malo pomoc

Alfa Romeo 75 | Alfa Romeo Alfetta | Alfa Romeo GTV | Giulietta | Alfa 90 | SZ/RZ
Legende koje jure.
75-alfa
Garaža: Alfa Romeo Q4 crosswagon
Lokacija: Prilep - Makedonija
Postovi: 78
Pridružio se: Ned Mar 29, 2009 6:25 pm

malo pomoc

Uto Mar 08, 2011 8:26 pm

ovako uzeo sam 1.8 ie 92 godiste e sad valjda treba smeniti dihtung glave posto creva iz ladnjaka posle malo voznje se ukrute i antifriz je nekako mrsan kao da ima ulje , izvadena je servo pumpa ali creva su ostavena tako nije nista stopirano. Izvadena je posto je curilo ulje ,ali ima lufte na volanu ,e pa sada dali je ta lufta na letvi ili je to poradi ovih prepravki i kako da se sredi to.Isto i lageri buce pozadi treba menjati i tavan je opusten valjda ako ga izlepim bice u redu.
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Re: malo pomoc

Uto Mar 08, 2011 10:35 pm

kod tebe se mora skidati glava,naduvava kompresiju u rashladni sistem a posle sve to pod pritiskom sipa u cilindre i na jutarnjem paljenju radi na dva,tri cilindra,proveri i ulje da nije pobelelo od antifriza

sa dugackim lenjirom proveriti da nije kriva glava,izvaditi svu tecnost i iz bloka,moraces iz vise puta da ispustas komplet tecnost jer se nalepi masnoca na zidove hladnjaka ali posle dva ili tri ispustanja kompletne tecnosti

naspes vodu,odradi i ispustis dok je mlaka kad se ohladi motor naspes ponovo,malo je zaje.ano ali u suprotnom ce ti se pojavljivati kajmak u posudi koji se moze prstom vaditi,imao sam taj problem dve godine unazad u periodu oko novembra kad pocinju prvi mrazovi

luft u letvi ti se javlja verovatno je malo popila vode jer stoji otvoren sistem pa je izribala semeringe,mozda su i manzetne popucale pa su propali krajevi letve,servo letva kad je u ispravnom stanju ima blagi luft koji pritisak od 130 bara hidraulike eliminise,remont iste ako je u solidnom stanju i nije zardjala malo komplikovanije od klasicne mehanicke koja su u tvom slucaju mnogo lakse mota,potrazi polovnu dobru

a zadnje lezajeve ako budes menjao,sacuvaj one velike matice koja derzi lezaj,nema da se kupe,na desnoj je desni navoja a na levoj je levi navoj,lezajevi su bili oko 1600din komad

malopre listam tvoje stare postove i problem sa nemirnim radom motora,sta bi na kraju
ko na nas krene iz mesta je naje&o
75-alfa
Garaža: Alfa Romeo Q4 crosswagon
Lokacija: Prilep - Makedonija
Postovi: 78
Pridružio se: Ned Mar 29, 2009 6:25 pm

Re: malo pomoc

Čet Mar 10, 2011 9:34 pm

Tu alfu sam prodao sad ovu sam uzeo pre dva dana.Sta da radim uvrteo sam u glavi da moram imati jednu 75cu u dobrom stanju.inace danas sam izramnio glavu ,novi dihtun (reinc) , nasao sam jedan lager (snr) kod nas 1500 den. to je oko 25 eura, jos jedan stize sutra i ostaje letva ne znam sta sa njom da radim.
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Re: malo pomoc

Pet Mar 11, 2011 8:39 am

ne znam sta da ti kazem za letvu,napamet je jako tesko ustanoviti kvar,probaj cimanjem levo-desno a nek neko ide redom rukom da hvata deo po deo i da oseti pod rukom gde lupa

ako je u samoj letvi,to se tesko steluje na autu,mora se izvaditi staviti u stegu i redom rasturati,ako je sa desne strane ti u servo letvi ima O-ring gumica koja je i kao biksna i ona ako spadne onda udara metal o metal,i kad je sve ispravno servo letva nez pumpe ima prazan hod i nije direktna kao mehanicka,zato sto u pinjonu ima ventile koja cimanjem levo-desno otvara i pusta ulje i letva bez otpora ide ali u ovom slucaju je i to luft

ako stavljas mehanicku onda moras i kardan od volana jer je od mehanicke duzi i manji su nutovi na letvi
ko na nas krene iz mesta je naje&o

Povratak na “Alfa Romeo Transaxle”