravu
Jerotije:
Inace postoji mogucnost da motor vrisne,kada je pri kraju,na jedno zesce zabadanje gasa do max mogucnosti.
Bolje da je pokazao slabost na valjcima,nego u nekoj vukojebini 400km od kuce.
Ovo bi te sigurno cekalo pre ili kasnije,mada realno penzija voznjom mogao si ovo da odlozis za par hiljada km...
U svakom slucaju nisi dete,znas i sam sta je dino test i pod kakvim opterecenjem se radi
Jerotije:
Inace postoji mogucnost da motor vrisne,kada je pri kraju,na jedno zesce zabadanje gasa do max mogucnosti.
Bolje da je pokazao slabost na valjcima,nego u nekoj vukojebini 400km od kuce.
Ovo bi te sigurno cekalo pre ili kasnije,mada realno penzija voznjom mogao si ovo da odlozis za par hiljada km...
U svakom slucaju nisi dete,znas i sam sta je dino test i pod kakvim opterecenjem se radi
A Man's Got to Know His Limitations...
- bane
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 junior 1.4ts
Alfa Romeo 147 1,9jtdm - Lokacija: Novi sad
- Lokacija: Novi sad
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Ta funkcija koju Milos pominje nije vama bila potrebna.
To je kad se meri neki auto koji je kabriolet, pa da ti se vijori kosa.
To je kad se meri neki auto koji je kabriolet, pa da ti se vijori kosa.
Lepo je videti da ARCS i dalje diše punim plućima i dokazuje da je jedan od najboljih automobilskih klubova u Srbiji. Ako ne i najbolji…
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Ma znam, naravno. Svakako da ti lezajevi nisu novi, pa presli su 266 000, a pritom ko zna kako su se prethodni vlasnici ophodili. Ako cemo iskreno, bar 100 puta sam ga i ja zabo do 7000 o/min, ali mi nikad nije upalio lampicu temperature. Uostalom, ovi motori su i inace osetljivi na te lezajeve. Sve to stoji, ali mislim da bi trebalo da pale te ventilatore. Youtube je pun snimaka auta na dinamometrima, ali nigde nisam video nijedan bez ventilatora.
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Milose @ na temperaturi tadasnjoj ventilayor ne bi nnapravio nikakvu razliku,ni na jednom parametru,svezeg i hladnog vazduha je bilo preko potrebno...na temp od 25c napravio bi 2ks vise sa ventilatorom...
Jerotije@ jbg,ventilator ti ne bi pomogso na ovoj temperaturi,ko zna zbog cega ti se upalila lampica od ulja,msm zbog cega se pregrejao.. Vazduh je poprilicno hladan,i takva opcija da bi bilo bolje sa vent je nerealno...iskreno mi krivo,jer sam ja bio organizator,i pomislices da branim ovde njih
Jerotije@ jbg,ventilator ti ne bi pomogso na ovoj temperaturi,ko zna zbog cega ti se upalila lampica od ulja,msm zbog cega se pregrejao.. Vazduh je poprilicno hladan,i takva opcija da bi bilo bolje sa vent je nerealno...iskreno mi krivo,jer sam ja bio organizator,i pomislices da branim ovde njih
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Ja sam 5x uzastopno isao na valjke,kada sam stelovao mapu...bez ventilatora.
Da je opterecenje,jeste...mada pri spoljasnjoj temperaturi od 10c nisu potrebni ventilatori,to se koristi kada je napolju 25+.
Da je opterecenje,jeste...mada pri spoljasnjoj temperaturi od 10c nisu potrebni ventilatori,to se koristi kada je napolju 25+.
A Man's Got to Know His Limitations...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Naravno da su potrebni ventilatori. Svako ko je jednom bacio oko na mapu korekcije ubrizgavanja u zavisnosti od temperature vazduha, znao bi o cemu pricam. Nije isto kada je temp usisanog vazduha 20 stepeni i kada je 40 stepeni.
Drugo, auto se ne meri hladan, jer tada i nema pun potencijal, niti se meri na radnoj temperaturi bez ventilatora. Razlika izmedju merenja sa 20 stepeni usisanog vazduha i 40 stepeni moze da odigra ulogu, pogotovo kod chipovanih gde je i temp koju stvara turbina veca, a samim onemogucavanjem strujanja vazduha preko interkulera dobije se topliji vazduh a i manje ubrizgavanje, pa izbaci i manje.
Ne pricam o nekoj velikoj razlici ali je razlika prisutna.
Drugo, auto se ne meri hladan, jer tada i nema pun potencijal, niti se meri na radnoj temperaturi bez ventilatora. Razlika izmedju merenja sa 20 stepeni usisanog vazduha i 40 stepeni moze da odigra ulogu, pogotovo kod chipovanih gde je i temp koju stvara turbina veca, a samim onemogucavanjem strujanja vazduha preko interkulera dobije se topliji vazduh a i manje ubrizgavanje, pa izbaci i manje.
Ne pricam o nekoj velikoj razlici ali je razlika prisutna.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
@Goxy, nemoj da poredis dizela sa benzincem. Prvo, dizel se vrti na mnogo manjem broju obrtaja, sto znaci da se ulje mnogo teze pregreje. Drugo, dizel mnogo manje greje motor od benzinca. Pa meni se ventilator hladnjaka pali i na 2 stepena spoljasnje temperature i to u gradskoj voznji, gde se vozi maltene na ler gasu. Nije fabrika tek tako predvidela hladnjak ulja. Kada auto duze radi u mestu, temperatura ulja mu bude i do 160 stepeni. A mozete zamisliti tek koliko stepeni bude posle maksimalnog opterecenja bez hladjenja.
@zex, meni se upalila lampica temperature rashladne tecnosti odmah posle valjaka, a lampica od ulja mi se upalila juce, kada je motor poceo da lupa. Ma, ne ljutim se ja ni na tebe ni na njih, opet kazem, ovo bi se verovatno desilo pre ili kasnije
@zex, meni se upalila lampica temperature rashladne tecnosti odmah posle valjaka, a lampica od ulja mi se upalila juce, kada je motor poceo da lupa. Ma, ne ljutim se ja ni na tebe ni na njih, opet kazem, ovo bi se verovatno desilo pre ili kasnije
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
@mladenke razlika je prisutna na turbo motorima,i to mizerna,ako je neko vrteo auto na valjcima,to sam ja,korekcije jesu prisutne,ali bas bas male...sto se tice jerotijevog auta,ja sam licno rekao da napravi krug da ga ugreje,pogotovo ulje u menjacu od kog moze da zavisi snaga u 2,3,5 ks...
@jerotije izgleda da su lezajevi bili na kraju,svaki ispravan auto dodje i ode ispravan sa valjaka ...
@jerotije izgleda da su lezajevi bili na kraju,svaki ispravan auto dodje i ode ispravan sa valjaka ...
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Ovaj Zexmaster je avetan,izgleda da je sejtan iz njegove turbine,poceo da se siri po svim ostalim vozilima
Evo ja jedva isterah te njegove djavole iz CR pumpe,a sada ova rezervna sto sam spremio ceka Zexa
Evo ja jedva isterah te njegove djavole iz CR pumpe,a sada ova rezervna sto sam spremio ceka Zexa
A Man's Got to Know His Limitations...
