Sva vremena su u UTC + 1 sat




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 29 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
  Štampa

Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
Autoru Poruka
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 2:26 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Sep 09, 2018 3:02 am
Postovi: 51
Garaža: Saab 9-3 2.0T Aero
ex Alfa Romeo 147 1.9 16v TI
Lokacija: Beograd
Rekao bih da je najpraktičnije da otvorim novu temu sa tutorijalom i slikama, a ne da samo pišem još jedan odgovor u mojoj temi gde sam tražio pomoć vezano za ovo :)

Odnosi se na pull type kvačilo - kontra korpa (konkretno kod mene, alfa 147 1.9 16V 150ks)

Ovde ima par postova - odgovora o tome ali se uglavnom svodi na par rečenica ili uput na temu na alfaowner-u

Problem kod mene je bio da kvačilo menja tvrdoću, postaje tvrđe (retko se dešavalo i da bude na trenutak mekše, pa sam tad udarao nogom u patos jer nisam navikao :lol: ). Prilikom te promene tvrdoće često je bio prisutan "zub" pri dnu papučice, možda bolje opisano kao neki "klik" (čujete klik i imate osećaj da je papučica možda propala 2-3mm).

Nije imalo pravila oko ponavljanja, niti neke naznake kada bi moglo da se pojavi... Menjao sam druk lager jer je prethodni pukao, ali je ostatak seta proveren i ostavljen je (bio je skoro nov). Nakon toga promenjena su oba cilindra kvačila (nakon ove zamene problem se ređe javio ali je bio prisutan)...

Kada sam pronašao ovaj tutorial na alfaowner-u i odlučio da to isprobam, problem se baš učestalo javljao naredna dva dana.. tako da je bio baš pravi tajming

Sve se svodi na podmazivanje viljuške u menjaču (osovine viljuške) i biksni u kojima ona leži. Ovi delovi kada su suvi dovode do toga da kvačilo bude tvrdo ili da ima poteškoće - klik/zub kao kod mene (naravno pod pretpostavkom da je sve u redu sa setom i cilindrima) - Ljudi stave nov set i cilindre, a kvačilo ne bude mekano, e pa ovo je razlog!
Tako da oni koji kažu termin "alfino tvrdo kvačilo" ne postoji, ipak ima pravo :)

Ovo svako može odraditi kod kuće uz malo volje i alata, a ceo postupak ne bi trebao da oduzme više od sat i po vremena... Sve slike koje postavim ću ubaciti u jedan zip fajl na kraju posta, za slučaj da nekada slike budu obrisane pa da ovde ne zvrje mrtvi linkovi...

1. Skinuti akumulator
2. Skinuti nosač akumulatora
- tri šrafa se nalaze na desnoj bočnoj strani nosača (kada stojite ispred auta i gledate ka motoru)
- treba otvoriti i kutiju sa osiguračima i odviti plastičnu maticu koja se nalazi ispod sive table sa osiguračima
- sada možete podići kutiju osigurača i imati pristup matici koja drži nosač akumulatora za kućište filtera vazduha
- nosač akumulatora je sada slobodan, a dodatno možete skinuti i deo koji nosi kutiju sa osiguračima, kako bi laške izvukli sve napolje

3. Sada imate pristup pomoćnom cilindru kvačila
4. Potrebno je skinuti zeger osigurače sa poluge viljuške (actuator arm) i cilindra kvačila (crvene strelice na slici)

Slika

- Zeger sa poluge se mora skinuti a onaj sa cilindra nije neophodno skidati, kako je neki član na alfaowner-u opisao, dovoljno je bilo da skine čep sa posude za tečnost i mogao je malo više sabiti cilindar i skinuti polugu viljuške

5. Kada se osigurač skine, polugu podići, a ako ipak neće, naprskati wd i sačekati malo (nisam imao problema)

6. Sada je potrebno izvaditi biksnu (zelena strelica). Ovde treba paziti, ništa na silu kako je ne bi oštetili - samo strpljenje. Ako je ne možete lako izvući, ponovo naprskati wd i probati ponovo... Kada je izvučete, dobro je očistite...

