How Ferrari spins?
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: How Ferrari spins?
Verujem mu 100% da je to istina, covek je vrhunski auto novinar. Rade to i drugi doduse, ali ocigledno manje napadno od Ferrarija. Mozda ce neko reci da hoce da skrene paznju na sebe jer je covek freelancer, da voli Porschee (a voli), da je ovo tempirano zbog McLarena, ali to je ruzna praksa koja mora da se zaustavi. Slicno je radio i Nissan sa GTR-om.
Acqua-Olio-Benzina
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: How Ferrari spins?
Chuo sam i prochitao o ovome na vishe mesta... Ali oduvek sam bio mishljenja da to svi u manjoj ili vecoj meri rade i ne znam zashto bi se to posebno zamerilo bash Ferrari-ju?
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Diego
- Drug Član
- Garaža: AR 156 1.8 TS 2002.
- Lokacija: Beograd - Banovo Brdo
Post
Re: How Ferrari spins?
Ferari uvek bode oci, upravo zato sto je Ferari. Zato im i ne oprastaju "decije bolesti" koje su svojstvene i drugima.
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: How Ferrari spins?
Juce Scumi i ja gledali pola sata jednog 360 kabrio je bio i pricali s vlasnikom.
Kakva zamjerka,kakvi bakraci?FERRARI brate.11.000e mu servis.
Kakva zamjerka,kakvi bakraci?FERRARI brate.11.000e mu servis.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: How Ferrari spins?
Decje bolesti mozes oprostiti fiat pandi... ne 150.000e ferarri-ju...
realno njegovo krilo i pandino nema mnogo smisla da kostaju mnogo vishe... trt mrt, carbon itd... kako god, zna se koliko je panela carbona i koliko je 250dl farbe... nema opravdanje za toliko para... placas samo ime i prestiz... a sa tim MORA ici besprekornost i savrsenstvo jer su oni takodje deo imena i prestiza i nose svoju cenu sa tim...
ako treba da se isprsis za nesto onda to nesto treba da opravda te pare... a ne da se sluzi istim marketinskim trikovima kao yugo... da hoces yuga i njegove decije bolesti i marketinske trikove kupio bi juga za 5000 a ne ferarri za 150.000...
kao i taj servis od 11k eura je smejurija naravno... ali opet to je deo posedovanja ferarrija i naravno za te pare NE SME da crkne na sledecem cosku ili da mu kaplje ulje... to je poenta tih 11k eura... da se razlikuje od ostatka prosecnosti i jadnosti koji mi ostali vozimo...
secate se priloga tog geara o mislim da je enzo bio... lamela izdrzava 3 potpisa i onda ide nova? od prilion evra... kakva glupost... kome to treba... milion evra za auto koji mogu da potpisem 3 puta?
poenta je sto su ti automobili toliko retki i egzoticni pa se njihovi vlasnici ne bune na takve stvari jer ih uglavnom i ne voze tj. drze u garazi da se hvale ili voze 2km/h da bi ih svi videli... 0.000000000001% tih automobila vidi ikada voznju za koju su napravljeni... to ti samo govori koliko je tehnicki inzenjering trenutno slab... jadan da ne kazem...
zamisli da taj ferarri kosta kao svaki drugi auto i da sa tom pouzdanosti izadje na trziste... za koliko bi fabrika propala... jedno prepodne... jutro? par sati... tako nesto...
realno njegovo krilo i pandino nema mnogo smisla da kostaju mnogo vishe... trt mrt, carbon itd... kako god, zna se koliko je panela carbona i koliko je 250dl farbe... nema opravdanje za toliko para... placas samo ime i prestiz... a sa tim MORA ici besprekornost i savrsenstvo jer su oni takodje deo imena i prestiza i nose svoju cenu sa tim...
ako treba da se isprsis za nesto onda to nesto treba da opravda te pare... a ne da se sluzi istim marketinskim trikovima kao yugo... da hoces yuga i njegove decije bolesti i marketinske trikove kupio bi juga za 5000 a ne ferarri za 150.000...
kao i taj servis od 11k eura je smejurija naravno... ali opet to je deo posedovanja ferarrija i naravno za te pare NE SME da crkne na sledecem cosku ili da mu kaplje ulje... to je poenta tih 11k eura... da se razlikuje od ostatka prosecnosti i jadnosti koji mi ostali vozimo...
secate se priloga tog geara o mislim da je enzo bio... lamela izdrzava 3 potpisa i onda ide nova? od prilion evra... kakva glupost... kome to treba... milion evra za auto koji mogu da potpisem 3 puta?
poenta je sto su ti automobili toliko retki i egzoticni pa se njihovi vlasnici ne bune na takve stvari jer ih uglavnom i ne voze tj. drze u garazi da se hvale ili voze 2km/h da bi ih svi videli... 0.000000000001% tih automobila vidi ikada voznju za koju su napravljeni... to ti samo govori koliko je tehnicki inzenjering trenutno slab... jadan da ne kazem...
zamisli da taj ferarri kosta kao svaki drugi auto i da sa tom pouzdanosti izadje na trziste... za koliko bi fabrika propala... jedno prepodne... jutro? par sati... tako nesto...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: How Ferrari spins?
isto vazi i za 430 skuderiju, nekoliko f1 startova i lamela je vec za zamenu, cista glupost, realno taj f1 start ti nikad i ne treba i suludo je trositi lamelu na tako nesto kad on i ovako startuje ko iz katapultaJaMaL napisao:
secate se priloga tog geara o mislim da je enzo bio... lamela izdrzava 3 potpisa i onda ide nova? od prilion evra... kakva glupost... kome to treba... milion evra za auto koji mogu da potpisem 3 puta?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: How Ferrari spins?
Da vidim da li ga ne bih (ili bilo ko) uključio kada bi pored mene stao GTR ili GT2... Ili neki Ducati 1098, Agusta F4R... Pa krene jeza u stomaku... Uključio bih ga itekako, pa nek ide život
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: How Ferrari spins?
Launch control je kod civilnoh automobila stvar za kompleksase koji ne znaju da startuju. Sa tom spravicom i automatskim menjacima, kontrolama stabilnosti, cuda-muda... svaka susa ce da pomisli da zna da vozi 300+ ks automobile i da se hvalise kako je na pravcu dobio ovog i onog. Jos jedan dokaz da ovaj svet vode mediokriteti. Nego, sve bi ih poseo u TVR da voze plasticna kola ispod 1000kg sa 450ks, bez vazdusnog jastuka i ABS, a kamoli nesto slozenije od toga, pa da vidite kako bi vozili ko po jajima.
Acqua-Olio-Benzina
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: How Ferrari spins?
[quote="JaMaL"]Decje bolesti mozes oprostiti fiat pandi... ne 150.000e ferarri-ju...quote]
Na prestizne marke i modele sam upravo i milsio, a ne na velikoserijske automobile.
Na prestizne marke i modele sam upravo i milsio, a ne na velikoserijske automobile.
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: How Ferrari spins?
Ferrari Enzo
launch price: 450,000 GBP (2002)
Annual service cost: 3600 GBP (Ferrari suggests u get it checked every 6 months but most owners only do once a year)
issues: clutch goes out about every 6,000 miles and it costs 4,500 GBP to replace it
nerealno je da je sa inzinjerske strane toliko slab... neko bi pomislio da je za 100+ godina automobilizma nesto napredovalo i da su pronadjeni bolji sistemi i materijaliBugatti Veyron (these prices are just hilarious)
launch price: 975,000 gbp (2007)
service costs: 1st one is 13,645 GBP (bugatti claim that 6,000 GBP is for labor alone).
They insist you replace the tires every 2,500 miles and each tire costs 6,325 GBP and only Bugatti can fit them.
all 4 wheels need to be replaced every 3 tire changes(7500 miles tops) and that costs 29,900 GBP.
notes: Veyron warranty is 2 years and if u want to extend for a year its 38,000 GBP or 63,000 GBP for 2
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: How Ferrari spins?
OK, shto jes' - jes'...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: How Ferrari spins?
setih se promotivnog videa za CZ99, puca na -20, pod vodom, ma chudo tehnike, ne moze da zaglavi... potpisase Amerikanci, narucise 15.000kom. i - kad su dobili, odmah testirali da li su zaista tako dobri kao oni komadi koje su testirali u Srbiji.
vratili ceo kontigent, naravno. nema veze s zivotom.
jednostavno - nije to to.
ja bih im *ebo sve po spisku da mi daju za te pare auto koji je osetno slabiji od primerka na prezentaciji. pa mozes da kupis neku od legendi sa LeMan-a i znas da vozis pravu stvar.
i bas me briga da li se tim trikovima koriste i drugi brendovi. sramota.
vratili ceo kontigent, naravno. nema veze s zivotom.
jednostavno - nije to to.
ja bih im *ebo sve po spisku da mi daju za te pare auto koji je osetno slabiji od primerka na prezentaciji. pa mozes da kupis neku od legendi sa LeMan-a i znas da vozis pravu stvar.
i bas me briga da li se tim trikovima koriste i drugi brendovi. sramota.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: How Ferrari spins?
jbga, marketing bato
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- marin krk
- Garaža: 147 jtd
147 ducati corse - Lokacija: KRK i ITALIJA
Post
cijene su savim normalne za klijantelu koja vozi ferrari i ostale aute u toj klasi.
to nisu auti za nas obicne smrtnike.
klijantela koja svoju godisnju zaradu ima u stotine tisuca eura ili koji milioncek eura ili dolara.
moj gazda ima 2 ferrarija 360 i 550. malo ih vozi.
panameru turbo kupio je prije 4 mjeseca ( zamjenio je za AUDI A8 ) pustila ge je 2 puta na cesti
gume na panameri su izdrzale jedva 12 000 km , ali lako je njemu kad ima 850 kamiona i preko 1000 prikolica ( za slepere ) i oko 1200 zaposlenika.
to je klijantela koja kupuje ferrarie i koja ne place kad treba napravit servis ili promjenit gume.
t
Re: How Ferrari spins?
nista cudno, jer mu cijeli motor ide van da bise promjenili svi remeni ùdarko qv napisao:Juce Scumi i ja gledali pola sata jednog 360 kabrio je bio i pricali s vlasnikom.
Kakva zamjerka,kakvi bakraci?FERRARI brate.11.000e mu servis.
cijene su savim normalne za klijantelu koja vozi ferrari i ostale aute u toj klasi.
to nisu auti za nas obicne smrtnike.
klijantela koja svoju godisnju zaradu ima u stotine tisuca eura ili koji milioncek eura ili dolara.
moj gazda ima 2 ferrarija 360 i 550. malo ih vozi.
panameru turbo kupio je prije 4 mjeseca ( zamjenio je za AUDI A8 ) pustila ge je 2 puta na cesti
gume na panameri su izdrzale jedva 12 000 km , ali lako je njemu kad ima 850 kamiona i preko 1000 prikolica ( za slepere ) i oko 1200 zaposlenika.
to je klijantela koja kupuje ferrarie i koja ne place kad treba napravit servis ili promjenit gume.
t
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: How Ferrari spins?
Sta bre kaki ovaj novinar gore nije mi jasno???
Ferrari je tata i dalje rasprave nema.
Ferrari je na testiranjima novinara brzi 0-100 itd,itd.
OK,novinari ga testiraju,0-100 3,9 sec-super...Ali je onaj za customers znatno sporiji...
Na one YT klipove dodje customer sa F430 na crtu Lambu,Porscheu (koji ubrzavaju 0-100 za oko 3,9) itd,itd i odere ih
Hmmm,mora da su i ovima sa YT-a uvalili "novinarske" Ferrarije...
Ferrari "novinarski" 599 tjunirao i podesavao da ne crkne itd,itd...
Hm,OK,a zna li lazovcina od novinara da Ferrari ne trci za customerima kad dodju na Nirburgring da voze krugove da im podesava auta,pa nijedan ne crce...
Njegov Porsche sportski automobil daje (lupam) 3 godine garancije na auta-ali pod uslovom da se ne voze po stazi...Pfffffffffff
Ferrari to ne spominje (vjerovatno nisu kvalitetni) ,a u onom manual-u koji sam dobio kad sam kupio 155 pise da ako cu da je vozim 'sportski',samo da sipam ulje 10-60...
Toliko o Porscheu...
Pozadina price nije njegova "briga" za milionere nego sto su mu u Ferrariju vjerovatno rekli da saceka u red za test automobila,a kad je on dosao na red,vjerovatno zatvorili piljaru za taj dan,i on ga poduvao...
Inace,Ferrari 29.02. predstavlja najbrzi V12 Ferrari ikad...
http://www.ferrari.com/English/Pages/29 ... s-bow.aspx
Pomislio sam da se radi o nasljedniku Enza,ali kad sam pogledao neki video,maskirana verzija mi vise lici na nasljednika 599...
Inace,ako kazu "ikad",ne znam spada li u to i FXX Evoluzione od 860 konja...Volio bih da spada
Ferrari je tata i dalje rasprave nema.
Ferrari je na testiranjima novinara brzi 0-100 itd,itd.
OK,novinari ga testiraju,0-100 3,9 sec-super...Ali je onaj za customers znatno sporiji...
Na one YT klipove dodje customer sa F430 na crtu Lambu,Porscheu (koji ubrzavaju 0-100 za oko 3,9) itd,itd i odere ih
Hmmm,mora da su i ovima sa YT-a uvalili "novinarske" Ferrarije...
Ferrari "novinarski" 599 tjunirao i podesavao da ne crkne itd,itd...
Hm,OK,a zna li lazovcina od novinara da Ferrari ne trci za customerima kad dodju na Nirburgring da voze krugove da im podesava auta,pa nijedan ne crce...
Njegov Porsche sportski automobil daje (lupam) 3 godine garancije na auta-ali pod uslovom da se ne voze po stazi...Pfffffffffff
Ferrari to ne spominje (vjerovatno nisu kvalitetni) ,a u onom manual-u koji sam dobio kad sam kupio 155 pise da ako cu da je vozim 'sportski',samo da sipam ulje 10-60...
Toliko o Porscheu...
Pozadina price nije njegova "briga" za milionere nego sto su mu u Ferrariju vjerovatno rekli da saceka u red za test automobila,a kad je on dosao na red,vjerovatno zatvorili piljaru za taj dan,i on ga poduvao...
Inace,Ferrari 29.02. predstavlja najbrzi V12 Ferrari ikad...
http://www.ferrari.com/English/Pages/29 ... s-bow.aspx
Pomislio sam da se radi o nasljedniku Enza,ali kad sam pogledao neki video,maskirana verzija mi vise lici na nasljednika 599...
Inace,ako kazu "ikad",ne znam spada li u to i FXX Evoluzione od 860 konja...Volio bih da spada
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: How Ferrari spins?
Ne spada, mislili su na auto koji se serijski pravi. Imace oko 700ks.
Acqua-Olio-Benzina
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: How Ferrari spins?
Hmmm...Znao sam...Ovo moje je bilo :to good to be true...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: How Ferrari spins?
29.2 se predstavlja sluzbeno nasljednik 599GTB
navodno 620GT
740KS
340KM/H
3,1SEC 0-100
8,5 DO 200KM/H
... r_embedded
Neka prica ko sta hoce meni je Ferrari ...Mora se priznati da je najveci u poslu.
navodno 620GT
740KS
340KM/H
3,1SEC 0-100
8,5 DO 200KM/H
... r_embedded
Neka prica ko sta hoce meni je Ferrari ...Mora se priznati da je najveci u poslu.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: How Ferrari spins?
Jedini profitabilni u Fiat grupi ove godine...7000 automobila, 2 milijarde obrt.
Acqua-Olio-Benzina
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: How Ferrari spins?
Dobar obrt
Sto se performansi tice-moooglo je to ispod 3sec majku mu...Ali-ipak je ovo GT,tako da od naslednika Enza ocekujem barem 2.8 do 100...
Sto se performansi tice-moooglo je to ispod 3sec majku mu...Ali-ipak je ovo GT,tako da od naslednika Enza ocekujem barem 2.8 do 100...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
-
Sa
- Drug Član
Post
Re: How Ferrari spins?
Ferrari nikada nije ganjao vreme 0-100, uvek je bilo za nijansu bržih automobila ali je zato uvek nudio najkompletniji automobil u segmentu.