Stranica 1 od 1

2.0 JTDm 170ks MAF senzor

Poslato: Pon Sep 24, 2018 2:54 pm
od buntovnik
Da li je neko cistio maf senzor na 2.0 JTDm? Kakva su iskustva? Meni auto slabo vuce do negde 2300 obrtaja, sto sam cuo da je uobicajeno za ovaj motor, pogotovo prva druga brzina je slaba, ali primetio sam da ako otkacim dzek za MAF senzor auto mnogo bolje ide. Doduse trosi 1l vise nego inace.

Za stare 1.9jtd znam da ciscenjem maf senzora i egr-a moze da se dobiju bolje performanse, ali vredi li to raditi na 2.0 JTDm? Cuo sam da 2.0JTDm nema problema sa egr-om kao stari 1.9, ali ne znam za MAF. Da li ima jos nesto sto je standardna boljka a utice na performanse kod 2.0JTDm?

Re: 2.0 JTDm 170ks MAF senzor

Poslato: Pon Sep 24, 2018 2:57 pm
od BobanR
Izmeri količinu vazduha u leru, to je dobar pokazatelj stanja protokomera.

Re: 2.0 JTDm 170ks MAF senzor

Poslato: Pon Okt 01, 2018 11:32 pm
od buntovnik
Izmerio sam kolicinu vazduha u leru, ne znam dal je ovo dobro ili ne.

Slika

Takodje, video sam i neke greske, npr. P245B – Exhaust gas recirculation (EGR) cooler bypass valve, ne znam koliko je to ozbiljno?

Izmerio sam i korekcije goriva po cilindru, i malo su sarene vrednosti, jel zna neko jel to u granicama normale?

Slika

Re: 2.0 JTDm 170ks MAF senzor

Poslato: Uto Okt 02, 2018 12:04 am
od alonso14
Sve sto si pomenuo da nije problematicno jeste. Egr bi bilo pozeljno iskljuciti. Ne znam na kojoj si km, ali sigurno ili pravi boost leak ili je zacementiran. Protokomer se ne cisti, eventualno se ciscenjem upropasti.
Druga dizna ti nije dobra po ovome.
Uradi log u voznji pa posalji da se vidi sto je mrtva u niskim.

Re: 2.0 JTDm 170ks MAF senzor

Poslato: Uto Okt 02, 2018 7:45 am
od BobanR
Da li je merenje korekcija na diznama rađeno u leru? Na prvoj slici izmerena količina vazduha ukazuje na loš protokomer, dok je na drugoj ta vrednost dobra.
Što se samih dizni tiče, treba napraviti log u normalnoj vožnji, u različitim režimima, od 2000 do 4000 obrtaja. Iako jesu nešto više korekcije, ne mora da znači da je do dizni. U svakom slučaju, korekcije nisu tolike da bi pravile probleme. Do 1.7 korekcije su normalne, tako da je kod tebe jedva nešto preko.
Kao što reče Vuk, odradi jedan log u vožnji sa izmerenim sledećim parametrima: Engine speed, Total fuel quantity, Boost pressure, Desired boost pressure, Boost control/solenoid. Log treba da bude od 1500 do 4000 obrtaja.
Takođe, EGR bi trebalo ugasiti, to nema alternativu