Hladan start

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Hladan start

Sub Dec 02, 2017 5:59 pm

hahaha
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Hladan start

Sub Dec 02, 2017 6:44 pm

jbg ja nisam lovator kao neki da se rasipam parama za nove turbine, grane, cuda, muda i da mi se svi slihtaju, masu zastavicama i klicu kao bogu kad postavim sliku nekog novog dela na forum. ja za razliku od mnogih imam iskrene prijatelje gde pare nisu prioritet i ne moram poznanstva i drugare da kupujem niti da gradim lazna i virtuelna prijateljstva preko neta!

ovaj forum je odavno postao, nazalost, steciste onih dobro stojecih kojima se svi dive jer izgleda moras da imas pare i dobar auto da bi bio neko i nesto na forumu. CAST IZUZECIMA!!! ali malo ih je
odavno je poznato da je suludo nesto pitati ili zatraziti pomoc preko foruma jer bivas ismevan zato sto pokusavas nesto sam da resis iz nekog svog hira ili znatizelje, mnogi izgleda vise vole da ih majstori sisaju za svaku glupost ali dobro dok je ovaca bice i vune.

zao mi je sto sam uopste trosio vreme na ovom forumu i pokusavao ljudima da pomognem kad god sam mogao, bolje da sam ih zezao i ismevao izgleda bih ispao baja i mozda cak i dobio neku funkciju na forumu poput nekih, nije ni cudo sto je mnogo kvalitetnih ljudi otislo sa ovog foruma.

Odavno na forumu nema nista pametno da se procita, zapitajte se zasto? nekad su teme bile konkstruktivne i ljudi su pomagali jedni drugima i resavali probleme, ali ocigledno tih ljudi je ostalo jako malo, dosla neka nova klapa kojoj izgleda forum sluzi da se hvale ili caskaju sa "prijateljima" ili pak prosipaju mudrosti a do juce nisu znali nos da obrisu, danas su veliki tjuneri i poznavaoci. opet cast izuzecima!

ja necu otici sa foruma jer sam ovde od prvog dana i smatram da sam gradio ovaj forum na ovaj ili onaj nacin, mozete samo da me banujete sto ne bi bilo cudo ni presedan, vidjali smo to i ranije cim neko kaze neku istinu koja nekog zaboli dobije ban ali dobro ni to nije problem, ako ostanem uvek cu pokusati nekom da pomognem i nastavim kontakt sa ovo malo, na zalost jako malo, kvalitetnih ljudi koji su ostali, a svi koji se prave pametni, i koji su od juce na forumu i misle da su POCUCLALI svo znanje ovog sveta, neka nastave da uzivaju u svom virtuelnom svetu gde izgleda jedino i mogu biti neko i nesto. CAST IZUZECIMA!!!

hvala svima koji su pokusali da pomognu na ovaj ili onaj nacin bez obzira sto je za neke to bila samo izrecena "kolicina gluposti" ali su bar pokusali da pomognu, nisu se pravili da su veliki majstori, tuneri i sl.

toliko od mene, vrv ce ovo biti obrisano kao i mnogo toga jer istina uvek boli ali izgleda neki samo tako i umeju da se nose sa realnoscu ;)
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Hladan start

Sub Dec 02, 2017 7:08 pm

Nema potrebe toliko da se ljutis,u svakoj temi ima svacega i svako ima slobodu da pise ono sto mu je interesantno.
Sto se tice tebe i tvog znanja,uvek si dobrodosao na forum,a sto se tice tvoje konstatacije o poziranju,kacenju novih delova i slicnih stvari,svaka tema ima svoju publiku,a neko rasipa pare na kladionicu,neko potrosi bogatstvo za cigare,a neko voli da ustedi i kupi novi deo :)
Sto se tice majstora i sredjivanja frizure,ne znaci da je neko ovca ako ode kod majstora,nekada je mnogo skuplje raditi ono sto ne znas,pa kasnije platis punu cenu.I tvoji drugari su majstori,moraju i oni od necega da zive ;)
Generalno,ako neko ima slobodu da napise neku glupost da ne trepne (ne mislim na tebe),ne vidim i sto neko drugi ne bi imao slobodu da napise da je ta glupost-glupost.
Sto se tice sredjivanja vozila uz pomoc foruma,imas punu slobodu za to,ali ako nesto lupis i neko strucan ti ukaze na to - nema ljutis ...
Sto se tice odumiranja foruma,odlasku "legendi foruma",banovanju itd...dajte vise promenite plocu,niko se nije vencao sa forumom,promene ljudi interesovanje,ozene se - zena zabrani forum :D ,a postoje viber grupe koje su mnogo zgodnije za komunikaciju,jbg sve je to deo internet evolucije.
A Man's Got to Know His Limitations...
916
Garaža: gtv ts,mito 155
Lokacija: Zemun
Postovi: 471
Pridružio se: Pon Dec 29, 2014 10:40 pm

