Evo mog reshenja, na koje me je naveo Alexa:
Radi se o 24v motoru, a ubachena je pumpa od V6TB - kojih ima kao pleve te obzirom na to, savetujem da i vashe modifikacije krenu sa stanovishta dostupnosti delova:
Uzet je nosach servo pumpe od 156V6 koji je direkt fitovan na glavu, bilo je potrebno razbushiti jednu rupu i urezati navoj, ostatak je bila najjednostavnija montazha pumpe i dodavanje jedne shajbne zarad dovodjenja remenice pumpe u idealnu liniju sa remenicom radilice. Bila je josh potrebna modifikacija servo creva obzirom da sam mu skratio put do letve, dakle malo je skraceno i postavljeno je drugo okce.
Servo pumpa: Izvedbe na razlichitim motorima
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Servo pumpa: Izvedbe na razlichitim motorima
odlicno reseno,a i tih pumpi ima i rade odlicno,75-icine pumpe su lose jer crknu bez razloga posle 20-ak godina
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Servo pumpa: Izvedbe na razlichitim motorima
evo resenje sa originalnim crevom od 75-ice
a ovo je sa srevom od 33-ojke,koje je drasticno duze i ujedno iskoristio priliku da zaobidje izduvnu granu da ne greje cev i ujedno ulje
a ovo je sa srevom od 33-ojke,koje je drasticno duze i ujedno iskoristio priliku da zaobidje izduvnu granu da ne greje cev i ujedno ulje
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Servo pumpa: Izvedbe na razlichitim motorima
Jel ima neke veze dužina creva od pumpe do letve
i šta je bolje
i šta je bolje
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Servo pumpa: Izvedbe na razlichitim motorima
ne bi trebalo,samo vise ulja staje u sistem,oko 1.5-2 dl vise
sto i nema mnogo veze
sto i nema mnogo veze
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Servo pumpa: Izvedbe na razlichitim motorima
evo danas dobijem slucajnu ideju da probam servo sa vecom remenicom,ovo je treca kombinacija remenice,bila je 70mm pa 110mm sad je 130mm i radi odlicno,ali i motoru je lakse sad obrtaji padaju na leru kad se mota za debljinu crte na obrtomeru,sto znaci da joj precnik odgovara,pa sam razmisljao i da na alternatoru povecam pa da vidim kakva ce situacija biti,ali me mrzelo da skidam hladnjak da odvijem maticu alternatora pistoljem jer rucno je zaboravi
sa 70mm dok radi na leru osetno stenje, a na motanju se odma ugasi,sa 110mm ili originalnom sa te pumpe radi odlicno ali padaju obrtaji za oko 100-150rpm,dok sa 130mm pada za nepunih 50rpm sto je smesno i automatski se lakse vrti motor
sa 70mm dok radi na leru osetno stenje, a na motanju se odma ugasi,sa 110mm ili originalnom sa te pumpe radi odlicno ali padaju obrtaji za oko 100-150rpm,dok sa 130mm pada za nepunih 50rpm sto je smesno i automatski se lakse vrti motor
ko na nas krene iz mesta je naje&o