Poštovani imam neka neslaganja na Fiat ECU scan pa me interesuje da li je ovo normalno li tako treba, naime malomi je jača potrošnja goriva auto ima knedle pri naglom ubrzavanju ono što sam primetio je sledeće:
Boost presure: 994mBar
Desired boost presure: 1024 MBar
i ono gore
Intake AIR quantity: 33,7 mg\i
desired Intake AIR quantity: 282,5 mg\i
auto se inača trese samo na leru, i da li se ovo može doterati da bude na pravim vrednostima ili ovako treba da bude!?
ALFA 156 1.9JTD 88KW, unapred HVALA
Pomoć alfa 1.9 JTD 2002
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Pomoć alfa 1.9 JTD 2002
Dati su podaci za ler - dijagnostik u vožnji i dijagrame u Excelu bolje ilustruju mogući problem...
Inače, za ler je normalna ova razlika između "desired boost pressure" i "boost pressure". Razlika u "air quantity" zavisi od potoka i od vrednosti u EGR mapi.
Inače, za ler je normalna ova razlika između "desired boost pressure" i "boost pressure". Razlika u "air quantity" zavisi od potoka i od vrednosti u EGR mapi.
Alfa je stil... ostalo je status...
- ShabaMan
- Garaža: AlfaRomeo 156SW 1.9JTD 10.2002.
- largaktil
- Garaža: alfa 147 1.9 jtd 115ks
- Lokacija: valjevo