Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
-
Ka
- Drug Član
Post
Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Pošto sam se nedavno učlanio na Alfaowner forum sa nickom Kaligula pokupio sam neke sitnice i probleme koje imaju vlasnici 159 širom Evrope
Trudiću se da ovu temu redovno dopunjavam sa tudjim iskustvima kako bi i sebi a naravno i ostalim kolegama malo olakšao neke probleme u vezi naše ljubimice
Evo nekih sitnica:Neprijatan zvuk vetra na vozačevoj strani pri većim brzinama,razlog je unutrašnja strana retrovizora koja može da se reši sa malo izolir trake ili skinuti i rasklopiti isti,80% stranih kolega se žali na ovo,čudno je da je suvozačeva strana tiha kao grobnica i nema taj problem
Jedan zimski problem:ako čujete neprijatne zvuke pri prvom jutarnjem paljenju sa strane gde je servo uredjaj znajte da trebate zameniti ulje za servo i umesto standardne Tutele GI/E koja je crvena treba sipati GI/R zelene boje,ovo se preko tretira kao ozbiljan problem jer mnogima je crkao servo uredjaj odnosno pumpa zbog pogrešnog ulja 10w umesto 5w,to je fabrika i priznala dilerima u Engleskoj i od druge polovine 08 god se sipa GI/R,jeste da je zima tamo zajebanija nego ovde pa im treba redje ulje ali i kod nas zna da opali minus pa eto saveta za zimu,ja ću to uraditi
60% kolega se žalilo na letvu volana a neki od njih su je menjali i po dva puta,i tamo ima dilera koji su jako spori,lenji i nisu baš ažurni bar tako kažu strane kolege
Toliko za sad,kad im budem postavio više pitanje i kad se malo ustalim tamo eto me sa novim informacijama
Trudiću se da ovu temu redovno dopunjavam sa tudjim iskustvima kako bi i sebi a naravno i ostalim kolegama malo olakšao neke probleme u vezi naše ljubimice
Evo nekih sitnica:Neprijatan zvuk vetra na vozačevoj strani pri većim brzinama,razlog je unutrašnja strana retrovizora koja može da se reši sa malo izolir trake ili skinuti i rasklopiti isti,80% stranih kolega se žali na ovo,čudno je da je suvozačeva strana tiha kao grobnica i nema taj problem
Jedan zimski problem:ako čujete neprijatne zvuke pri prvom jutarnjem paljenju sa strane gde je servo uredjaj znajte da trebate zameniti ulje za servo i umesto standardne Tutele GI/E koja je crvena treba sipati GI/R zelene boje,ovo se preko tretira kao ozbiljan problem jer mnogima je crkao servo uredjaj odnosno pumpa zbog pogrešnog ulja 10w umesto 5w,to je fabrika i priznala dilerima u Engleskoj i od druge polovine 08 god se sipa GI/R,jeste da je zima tamo zajebanija nego ovde pa im treba redje ulje ali i kod nas zna da opali minus pa eto saveta za zimu,ja ću to uraditi
60% kolega se žalilo na letvu volana a neki od njih su je menjali i po dva puta,i tamo ima dilera koji su jako spori,lenji i nisu baš ažurni bar tako kažu strane kolege
Toliko za sad,kad im budem postavio više pitanje i kad se malo ustalim tamo eto me sa novim informacijama
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Bravo Nelle,odlicna tema.Kad kupim 159 trebace mi ova tema!
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Nelle, odlicna ideja, slicna tema bi trebala da postoji i za ostale modele
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Danas sam zamenio ulje za servo,sipana Tutela GI/R i preporučujem svim kolegama koji imaju 159 a imaju crvenu Tutelu GI/E da je zamene jer to mi je i Deša rekao,uglavnom taj zahvat nije skup a litra ulja je 1200 din i treba 3 litre da bi se sistem dobro isprao,stiže zima i bolje sprečiti nego lečiti
- nalfa
- Garaža: AR 159 JTDm 16V
- Lokacija: Batajnica
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Tamo na forumu ima dosta primera da su iskljucili/izbacili EGR na 159tki.
(Dobar EGR = mrtav EGR)
Kada sam pitao Ivana, on rece da je to nemoguce.
Da li zna neko ko to ovde moze da odradi (Potrebno je da se čačne mapa) ?