Re: Hladan start

Sub Dec 02, 2017 7:09 pm

ne bih se mešao u vaše rasprave(izgleda nešto od ranije)ali ja ne vidim problem u tome što omp pokušava da popravi auto sam ili sa drugarima,lepo je kad uspeš da središ nešto sam...bar meni! pozdrav
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Hladan start

Sub Dec 02, 2017 7:24 pm

Kad ne znas onda slusas savete onih koji znaju, kad si vec pitao. To sto si stavio map senzor koji se ne poklapa sa tvojim brojem, ima za posledicu da ti se linearizacija u mapi ne poklapa sa tim map senzorom, sto za rezultat ima pogresno citanje pritiska. Pa jos ako si gasirao auto, ako ti je ecu npr ocitao 2.1 bar, ti si realno imao 2.5+ bara, sto je za fabricku turbinu moze da bude kobno. :D Zato ili slusaj savet kad si vec pitao, ili resavaj sam po sopstvenoj intuiciji pa ces kad procesljas sve da ubodes i problem. Mada je valjda lakse ovo prvo, a i ustedece ti puno vremena i zivaca. Ima i pametnijih stvari da se radi nego da se bude ispod haube. :D
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Hladan start

Sub Dec 02, 2017 7:32 pm

da se razumemo, ja nista nemam protiv toga sto neko ima visak para, kako je zaradio i kako ih trosi apsolutno me ne zanima niti mi smeta, u svom drustvu imam par drugara sa mnogo para i ne gledam ih drugacije od onih koji nemaju ali nije u redu podrugivati se nekom ko na neki drugi nacin pokusava nesto da resi.

ja sam neko ko vecinu stvari pre svega voli da resi svojim prstima, znanjem i uslovima, ne zbog toga jer nemam para ili mi je zao da ih potrosim, nego zato jer volim kad sam nesto popravim, napravim i sl. to mi je neki fetis jbg.
e kad ne mogu nesto sam nisam od onih sto bi po svaku cenu da uradi i nesto zajebe, i ne idem do toga da ispadne skuplja dara nego mera, u tom slucaju prepustam onima koji znaju i mogu vise od mene, nebitno dal su drugari ili ko, ali imam tu srecu da imam drugare u raznim "zanatima" pa eto mnoge stvari me ne kostaju ili mnogo manje kostaju nego da idem kod nekog koga ne poznajem. Ni tu ne vidim nista lose da bi bih bio prozvan na tu temu.

da nisam hteo da slusam savete ne bih ni otvorio temu, ali se ispostavilo da u ovakvim temema mali broj ljudi hoce da pomogne a veci broj da pametuje ili ismeva.

sad vise nije ni bitno, izguracu ovo kako umem i dok umem sto ne budem mogao ima ko moze, tako da sto se mene tice ovakvi saveti, šatro u zelji da se pomogne, mi ne trebaju i tema moze da se zakljuca.

hvala na paznji.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Hladan start

Sub Dec 02, 2017 7:33 pm

Brate iskuliraj,gde su mladi tu je i sala :lol: :lol:
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Hladan start

Sub Dec 02, 2017 7:34 pm

916 napisao:ne bih se mešao u vaše rasprave(izgleda nešto od ranije)
apsolutno nemam nista protiv nikog na forumu, sa kim sam imao raspravio sam odavno.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
maxy
Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Lokacija: BG
Lokacija: BG
Postovi: 721
Pridružio se: Sub Mar 30, 2013 5:09 pm

Re: Hladan start

Sub Dec 02, 2017 7:34 pm

Obicno to sredjivanje ispadne skuplje, plus izgubljeno vreme. Ono sto je riknulo na autu mora da se menja, nema razloga da lazemo sami sebe.
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Hladan start

