Dobro ti je ostaviti auto koji min na leru kad ga čepaš,tako je bratu otišao turbo na bmw-u. Tad sam i saznao to,kaže mehaničar nevalja auto gasiti odma,ostane turbo prazan,zato je poželjno sačekati min,dva da se napuni i onda gasiš auto!
Послато са HTC One X уз помоћ Тапатока
Rad na 3000rpm i "hladjenje" turbine..
- mmladen
- Garaža: Alfa 156 1,9 jtd SW
- Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: Rad na 3000rpm i "hladjenje" turbine..
Moje pitanje nije bas vezano za turbinu ali jeste za obrtaje,koji obrtaji na 1,9 jtd 8V su u crvenom i koja bi brzina na autoputu bila najbezbednija po motor mislim koji obrtaji?Danas vozih jedno vreme 180 km/h 3800 rpm(sto mislim i da nije bas dobro po motor) cisto da malo alfu produvam nakon svakodnevne gradske voznje dok mi se cini da je voznja sa 140 km/h i 3000rpm bas idealna kako za motor tako i za bezbednost.
Da li je ko terao preko 4000 rpm ili je ta brojka granica za jtd 8v?
Da li je ko terao preko 4000 rpm ili je ta brojka granica za jtd 8v?
- cile-pa
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
- Lokacija: Pancevo
Post
Re: Rad na 3000rpm i "hladjenje" turbine..
ja sam vozio moju do grcke na 3000rpm i radila kao sat,a preko 150km/h nemoj rizikovati zbog presretaca,jer do 150km/h tolerisu...a za napor na 3800 ne znam,produvaces je ja msm i na 3000rpm i to u 3coj brzini ne mora biti 5ta...
- zrnkemiki
- Garaža: Opel Astra H 1.9 150KS (cosmo-sport)
- Lokacija: Beograd_Novi Sad_Banja Luka
Post
Re: Rad na 3000rpm i "hladjenje" turbine..
Bas tako, ne mora biti velika brzina kretanja a samim tim ni u visokom stepenu prenosa da bi se malo procepila. Tom motoru prija da se pomalo potera posle duge voznje u gradu.
Kao sto ti je rekao kolega dovoljno je i 3 na 3000 obrtaja da je vozis konstantno da se malo procisti.
Kao sto ti je rekao kolega dovoljno je i 3 na 3000 obrtaja da je vozis konstantno da se malo procisti.
- mmladen
- Garaža: Alfa 156 1,9 jtd SW
- Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: Rad na 3000rpm i "hladjenje" turbine..
Znaci najboje bi bilo do 3000 obrtaja e sad dal je neko terao obrtaje do kraja, ustvari gde bi bila gornja granica (max.) za obrtaje,jos me to zanima?
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Rad na 3000rpm i "hladjenje" turbine..
Ako je maksimalna snaga na 4000, ne vidim zasto bi neko terao preko toga osim cistog izivljavanja, a mislim da pri maksimalnoj brzini ni ne moze preko toga.
- mmladen
- Garaža: Alfa 156 1,9 jtd SW
- Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: Rad na 3000rpm i "hladjenje" turbine..
Znaci max.snaga je na 4000 obrtaja,stvarno onda cemu ici preko toga a opet na satu obrtaja je crveno od 5000-6000 jbg men ni ovo sad nije bas logicno
-
Ka
- Drug Član
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Na oko 5000 menjam brzine kada maksimalno želim da ubrzavam, tako da ima neke koristi od tih obrtaja. Snaga je tad već u padu, ali je redukcija na točku veća pa bolje ubrzava u nižoj brzini sa manje KS na radilici, nego sa manjom redukcijom i više KS.
Nije to neka velika razlika. Mnogi viselitražni benzinci, a pogotovo turbaci, se šaltaju na oko 6000 obrtaja, što i nije neka dramatična razlika zapravo u odnosu na potentan dizel sa 4v po cilindru.
Tapatalk
Nije to neka velika razlika. Mnogi viselitražni benzinci, a pogotovo turbaci, se šaltaju na oko 6000 obrtaja, što i nije neka dramatična razlika zapravo u odnosu na potentan dizel sa 4v po cilindru.
