Selespeed problem
- alfaducati
- Garaža: alfa 147 selespeed
Ducati 748S
Post
Selespeed problem
Pozdrav , imam 147 selespeed i povremeno , kada vozim punom brzinom lampica za indikaciju stepena prenosa pocne da trepce . Nakon smanjenja brzine lampica nastavi da radi normalno . Ima li neko iskustva sa ovakvim problemom ?
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Selespeed problem
Prestane da trepće kada smanjiš brzinu bez promene brzine?
To nije logično ...
Ne znam ni šta ti je to "puna brzina" .... ali sve jedno,
mislim da nema veze sa ovim ...
Proveri nivo ulja i što bi rekli majstori kad
nemaju predstavu o čemu se radi "prati"
To nije logično ...
Ne znam ni šta ti je to "puna brzina" .... ali sve jedno,
mislim da nema veze sa ovim ...
Proveri nivo ulja i što bi rekli majstori kad
nemaju predstavu o čemu se radi "prati"
- alfaducati
- Garaža: alfa 147 selespeed
Ducati 748S
Post
Re: Selespeed problem
Puna brzina znaci da vozim u petoj brzinom preko 180 km/h i tada indikator ( broj 5 na displeju ) pocne da trepce . Nakon smanjenja brzine na oko 120 km/h bez promene stepena prenosa indikator nastavi da radi normalno . Ovo mi se desava svaki put samo u navedenoj situaciji ( pri voznji u gradu ili pri manjim brzinama nikad se nije desilo ).
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Selespeed problem
Meni se to desi povremeno, ali kad sam u 1. ili 2. brzini. Ne utice na voznju, pa me nije preterano zanimalo sta znaci...
- branimir_
- Garaža: Alfa 156 berlina TS 2.0 Selespeed
- Lokacija: banja luka
Post
Radi se o "senzoru odabira brzina".
To ti je jedan mali glupi plasticni dio u kojem se nalazi magnet.
I kad se to sjb.... desice ti se da nece prebacivati neki korak, a koji...vidjeces.
Mislim da ih ima 4 kom. Najcesce ode magnet koji prebacuje iz 2 u 3. brzinu.
Mozda je i logicno?!
Uglavnom, ako rikne skroz (a nece tako iznenada) fabricki je napravljeno da ostane u drugoj brzini i tako mozes otici do najblizeg servisa.
Ovdje u Banjaluci nov senzor kosta 80e.
Ruke ne smiju biti skupe posto oni tu nista mnogo i ne rade. Mislim da su senzori van kucista selespeeda pa mu dodje kao da mijenja sijalicu. Mozda skida akumulator da bi dosao do selespeeda. Nisam siguran! Ako sam pomogao...
Re: Selespeed problem
Imao sam ja taj problem.alfaducati napisao:Pozdrav , imam 147 selespeed i povremeno , kada vozim punom brzinom lampica za indikaciju stepena prenosa pocne da trepce . Nakon smanjenja brzine lampica nastavi da radi normalno . Ima li neko iskustva sa ovakvim problemom ?
Radi se o "senzoru odabira brzina".
To ti je jedan mali glupi plasticni dio u kojem se nalazi magnet.
I kad se to sjb.... desice ti se da nece prebacivati neki korak, a koji...vidjeces.
Mislim da ih ima 4 kom. Najcesce ode magnet koji prebacuje iz 2 u 3. brzinu.
Mozda je i logicno?!
Uglavnom, ako rikne skroz (a nece tako iznenada) fabricki je napravljeno da ostane u drugoj brzini i tako mozes otici do najblizeg servisa.
Ovdje u Banjaluci nov senzor kosta 80e.
Ruke ne smiju biti skupe posto oni tu nista mnogo i ne rade. Mislim da su senzori van kucista selespeeda pa mu dodje kao da mijenja sijalicu. Mozda skida akumulator da bi dosao do selespeeda. Nisam siguran! Ako sam pomogao...
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Selespeed problem
Blinkanje broja može da znači bilo šta
a čudno je da se pojavljuje kad menjač miruje ...
a čudno je da se pojavljuje kad menjač miruje ...