Čet Mar 01, 2018 11:55 pm

Evo da ja ponovo napišem nešto na ovu temu, već sam ranije rekao da sam i ja primetio da kod prvog paljenja Alfa zadimi plavičasto, nisam tome pridavao veliki značaj smatrajući da auto koji ima zavidnu kilometražu mora kad tad da počne da "popušta". U poslednje vreme kod svakog prvog paljenja sam obraćao pažnju na taj dim i uvek ga je bilo, sve do pre nekoliko dana. Od tada više nema dima kod prvog paljenja. U međuvremenu ništa nije čačkano oko motora, ulje i svi filteri su menjani krajem avgusta, tako da ni to nije uzrok. Jedino što mi pada na pamet je da je gorivo u pitanju, jer sam od jesenas uvek sipao Molov ED sa aditivima, a pre nekoliko dana sam sipao Nisov običan ED. Ne mogu 100% da garantujem da je to uzrok, ali se baš poklopilo i navelo me na takvo razmišljnje. Možda je neki od aditiva krivac za dim? Eto to je neko moje zapažanje pa ga podelih sa vama.
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
Macola
Garaža: AR 147 1.6 105
Lokacija: Zrenjanin
Postovi: 583
Pridružio se: Ned Okt 16, 2016 4:01 pm

Re: Hladan start

Pet Mar 02, 2018 10:00 am

Meni se redovno palila MIL lampica zbog lošeg sagorevanja, ali od kada sipam samo OMV 95 sa aditivima nije ni jednom već mesecima.
Majstor ti je potpuno u pravu, ali ne govori istinu.
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Hladan start

Ned Mar 04, 2018 9:09 am

ja sam probao sa razlicitim gorivima na razlicitim pumpama i uvek isto, ovih dana skidam dizne i saljem na proveru pa cemo videti
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Hladan start

Ned Mar 04, 2018 9:18 am

Vec neko vreme sam zagovornik toga da obican ED, pogodniji za obicne JTD motore, nego aditivirani ED.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
interceptor
Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
Lokacija: B. Petrovac
Postovi: 2173
Pridružio se: Čet Dec 23, 2010 2:55 pm

Ned Mar 04, 2018 12:15 pm

Ja ne znam dali je pogodniji ali moj auto ne zna da oseti razliku. Čak i u Madjarskoj sam na šelovoj pumpi dva rezervoara sipao onaj njihov skuplji i sve isto i potrošnja i ponašanje. Jedino kad sam nisov skuplji sipao par rezervoara desila se zanimljiva stvar,skočila potrošnja skoro za litar e sad dali je od njega ili sam imao više lokala baš i nisam siguran ali povratkom na obični i potrošnja se vratila na normalu.

Sent from maj el dži ge-2 manji
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Hladan start

Pon Mar 05, 2018 9:09 am

Bill je jedno vreme negativnih komentara na UltraD i G-drive
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
mali radojica
Garaža: alfa romeo 147 jtdm
Lokacija: novi beograd
Lokacija: NBG
Postovi: 4132
Pridružio se: Ned Okt 30, 2011 10:05 pm

Hladan start

Pon Mar 05, 2018 10:10 am

Bas cu da predjem na obican dizel pa da vidim ima li razlike. Mada jako malo vozim pa je pitanje i da li cu primetiti jbg.
Korisnikov avatar
Raketa
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Giu
Lokacija: Lochen am see-salzburg
Postovi: 317
Pridružio se: Čet Apr 20, 2017 7:57 pm

Re: Hladan start

Pon Mar 05, 2018 6:05 pm

Drugar u austriji kad sipa taj skuplji dizel u 535 e60 , brze mu potrosi , ja kad sipam 100 u ficu isto brze potrosi.. a ima neka prica kao da taj jaci brze sagori pa ga i vise trosi
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Hladan start

Pon Mar 05, 2018 6:22 pm

Meni se čini da je potrošnja regulisana u ECU i da više oktana/ketana može da utiče samo na snagu, a ne na potrošnju. Pod uslovom da su dizne u redu, potrošnja je ista, ma koje gorivo sipali.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
nidza
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Postovi: 2274
Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm

Hladan start

Pon Mar 05, 2018 6:57 pm

Mislim da ne možeš razdvajati snagu i potrošnju danas, u vezi sa kvalitetom goriva. Nekad nije toliko veze imalo, ali danas ECU vrlo brzo skapira šta sagoreva.

Moralo bi bolje gorivo da nudi i nižu potrošnju pri istom režimu, ako pruža veću snagu pri maksimalnom.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Hladan start

Pon Mar 05, 2018 7:30 pm

Dok ne ugrade AI u ECU, količina goriva je određena u mapi. Postoje parametri koji mogu da ograniče ubrizgavanje, poput EGT-a, ali ništa što bi moglo da poveća količinu ubrizganog goriva. Dokle god je mehanički sve u redu sa autom, potrošnja ne zavisi od kvaliteta goriva.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Hladan start

Pon Mar 05, 2018 8:50 pm

Izneo je kolega Siniša interesantnu teoriju da jedno sipanje goriva kakvo se obično ne koristi nije dovoljno, te da se razlike u potrošnji i performansama mogu osetiti tek nakon nekoliko točenja, kad se "nauči" na nove vrednosti. Da ne citiram sada stručnijeg kolegu, ubaciće se već i on ako treba i ponoviti svoja zapažanja ;)

P.S. Zalutao sam ovde u dizel sekciju, ali valjda i tu važi isto :lol:
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
alonso14
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed

- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo

- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport

- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport
Lokacija: MG
Postovi: 3354
Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 5:45 pm

Re: Hladan start

Pon Mar 05, 2018 9:00 pm

Od drugara koji radi u firmi koja iskljucivo saradjuje sa NIS-om/ Gazprom-om sam saznao da je u toku decmbra/januara bila neka '' frka '' u redovima te kompanije jer navodno G drive dizel nije ispunio standarde kvaliteta, sto je naknadno otkriveno te su po brzinskom postupku izvlacili gorivo, ispirali tank-ove i korigovali ga, te bi sada trebalo da je odlican. To su neke info sto su do njega dosle, nadam se da nisu dezinformacije. Mozda neko ko je nezadovoljan G- drajvom je zakacio te lose ture.. Svakako sam svega 2-3 puta u zadnjih godinu dana sipao na nis-u ED, jer sam bio nezadovoljan, tada, Ultra Diesel-om.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Korisnikov avatar
Zika
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
Postovi: 764
Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 9:56 am

Re: Hladan start

Uto Mar 06, 2018 12:06 pm

nidza napisao:Mislim da ne možeš razdvajati snagu i potrošnju danas, u vezi sa kvalitetom goriva. Nekad nije toliko veze imalo, ali danas ECU vrlo brzo skapira šta sagoreva.

Moralo bi bolje gorivo da nudi i nižu potrošnju pri istom režimu, ako pruža veću snagu pri maksimalnom.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Ovi tvrde

Slika


i usput i operu dizne

Slika


Onda pitanje što prodaju taj krš od goriva ?
Slika
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Hladan start

Uto Mar 06, 2018 12:17 pm

Prilično sam siguran da na tim pritiscima dizel brizgaljke ne mogu biti delimično zapušene, odnosno, ne deluje logično da se taloži prljavština iz goriva na način na koji je opisano.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
popovicvl
Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
Lokacija: Sremska Mitrovica
Postovi: 719
Pridružio se: Pon Okt 03, 2016 7:52 pm

Re: Hladan start

Uto Mar 06, 2018 12:19 pm

Prvo i prvo, NIS ne proizvodi G-drive i ED posebno. Proizvodi isključivo ED, i jedino cisternu ED možeš kupiti. Na kapiju rafinerije izlazi samo jedno gorivo. Oni naknadno sipaju aditiv koji čisti, pere, puši...

1 kg ED i G-drive ima istu energetsku gustinu, tako da se ne zamlaćujete.

Ove ilustracije od gore normalan čovek može da baci peglu od količine gluposti. Znači motor izgubi neku snagu tokom vremena, ok, ovo može da se shvati, ali da posle upotrebe G-drive dizela ne što povrati snagu, nego i doda. Fantastično. Pere dizne, i spolja i iznutra, i ovaj deo koji nije u motoru. genijalno.

Povratak na “Diesel Potenza”