Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
- Gile
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Krusevac
Post
Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
Auto nece da predje 4 hiljade obrtaja,proveravana creva,akutator maf sve ok..da li neko zna sta je u pitanju?alfa 156 1.9 jtd 8v
- 916
- Garaža: gtv ts,mito 155
- Lokacija: Zemun
- Mrzovoljni Soko
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9jtd 85kw no-remap xD (Blue beuty)(ex)
Alfa Romeo 159 1.9Jtdm 110kw,remap :D (Musava) - Lokacija: Mihajlovac Smederevo
- Lokacija: Mihajlovac,Smederevo
- Gile
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Krusevac
- voosaa
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9jtd
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Nece preko 4000 obrtaja
na 5 hiljada bi trebala da je ECU blokada motora, fabricka, na JTD. Na 5.5 hiljada verujem da veoma ozbiljni problemi mogu da se jave, ako je neko cipovanjem pomerio tu blokadu, to je veoma lose... Inace, preko tih 4000rpm voziti je isto vrlo nepozeljno za dizel motor...
Elem, u kom smislu nece da ide preko 4000? Kao da ima blokadu na 4000 ili se gusi na tim obrtajima? Da li na leru mozes da ga turiras preko?
Da li izbacuje neke greske na dijagnostici?
Elem, u kom smislu nece da ide preko 4000? Kao da ima blokadu na 4000 ili se gusi na tim obrtajima? Da li na leru mozes da ga turiras preko?
Da li izbacuje neke greske na dijagnostici?
- Gile
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Nece preko 4000 obrtaja
Ma meni islo do 5...nece ni u leru,nece nikako...auto vuce od 1500 do 2200 obrtaja polse nista...od gresaka ebd,vdc i abs
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Nece preko 4000 obrtaja
Da nije turbina ili pasteta zaglavila u polozaju za niske obrtaje, kad ide normalno do 2200?
- Gile
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Nece preko 4000 obrtaja
Pasteta nije provereno,jedino krilca ako su se zaprljala,inace auto je bio havarisan ali motoru nista nije..citao sam da mora posle udesa da se restartuje ecu..sae nzm..
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
Ja se nadam da ne smeta što sam promenio naslov teme? I meni je misterija zašto je auto u safe modu nakon udesa
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Gile
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
Ne smeta...ja nmg da skontam nema gresaka auto se ponasa najnormalnije ne dimi ne razumem?
- Gile
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
Da li moze da se desi da je promasio zub?ako je senzor radilice da li bi izbacio gresku?
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
Kad je senzor radilice nece uopste da upali
- Alfa servis Brana
- Sponzor
- Garaža: Alfa Romeo 159,147,Gt,Brera,156Q4,Fiat tipo,B4 cabrio
- Lokacija: Vranic Bgd
- Lokacija: Beograd Vranic
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
Wastegate ventil uglavnom u sudaru strada. Probaj to.
- Gile
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Krusevac
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
Da negde nije blokiran usis vazduha. Ja sam imao isti problem na Lanseru, do 3k obrtaja je išao, a posle toga neće. Nije se ni gušio, jednostavno kazaljka tu zakuca i ni milimetar dalje.
- novmaher
- Garaža: Alfa Romeo 159 sw 2.0 JTDM
ex Alfa Romeo 156 1.9JTD-M
Puntisa 2 mkB 1.4 16v - Lokacija: Petrovac
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
Jel si ispratio parametre? Gorivo, map, maf, polozaj papucice. Mora da nesto pokaze.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
Zapusilo se nesto. Drzi ga na 4k obrtaja nekih pola sata na auto putu i ce se otpusi.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
Ili ce dusu da ispusti
Ne zezaj se. Idi kod majstora ako nesto nije uredu. Ipak je to dizel. Moze da ispadne posle skupa igranka
Ne zezaj se. Idi kod majstora ako nesto nije uredu. Ipak je to dizel. Moze da ispadne posle skupa igranka
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
evo ja danas ponovo odradio diag i ovako stoje stvari...
ne znam zasto postoji egr greska, egr je blokiran kad sam kupio auto i mislim da je i tad izbacivao tu gresku, motor je 8v ko ne zna.
ovo za grejace takodje ne znam sta je jer su grejaci promenjeni ali oni sigurno ne prave problem koji ja ima tako da nisu ni bitni.
jedino ostaje o235 sto ukazuje na "Turbocharger (TC) boost pressure sensor A/supercharger (SC) boost pressure sensor A – circuit malfunction" ???