- KeleA
- Garaža: 166 2.4 JTD Distinctive
Renault Laguna 2.0 16V - Lokacija: Petrovgrad
Post
Re: Selespeed problem
to "blinkanje" broja brzine moze da znaci i da kontakt nije u redu, nekad se to otkloni sa obicnim WD40 i sve opet radi OK
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
Post
Re: Selespeed problem
Evo i ja da se javim za selespeed posto ga posedujem vec 2 meseca i super mi radi..E sad mene zanima nesto drugo,na koliki interval menjati ulje za pumpu(to je ono sto se nalazi ispod haube)...Hvala unapred.
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Selespeed problem
Zanimljivo pitanje obzirom da servisni interval nije definisan
niti postoji mogućnost da se čitav sistem potpuno isprazni
(slično kao i za servo volan).
Ako si siguran da je unutra CS speed ulje ništa ne diraj
ako nisi siguran onda bi ga trebalo zameniti odma.
Pošto kažeš da super radi - ne diraj !!!
(samo kontroliši nivo dok je motor UPALJEN)
niti postoji mogućnost da se čitav sistem potpuno isprazni
(slično kao i za servo volan).
Ako si siguran da je unutra CS speed ulje ništa ne diraj
ako nisi siguran onda bi ga trebalo zameniti odma.
Pošto kažeš da super radi - ne diraj !!!
(samo kontroliši nivo dok je motor UPALJEN)
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Selespeed problem
Koliko sam ja video selespeed ima neki sistem za izbacivanje nepotrebnog ulja.
Otvorio sam slucajno taj mali rezervoar i video da je prazan, pa sam dolio malo ulja.
Sutra sam tu istu kolicinu nasao na podu ispod auta...
Proverio sam posle toga dok je motor bio ukljucen i tacno izmedju min i max.
Otvorio sam slucajno taj mali rezervoar i video da je prazan, pa sam dolio malo ulja.
Sutra sam tu istu kolicinu nasao na podu ispod auta...
Proverio sam posle toga dok je motor bio ukljucen i tacno izmedju min i max.
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Selespeed problem
Svo ulje koje naspete preko maksimuma ce da ispljuje na malu cevcicu. Nema svrhe prelivati.
Ako te zeza u 5 brzini verovatno btreba da zeza i R samo sto nemozes 200 u R.
Peta brzina i rikverc imaju isti aktuator (EV4).
Kod mene su povremeno zmigale sve brzine pa i neutral. Problem je bio u oksidiranom i losem dzeku na selespeed menjacu. U principu kompjuter nije dobijao tacne podatke o polozaju kvacila.
Ceo menjac je proporcionalna hidraulika tako da tu nema nekog rucnog stelovanja nego samo dijagnostika. Mozete jedino da rastavite sve konektore i mase, ocistite kontakt sprejom, obrisete i sastavite.
Ako te zeza u 5 brzini verovatno btreba da zeza i R samo sto nemozes 200 u R.
Peta brzina i rikverc imaju isti aktuator (EV4).
Kod mene su povremeno zmigale sve brzine pa i neutral. Problem je bio u oksidiranom i losem dzeku na selespeed menjacu. U principu kompjuter nije dobijao tacne podatke o polozaju kvacila.
Ceo menjac je proporcionalna hidraulika tako da tu nema nekog rucnog stelovanja nego samo dijagnostika. Mozete jedino da rastavite sve konektore i mase, ocistite kontakt sprejom, obrisete i sastavite.
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Selespeed problem
Jeste logico da prestane da trepce. Problem je u konektoru. Ceo motor se cima napred nazad na nosacima i ako je los kontakt dolazi do prekida signala na konektoru od selespeed-a. On se nalazi odma pored termostata izmedju motora i akumulatora.dejan555 napisao:Prestane da trepće kada smanjiš brzinu bez promene brzine?
To nije logično ...
Ne znam ni šta ti je to "puna brzina" .... ali sve jedno,
mislim da nema veze sa ovim ...
Proveri nivo ulja i što bi rekli majstori kad
nemaju predstavu o čemu se radi "prati"
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Selespeed problem
U 5 ubacuje bez ikakvih problema, ali me je zezao vec na recimo 5 dana nece u R, pa moram da gasim, pa tako jedno 2-3 puta i onda uspe da ubaci u R.