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
@zex, meni je auto radio u leru nekih 20 minuta, sto znaci da je bio dobro zagrejan, jer kad sam ga povezao prema garazi, ventilator hladnjaka se upalio, i pretpostavljam da mu je ulje u tom trenutku vec bilo na oko 160 stepeni.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Mozes ti i narednih 10 god da vrtis auto na valjcima, sa onolikim ubrizgivanjam kod tebe razlike nema. Gorivo naliva pa nalivazexmaster gt napisao:@mladenke razlika je prisutna na turbo motorima,i to mizerna,ako je neko vrteo auto na valjcima,to sam ja,korekcije jesu prisutne,ali bas bas male...sto se tice jerotijevog auta,ja sam licno rekao da napravi krug da ga ugreje,pogotovo ulje u menjacu od kog moze da zavisi snaga u 2,3,5 ks...
@jerotije izgleda da su lezajevi bili na kraju,svaki ispravan auto dodje i ode ispravan sa valjaka ...
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Je l' ovo govori nesto?
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
viewtopic.php?f=6&t=59766&start=100#p1554744zexmaster gt napisao:.
@jerotije izgleda da su lezajevi bili na kraju,svaki ispravan auto dodje i ode ispravan sa valjaka ...
Je l' ovo govori nesto?
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
@jerotije ovde ispada kao da branim novaspeed,veruj da nije tako...ja mogu da potpisem i platim generalnu ako treba..izvrti malo njihov sajt,pogledaj malo ozbiljnije konjaze,benzinski motora,opela,honde atmo na turbo, itd itd,pa i dizele ne iskljucuj olako,jer jako cipovani dizeli imaju visok egt...ni jedan se nije polomio a mozes zamisliti koja i koliko je bilo testiranja i po kojem vremenu,verujem i bez ventilatora nekad...a pogotovo po ovako hladnom vremenu.. To sto su valjci mozda prouzrokovali znaci da bi tebi u gradu u nabodenoj prvoj brzini dogodilo isto,ili ga ne bi vozio kroz grad i ne bi dodavao gas???uostalom,evo i milorad je merio isti motor,sa manjim precnikom cevi,sa duzim gasom na merenju i njemu se nije ni jedna lampica upalila,a takodje je drzao auto na leru koliko i ti,i nista se nije desilo,zasto??ovaj odgovor se nije odnosio samo na tebe,nego i na ostale sto pokusavaju da se ukljuce u problematiku,a pogotovo mladenkeu koji uporno prica o mapiranju dizela i korekcijama pri ukljucenom ventilatoru,tjst temperaturi u usisu,a mi pricamo o merenju obicnom i svakidasnjem...a to sto ti je valjalo pre 2 meseca ne znaci da ti je i sad bilo ispravno....i na kraju svi smo otisli zadovoljni i ispravni a jedini si ti otisao sa kvarom??jbg,meni je krivo sto sam organizovao,a jos vise ako su ti valjci pruzrokovali to,mozda bi presao jos kohi km na 3000rpm...izvini za ovo pisanje,ne mislim nista lose
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
@mladenke. Nisam ni mislio na moj auto,jer mi je egt visi zbog nalivenog giriva,ide u prevelikoj kolicini...mislio sam na turbo hondu i turbo minia u kojima sam ucestvovao u sklapanju,merenju,testovima...sa ventilatorom na 30c izbacili su 1 ili 2 konja vise,naravno kako se vise vrteo na valjcima,snaga je opadala do 4ks najvise...ja sam potkrepljen cinjenicom fizickom,ne razumem se u mapiranje,verujem samo u ono sto vidim,kao i sto znam da saljes mape u inostranstvo mail-om,ucitaju i dovidjenja,komercijalan tuning je najbolji,bez mnogo problema,bez valjaka...takodje ne mislim da se ne razumes,smatram da znas dosta o mapiranju,i kao tajvog postujem tvoje postove,da ne bude zabune neke...ne volim racunanje snage kroz ubrizgavanje,provuce se kroz formulu i eto toliko imas..
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Treba nekada malo nafte da naliva cilindre, hoce od korekcije u minusu da se podgreju valjano
Problem na valjcima moze svako da dozivi, zato svi i rade sve na svoju odgovornost.