Slika

7. Osovina viljuške je sada dostupna, po uputstvu sa alfaowner-a, polako sipajte niz osovinu oko 2 kašike ulja (ja sam koristio motorno, neki kolega sa foruma je menjačko, na alfaowneru su neka 3u1, neko ulje za lance ... možemo u nastavku prodiskutovati šta je najbolje da se sipa) * važno je ne prskati sprejevima ili sličnim sredstvima, kako to ne bi došlo do lamele*

Slika


8. Potrebno je malo vremena da ulje siđe niz osovinu i dođe do donje biksne (ja sam nakon vraćanja cilindra probao kvačilo i nije bilo razlike, tek nakon što sam sve vratio na svoje mesto ~ nakon pola sata, tako da bi bilo dobro da malo sačekate)

9. Gornju biksnu, koju ste malopre skinuli, obavezno podmažite pre vraćanja na osovinu (sada može mast, što bi i trebalo da uradi svaki majstor pri zameni kvačila, što nažalost nije slučaj...)

Sada je sve potrebno vratiti na svoje mesto... jedini "težak" posao ovde bi bio skidanje i vraćanje zegera, sve ostalo je lako!

Nije potrebno nikakvo ozračivanje jer nismo ni ispuštali ulje iz cilindra.

Član sa alfaowner-a koji je dao ovo uputstvo se javio nakon 8 meseci i pređenih ~ 10 hiljada km kako bi javio da je kvačilo mekano kao i prvog dana i da ništa dodatno nije morao da radi!

Od kako sam ja ovo uradio prošlo je 2 dana i nekih ~150km. Nakon što sam spakovao nosač i akumulator i krenuo u probnu vožnju (malo potišten jer sam pre toga probao i ništa), ali sam se iznenadio na prvi pritisak kolko je kvačilo bilo mekano - nikada takvo nije bilo, kao na svim ostalim kolima... Zato i kažem da definitivno priča da alfino kvačilo treba da bude tvrđe ne pije vodu :P

Kvačilo sve vreme ima tu mekoću kao i nakon podmazivanja i nikakav klik /zub / preskok nije se više javljao! Ja sam ekstra zadovoljan rezultatom. Koliko će da traje, ne znam, ali i par meseci da izdrži biće dobro, ovo nije teško uraditi ponovo, samo ne preterivati ...

Savetovao bih svakog ko ima čak i malo tvrđe kvačilo, a nema ostale probleme, da pokuša ovo... A one koji menjaju set da povedu računa i potrude se da viljuška i ove dve biksne, kao i osovina po kojoj šeta druk lager, budu detaljno očišćene i podmazane!

Dalje možemo pričati o tome koje bi ulje najbolji (najdugotrajniji) učinak imalo da se sipa niz osovinu :write:

Ovde sam spakovao sve slike iz posta kao i neke dodatne (kako izgledaju podmazana viljuška i biksne kada se skine menjač)


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 7:52 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Maj 01, 2009 12:07 am
Postovi: 1420
Lokacija: Bijeljina
Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD
Lokacija: Bijeljina
Bravo domaćine!
Sjajan tekst :)


http://www.youtube.com/watch?v=454RWs8NQjU
Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 8:38 am 
OffLine
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jan 19, 2012 1:16 am
Postovi: 4613
Lokacija: Beograd
Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo
Lokacija: Beograd
Bravo kolega za sređen tutorial. Isto ovo sam ja pisao davno u temi o kvačilu gde je bila detaljna diskusija ali ovo je svakako dostupnije i preglednije za novije članove :)

Ovo je standardni problem sa menjačima koji imaju poteznu viljušku za korpu. Postoje i zamenske biksne za viljušku da se poruče pa ako neko skida menjač i menja kvačilo može da zamenji i njih.