samo da dodam da je kod mene problem slican kao kod gileta samo sto kod mene pali gresku na 3000rpm u 3. brzini i kad pustim gas gasi gresku
ne znam zasto postoji egr greska, egr je blokiran kad sam kupio auto i mislim da je i tad izbacivao tu gresku, motor je 8v ko ne zna.
ovo za grejace takodje ne znam sta je jer su grejaci promenjeni ali oni sigurno ne prave problem koji ja ima tako da nisu ni bitni.
jedino ostaje o235 sto ukazuje na "Turbocharger (TC) boost pressure sensor A/supercharger (SC) boost pressure sensor A – circuit malfunction" ???
samo da dodam da je kod mene problem slican kao kod gileta samo sto kod mene pali gresku na 3000rpm u 3. brzini i kad pustim gas gasi gresku
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
Mozda te map senzor zeza, za grejace mozda relej, a za egr je normalno da izbacuje gresku ako nije softverski ugasen, samo sto kod jtd ne izbacuje gresku na ekranu, tek kad se prikaci dijagnostika vidis.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
zar za egr ne izbacuje gresku smo na 16v motorima?
na map smo od starta sumnjali, pisao sam u drugoj temi ali neki su trazili da vide tacno koje su greska koje ja tada nisam zapamtio pa evo sad uslikah. nigde ne mogu da nadjem auto koji ima isti kao moj map da probamo i da ne bacam pare odmah na nov ako nije do njega. svi koje sam pitao imaju drugacije oznake na map-u, cak sam i probao 2 map-a koji se razlikuju od mog iako su isti motori u pitanju ali to nije dalo rezultate.
ja licno mislim da je turbina-krilca zapljana i da mora da se cisite ali ajde da vidimo dal jos neko ima neku ideju na osnovu ovog sto sam ocitao
na map smo od starta sumnjali, pisao sam u drugoj temi ali neki su trazili da vide tacno koje su greska koje ja tada nisam zapamtio pa evo sad uslikah. nigde ne mogu da nadjem auto koji ima isti kao moj map da probamo i da ne bacam pare odmah na nov ako nije do njega. svi koje sam pitao imaju drugacije oznake na map-u, cak sam i probao 2 map-a koji se razlikuju od mog iako su isti motori u pitanju ali to nije dalo rezultate.
ja licno mislim da je turbina-krilca zapljana i da mora da se cisite ali ajde da vidimo dal jos neko ima neku ideju na osnovu ovog sto sam ocitao
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
Post
Moze povremeno da izbaci gresku za EGR i na 8v. Jednom prilikom je kod mene prijavilo, medjutim nakon brisanja se vise nije pojavljivala. Cuo sam da je na par mesta moralo i softverski da se iskljuci u potpunosti.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
kod mene i posle brisanja stoji egr greska kao i ove druge dve
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
To sa zaprljanim krilcima turbine,je san svakog vozaca sa tom greskom i uglavnom je u pitanju pokrivljena geometrija varijabilnog dela turbine,koja mora da se zameni u sklopu kompletnog remonta i detaljnog balansiranja i podesavanja iste.
Turbina jednom kada ode kod turbadzije,nece nikada vise biti ista i svaki je prica za sebe.
Doduse,danas ko god da nema nekog posla,a ima nesto novca,on lepo otvori servis za turbine i sa jeftinim kineskim delovima sa Ebay vrsi remont svih vrsta turbina,uz kilometarski spisak zasto garancija na rad ne vazi.
Konkretno svi sem jednog ili dva turbo servisa (koji rade sa srednjom klasom Melett delova),kupuju biksne odnosno lezajeve vratila turba od jednog lika strugara iz Beogradskog prigradskog naselja
Turbina jednom kada ode kod turbadzije,nece nikada vise biti ista i svaki je prica za sebe.
Doduse,danas ko god da nema nekog posla,a ima nesto novca,on lepo otvori servis za turbine i sa jeftinim kineskim delovima sa Ebay vrsi remont svih vrsta turbina,uz kilometarski spisak zasto garancija na rad ne vazi.
Konkretno svi sem jednog ili dva turbo servisa (koji rade sa srednjom klasom Melett delova),kupuju biksne odnosno lezajeve vratila turba od jednog lika strugara iz Beogradskog prigradskog naselja
A Man's Got to Know His Limitations...
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Neće preko 4000 obrtaja posle udesa. Šta može da bude?
Aj` sada realno bez zezanja, koja je onda opcija kada turbina prosvira?
Postoji li neko ko ce garantovati za svoj rad, ma koliko kostalo ili je isplativije kupiti polovnu i voziti dok ne ode i ona.
Postoji li neko ko ce garantovati za svoj rad, ma koliko kostalo ili je isplativije kupiti polovnu i voziti dok ne ode i ona.