Rale i Sale resavaju probleme i na valjcima kada treba, mada poneki auto pokaze neku prikrivenu manu kada ga opanjis pun gas na takvim merenjima.
Ventilator se koristi na visokim temperaturama vazduha i kada se mapira auto po 2, 3h+ maltene bez gasenja...
Desava se, nije to nista strasno, najgore je kad neko doveze krsha (ne mislim na jerotija) ubedjen da je auto full... E onda su muke.
Problem na valjcima moze svako da dozivi, zato svi i rade sve na svoju odgovornost.
Rale i Sale resavaju probleme i na valjcima kada treba, mada poneki auto pokaze neku prikrivenu manu kada ga opanjis pun gas na takvim merenjima.
Ventilator se koristi na visokim temperaturama vazduha i kada se mapira auto po 2, 3h+ maltene bez gasenja...
Desava se, nije to nista strasno, najgore je kad neko doveze krsha (ne mislim na jerotija) ubedjen da je auto full... E onda su muke.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Drugo reko sam da razlike ima i da nisu velike. Nigde nisam rekao da su vece i da igraju znacajnu ulogu kod jednog merenja ali da postoje, postoje. Pa ne vidim razlog da se ne koristi ventilator jer ako se vec ukljucuju korekcije merenja sa radilice na tocak, neka se koristi ventilator pa da uslovi bdu kompletni i sto moguce najbolji prilikom merenja, pa da je i dobitak 2hp. Licno moje misljenje sa kojim neko moze a i ne mora da se slaze.
Trece ja pricam iskljucivo o ventilatoru prilikom merenja, i nista se ne odnosi na pomenuti kvar prilikom merenja, jer sam tu misljenja da je puka slucajnost. Cajgeri kod alfe mere gotovo pa trenutno, tako da i kad pokaze da je podigo temperaturu to su sekunde u pitanju i nije opasno. Verovatno je ovde slucajnost da su se tako kockice poklopile. A koliko sam skapirao cajger nije ni radio, tako da neispravan auto se meri na sopstvenu odgovornost. Jbg, tako je kako je.
I 4to, na koji god dzno u srbiji ili bilo gde da odes pokazace drugacije. Svi ce biti u opsegu +-5hp ako su svi lepo podeseni, pa tako da sto ti je sada pokazalo 200hp ne znaci da mozda imas 198 ili 202. Pa tako bio valjak ili bila matematika dobijes neku pribliznu brojku. Ja vise volim log da vidim, jer ecu ne laze kolko ubrizgava, i da se unapred ogradim, ovim ne mislim da merenja koja ste radili nisu tacna.
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Prvo moze se u korigovati korekcije ubruzgavanja u zavisnosti od tepreture, pa da ubrizgava isto i na 10 i na 40 stepeni. Jedina razlika ce biti da na 10 stepeni bude bez dima dok ce na 40 stepeni dimiti.zexmaster gt napisao:@mladenke. Nisam ni mislio na moj auto,jer mi je egt visi zbog nalivenog giriva,ide u prevelikoj kolicini...mislio sam na turbo hondu i turbo minia u kojima sam ucestvovao u sklapanju,merenju,testovima...sa ventilatorom na 30c izbacili su 1 ili 2 konja vise,naravno kako se vise vrteo na valjcima,snaga je opadala do 4ks najvise...ja sam potkrepljen cinjenicom fizickom,ne razumem se u mapiranje,verujem samo u ono sto vidim,kao i sto znam da saljes mape u inostranstvo mail-om,ucitaju i dovidjenja,komercijalan tuning je najbolji,bez mnogo problema,bez valjaka...takodje ne mislim da se ne razumes,smatram da znas dosta o mapiranju,i kao tajvog postujem tvoje postove,da ne bude zabune neke...ne volim racunanje snage kroz ubrizgavanje,provuce se kroz formulu i eto toliko imas..