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 9:34 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Okt 16, 2016 4:01 pm
Postovi: 494
Garaža: AR 147 1.6 105
Lokacija: Zrenjanin
I ja zahvaljujem na uputstvu.


Majstor ti je potpuno u pravu, ali ne govori istinu.
Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 2:45 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Avg 04, 2012 1:25 pm
Postovi: 1724
Lokacija: Krusevac
Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT
Lokacija: Krusevac
Svaka cast...dobijam zelju da odmah rasturim i ja kod mene hahaha
Ajde i mala "prozivka" nekog admina da ovo "zalepi" za vrh. Ovo je vrlo koristan tutorijal za sve koje muci ovaj problem.


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 4:06 pm 
OffLine
predsednik kluba
predsednik kluba
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm
Postovi: 3388
Lokacija: UMKA
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Tema na pravom mestu,bice prebacena kao short cut u -najtrazenije teme - na pocetnoj...
Svaka cast kolega za resenje,tjst opsiran i detaljan opis :drink
I falcon je dobro napisao :wave:

I dalje se vrti sve oko jtd vozila :lol:


Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 5:12 pm 
OffLine
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 26, 2018 1:10 pm
Postovi: 51
Lokacija: Beograd
Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 16v
Lokacija: Beograd
Odlican tekst, nadamo se da ce biti jos korisnih saveta. :)


"Every time I see an Alfa Romeo pass by , I lift my hat".
Henry Ford
Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 5:13 pm 
OffLine
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Dec 26, 2015 2:40 pm
Postovi: 2264
Garaža: Giulietta QV,
GT JTDm,
Fiat Tipo HB Nuovo
Lokacija: Beograd
Bravo! :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 5:33 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Sep 09, 2018 3:02 am
Postovi: 51
Garaža: Saab 9-3 2.0T Aero
ex Alfa Romeo 147 1.9 16v TI
Lokacija: Beograd
Hvala na lepim rečima :)
baš kao što reče @Falcon037 , on kao i još par članova je uradilo to već i pisali u nekim temama o kvačilima, ja kada sam naišao na to, pratio sam link ka AO jer nisam do sada to radio pa mi je bilo mnogo lakše uz slike :)

Kao što si i rekao, te zamenske biksne mogu da se naruče... ja sam ih baš gledao u šemi na ePER-u, ako se ne varam, obe po tom kataloškom broju kada se nađu na nekom od stranih sajtova koštaju ~ 10€ . Da li se mogu i ovde uzeti, ne znam, ali po kataloškom broju nisam mogao naći ništa...

Svakako, obe se jedino mogu zameniti kada se skine menjač, eventualno ova gornja može po ovom našem uputstvu, ali ona i ređe pravi problem :D

Ja se iskreno nadam da je prethodni druk lager pukao (jedna od onih ušica je pukla) zbog povećanog otpora upravo zbog nepodmazanih biksni i mesta gde naleže druk na viljušku, jer ako postoji zazor u nekoj od biksni ili samoj osovini, problem će se najverovatnije vratiti ubrzo ... ali, s obzirom da je podmazivanje odmah dalo izvanredan efekat, optimista sam :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 7:22 pm 
OffLine

Pridružio se: Ned Jan 05, 2014 1:03 pm
Postovi: 11
Garaža: Alfa Romeo 156
Lokacija: Nis
Da li je ovakav sistem i kod ts motora? Imam 1.8ts i imam jaci otpor prilikom pritiska papucice kvacila u odnosu na druga vozila koja sam probao. I to je naporno prilikom voznje po gradu.


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 7:32 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Sep 09, 2018 3:02 am
Postovi: 51
Garaža: Saab 9-3 2.0T Aero
ex Alfa Romeo 147 1.9 16v TI
Lokacija: Beograd
Ako se dobro sećam, pull kvačilo - povlačenje korpe- potezna viljuška je prisutna kod 6-brzinskih menjača (C630 oznaka) i jtd motora sa 16v (onih od 140 i 150ks) kao i kod V6 benzinaca (GTA i ostali).