(Dobar EGR = mrtav EGR)
Kada sam pitao Ivana, on rece da je to nemoguce.
Da li zna neko ko to ovde moze da odradi (Potrebno je da se čačne mapa) ?
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Mislim da ga je fizički nemoguće ukloniti jer ga kontroliše komp ako se ne varam pa verovatno mora tu malo da se čačne,treba postaviti Gumetini takvo pitanje on je stručan za tu oblast!
Vidim i ja da skoro svi preko skidaju DPF i EGR,a toliko su opsednuti potrošnjom da je to strašno,večita tema za njih
Vidim i ja da skoro svi preko skidaju DPF i EGR,a toliko su opsednuti potrošnjom da je to strašno,večita tema za njih
- stefanves
- Garaža: 156 rest. 2.5 V6
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ne ukljanja se se fizicki, vec se iskljuci njegovo postojanje u software-u ECUa (nema nikakve veze sa mapom, mapa je nesto drugo).
Nakon toga, racunar ga nece vise otvarati, i svi problemi sa EGRom nestaju.
Nakon uklanjanja DPF, on se vadi iz sistema.
Nakon toga, racunar ga nece vise otvarati, i svi problemi sa EGRom nestaju.
Nakon uklanjanja DPF, on se vadi iz sistema.
- gox1
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtdm, Chevrolet Lacetti 1.4, Fiat Punto 1.2
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Nelle odlicna tema, malo sam subjektivan, ali bravo
Evo ja cu te poslusati za ovo servo ulje, inace kod mene je crveno, gledao sam uputstvo tamo su napisali kako se doliva, ali nisu napisali koje...
Check that the fluid level in the reservoir
is at maximum level: this operation shall
be carried out with the car on level surface,
engine not running and cold.
Check that the fluid level is at the MAX
mark on the reservoir or at the top mark
(maximum level) shown on the dipstick
under the reservoir cap.
If the fluid level in the reservoir is below
the specified level, top up as follows:
❒ start the engine and wait until the fluid
level in the reservoir has stabilized;
❒ with the engine started, turn repeatedly
the steering wheel fully rightwards
and leftwards;
❒ top up until reaching the MAX mark
then refit the cap.
Evo ja cu te poslusati za ovo servo ulje, inace kod mene je crveno, gledao sam uputstvo tamo su napisali kako se doliva, ali nisu napisali koje...
Check that the fluid level in the reservoir
is at maximum level: this operation shall
be carried out with the car on level surface,
engine not running and cold.
Check that the fluid level is at the MAX
mark on the reservoir or at the top mark
(maximum level) shown on the dipstick
under the reservoir cap.
If the fluid level in the reservoir is below
the specified level, top up as follows:
❒ start the engine and wait until the fluid
level in the reservoir has stabilized;
❒ with the engine started, turn repeatedly
the steering wheel fully rightwards
and leftwards;
❒ top up until reaching the MAX mark
then refit the cap.
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
To crveno ulje je Tutela GI-E a treba da se sipa zeleno ulje Tutela GI-R,imaš ga u Delti i nije preterano skupo,racunaj da će ti trebati 3 litre da bi dobro isprao sistem!Ako nisi vičan tom poslu bolje idi kod majstora da ti to odradi jer sito koje se nalazi u posudi ili filter zna da napravi problem!Ja sam odmah zamenio i ulje u menjaču što bih i tebi preporučio!Obe te zamene zajedno sa uljem i rukama ne bi smele da te koštaju više od 100 veverica!
Inače kad otvoriš haubu na tepihu ti stoji nalepnica sa slikama i spiskom svih tečnosti za auto
Inače kad otvoriš haubu na tepihu ti stoji nalepnica sa slikama i spiskom svih tečnosti za auto
- gox1
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtdm, Chevrolet Lacetti 1.4, Fiat Punto 1.2
- Lokacija: Beograd
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ako se desi(ne daj boze) da crkne motor podizača stakla vozačeve strane privremeno rešenje dok se ne nabavi drugi može da bude motor podizača zadnjih desnih vrata,skine se i stavi na vozačeva vrata...jedino će se otvarati i zatvarati obrnuto jer su džekovi kontra!
To isto važi i za suvozačeva vrata....motor sa zadnjih levih vrata paše!
Motor kao motor je dobro napravljen ali mu je glavni zupčanik od plastike i zubci se vremenom troše posebno kod naših vrata!