Drugo reko sam da razlike ima i da nisu velike. Nigde nisam rekao da su vece i da igraju znacajnu ulogu kod jednog merenja ali da postoje, postoje. Pa ne vidim razlog da se ne koristi ventilator jer ako se vec ukljucuju korekcije merenja sa radilice na tocak, neka se koristi ventilator pa da uslovi bdu kompletni i sto moguce najbolji prilikom merenja, pa da je i dobitak 2hp. Licno moje misljenje sa kojim neko moze a i ne mora da se slaze.
Trece ja pricam iskljucivo o ventilatoru prilikom merenja, i nista se ne odnosi na pomenuti kvar prilikom merenja, jer sam tu misljenja da je puka slucajnost. Cajgeri kod alfe mere gotovo pa trenutno, tako da i kad pokaze da je podigo temperaturu to su sekunde u pitanju i nije opasno. Verovatno je ovde slucajnost da su se tako kockice poklopile. A koliko sam skapirao cajger nije ni radio, tako da neispravan auto se meri na sopstvenu odgovornost. Jbg, tako je kako je.
I 4to, na koji god dzno u srbiji ili bilo gde da odes pokazace drugacije. Svi ce biti u opsegu +-5hp ako su svi lepo podeseni, pa tako da sto ti je sada pokazalo 200hp ne znaci da mozda imas 198 ili 202. Pa tako bio valjak ili bila matematika dobijes neku pribliznu brojku. Ja vise volim log da vidim, jer ecu ne laze kolko ubrizgava, i da se unapred ogradim, ovim ne mislim da merenja koja ste radili nisu tacna.
Poslednja izmena od mladenke u Uto Nov 03, 2015 11:59 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
A ubrizgavanje i planinski predeli, razredjen vazduh, da li vise ili manje dimi?
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Izdiskutovali smo dobro jbg,svaki dizel pa i stock ce zadimiti na 35c,i svako od nas sa turbo motirima oseti razliku u snazi
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Mladenke radi bezdimne mape, nije problem uraditi ih tako.
Problem je sto ljudi kada vide dim misle da mapa nije dobra. Gorivo / dim sto izadje na auspuh ima svoje kako i zasto.
Svaki iole osoljen auto mora da dimi, tako zahteva nauka
Bezdimne mape su privlacne za ljude koji ne vole preveliki budz, ali izostane potencijalnih konjica ihaj
Problem je sto ljudi kada vide dim misle da mapa nije dobra. Gorivo / dim sto izadje na auspuh ima svoje kako i zasto.
Svaki iole osoljen auto mora da dimi, tako zahteva nauka
Bezdimne mape su privlacne za ljude koji ne vole preveliki budz, ali izostane potencijalnih konjica ihaj
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Sto se tice planinskog vazduha imas korekciju turbo pritiska u zavisnosti od atmosferskog pritiska.
Primer: ako je atmo pritisak 1000mbara, onda ce najveci dozvoljen turbo pritisak biti 2.45bara, a kad je atmo pritisak 900mbara, onda ce najveci turbo pritisak biti 2.35bara. Tako da uvek imas 1.5bar-a relativnog pritiska u turbini. A vidjao sam gde je svuda stavljeno 2.5bara. i na 1000mbara i na 800mbara. Onda na 1000mbara imas 1.5bara ptiriska u turbini a na 800mbara imas 1.7bara u turbini i turbina se prevrti.
Primer: ako je atmo pritisak 1000mbara, onda ce najveci dozvoljen turbo pritisak biti 2.45bara, a kad je atmo pritisak 900mbara, onda ce najveci turbo pritisak biti 2.35bara. Tako da uvek imas 1.5bar-a relativnog pritiska u turbini. A vidjao sam gde je svuda stavljeno 2.5bara. i na 1000mbara i na 800mbara. Onda na 1000mbara imas 1.5bara ptiriska u turbini a na 800mbara imas 1.7bara u turbini i turbina se prevrti.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
ma kakvi casovi, ja samo jurim zeMske
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”