Običan "jtd" tj onaj sa 8v (115ks i 120ks) bi trebalo da ima normalno kvačilo, tj sa hidrauličnim druk lagerom

Za benzince ne mogu 100% da tvrdim ali sam skoro siguran da nije pull kvačilo, a ovaj problem je specifičan za taj tip...


Vrh
 Profil  
 

Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 8:20 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Okt 30, 2011 10:05 pm
Postovi: 3901
Lokacija: NBG
Garaža: alfa romeo 147 jtdm
Lokacija: novi beograd
Ugradjivali su sve i svasta tako da se ne moze vezivati za tip motora snagu ili godiste. Najbolje je proveriti na samom autu.

Sule je bas skoro menjao kvacilo, jtd 8v 2003 godiste i korpa je na povlacenje.


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 9:06 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Jun 03, 2012 10:28 am
Postovi: 2069
Lokacija: Beograd, Rakovica
Garaža: AR 156 SW 1.9 JTD
Lokacija: Beograd - Rakovica
Svaki JTD 8v kod Alfe (euro 3) ima kontra kvacilo, kao i mjtd 8 i 16v.

TS motor ima klasicno kvacilo, samo sto mu je druk lezaj hidraulicni..


Alfa Romeo - The car inside the driver.
Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 9:10 pm 
OffLine
predsednik kluba
predsednik kluba
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm
Postovi: 3388
Lokacija: UMKA
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
:podrzava


Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Pet Feb 22, 2019 9:41 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Okt 30, 2011 10:05 pm
Postovi: 3901
Lokacija: NBG
Garaža: alfa romeo 147 jtdm
Lokacija: novi beograd
MiloshBg je napisao:
Svaki JTD 8v kod Alfe (euro 3) ima kontra kvacilo, kao i mjtd 8 i 16v.

TS motor ima klasicno kvacilo, samo sto mu je druk lezaj hidraulicni..


:gr8:


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Uto Feb 26, 2019 12:20 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Sep 09, 2018 3:02 am
Postovi: 51
Garaža: Saab 9-3 2.0T Aero
ex Alfa Romeo 147 1.9 16v TI
Lokacija: Beograd
Šta bi neko od iskusnijih preporučio za podmazivanje osovine ? :D siguran sam da ima boljih rešenja od motornog ili menjačkog ulja...

takođe, sa čime je najbolje podmazati biksne kada se posao radi kako treba ? (kada je skinut menjač)


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Uto Feb 26, 2019 7:14 am 
OffLine
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Avg 03, 2011 8:36 pm
Postovi: 2256
Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
- Alfa Romeo Mito 1.4tb
- Alfa Romeo Giulietta QV
Lokacija: Lazarevac
Za takva podmazivanja je najbolje koristiti mast :) :arflag


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Uto Feb 26, 2019 7:20 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Sep 09, 2018 3:02 am
Postovi: 51
Garaža: Saab 9-3 2.0T Aero
ex Alfa Romeo 147 1.9 16v TI
Lokacija: Beograd
@Veloce
Siguran sam, mast i treba da se koristi kod podmazivanja tih biksni kada je skinut menjač, ali u ovom slučaju kao gore, kada se sipa odozgo, mora biti u tečnom stanju


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Uto Feb 26, 2019 7:22 pm 
OffLine
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 5:45 pm
Postovi: 2571
Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta

- Rossalinda Challenge Stradale
Lokacija: MG
Uspricati mast ?


'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Uto Feb 26, 2019 7:54 pm 
OffLine
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jan 19, 2012 1:16 am
Postovi: 4613
Lokacija: Beograd
Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo
Lokacija: Beograd
Postoji mast u spreju koja je u tečnom obliku (npr. Wurth HHS) a kada se osuši prelazi u želatinastu masu.