Tapatalk
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Rad na 3000rpm i "hladjenje" turbine..
Vozio sam ja svojevremeno par sati u visokim obrtajima konstantno.
Inace to ne radim, a tada sam zurio iz potpuno debilnih razloga. Od nekih 4 sata puta, oko 2 sam bio oko 4.000 rpm. Sve je proslo bez posledica, i po putnike a i po motor. Istina, tada je imao verovatno pravih 170.000 km.
Crveno za 8v jtd je na 4.500. Na 4.250 u petoj mi brzinomer pokazuje 200 km/h. Moze da se navuce u petoj i na tih 4.500, tada pokazuje 210.
Inace to ne radim, a tada sam zurio iz potpuno debilnih razloga. Od nekih 4 sata puta, oko 2 sam bio oko 4.000 rpm. Sve je proslo bez posledica, i po putnike a i po motor. Istina, tada je imao verovatno pravih 170.000 km.
Crveno za 8v jtd je na 4.500. Na 4.250 u petoj mi brzinomer pokazuje 200 km/h. Moze da se navuce u petoj i na tih 4.500, tada pokazuje 210.
- nole1985
- Garaža: ex Alfa 147 jtdM 16v 2006. 5p distinctive
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Rad na 3000rpm i "hladjenje" turbine..
Ja sam svoj jtdm 16v zavrteo par puta preko 4k obrtaja, možda i do 4,5k obrtaja, i baš lepo prede na tim obrtajima, a ispaljuje kao top kada prešaltujem u viši stepen prenosa sa tih obrtaja!
Ali to je, kažem, na kratko...i mislim da nema razloga za brigu ako je sve ok na motoru i duže da se ganja preko 3k rpm.
Ali to je, kažem, na kratko...i mislim da nema razloga za brigu ako je sve ok na motoru i duže da se ganja preko 3k rpm.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Rad na 3000rpm i "hladjenje" turbine..
u mapama za 8v je na 5000rpm 24mm3 a na 5200rpm 0 mm3 ubrizgavanja ako se dobro secam. tako da teoretski se ne moze zavrteti vise od 5000rpm uz dosta drugih povoljnih faktora.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Rad na 3000rpm i "hladjenje" turbine..
Upravo tako, "blokada" na jtd 8v je na 5200rpm.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Darko_a013
- Garaža: Alfa Romeo GT 1.9 jtdm
- Lokacija: Pancevo
Post
Alfa romeo GT
Pozdrav svima.
Moj ljubimac alfa romeo Gt 1.9jtdm 2006 god oko 188.000km
Molim za pomoc,prilikom otpustanja gasa sa nekih 2500 - 3500 ovrtaja cuje se ovakav zvuk :
Taj zvuk se ne cuje bas uvek, ali je nekako prisutan pri svakaom jacem ubrzanju.
Ima li neko ideju sta bi mogao biti razlog, pa da ljibimca popravim.
Moj ljubimac alfa romeo Gt 1.9jtdm 2006 god oko 188.000km
Molim za pomoc,prilikom otpustanja gasa sa nekih 2500 - 3500 ovrtaja cuje se ovakav zvuk :
Taj zvuk se ne cuje bas uvek, ali je nekako prisutan pri svakaom jacem ubrzanju.
Ima li neko ideju sta bi mogao biti razlog, pa da ljibimca popravim.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Rad na 3000rpm i "hladjenje" turbine..
ako mislis na zvizdanje turbine sto se cuje na tom snimku to je manje vise normalno za sve aute koji su presli neku kilometrazu, ako bas puno zvizdi onda je turbina pri kraju, ako je kao na tom snimku onda je to najvjerovatnije ok...
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Rad na 3000rpm i "hladjenje" turbine..
Otvoren izduv i cuje se kada wastegate otpusta visak pritiska iz turba u auspuh.
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Rad na 3000rpm i "hladjenje" turbine..
Za pocetak kupi akumulator sa vecom udarnom snagom Lepo je objasnio pittatore...samo malo cudno 16v da se cuje tako,na 8v je redovno
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah