Ferrari Testarossa
-
Sa
- Drug Član
Post
Spomenete li nekome Ferrari i upitate na što ga asocira vjerojatni odgovor glasi: Testarossa. Jedan od najznamenitijih Ferrarija krasile su impozantne dimenzije – gotovo dva metra širok stražnji kraj ostavljao je bez daha sretnike koji bi ga vidjeli.
1984. na salonu automobila u Parizu jedan od izložaka plijenio je posebnu pažnju – crveni Ferrari Testarossa. U moru noviteta nakrcanih raznim aerodinamičnim dodacima, jedan je novinar opisao Testarossu: “Novom Ferrariju nije potrebno nikakvo aerodinamično krilo jer je on sam po sebi krilo”. Pininfarina je ponovno nadmašio samog sebe. Jedinstveni rešetkasti usisnici zraka za učinkovito hlađenje moćnog motora na bokovima automobila otkrivali su potencijal nove zvijeri iz Maranella. Spiritualni nasljednik legendarne Testarosse iz 1956. godine imao je centralno smješten 12 cilindrični bokser motor s četri ventila po cilindru i četri bregaste osovine u glavi najveće snage od 390 konja pri 6300 okretaja u minuti. U spomen na gore navedeni model glava motora bila je u crvenoj boji (Testarossa = crvena glava). Testarossa je postizala zavidne performanse. Za ubrzanje do 100 km/h trebalo je svega 5.3 sekunde, a kazaljka brzinomjera zaustavljala se na maksimalnih 299 km/h. Zbog bokser konstrukcije 12 cilindrični motor svirao je fantastičnu ariju, toliko posebnu za automobile iz Maranella. No ono po čemu je Testarossa bila zaista posebna su dimenzije. Gotovo dva metra širok stražnji kraj izgledao je poput nosača aviona, a ako biste imali tu sreću da vas na autocesti prestigne Testarossa sa čudenjem bi gledali bočnu stranu svog automobila i tražili ogrebotine. Teško je predočiti ovakvu siluetu automobila čija je širina bila gotovo dvostruka u odnosu na visinu, no sretnici koji su imali priliku vidjeti ovaj fantastičan automobil znaju o čemu govorimo. Svjetla na Testarossi bila su klasičnog koncepta na izvlačenje, a ona stražnja skrivala su se iza rešetkastog pokrova čime je automobil vizualno izgledao još širi. Uz fantastičan izgled, vrhunski bokser motor i zadivljujuće performanse Testarossa je ipak imala jedu manu. Prema riječima bivšeg vozača utrka Giancarla Baghettija, pri brzinama iznad 250 km/h prednji kraj Testarosse postao bi prelagan. U drugoj polovici 1991. godine u Los Angelesu je predstavljen nasljednik Testarosse pod nazivom 512 TR. Ovaj je model imao 38 konja više (0-100 km/h = 4.8 s), težio je 40 kilograma manje, motor je bio za 30 milimetara niže postavljen, a i gume su sada bile za col veće. Za razliku od Testarosse, model 512 TR je izgledao puno ljepše zahvaljujući novom dizajnu prednjeg i stražnjeg kraja automobila. Treća evolucija, model 512M, pojavila se 1994. godine pa iako je bila najmodernija mišljenja smo kako se ne može mjeriti s markantnim izgledom modela 512 TR ponajviše zbog prednjih i stražnjih svjetala koja su sada bila konstruirana u poklopac motora, odnosno istaknuta na stražnjoj rešetkastoj masci automobila. Testarossa je bez sumnje jedna od legendi tvrtke iz Maranella.
Motor bokser, 12
Snaga motora 390 KS @ 6300 o/min
Maksimalna brzina 299 km/h
Karoserija Pininfarina
Proizvedeno 9463
Ferrari Testarossa
Spomenete li nekome Ferrari i upitate na što ga asocira vjerojatni odgovor glasi: Testarossa. Jedan od najznamenitijih Ferrarija krasile su impozantne dimenzije – gotovo dva metra širok stražnji kraj ostavljao je bez daha sretnike koji bi ga vidjeli.
1984. na salonu automobila u Parizu jedan od izložaka plijenio je posebnu pažnju – crveni Ferrari Testarossa. U moru noviteta nakrcanih raznim aerodinamičnim dodacima, jedan je novinar opisao Testarossu: “Novom Ferrariju nije potrebno nikakvo aerodinamično krilo jer je on sam po sebi krilo”. Pininfarina je ponovno nadmašio samog sebe. Jedinstveni rešetkasti usisnici zraka za učinkovito hlađenje moćnog motora na bokovima automobila otkrivali su potencijal nove zvijeri iz Maranella. Spiritualni nasljednik legendarne Testarosse iz 1956. godine imao je centralno smješten 12 cilindrični bokser motor s četri ventila po cilindru i četri bregaste osovine u glavi najveće snage od 390 konja pri 6300 okretaja u minuti. U spomen na gore navedeni model glava motora bila je u crvenoj boji (Testarossa = crvena glava). Testarossa je postizala zavidne performanse. Za ubrzanje do 100 km/h trebalo je svega 5.3 sekunde, a kazaljka brzinomjera zaustavljala se na maksimalnih 299 km/h. Zbog bokser konstrukcije 12 cilindrični motor svirao je fantastičnu ariju, toliko posebnu za automobile iz Maranella. No ono po čemu je Testarossa bila zaista posebna su dimenzije. Gotovo dva metra širok stražnji kraj izgledao je poput nosača aviona, a ako biste imali tu sreću da vas na autocesti prestigne Testarossa sa čudenjem bi gledali bočnu stranu svog automobila i tražili ogrebotine. Teško je predočiti ovakvu siluetu automobila čija je širina bila gotovo dvostruka u odnosu na visinu, no sretnici koji su imali priliku vidjeti ovaj fantastičan automobil znaju o čemu govorimo. Svjetla na Testarossi bila su klasičnog koncepta na izvlačenje, a ona stražnja skrivala su se iza rešetkastog pokrova čime je automobil vizualno izgledao još širi. Uz fantastičan izgled, vrhunski bokser motor i zadivljujuće performanse Testarossa je ipak imala jedu manu. Prema riječima bivšeg vozača utrka Giancarla Baghettija, pri brzinama iznad 250 km/h prednji kraj Testarosse postao bi prelagan. U drugoj polovici 1991. godine u Los Angelesu je predstavljen nasljednik Testarosse pod nazivom 512 TR. Ovaj je model imao 38 konja više (0-100 km/h = 4.8 s), težio je 40 kilograma manje, motor je bio za 30 milimetara niže postavljen, a i gume su sada bile za col veće. Za razliku od Testarosse, model 512 TR je izgledao puno ljepše zahvaljujući novom dizajnu prednjeg i stražnjeg kraja automobila. Treća evolucija, model 512M, pojavila se 1994. godine pa iako je bila najmodernija mišljenja smo kako se ne može mjeriti s markantnim izgledom modela 512 TR ponajviše zbog prednjih i stražnjih svjetala koja su sada bila konstruirana u poklopac motora, odnosno istaknuta na stražnjoj rešetkastoj masci automobila. Testarossa je bez sumnje jedna od legendi tvrtke iz Maranella.
Motor bokser, 12
Snaga motora 390 KS @ 6300 o/min
Maksimalna brzina 299 km/h
Karoserija Pininfarina
Proizvedeno 9463
- ana156
- Garaža: 147 1.6 TS plava metalik
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ferrari Testarossa
Pogodi me pravo u srce!
Samo da se zna ja kući imam 2! Crvenu i žutu!!! Doduše, 1:18 :cray:
Samo da se zna ja kući imam 2! Crvenu i žutu!!! Doduše, 1:18 :cray:
TRUE to YOU TS
Post
Re: Ferrari Testarossa
Jedna mala korekcija, pošto mi je ovo jedan od najdražih: Motor nije Boxer, nego V12 sa uglom između cilindara od 180 stepeni. Ovo čisto radi precizne specifikacije.
AndRix
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ferrari Testarossa
Ripanj, iza Avale, nadomak Beograda. jedna od kriznih godina hiperinflacija, restrikcija struje i slicno. doba godine: zima. vreme: oko 22.30. setam ja do centra pomenutog mesta, nogu pred nogu, idem na Lastu za Trosarinu.
priblizavam se nekom chudu od auta ispred mene, sirokom a niskom, sa nekim valjcima od guma... uocavam konjica, dobro poznatog, a zatim i sitan natpis koji mi definitivno potvrdjuje da sam najzad doziveo da vidim legendu svojim ocima. usporavam na 0.1km/h i divim se difuzorima sa strane, kad cujem pritajeni smeh vlasnika kola i njegovih drugara iza mene koji su s druge strane ulice ocima upijali svaki odsjaj punog meseca o linije ovog remek dela, i sad se upisavaju od smeha uzivajuci u facama zabezeknutih ljudi koji prolaze.
5 minuta kasnije, u centru dan (zverka podigla farove). prolazi pored mene, cujem samo huk guma i pritajenih 12 cilindara kako nestaju u noci...
dekideki je video Testarosu
*momci kog kojih je auto bio u gostima inace diluju kola iz svajcarske i vozili su tada svasta, izdvojicu f348 (jedan zuti jedan crveni, te veceri parkirani pored Testarose), ali ovu zverku je vozio vlasnik, oni su morali da se zadovolje da budu suzovaci...
priblizavam se nekom chudu od auta ispred mene, sirokom a niskom, sa nekim valjcima od guma... uocavam konjica, dobro poznatog, a zatim i sitan natpis koji mi definitivno potvrdjuje da sam najzad doziveo da vidim legendu svojim ocima. usporavam na 0.1km/h i divim se difuzorima sa strane, kad cujem pritajeni smeh vlasnika kola i njegovih drugara iza mene koji su s druge strane ulice ocima upijali svaki odsjaj punog meseca o linije ovog remek dela, i sad se upisavaju od smeha uzivajuci u facama zabezeknutih ljudi koji prolaze.