Znaci cuje se kako salta, ali ne uspe da ubaci "skroz" u R pa na ekranu pise N, a kad pomerim menjac na desno (za izbacivanje u N) cuje se kako salta iako pise da je u N, tako da mi se cini kao da bleji u nekom medjuprostoru...
Znaci cuje se kako salta, ali ne uspe da ubaci "skroz" u R pa na ekranu pise N, a kad pomerim menjac na desno (za izbacivanje u N) cuje se kako salta iako pise da je u N, tako da mi se cini kao da bleji u nekom medjuprostoru...
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Selespeed problem
I ja sam imao problema sa ubacivanjem. Mislio sam da je rucica. Srecom nisam otvarao. Sve se popravilo zamenom kabla na selespeed. Cujemo se mogu i da ti ga pokazem(kabl).Duke Nukem napisao:U 5 ubacuje bez ikakvih problema, ali me je zezao vec na recimo 5 dana nece u R, pa moram da gasim, pa tako jedno 2-3 puta i onda uspe da ubaci u R.
Znaci cuje se kako salta, ali ne uspe da ubaci "skroz" u R pa na ekranu pise N, a kad pomerim menjac na desno (za izbacivanje u N) cuje se kako salta iako pise da je u N, tako da mi se cini kao da bleji u nekom medjuprostoru...
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Selespeed problem
@Duke
Verovatno senzor položaja - ne zna gde je iako ga možda i ubaci...
Ajde uslikaj kabl pa nam ga pokaži bez dolaska u NS
Verovatno senzor položaja - ne zna gde je iako ga možda i ubaci...
Ajde uslikaj kabl pa nam ga pokaži bez dolaska u NS
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Selespeed problem
Ja ne znam koji je kabl od selespeed-a.
Jel imas neku sliku, pa da uporedim?
Jel imas neku sliku, pa da uporedim?
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Selespeed problem
Evo nasao sam na netu robot sa kablom. Kabl mi je u prtljagu, slikacu ga sutra.
http://www.ebspares.co.uk/news89.htm
http://www.ebspares.co.uk/news89.htm
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Selespeed problem
Selespeed mi je skroz s*eban.
Ceo dan juce mi je ubacivao u 2 umesto u 1, pa kada hocu da vratim u N, on klikce 10 sekundi i na kraju opet ubaci u 2.
Kada vozim, da prebacim iz 1 u 2, on ubaci u N a na ekranu pise 2 a auto usporava i vrti obrtaje u prazno.
Kada vozim, hocu da ubacim iz 2 u 3, on zastane na par sekundi, auto krene da usporava i na kraju ubaci u 4 umesto u 3 i onda davim sve iza sebe...
Uspeo sam da se nakacim danas na fiatecuscan preko kabla i odradio sam sve one kalibracije dok ej auto bio ugasen i cinilo mi se da je sve ok proslo. Zanima me da li je trebao da bude upaljen auto ili ne?
Sto je najgore, posle ove "kalibracije" selespeed mi jos gore radi, tj cesce se baguje...
Ceo dan juce mi je ubacivao u 2 umesto u 1, pa kada hocu da vratim u N, on klikce 10 sekundi i na kraju opet ubaci u 2.
Kada vozim, da prebacim iz 1 u 2, on ubaci u N a na ekranu pise 2 a auto usporava i vrti obrtaje u prazno.
Kada vozim, hocu da ubacim iz 2 u 3, on zastane na par sekundi, auto krene da usporava i na kraju ubaci u 4 umesto u 3 i onda davim sve iza sebe...
Uspeo sam da se nakacim danas na fiatecuscan preko kabla i odradio sam sve one kalibracije dok ej auto bio ugasen i cinilo mi se da je sve ok proslo. Zanima me da li je trebao da bude upaljen auto ili ne?
Sto je najgore, posle ove "kalibracije" selespeed mi jos gore radi, tj cesce se baguje...
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Selespeed problem
Jesi probao da rastavis dzek od robota? Jel znas gde je?
Sve te simptome sto si gore opisao sam ja imao na mom autu. Sad radi bez greske.