To isto važi i za suvozačeva vrata....motor sa zadnjih levih vrata paše!
Motor kao motor je dobro napravljen ali mu je glavni zupčanik od plastike i zubci se vremenom troše posebno kod naših vrata!
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
http://www.partsworld-uk.com/category/1 ... o-159.aspx
Ima svašta nešto....maznuo sam link od kolege Saurianna ,kad sam video felne pao sam sa stolice
Ima svašta nešto....maznuo sam link od kolege Saurianna ,kad sam video felne pao sam sa stolice
- Crni
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Jeste dobar sajt samo je malo skuplji, mada je i slabo posecen. Ne znam da li ima i akcija nekih povremeno, verovatno Saurian zna.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Imaju popuste koji nalete za neke artikle pa ih treba posecivati...Inace imaju i prodavnicu na ebay-u odakle sam porucivao znakove...Isto se zovu a ima i link u onoj mojoj temi "ebay i ostali linkovi..."
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
- gox1
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtdm, Chevrolet Lacetti 1.4, Fiat Punto 1.2
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ja malo pogledao cene i ovaj sajt je dosta skup uporedjujuci ga sa nekim drugim... Ima dosta stvari, ali recimo felne su dosta skuplje. Ja ionako gledam, a ne kupujem
-
Ka
- Drug Član
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
U Delti znak kosta 12000, Deltu je bespotrebno spominjati...
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :4586.html
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :4336.html
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :4336.html
-
Ka
- Drug Član
- gox1
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtdm, Chevrolet Lacetti 1.4, Fiat Punto 1.2
- Lokacija: Beograd
Post
Ne ulazim u to kolko ce kostati dok stigne u Srbiju, ja zato samo i razgledam, nista ne kupujem...
Ja bih recimo i ovde svasta nesto kupio... http://www.alfaaccessories.com/Alfa-159-Accessories
Al nekoliko kljucnih faktora mi stvaraju probleme za realizaciju
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Srbiju nisam ni gledao, gledao sam neke druge sajtove koji prodaju recimo felne, pa evo alfisti.net je jeftiniji kolko ja mogu da vidim
Ne ulazim u to kolko ce kostati dok stigne u Srbiju, ja zato samo i razgledam, nista ne kupujem...
Ja bih recimo i ovde svasta nesto kupio... http://www.alfaaccessories.com/Alfa-159-Accessories
Al nekoliko kljucnih faktora mi stvaraju probleme za realizaciju
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Polovna 159ka dizel - 150 VS 120 KS?
Nakon probne vožnje 159ke sa motorom od 150 KS bio sam toliko oduševljan da sam odlučio da u najskorije vreme sebe počastim istom.
Moje pitanje se pre svega odnosi na motor od 120 KS, da li je on dovoljan za ovu zver tešku preko tonu ipo? Nisam neki sportski vozač, prelazim sa benzinca tako da znam da će međuubrzanja biti dovoljna ali me zanima da li ipak juriti jači motor i pomiriti se da će (možda) praviti više problema tokom eksploatacije. Čitao sam nelletove postove i zaista je čovek sublimirao sve bitno za jednog vlasnika ali bi bilo dobro da se javi neko ko poseduje 16V motor, kakva su iskustva sa niim.
Motor od 120 KS mi je poznat jer sam ga isprobao u Puntu koji sa njim naprosto leti ali razlikau težini je ogromna, cca 500 kg je 159ka teža.
Primetio sam da su AR 159 na tržištima Belgije i Holandije a ređe i Nemačke nudili sa dodatno oslabljenim motorima od 116 KS za varijantu sa 8V i sa 136 KS za verziju od 16V. Da li se to može dovesti u red čip tjuningom ili je dovoljno i reprogramiranje centralne jedinice? O ovim motorima nema puno priče na netu, ipak su ovi standardni puno češći.
Ako neko ima korisnih informacija neka piskara slobodno...
Moje pitanje se pre svega odnosi na motor od 120 KS, da li je on dovoljan za ovu zver tešku preko tonu ipo? Nisam neki sportski vozač, prelazim sa benzinca tako da znam da će međuubrzanja biti dovoljna ali me zanima da li ipak juriti jači motor i pomiriti se da će (možda) praviti više problema tokom eksploatacije. Čitao sam nelletove postove i zaista je čovek sublimirao sve bitno za jednog vlasnika ali bi bilo dobro da se javi neko ko poseduje 16V motor, kakva su iskustva sa niim.
Motor od 120 KS mi je poznat jer sam ga isprobao u Puntu koji sa njim naprosto leti ali razlikau težini je ogromna, cca 500 kg je 159ka teža.
Primetio sam da su AR 159 na tržištima Belgije i Holandije a ređe i Nemačke nudili sa dodatno oslabljenim motorima od 116 KS za varijantu sa 8V i sa 136 KS za verziju od 16V. Da li se to može dovesti u red čip tjuningom ili je dovoljno i reprogramiranje centralne jedinice? O ovim motorima nema puno priče na netu, ipak su ovi standardni puno češći.
Ako neko ima korisnih informacija neka piskara slobodno...
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Sve zavisi od tvojih afiniteta vozačkih.....mnoge kolege će ti reći da je 120 ks malo za tu masu koja inače nije preko 1500 kg već manje....slažem se da takav auto treba da ima mnogo više i od 150 ks ali ja sam zadovoljan svojom Micom!
Da ne ispadne da sam previše subjektivan mnoge kolege su se vozile samnom i probale moj auto pa nek kažu sami.
U svakom slučaju 159 je odlična kupovina i nećeš pogrešiti koju god da uzmeš samo otvori četvoro očiju
Da ne ispadne da sam previše subjektivan mnoge kolege su se vozile samnom i probale moj auto pa nek kažu sami.
U svakom slučaju 159 je odlična kupovina i nećeš pogrešiti koju god da uzmeš samo otvori četvoro očiju
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Ove iz Holandije i Belgije po pravilu imaju dobru opremu, retko kad manje od 120-150kkm ali su većinom dobro očuvane. Jedino me buni ta glupost sa slabijim motorima.
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Pa kod svake kupovine treba otvoriti četvoro očiju a za ovaj konkretan auto i barem soma ojra šteka za iznenadjenja za prvih par meseci eksploatacije. Moj stav je da odradim kompletan veliki servis, zamenio bih sve tekućine (menjač, kočiono ulje, servo) i za to već treba 500-600€.nelle napisao:Sve zavisi od tvojih afiniteta vozačkih.....mnoge kolege će ti reći da je 120 ks malo za tu masu koja inače nije preko 1500 kg već manje....slažem se da takav auto treba da ima mnogo više i od 150 ks ali ja sam zadovoljan svojom Micom!
Da ne ispadne da sam previše subjektivan mnoge kolege su se vozile samnom i probale moj auto pa nek kažu sami.
U svakom slučaju 159 je odlična kupovina i nećeš pogrešiti koju god da uzmeš samo otvori četvoro očiju
Ove iz Holandije i Belgije po pravilu imaju dobru opremu, retko kad manje od 120-150kkm ali su većinom dobro očuvane. Jedino me buni ta glupost sa slabijim motorima.
- Ivan ti
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v
ex:VW Corrado G60, BMW E36 325 ci,
Opel Astra F 2.0 16v, Opel Vectra C 1.8 16v,
BMW E46 320d, BMW E39 525i M-sport - Lokacija: Lesak
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ako te brine razlika u pouzdanosti ona je veoma mala u poredjenju ta dva motora jos kada uzmes u obzir da kupujes polovna kola i da je stanje presudno kao i nacin na koji ces voziti i odrzavati auto.
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Ma i ja bih najradije uzeo neki od 150 KS sa kilometražom do 120 kkm ali nije sve uvek belo ili crno. Šta vredi da ga ja pazim ako ga je pre vozio neki idiot koji ga je zapustio. Treba ubosti dobar komad i kasnije ne štedeti kada je održavanje u pitanju.
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ivan ti napisao:Ako te brine razlika u pouzdanosti ona je veoma mala u poredjenju ta dva motora jos kada uzmes u obzir da kupujes polovna kola i da je stanje presudno kao i nacin na koji ces voziti i odrzavati auto.
Ma i ja bih najradije uzeo neki od 150 KS sa kilometražom do 120 kkm ali nije sve uvek belo ili crno. Šta vredi da ga ja pazim ako ga je pre vozio neki idiot koji ga je zapustio. Treba ubosti dobar komad i kasnije ne štedeti kada je održavanje u pitanju.
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”