5 minuta kasnije, u centru dan (zverka podigla farove). prolazi pored mene, cujem samo huk guma i pritajenih 12 cilindara kako nestaju u noci...
dekideki je video Testarosu
*momci kog kojih je auto bio u gostima inace diluju kola iz svajcarske i vozili su tada svasta, izdvojicu f348 (jedan zuti jedan crveni, te veceri parkirani pored Testarose), ali ovu zverku je vozio vlasnik, oni su morali da se zadovolje da budu suzovaci...
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Ferrari Testarossa
Po PG su sad u trendu Ferrariji.Svi (mislim na bogatase) manje-vise imaju para da ih kupe,ali treba imati OO,da skratim pricu,prije mjesec-dva vidio sam TESTAROSSU,sta da kazem osim da su i F348,F355,F360,F360 SPIDER,F430 koji se voze ovuda gomila gvozdjurije.Tako agresivan dizajn nema ni jedan drugi auto,dok me LAMBORGHINI razocarao,i kao pojava i sto se tice zvuka-Gallardo posebno...ali TESTA ROSSA
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ferrari Testarossa
Voja Brkic (brat Cede Brkica) i vlasnik wagenovog otpada na pocetku Obrenovackog puta je pre par meseci pazario Testarosu crvene boje. Auto prvom ide 100km/h a kad je presaltao u drugu okrenuo se na sred istog puta.
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Ferrari Testarossa
Ne mogu da vjerujem...kakva je to zivotinja.Mogu mislit kako je tezak za voznju,i nepredvidiv.To je auto napravljen po Enzovom receptu,ljepota,agresivnost,brzina i sirova neobuzdana snaga.Po meni najlegendarniji i najpoznatiji Ferrari...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- mishkom
- Lokacija: Negotin
Post
Re: Ferrari Testarossa
Dok jos nisam znao za Alfu, kao klinac igrao sam na Comodoru i Amigi igrice sa automobilima... Pogodite koji mi je bio najdrazi..Crveni
- ana156
- Garaža: 147 1.6 TS plava metalik
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ferrari Testarossa
Mishkom, dođi kod mene da se trkamo, imam dve, samo crvena je moja
TRUE to YOU TS
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Ferrari Testarossa
kod mene u gradu je vozena jedna bela testarosa, tamo negde sredinom 90ih, taj li je svasta vozio od kola ali testarosa je billa vrh, jedino mi se nije svidjala u beloj boji, crvena je ipak prava takodje je i jedan 328 vozen negde posle rata, pocetkom 2000ih, ali ni on nije bio crven vec plav metalik
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Ferrari Testarossa
Po meni Ferrari nije Ferrari ako nije crvene boje...A cuo sam da crvenim Ferrarijima slabije pada cijena u odnosu na iste modele druge boje.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Ferrari Testarossa
pa crvena i jeste prva i prava boja ferarija, po meni i najlepsa, sve ostale su izbacene da bi zadovljila odredjene kupce i trzista, mada ni kod zute ne mogu da ostanem ravnodusan, extra cuci i ona
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Ferrari Testarossa
Crvena je zakon
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- ana156
- Garaža: 147 1.6 TS plava metalik
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ferrari Testarossa
žuta jeee, i dobra jeeeeana156 napisao:Mishkom, dođi kod mene da se trkamo, imam dve, samo crvena je moja
TRUE to YOU TS
- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci
Post
Re: Ferrari Testarossa
kakva god ferdzi svaka boja stoji
Tija bakcili, svi gi ja potepam,znaš kako? Prvo si progutam jednu kocku šeker,pa se oni svi navadu na njojzi. Ondak si popijem 'ednu jaku crnu kavu da gi zaćoravim, pa kad si ne znaju kude će,tage si popijem 'ednu ljutu rakiju te gi potepam svi.
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
- marin krk
- Garaža: 147 jtd
147 ducati corse - Lokacija: KRK i ITALIJA
- ana156
- Garaža: 147 1.6 TS plava metalik
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Alek777
- Garaža: Alfa Romeo 147 1,9 jtd
- marin krk
- Garaža: 147 jtd
147 ducati corse - Lokacija: KRK i ITALIJA
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Ferrari Testarossa
Sad se zakopam,i trazim neke stvari kad.............nadjem naravno testarossu i F40 koji su stari 21 godinu.1/43 su....al sam se odusevio kad sam ih vidio,jer sam zaboravio potpuno na njih.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Post
Re: Ferrari Testarossa
Kao klinac imo sam preko 40 "maketa" ali jedna je bila omiljena... zuta testarossa ... I poroke majamija sam znao da gledam samo zbog nje ...
- pejo
- Contact:
- Garaža: ALFA 156
- Lokacija: novi sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Ferrari Testarossa
po meni je ugao od 180 stepeni je ravna linija znachi boxer varijanta klipova postavljenih u vodoravnom polozaju nema uglova.strashno se chuo to treba doziveti.andrix napisao:Jedna mala korekcija, pošto mi je ovo jedan od najdražih: Motor nije Boxer, nego V12 sa uglom između cilindara od 180 stepeni. Ovo čisto radi precizne specifikacije.
MISLIO SAM...je majka svih zajeba
moj mob 069/1468-109 viber
moj mob 069/1468-109 viber