Zamena i cena karika i dihtunga 159 2.4
- rex1825
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm Q-Tronic Ti
- Lokacija: Outerspace
Post
Zamena i cena karika i dihtunga 159 2.4
Koliko je zahtevan posao i koliko otrpilike kosta sa materijalom zamena gumica, dihtunga i karika na 2.4JTDm motoru?
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: zamena i cena?
Zahtevan kao da radis punu generalnu, ceo motor zbog zamene karika ide u sitna crevca.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: zamena i cena?
Tu treba i ležajevi, semerinzi, ako nisu skoro menjani i kaševi, roleri, da li tu treba neke vođice ventila...na sve to mašinska obrada glave motora, radilice...To bez 700-800 eura nema početka. Ako treba da se menjaju klipovi, klipnjače, ventili samo dodaj na tu cenu...
Ja sam se zaluđivao da se otvara motor, ali majstor neće ni da čuje jer ne troši ni ulje ni vodu, pali bez problema na -15.
Ja sam se zaluđivao da se otvara motor, ali majstor neće ni da čuje jer ne troši ni ulje ni vodu, pali bez problema na -15.
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: zamena i cena?
Zamena gumica zahteva skidanje glave.
Onda se nosi na masinsku obradu. Racunaj gumice, vodjice ventila i da se lizne glava jer si je skinuo oko 100 evrica. Dihtung glave oko 50 npr.
Ja sam skoro radio na pezou 406 navedeno.
Karike - skidas karter, odvajas od radilice pa izbacujes klipove na gore.
Karike od kvaliteta variraju dosta. Svojevremeno 2,0 TS klipovi sa karikama 150 eura pa na vise.
Sve to a bez zamene letecih i lezecih lezajeva je besmisleno pa jos 100.
Pa kad si sve razvalio bila bi dobra prilika skinuti menjac i zameniti semering na radilici do menjaca jer je polovan auto a sam semering npr 15 eura. Ulje menjas pa dodan koliko para je ulje i filteri.
I tako dok zaredjas sve ne gine ti bar 600 eura samo materijal pod uslovom da delovi nisu skupi.
Mozda prodjes trun jeftinije jer ces kupiti samo karike bez klipova.
Ima puno posla vremenski i najlakse je raditi kad se motor izvadi.
Ako ti motor ne trosi ulje i ne gubis rashladnu tecnost, to se ne rad kako je ranije receno.
Koliko znam majstori za to naplacuju 250 do 300 eura ruke i da budem iskren toliko naplacuju sa razlogom.
Onda se nosi na masinsku obradu. Racunaj gumice, vodjice ventila i da se lizne glava jer si je skinuo oko 100 evrica. Dihtung glave oko 50 npr.
Ja sam skoro radio na pezou 406 navedeno.
Karike - skidas karter, odvajas od radilice pa izbacujes klipove na gore.
Karike od kvaliteta variraju dosta. Svojevremeno 2,0 TS klipovi sa karikama 150 eura pa na vise.
Sve to a bez zamene letecih i lezecih lezajeva je besmisleno pa jos 100.
Pa kad si sve razvalio bila bi dobra prilika skinuti menjac i zameniti semering na radilici do menjaca jer je polovan auto a sam semering npr 15 eura. Ulje menjas pa dodan koliko para je ulje i filteri.
I tako dok zaredjas sve ne gine ti bar 600 eura samo materijal pod uslovom da delovi nisu skupi.
Mozda prodjes trun jeftinije jer ces kupiti samo karike bez klipova.
Ima puno posla vremenski i najlakse je raditi kad se motor izvadi.
Ako ti motor ne trosi ulje i ne gubis rashladnu tecnost, to se ne rad kako je ranije receno.
Koliko znam majstori za to naplacuju 250 do 300 eura ruke i da budem iskren toliko naplacuju sa razlogom.
- rex1825
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm Q-Tronic Ti
- Lokacija: Outerspace
Post
Re: zamena i cena?
...pa sve sto sam imao sam odradio do sad, ostalo jedino da se vidi dal turbo pusta ulje, ako je turbo onda necu otvarati motor, ako nije turbo, moram da uradim sve ovo...
Jel postoji nacin na koji se moze proveriti dal pusta turbo ulje? Ne verujem da bi zivo ulje bilo u auspuhu da je nesto do motora... A otprilike mi ode 1L na 1500km.
Jel postoji nacin na koji se moze proveriti dal pusta turbo ulje? Ne verujem da bi zivo ulje bilo u auspuhu da je nesto do motora... A otprilike mi ode 1L na 1500km.
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: zamena i cena?
Zar ne mozes da pridjes crevima na turbu da skines i vidis?
A sto se motora tice meri se kompresija cilindra.
Plus ako ti turbo pusta ulje a ne vidis ga nigde, skini njegov hladnjak pa vidi da li ima ulja i koliko.
A sto se motora tice meri se kompresija cilindra.
Plus ako ti turbo pusta ulje a ne vidis ga nigde, skini njegov hladnjak pa vidi da li ima ulja i koliko.
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: zamena i cena?
Postoji. Skine se izduv iza turbine i vidi se stanje turbinskog kola. Čest uzrok velike potrošnje ulja bude baš tu na turbinskoj strani i to se ili popravlja ili se menja turbina. Uvid u taj deo turbine najčešće mora da radi specijalista zbog nepristupačnosti ( ne znam konkretno kako je na 159 2.4 a ni ne želim da znam) Kompresorska strana se kontroliše pregledom cevi između kompresora i intekulera. Ako se tu uoči "živo" ulje prvo se kontroliše zaptivenost usisnog kruga jer verovali ili da, pad pritiska u usisnom krugu izaziva prodor ulja iz turbine i zaptivanjem se rešava problem.rex1825 napisao:
Jel postoji nacin na koji se moze proveriti dal pusta turbo ulje? Ne verujem da bi zivo ulje bilo u auspuhu da je nesto do motora... A otprilike mi ode 1L na 1500km.