Dobra je i za podmazivanje gumica na viljuškama i balans štangli :)

phpBB [video]


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Sre Feb 27, 2019 11:25 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Apr 20, 2017 8:01 am
Postovi: 220
Garaža: Alfa Romeo 147 1.6ts 88kw
Lokacija: Okolina Grada
Imajte samo na umu da se ova HSS2000 na niskim temperaturama (niže od 0*C ) toliko stegne da se ponaša kao lepak. Provereno, koristio sam je mnogo puta.


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Čet Feb 28, 2019 1:21 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Sep 09, 2018 3:02 am
Postovi: 51
Garaža: Saab 9-3 2.0T Aero
ex Alfa Romeo 147 1.9 16v TI
Lokacija: Beograd
Odrađen "tretman" na još jednoj alfi (147 1.9jtd 8v) i rezultat je odličan :D

kvačilo je pre toga bilo tvrdo kao kamen i imalo je često "zub / knedlu / klik" pri dnu... Nije dobilo "mekoću" kao što je kod mene ali je postalo dosta dosta mekše i prijatnije, a klik / knedla je odmah nestala (moglo bi se opisati kao "malo tvrđe"). Do duše, kod mene je relativno nov set i oba cilindra promenjena pre mesec dana, kod ove to nije rađeno ni sam vlasnik ne zna od kad... (a vidi se i po "zarđalosti" zegera i poluge viljuške, sve je išlo jako teško u odnosu na moju gde se moglo rukom skinuti - ovde mislim na polugu viljuške)

@alonso14 ne znam koliko se efikasno može ušpricati? jer je ključno da mast dođe skroz do kraja osovine - donje biksne... kao što sam još jednom imao priliku da vidim, potrebno je 20ak minuta i nekoliko pritiskanja kvačila dok se ulje spusti niz osovinu i dođe do donje osovine, jer posle vraćanja zegera na cilinadar i polugu, u prvoj probi se ne vidi nikakav razlika, tek nakon 5-15 minuta recimo...

@ForestGump ako je takva situacija, onda je bolje držati se ulja :D


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Čet Feb 28, 2019 2:33 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Okt 16, 2016 4:01 pm
Postovi: 494
Garaža: AR 147 1.6 105
Lokacija: Zrenjanin
Kupih ovo za male pare u Lidlu, prvenstveno za pomazivanje plastičnih delova. Ne znam da li valja za "masnije" potrebe.

Slika


Majstor ti je potpuno u pravu, ali ne govori istinu.
Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Čet Feb 28, 2019 7:00 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Sep 09, 2018 3:02 am
Postovi: 51
Garaža: Saab 9-3 2.0T Aero
ex Alfa Romeo 147 1.9 16v TI
Lokacija: Beograd
@Macola čim čujem silikon odmah mi se sviđa :gr8:


Vrh
 Profil  
 

Re: Rešenje za tvrdo kvačilo - podmazivanje viljuške
PostPoslato: Čet Feb 28, 2019 7:55 pm 
OffLine
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jan 19, 2012 1:16 am
Postovi: 4613
Lokacija: Beograd
Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo
Lokacija: Beograd
Teflon je bolji ;)


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 29 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

   Slične teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Kvacilo menja otpor 1.9 JTD 8v - AR 147

u Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT

kizza

21

3851

Sre Apr 10, 2019 7:35 pm

capcarapcap Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Lupkanje kvacilo prva druga

u Area Servizio

AcaGT

4

1239

Uto Nov 07, 2017 11:25 am

alonso14 Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Kvačilo ne odvaja uvek do kraja- udarac u prvoj.

u Area Servizio

svetoklik

0

1060

Sre Sep 27, 2017 10:07 am

svetoklik Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Padaju obrtaji kada se stisne kvačilo Alfa 166 2.4 jtd 110KW

u Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT

milosg

10

351

Pon Sep 09, 2019 8:25 am

milosg Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO