ciscenje turbine varijabilne geometrije
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
ciscenje turbine varijabilne geometrije
Da li je neko radio ciscenje turbine varijabilne geometrije? Ako jeste kakva su iskustva? Jel ima neki servis za preporuku?
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije
Svaki iole normalan servis to moze odraditi, nije nikakva nauka. Ako ti turbina ne prepunjava i ne glave krilca nema potrebe da se zezas sa ciscenjem
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije
Najbolje ciscenje, nesto preko 3000rpm i par sati autoput i eto srece...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije
Uz aktivnu ekologiju I naliveno gorivo tako ce je samo brze sahraniti
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije
To na autoputu sam vec radio. Ustvari svaki put radim kad izađem na auto put. Ali zapusenost dpf-a ne mogu da spustim ispod 40% i krilca varijabilne se zaglavljuju. Za dpf sam se raspitao ciscenje je 150e, jos kad bi nasao nekog da cisti turbinu bilo bi super. Ne bih da placam komplet remont turbine znog toga, to je 400e sto mi je mnogo.
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije
Sve si uradio kontra dosadasnjim savetima na forumu pa verujem da je upitno da ti se i sada da neki ispravan savet.
Jos jednom - ako zelis remap skini dpf.
Jos jednom - ako zelis remap skini dpf.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: ciscenje turbine varijabilne geometrije
@buntovnik:
DPF se puni i varijabila glavi uglavnom iz istog razloga - ulje u izduvu koje koksuje. Mogući uzrok je turbina koja slini ulje na turbinskoj strani a najčešće je kombinacija ulje na oba kola turbine. Čiščenjem jednog i drugog otklanjaš posledicu ali uzrok ostaje. I tih kako si naveo 40% zapušenosti DPF-a je upitno da li je zapušenost(sooth) ili je DPF već oštećen pa prikazuje trenutno tu vrednost. To ćeš znati kad očistiš DPF pa ga vratiš nazad. I da ne zaboravim: svaki softver ima zadatu granicu zapušenosti DPF-a iznad koje ne pokreće regeneraciju u vožnji već pali lampicu i upućuje u servis. Nisi naveo ništa od tih detalja za svoj slučaj da bi neko mogao konkretnije da te posavetuje.
DPF se puni i varijabila glavi uglavnom iz istog razloga - ulje u izduvu koje koksuje. Mogući uzrok je turbina koja slini ulje na turbinskoj strani a najčešće je kombinacija ulje na oba kola turbine. Čiščenjem jednog i drugog otklanjaš posledicu ali uzrok ostaje. I tih kako si naveo 40% zapušenosti DPF-a je upitno da li je zapušenost(sooth) ili je DPF već oštećen pa prikazuje trenutno tu vrednost. To ćeš znati kad očistiš DPF pa ga vratiš nazad. I da ne zaboravim: svaki softver ima zadatu granicu zapušenosti DPF-a iznad koje ne pokreće regeneraciju u vožnji već pali lampicu i upućuje u servis. Nisi naveo ništa od tih detalja za svoj slučaj da bi neko mogao konkretnije da te posavetuje.