malo pomoc
- 75-alfa
- Garaža: Alfa Romeo Q4 crosswagon
- Lokacija: Prilep - Makedonija
Post
malo pomoc
ovako uzeo sam 1.8 ie 92 godiste e sad valjda treba smeniti dihtung glave posto creva iz ladnjaka posle malo voznje se ukrute i antifriz je nekako mrsan kao da ima ulje , izvadena je servo pumpa ali creva su ostavena tako nije nista stopirano. Izvadena je posto je curilo ulje ,ali ima lufte na volanu ,e pa sada dali je ta lufta na letvi ili je to poradi ovih prepravki i kako da se sredi to.Isto i lageri buce pozadi treba menjati i tavan je opusten valjda ako ga izlepim bice u redu.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: malo pomoc
kod tebe se mora skidati glava,naduvava kompresiju u rashladni sistem a posle sve to pod pritiskom sipa u cilindre i na jutarnjem paljenju radi na dva,tri cilindra,proveri i ulje da nije pobelelo od antifriza
sa dugackim lenjirom proveriti da nije kriva glava,izvaditi svu tecnost i iz bloka,moraces iz vise puta da ispustas komplet tecnost jer se nalepi masnoca na zidove hladnjaka ali posle dva ili tri ispustanja kompletne tecnosti
naspes vodu,odradi i ispustis dok je mlaka kad se ohladi motor naspes ponovo,malo je zaje.ano ali u suprotnom ce ti se pojavljivati kajmak u posudi koji se moze prstom vaditi,imao sam taj problem dve godine unazad u periodu oko novembra kad pocinju prvi mrazovi
luft u letvi ti se javlja verovatno je malo popila vode jer stoji otvoren sistem pa je izribala semeringe,mozda su i manzetne popucale pa su propali krajevi letve,servo letva kad je u ispravnom stanju ima blagi luft koji pritisak od 130 bara hidraulike eliminise,remont iste ako je u solidnom stanju i nije zardjala malo komplikovanije od klasicne mehanicke koja su u tvom slucaju mnogo lakse mota,potrazi polovnu dobru
a zadnje lezajeve ako budes menjao,sacuvaj one velike matice koja derzi lezaj,nema da se kupe,na desnoj je desni navoja a na levoj je levi navoj,lezajevi su bili oko 1600din komad
malopre listam tvoje stare postove i problem sa nemirnim radom motora,sta bi na kraju
sa dugackim lenjirom proveriti da nije kriva glava,izvaditi svu tecnost i iz bloka,moraces iz vise puta da ispustas komplet tecnost jer se nalepi masnoca na zidove hladnjaka ali posle dva ili tri ispustanja kompletne tecnosti
naspes vodu,odradi i ispustis dok je mlaka kad se ohladi motor naspes ponovo,malo je zaje.ano ali u suprotnom ce ti se pojavljivati kajmak u posudi koji se moze prstom vaditi,imao sam taj problem dve godine unazad u periodu oko novembra kad pocinju prvi mrazovi
luft u letvi ti se javlja verovatno je malo popila vode jer stoji otvoren sistem pa je izribala semeringe,mozda su i manzetne popucale pa su propali krajevi letve,servo letva kad je u ispravnom stanju ima blagi luft koji pritisak od 130 bara hidraulike eliminise,remont iste ako je u solidnom stanju i nije zardjala malo komplikovanije od klasicne mehanicke koja su u tvom slucaju mnogo lakse mota,potrazi polovnu dobru
a zadnje lezajeve ako budes menjao,sacuvaj one velike matice koja derzi lezaj,nema da se kupe,na desnoj je desni navoja a na levoj je levi navoj,lezajevi su bili oko 1600din komad
malopre listam tvoje stare postove i problem sa nemirnim radom motora,sta bi na kraju
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- 75-alfa
- Garaža: Alfa Romeo Q4 crosswagon
- Lokacija: Prilep - Makedonija
Post
Re: malo pomoc
Tu alfu sam prodao sad ovu sam uzeo pre dva dana.Sta da radim uvrteo sam u glavi da moram imati jednu 75cu u dobrom stanju.inace danas sam izramnio glavu ,novi dihtun (reinc) , nasao sam jedan lager (snr) kod nas 1500 den. to je oko 25 eura, jos jedan stize sutra i ostaje letva ne znam sta sa njom da radim.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: malo pomoc
ne znam sta da ti kazem za letvu,napamet je jako tesko ustanoviti kvar,probaj cimanjem levo-desno a nek neko ide redom rukom da hvata deo po deo i da oseti pod rukom gde lupa
ako je u samoj letvi,to se tesko steluje na autu,mora se izvaditi staviti u stegu i redom rasturati,ako je sa desne strane ti u servo letvi ima O-ring gumica koja je i kao biksna i ona ako spadne onda udara metal o metal,i kad je sve ispravno servo letva nez pumpe ima prazan hod i nije direktna kao mehanicka,zato sto u pinjonu ima ventile koja cimanjem levo-desno otvara i pusta ulje i letva bez otpora ide ali u ovom slucaju je i to luft
ako stavljas mehanicku onda moras i kardan od volana jer je od mehanicke duzi i manji su nutovi na letvi
ako je u samoj letvi,to se tesko steluje na autu,mora se izvaditi staviti u stegu i redom rasturati,ako je sa desne strane ti u servo letvi ima O-ring gumica koja je i kao biksna i ona ako spadne onda udara metal o metal,i kad je sve ispravno servo letva nez pumpe ima prazan hod i nije direktna kao mehanicka,zato sto u pinjonu ima ventile koja cimanjem levo-desno otvara i pusta ulje i letva bez otpora ide ali u ovom slucaju je i to luft
ako stavljas mehanicku onda moras i kardan od volana jer je od mehanicke duzi i manji su nutovi na letvi
ko na nas krene iz mesta je naje&o