Sve te simptome sto si gore opisao sam ja imao na mom autu. Sad radi bez greske.
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Selespeed problem
To je onaj kabl koji si mi pokazao prosle nedelje? Onaj ispod usisa?
Sta da radim, da iscupam samo taj glavni dzek i da ga naprskam wd40 ili sta?
Sta da radim, da iscupam samo taj glavni dzek i da ga naprskam wd40 ili sta?
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Selespeed problem
Kad ga rastavis videces sta ti treba. Moze biti mastan ili oksidirao.
Imas dve vrste kontakt spreja, jedan je za skidanje korozije a drugi odmascuje.
Posle toga uzmi neki mali srafciger ili silo i krpicu pa svaki kontakt na muskom i zenskom delu protrljaj. Posle toga sa malim srafcigerom izsavijaj malo kontakte na zenskom delu. Znaju da se rasire od cimanja. Ako ti je ispucana guma na dzekovima, nadji negde onu krpenu izolirku pa namotaj. Samo polako i pazljivo.
Valjalo bi da skines celo postolje od akumulatora pa da svaki dzek na robotu skines i stavis vise puta.
Pogledaj kakvi su ti kablovi od mase na sasiji. Valjalo bi i njih da skines , ocistis i vratis.
To ti je jedno prepodne posla lagano.
Posle svega ces morati ponovo da kalibrises preko dijagnostike, posto si sad lose uradio zbog losih signala
Imas dve vrste kontakt spreja, jedan je za skidanje korozije a drugi odmascuje.
Posle toga uzmi neki mali srafciger ili silo i krpicu pa svaki kontakt na muskom i zenskom delu protrljaj. Posle toga sa malim srafcigerom izsavijaj malo kontakte na zenskom delu. Znaju da se rasire od cimanja. Ako ti je ispucana guma na dzekovima, nadji negde onu krpenu izolirku pa namotaj. Samo polako i pazljivo.
Valjalo bi da skines celo postolje od akumulatora pa da svaki dzek na robotu skines i stavis vise puta.
Pogledaj kakvi su ti kablovi od mase na sasiji. Valjalo bi i njih da skines , ocistis i vratis.
To ti je jedno prepodne posla lagano.
Posle svega ces morati ponovo da kalibrises preko dijagnostike, posto si sad lose uradio zbog losih signala
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Selespeed problem
OK, to cu sad da radim, samo mi kazi, jel ima razlike upaljen auto - ugasen auto pri kalibraciji?
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Selespeed problem
Nemoj da čupaš konektor jer ima bravicu koja se izvlači sa strane!
To sa krivljenjem kontakta može da doveede do toga da se posle
ne može utači u ženski - ipak ih je 20 a koliko sa mja video dosta je nepristupačno
za sužavanje ženskih... jedini pravi lek je da se zameni onaj deo ka robotu,
kao što si ti i uradio ...
To sa krivljenjem kontakta može da doveede do toga da se posle
ne može utači u ženski - ipak ih je 20 a koliko sa mja video dosta je nepristupačno
za sužavanje ženskih... jedini pravi lek je da se zameni onaj deo ka robotu,
kao što si ti i uradio ...
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Sav ti je posao uzaludan ako je zenski rasiren i razlokan. Mozes kupiti i novi kabl od 600evra i nece raditi. Znaci sve polako i pazljivo nista na silu. Ako nesto polomis zavrsio si posao. Obavezno malo skupi te otvore na zenskom delu.
Re: Selespeed problem
Prema robotu je muski a ostaje ti zenski.dejan555 napisao:Nemoj da čupaš konektor jer ima bravicu koja se izvlači sa strane!
To sa krivljenjem kontakta može da doveede do toga da se posle
ne može utači u ženski - ipak ih je 20 a koliko sa mja video dosta je nepristupačno
za sužavanje ženskih... jedini pravi lek je da se zameni onaj deo ka robotu,
kao što si ti i uradio ...
Sav ti je posao uzaludan ako je zenski rasiren i razlokan. Mozes kupiti i novi kabl od 600evra i nece raditi. Znaci sve polako i pazljivo nista na silu. Ako nesto polomis zavrsio si posao. Obavezno malo skupi te otvore na zenskom delu.
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”